klote manquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
Komt mn pa net, "waar hebbie je motor gelaten"
Dus ik naar buiten, en ja, mn ergste nachtmerrie is uitgekomen..... DE BANDIT IS WEG GVD!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stond gewoon op slot met schijfremslot en een dik kettingslot zoals altijd!!!!!!Ga maar aangifte doen
1 Aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
Dus ik naar buiten, en ja, mn ergste nachtmerrie is uitgekomen..... DE BANDIT IS WEG GVD!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stond gewoon op slot met schijfremslot en een dik kettingslot zoals altijd!!!!!!Ga maar aangifte doen
Gelukkig wel... wa+beperkt casco.. krijg als het goed is de dagwaarde terug. Net afspraak gemaakt bij de politie, 13:00 aangifte doenquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
klote man
motor van maat van me is 2 weken geleden ook gejat
Was ie verzekerd?
Jullie hebben toch ook een Hond ?? en die niet gehoord vanacht ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Was t maar zoErgens hoop ik nog dat mn pa een grap heeft uitgehaald maar ik vrees van niet
We hebben een hond, maar niks gehoord...quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook een Hond ?? en die niet gehoord vanacht ?
ik denk dat jou pa leuk is hoor![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:12 schreef bwt het volgende:
"Het forum is succesvol van de server verwijderd" - die fokkers zijn lekker bezig met 1 april
quote:Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
In 2000 is mijn droom bike gestolen, een GSX-R1100WP, notabene op tweede kerstavond terwijl we bij familie aan het socializen waren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:09 schreef bwt het volgende:
Kut man,
Heb zo iets ook eens gehad. Bleek de motor een honderd meter verder achter een schaftkeet te staan en hadden ze geprobeerd het slot door te knippen. Dat knippen was gelukkig niet gelukt.
Ik voel met je mee.
Wat voor sloten had je er aan hangen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ketting is gewoon doorgeknipt....
Een motor stelen op 1 april is nooit grappigquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In 2000 is mijn droom bike gestolen, een GSX-R1100WP, notabene op tweede kerstavond terwijl we bij familie aan het socializen waren.
Wij moeten voor de verzekering de motoren aan een vast punt bevestigenquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Blijkbaar, er hing een schijfremslot aan van Abus 4 sterren en een kettingslot van Abus.. niet 6 kantig.. maar dat is ook niet nodig, want een schijfremslot is voldoende voor de verzekering, maar dat kettignslot gewoon voor de veiligheid er bij gehangen....
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:53 schreef ZX9R het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ze dat met mijn brommer doen![]()
Wat is fok toch grappigquote:De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
Wanneer ga je aangifte doen, bonnen zoeken, enzzzzzzzzzzz ............
En snel melden bij het VAR ..
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Net afspraak gemaakt bij de politie, 13:00 aangifte doen
Geen andere grappenmakers in de buurt?quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
We hebben een hond, maar niks gehoord...
Enne denk niet dat mn pa zoiets doet, waarom moet ie immers de motor laten, in de schuur staan zijn motor al... verder geen plek
er hangt al 3 maanden nieuw mooi stoer leren pak klaar voor mooi weerquote:
Meen je niet......quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fetisjist.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er hangt al 3 maanden nieuw mooi stoer leren pak klaar voor mooi weer
is het dan zo vreem dat ik het wil dragen ?
niet om jullie ongerust te maken, maar drie sloten zijn 5 minuten werk. Fiets van een kennis is ook gestolen en dat was per toeval gefilmd met de beveiligingscamera van de supermarkt.... binnen notime was die fiets weg, stond ook met stuurslot, remslot en ketting vastquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Blijkbaar, er hing een schijfremslot aan van Abus 4 sterren en een kettingslot van Abus.. niet 6 kantig.. maar dat is ook niet nodig, want een schijfremslot is voldoende voor de verzekering, maar dat kettignslot gewoon voor de veiligheid er bij gehangen....
ik vind ook dat ie te rustig blijftquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:35 schreef ondeugend het volgende:
Ik geloof er eigenlijk nog helemaal niets van.
Is het morgen nog zo dan vind ik het nu alvast heel erg rot voor je.
Overheen gelezenquote:
Klopt, het beste slot duurde geloof ik 190 seconden ofzo bij 1 of andere test in een motorblad.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet om jullie ongerust te maken, maar drie sloten zijn 5 minuten werk. Fiets van een kennis is ook gestolen en dat was per toeval gefilmd met de beveiligingscamera van de supermarkt.... binnen notime was die fiets weg, stond ook met stuurslot, remslot en ketting vast
idemquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:35 schreef ondeugend het volgende:
Ik geloof er eigenlijk nog helemaal niets van.
Is het morgen nog zo dan vind ik het nu alvast heel erg rot voor je.
Have fun met wat je ook gaat doen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:39 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
idem![]()
Wij gaan zo naar Amsterdam
Allemaal een prettige dag verder en maak niet teveel 1 april grappen, op 2 april zijn ze veel leuker![]()
Wat moet ik dan.... met schelden komt ie niet terug lijkt me.... hoop nog steeds dat mn pa een geintje maaktquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind ook dat ie te rustig blijft![]()
ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 1 april 2005 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat moet ik dan.... met schelden komt ie niet terug lijkt me.... hoop nog steeds dat mn pa een geintje maakt
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Xeramic heb ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:35 schreef PatrickM het volgende:
Oja, bij Hans van Wijk heb ik trouwens Xeramic Kettingspray gehaald (hopen dat dat wat minder spettert dan die klote Castrol. Ook heb ik een bus S100 Kettingreiniger gehaald. Maar volgens mij kan je met dat spul welgeteld 1,5 ketting mee reinigen
Hmm ... moeilijke hoor, zomaar een gok: ben je naar Engeland geweestquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd....... ff een spelletje, "Raad de omgeving"
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Kan je wel verklappen dat ik aardig versleten ben
Zo te lezen heeft je KLX dus geen reservestand?quote:
Tja, Duitsland, maar WAAR in Duitsland, en je ziet ook NL dusquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:47 schreef hicham het volgende:
Hmm ... moeilijke hoor, zomaar een gok: ben je naar Engeland geweest
Dat ligt ook echt bij de grens van Nederland jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:56 schreef hicham het volgende:
Ben niet zo bekend met DuitslandBerlijn?
Broertje is net terug dus ik wacht even tot hij klaar is gaan we toeren
Vandaar ook de 'quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat ligt ook echt bij de grens van Nederland ja
In Nederland ben je wel bekend wou je zeggen....
Na de reservestand nog ff roulette gespeeldquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft je KLX dus geen reservestand?
Of ging je na de reservestand nog even 'roulette' spelen
Uhm, op de grens van NL en Duitslandquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
En PatM, weet jij waar de foto's gemaakt zijn
Het was bij mij echt dikke troep wat er nog op zat (restanten van Belray) aan de zijkant. Ben nu met petroleum de zijkanten aan het reinigen... echt een klote klusquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
ik doe gewoon 1 keer in de maand of 2 maanden de ketting reinigen met S100 kettingreiniger... dan afspoelen met krachtige straal en daarna droogmaken met een doek, en gelijk daarna een nieuwe laag vet er op....
Sommige mensen zeggen dat je absoluut nooit moet reinigen omdat je anders de O-ringen beschadigd... bovendien zijn er zat mensen die nooit reinigen en makkelijk 30.000km halen met een kettingset...
Dus ik weet het nietmisschien alleen doen als ie ECHT vies is (ongewild in een zandbak terecht komen
)
zorg dan es dat je zelf iemand achterop kunt nemenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:33 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben weer eens achterop geweest vanmiddag.... ik ben er gewoon moe van zeg !
quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zorg dan es dat je zelf iemand achterop kunt nemen![]()
*meldtquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
ik doe gewoon 1 keer in de maand of 2 maanden de ketting reinigen met S100 kettingreiniger... dan afspoelen met krachtige straal en daarna droogmaken met een doek, en gelijk daarna een nieuwe laag vet er op....
Sommige mensen zeggen dat je absoluut nooit moet reinigen omdat je anders de O-ringen beschadigd... bovendien zijn er zat mensen die nooit reinigen en makkelijk 30.000km halen met een kettingset...
Dus ik weet het nietmisschien alleen doen als ie ECHT vies is (ongewild in een zandbak terecht komen
)
uhuhquote:
Ach we kijken naar blondines maar hebben een brunette thuis op de bank.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
uhuh
als die blauwe het maar niet leest![]()
Jij hebt het echt alleen maar over jezelf he?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:56 schreef PatrickM het volgende:
Bij mij zitten er ook enkele schakels tussen die zo goed als niet meer bewegen...
Maar de pest bij mij is dat het vet omhooggeslingerd wordt (bij gebrek aan een kettingbeschermer). Ik hoop dat nu enigzins te kunnen gaan verminderen...
Ik woon daar in de buurt jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Mercy ik ben nog over de dijk langs Den Bosch gekomenWaar je opeens langs zo'n flat komt... met hobbels
Woon je daar ergens in de buurt? Ik was die hele dijk van Nijmegen (Ravenstein enzo, Lith) uit gereden tot bij Den Bosch ergens, en toen weer richting Well geloof ik
Nog niet echt, maar ik zie dat het niet echt heeeeeel veel meer scheeltquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
nog even een paar keer de noodstop geoefend met Rausging heel goed Raus had niet door dat ik de lat die we gebruikten om te weten wanneer we stil moesten staan steeds iets dichterbij had gelegd
ze heeft zelfs een stoppie gemaakt dus erg veel vooruitgang geboekt
Je kan step-risers kopen ja..... enne, als je druk zet op het stepje terwijl die over het asfalt schraapt val jequote:Op vrijdag 1 april 2005 22:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog niet echt, maar ik zie dat het niet echt heeeeeel veel meer scheelt
Kan je ze niet verhogen?En stepjes klappen toch in als je ze tegen de grond rijdt?
Mja, ik mag die Rietvaerder niet zo, dus als jij zegt dat het zo is dan geloof ik je welquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je kan step-risers kopen ja..... enne, als je druk zet op het stepje terwijl die over het asfalt schraapt val jeVraag maar aan ene Rietvaerder
Ja, ik ben toch zelf het belangrijkst? Voor mezelf danquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij hebt het echt alleen maar over jezelf he?
Die promotie krijg je niet, die moet je verdienen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:37 schreef PatrickM het volgende:
Ja, ik ben toch zelf het belangrijkst? Voor mezelf dan![]()
Om over mezelf door te gaan... ik kreeg vandaag te horen dat ik per vandaag promotie hebt gemaakt en een functie hoger heb gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |