klote manquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
Komt mn pa net, "waar hebbie je motor gelaten"
Dus ik naar buiten, en ja, mn ergste nachtmerrie is uitgekomen..... DE BANDIT IS WEG GVD!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stond gewoon op slot met schijfremslot en een dik kettingslot zoals altijd!!!!!!Ga maar aangifte doen
1 Aprilquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
Komt mn pa net, "waar hebbie je motor gelaten"
Dus ik naar buiten, en ja, mn ergste nachtmerrie is uitgekomen..... DE BANDIT IS WEG GVD!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stond gewoon op slot met schijfremslot en een dik kettingslot zoals altijd!!!!!!Ga maar aangifte doen
Gelukkig wel... wa+beperkt casco.. krijg als het goed is de dagwaarde terug. Net afspraak gemaakt bij de politie, 13:00 aangifte doenquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
klote man
motor van maat van me is 2 weken geleden ook gejat
Was ie verzekerd?
Jullie hebben toch ook een Hond ?? en die niet gehoord vanacht ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Was t maar zoErgens hoop ik nog dat mn pa een grap heeft uitgehaald maar ik vrees van niet
We hebben een hond, maar niks gehoord...quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook een Hond ?? en die niet gehoord vanacht ?
ik denk dat jou pa leuk is hoor![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:12 schreef bwt het volgende:
"Het forum is succesvol van de server verwijderd" - die fokkers zijn lekker bezig met 1 april
quote:Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
In 2000 is mijn droom bike gestolen, een GSX-R1100WP, notabene op tweede kerstavond terwijl we bij familie aan het socializen waren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:09 schreef bwt het volgende:
Kut man,
Heb zo iets ook eens gehad. Bleek de motor een honderd meter verder achter een schaftkeet te staan en hadden ze geprobeerd het slot door te knippen. Dat knippen was gelukkig niet gelukt.
Ik voel met je mee.
Wat voor sloten had je er aan hangen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ketting is gewoon doorgeknipt....
Een motor stelen op 1 april is nooit grappigquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In 2000 is mijn droom bike gestolen, een GSX-R1100WP, notabene op tweede kerstavond terwijl we bij familie aan het socializen waren.
Wij moeten voor de verzekering de motoren aan een vast punt bevestigenquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Blijkbaar, er hing een schijfremslot aan van Abus 4 sterren en een kettingslot van Abus.. niet 6 kantig.. maar dat is ook niet nodig, want een schijfremslot is voldoende voor de verzekering, maar dat kettignslot gewoon voor de veiligheid er bij gehangen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |