abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:54:19 #226
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:55:48 #227
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25901296
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:53 schreef ZX9R het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ze dat met mijn brommer doen

Maar in Riets geval is het niet gunstig.
Was toen bij mijn GSX-R1100WP ook niet ..... deal uit duizenden .......
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:57:06 #228
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25901332
quote:
De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.
Wat is fok toch grappig
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:05:21 #229
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25901511
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
Wanneer ga je aangifte doen, bonnen zoeken, enzzzzzzzzzzz ............

En snel melden bij het VAR ..
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 09:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Net afspraak gemaakt bij de politie, 13:00 aangifte doen
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:26:17 #230
61089 Free-Spirit
de mening niet voor het denken
pi_25901969
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 09:53 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

We hebben een hond, maar niks gehoord...

Enne denk niet dat mn pa zoiets doet, waarom moet ie immers de motor laten, in de schuur staan zijn motor al... verder geen plek
Geen andere grappenmakers in de buurt?
Meestal durven dieven niet bij honden tenzij je iets heel bijzonders hebt

Stelen is overigens niet zo moeilijk, ik heb ooit eens gehoord hoe ze dat bij scooters doen
Een paar man tillen de scooter op, laden hem in een busje en rijden weg
openmaken doen ze dan op een hele rustige plek of in een garage
Verkleint voor hun de pakkans

Maar als hij echt gestolen blijkt, moet je eerst eens aan mensen in je buurt denken, zeker als je een hond hebt Een dief zal altijd eerst zeker willen weten dat een hond niks doet of niet aanslaat

Ik heb het zelf ooit eens met een brommer gehad
Bij de aangifte zei ik al tegen de politie dat ik eerder zou weten wie de dader was dan de politie
Die doen nl niks tenzij ze hem per ongeluk tegenkomen
Wij hebben toen heel de buurt ingelicht en binnen 2 dagen wisten wij wie de dader was en had ik mijn brommer terug Alleen de tank was leeggereden
De dader bleek een bekende van ons

Normaal hou ik niet van sociale controle maar op dat soort momenten is het erg praktisch
Als ik blaf stem ik nog niet in..
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:27:52 #231
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25902006
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:54 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Fetisjist.
er hangt al 3 maanden nieuw mooi stoer leren pak klaar voor mooi weer
is het dan zo vreem dat ik het wil dragen ?
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:29:59 #232
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_25902056
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef Rietvaerder het volgende:

Komt mn pa net, "waar hebbie je motor gelaten "

Dus ik naar buiten, en ja, mn ergste nachtmerrie is uitgekomen..... DE BANDIT IS WEG GVD!!!!!!!!

Stond gewoon op slot met schijfremslot en een dik kettingslot zoals altijd!!!!!! Ga maar aangifte doen

Meen je niet......

ZEEEEER kut voor je, beter krijg je snel geld van de verzekering, kan je eindelijk een echte motor kopen
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_25902058
riet, serieus ??
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:30:54 #234
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25902085
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:27 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

er hangt al 3 maanden nieuw mooi stoer leren pak klaar voor mooi weer
is het dan zo vreem dat ik het wil dragen ?
Fetisjist.
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:33:39 #235
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_25902138
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Blijkbaar, er hing een schijfremslot aan van Abus 4 sterren en een kettingslot van Abus.. niet 6 kantig.. maar dat is ook niet nodig, want een schijfremslot is voldoende voor de verzekering, maar dat kettignslot gewoon voor de veiligheid er bij gehangen....

niet om jullie ongerust te maken, maar drie sloten zijn 5 minuten werk. Fiets van een kennis is ook gestolen en dat was per toeval gefilmd met de beveiligingscamera van de supermarkt.... binnen notime was die fiets weg, stond ook met stuurslot, remslot en ketting vast
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:35:09 #236
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_25902179
Ik geloof er eigenlijk nog helemaal niets van.

Is het morgen nog zo dan vind ik het nu alvast heel erg rot voor je.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:35:58 #237
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25902205
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:35 schreef ondeugend het volgende:

ik vind ook dat ie te rustig blijft
Let's race
Buienradar
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:37:37 #238
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25902251
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:05 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

[..]
Overheen gelezen ben vrij druk met werk, voor 12:00 alles af en dan vrij.
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:33 schreef stinkie het volgende:

[..]

niet om jullie ongerust te maken, maar drie sloten zijn 5 minuten werk. Fiets van een kennis is ook gestolen en dat was per toeval gefilmd met de beveiligingscamera van de supermarkt.... binnen notime was die fiets weg, stond ook met stuurslot, remslot en ketting vast
Klopt, het beste slot duurde geloof ik 190 seconden ofzo bij 1 of andere test in een motorblad.
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:39:01 #239
61089 Free-Spirit
de mening niet voor het denken
pi_25902287
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:35 schreef ondeugend het volgende:

idem

Wij gaan zo naar Amsterdam
Allemaal een prettige dag verder en maak niet teveel 1 april grappen, op 2 april zijn ze veel leuker
Als ik blaf stem ik nog niet in..
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:40:34 #240
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_25902332
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:39 schreef Free-Spirit het volgende:

[..]

idem

Wij gaan zo naar Amsterdam
Allemaal een prettige dag verder en maak niet teveel 1 april grappen, op 2 april zijn ze veel leuker
Have fun met wat je ook gaat doen.
Vergeet geen terras te pakken enne het vondelpark is erg mooi nu.

En bestel meteen 3 koppen koffie voor Pepsel !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:47:49 #241
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25902505
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:35 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik vind ook dat ie te rustig blijft
Wat moet ik dan.... met schelden komt ie niet terug lijkt me.... hoop nog steeds dat mn pa een geintje maakt
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:50:30 #242
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25902565
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 11:47 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat moet ik dan.... met schelden komt ie niet terug lijkt me.... hoop nog steeds dat mn pa een geintje maakt
ik hoop het ook voor je

zijn er helemaal geen sporen te zien ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:53:33 #243
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_25902644
Misschien staat ie gewoon bij de buren
  vrijdag 1 april 2005 @ 11:56:22 #244
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25902727
Ik zou ff overal over de schuttingen gaan loeren.
pi_25904741
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef Rietvaerder het volgende:

Komt mn pa net, "waar hebbie je motor gelaten "

Dus ik naar buiten, en ja, mn ergste nachtmerrie is uitgekomen..... DE BANDIT IS WEG GVD!!!!!!!!

Stond gewoon op slot met schijfremslot en een dik kettingslot zoals altijd!!!!!! Ga maar aangifte doen

?

Ik wacht nog even tot 2 april voordat ik hier op reageer

Of jij bent grappig, of je vader is grappig, of je hebt pech
  vrijdag 1 april 2005 @ 13:54:15 #246
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25905609
Column: Snelheidsbeleid komt in de problemen!

--------------------------------------------------------------------------------
30/03/2005 Kijkers van Wegmisbruikers storen zich in toenemende mate aan het “mooi weer” spelen van Koos Spee. Die ergernis bestaat bij de burgerij en ook onder politiepersoneel. In drie afleveringen van Wegmisbruikers is te zien dat Koos Spee regelmatig reageert op punten die in artikelen van Flitsservice naar voren zijn gebracht. Uit de manier waarop dit gebeurd, valt op te maken hoe diep Koos Spee is gezonken.

Het lijkt namelijk net alsof presentator André van der Toorn heftig in discussie is met Koos Spee. Ondertussen laat de presentator in zijn toneelspel, Spee *opzettelijk* de discussie winnen.

De ballon van Spee Entertainment Inc. is makkelijk door te prikken. Spee wil alleen in discussie met mensen die niets terugzeggen. In het verleden zijn alle geduchte discussiepartners afgezegd. Meerdere mensen uit verschillende disciplines hebben in het verleden aangeboden om in het openbaar met Spee in debat te gaan. Spee heeft werkelijk ieder voorstel afgewezen.

Het functioneren van onze landelijke verkeersofficier wordt ook van binnenuit bedreigd. Recentelijk ontving Flitsservice behoorlijk wat email, waarschijnlijk door de publiciteit van de afgebrande trajectcontrole op de A2. Daar zat ook mail bij, waaruit blijkt dat Koos Spee niet erg populair is onder zijn collega’s van het Openbaar Ministerie.

Met enkele uitzonderingen (bijv. zaak Eric O.) zien we dat het OM er veel aan doet om haar imago te verbeteren. Maar wat het OM aan de ene kant probeert op te bouwen, wordt door Koos Spee aan de andere kant weer afgebroken. Het is dus heel begrijpelijk dat er spanningen binnen het OM bestaan, die men liever niet naar buiten brengt.

Korpschef Eringa van Flevoland heeft zich nu publiekelijk het slechte imago van de politie aangetrokken en erkent dat dit door flitsflutboetes komt. Ook politiechef G. Goosens heeft een voorzichtige stap genomen om het flitspaal beleid in zijn gebied aan de kaak te stellen. Het slechte imago van de politie is voor oom en tante agent meer gevoelstemperatuur dan een koud gegeven! Beide politiebonzen begrijpen dat er maar één manier is om van het gezeur af te komen.

De afbrokkeling van het politie-imago hoort blijkbaar bij de flitspaal. De flitspaal weet ook in andere landen het politie-imago ten gronde te richten. De UK, Australië en Canada zijn hier voorbeelden van.

Spee’s Britse collega, Richard Brunstrom, wil dat het Britse flitspaalbeleid wordt herzien. Brunstrom heeft blijkbaar wél de goede wil om adequaat te functioneren. Koos Spee zou dit “capituleren” noemen. Spee hecht meer waarde aan zijn eigen gelijk, in plaats van dat hij zijn eigen falen onder ogen ziet.

Heeft Koos Spee dan gefaald? Absoluut! Uit wetenschappelijke evaluatie blijkt dat verkeershandhaving geen duidelijk effect heeft gehad. Het gaat om een effect van 9% daling van verkeersslachtoffers, maar dat getal is niet betrouwbaar, volgens de onderzoeker zelf. De helft van die onbetrouwbare 9% is gekomen door verhoogd gordelgebruik, waardoor mensen na een ongeval dus minder ernstig letsel hadden. Een handvol gordelboetes heeft meer effect gesorteerd dan miljoenen snelheidsboetes!

Als klap op de vuurpijl zaagt de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek (SWOV) ook nog eens de laatste poten vanonder Koos Spee’s stoel.

Jarenlang hanteerde men de vuistregel dat wanneer de gemiddelde rijsnelheid met 1km/u zou dalen, het aantal ernstige ongevallen met 3% zou afnemen. Koos Spee (en elke medestander met hem) heeft meerdere malen in de pers aan deze vuistregel gerefereerd om zijn beleid te onderbouwen.

Maar wat is nu het geval, SWOV erkent die vuistregel niet meer!

Nu SWOV die vuistregel niet meer erkent, vervalt de belangrijkste onderbouwing van het snelheidsbeleid!

Het vervallen van de vuistregel is als volgt gekomen. SWOV heeft een inventarisatie gedaan naar alle snelheidsonderzoeken. De belangrijkste conclusie is, dat *oorzaken* van een ongeval zo ongelofelijk complex zijn, dat je dit niet enkel en alleen mag ophangen aan snelheid. Een andere belangrijke conclusie uit het rapport is, dat het overschrijden van de snelheidslimiet in een aantal gevallen *niet* tot meer verkeersonveiligheid leid. Met die laatste conclusie is het stukflitsen van snelwegen tot volslagen onzin verworden.

Met het wegvallen van die vuistregel, heeft het Nederlands snelheidsbeleid bijna geen fundering meer. Dat betekent dat onze landelijke verkeersofficier zich momenteel alleen nog maar bezighoudt met onderhoud aan een kaartenhuis. Koos Spee zit -echt- in de problemen!

Door het ontbreken van de wetenschappelijke basis, moet Koos Spee op zoek gaan naar nieuwe smoesjes om het bestaansrecht van zijn koninkrijk te verdedigen. Een tip voor de gokkers: zet uw geld in op milieu. “Normen en waarden” zijn een goede tweede keus.

Op weg naar Spee’s pensioen in 2009, zullen we een verdere ridiculisering zien van het snelheidsbeleid. Vergeet niet, Spee heeft het geld uit flitsboetes nodig om zijn koninkrijk te betalen.

Voor de nabije toekomst gelden dan ook maar twee normen en waarden: schrapen en smoezen.

Bron: Flitsservice.nl

Melder: DrNomad

Gekopieerd door: Mercy_Symbol

[ Bericht 1% gewijzigd door Mercy_symbol op 01-04-2005 14:04:40 ]
Let's race
Buienradar
  vrijdag 1 april 2005 @ 14:11:54 #247
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_25906100
leuk verhaaltje.
Hopelijk zie de heer Spee het ook en doet er iets mee. Zal wel niet
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  vrijdag 1 april 2005 @ 16:23:30 #248
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25909156

Wat je allemaal niet met een Suzuki kan
Let's race
Buienradar
  vrijdag 1 april 2005 @ 16:43:10 #249
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_25909625
Wat is dat voor valbeugel om die motor heen?

Ik merk het al, de motor is belangrijker dan dat meiske
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  vrijdag 1 april 2005 @ 16:52:46 #250
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25909825
Zou Riet zijn brommer al terug hebben of zou hij echt gejat zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')