We gingen voor hem naar Amsterdamquote:
Het is niet te hopen dat je enkelbanden gescheurd zijn OPM.... dan zou het nog wel eens even kunnen duren voor je weer pijnloos kunt motorrijden. Beterschap in ieder gevalquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet niet wat de plannen hiervan zijn maar die data beginnen aardig te naderen, dus willen we iets gaan organiseren mag er wat bewogen worden onderhand
trouwens, enkel suckt nog steedsvrijdag naar de dokter...
Roep dan watquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet niet wat de plannen hiervan zijn maar die data beginnen aardig te naderen, dus willen we iets gaan organiseren mag er wat bewogen worden onderhand
Hij kan beter z'n nickname veranderen in Relvaerderquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan het ook echt niet laten he?
Jammer inderdaad dat ze hier niet aan nick changes doen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:45 schreef Romius het volgende:
[..]
Hij kan beter z'n nickname veranderen in Relvaerder![]()
No offence maar die doet het wat subtieler.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
En Hicham het doet word er niks gezegd
quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:13 schreef Free-Spirit het volgende:
Ik breng hem zo natuurlijk wel op slechte ideeen![]()
Ga ik snel een route uitstippelenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
NeeeH..
Ik heb net wel wat leuks gezien voor de terugweg.![]()
Vrijdagmiddag vrij: done.![]()
Knuffelpolitiek rox0rquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
En Hicham het doet word er niks gezegd
ik denk dat het ook het smiley gebruik is bij Hicam hij weet het erg leuk te brengenquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
De bedoeling is hetzelfde... dus wat maakt het uit of je het subtiel doet of nietTis misschien alleen wat schijnheiliger...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
trouwens, enkel suckt nog steedsvrijdag naar de dokter...
Zal ik de voorzet maar geven dan ?quote:
Ik weet precies hoe je je voelt.quote:
staan de fruitbomen al een beetje in bloei?quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, heb lekker stukje geredenWaalbanddijk bij Herwijnen, langs de Linge en ben nog in Beesd geweest
gewoon een rondje ergens rijden ?quote:
volvo nog gezienquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, heb lekker stukje geredenWaalbanddijk bij Herwijnen, langs de Linge en ben nog in Beesd geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |