En je ben zeker te lam om terug te kijken ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat heb je voorgesteld danDaar heb ik dus over heen gelezen, maar ik dacht dat de rest allemaal richting Berg en Dal wou... vandaar
Bakken met geldquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:17 schreef Geqxon het volgende:
Nieuwe gas-hendel + remnevel: 23,95
Nieuwe buitenband: 25,00Kost me bakken geld die kut zooi
De foto/startpagina van Tomos zegt genoeg over hun doelgroep.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:20 schreef hicham het volgende:
Waarom heb je überhaupt een Tomos?
Eenieder die zich voortbeweegt op een Tomos is bij voorbaat kansloos in de maatschappij
Ja, die Marokkaan heeft last van ontwenningsverschijnselen denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:05 schreef stinkie het volgende:
mmm, spelen de rellen zich tegenwoordig af in Riet's fotoboek? Direct bij de bron dus
Hey dat heb je vandaag wel meer gehad hequote:Op donderdag 31 maart 2005 19:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, die Marokkaan heeft last van ontwenningsverschijnselen denk ikWant hij lult aardig onzin, of hij ik snapt er ECHT geen bal van
Snap ipv snapt bedoel je?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey dat heb je vandaag wel meer gehad he![]()
![]()
Nu heb ik al betaald voor de garage een middag te hurenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:49 schreef PatrickM het volgende:
Wat gaat er gebeuren? Zaterdag gewoon rijden ipv sleutelen (daar is het weer namelijk wel naar![]()
)
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nu heb ik al betaald voor de garage een middag te huren![]()
nou eigenlijk slaat het op dat jij volgens mij een heleboel dingen mis omdat je het niet leestquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Snap ipv snapt bedoel je?
Leg eens uit trouwens.... waar is dat dan weer op gebaseerd?
Door op de datum naast je username te klikken van de postquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
hoe kan je nou een specifieke post aangeven
TNX wist ik dus niet hequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Door op de datum naast je username te klikken van de post
Is de laatste tijd ook niet van toepassingquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, je had het zelf eens gezegd..... er word gewoon teveel gepost om alles te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |