Voorspelbaar, ik ga niet eens wachten op de 'clou'quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie ziet de 3 verschillen
http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html
ik heb zequote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Beetje rare zinquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:44 schreef hicham het volgende:
alleen jammer dat het daar best druk was de keren dat ik er was
Ik trap er niet in !!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef Rietvaerder het volgende:
De download of het afspelen? Bij mij doet ie het gewoon hoor, downloaden heb ik ook getestquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef ondeugend het volgende:
hicham dat filmpje werkt niet
Die plaatjes zijn van de motor die RB wilde gaan zien ? Wel een aparte kleur zeg.
Blaatquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:03 schreef hicham het volgende:
Oops, zie nu dat ie via het forum bij mij ook niet werkt. Was vergeten http:// ervoor te zetten, daardoor veranderde dit forum het naar http://forum.fok.nl/ en dan mijn link erachteraan.
Ja... maar waarom zou ik ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:03 schreef hicham het volgende:
Oops, zie nu dat ie via het forum bij mij ook niet werkt. Was vergeten http:// ervoor te zetten, daardoor veranderde dit forum het naar http://forum.fok.nl/ en dan mijn link erachteraan. Nu klopt ie wel als het goed isHad je zelf toch ook kunnen zien dat forum.fok.nl ervoor stond
Waar heb je het overquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:04 schreef Rietvaerder het volgende:
"willen gaan zien" lol
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja... maar waarom zou ik ?
Jij doet het wel voor mij.![]()
Is goed.... ik heb een vaatwasser.quote:
Een Miele zeker hèquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Is goed.... ik heb een vaatwasser.
Boschquote:
Vertel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu 2 dingen door elkaar
Hoe kom je er bij, er wordt alleen zo weing gepost.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:36 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
het is wel erg rustig hier vanmorgen
Voetbal, maar je kan op vrijwel alles wedden eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:06 schreef bwt het volgende:
Yoo, wat voor bets zijn dat dan. (ja ja, ik snap er de ballen van)
De notering is bij elke bookie zo:quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:32 schreef bwt het volgende:
K,
Slowakije - Portugal 2@2.00 050330 1.00
Hier in herken ik de 2 ploegen en een datum de rest (2@2.00 en 1.00) is mij geheel onduidelijk.
Maarja, ik heb het gokken al jaren geleden op gegeven
ik dacht dat er voor a.s weekend ook meetplannen waren ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Zaterdag word ook al zo mooi zeggen ze....... 80% kans op zon en 10% op neerslagBerg en Dal?
Is de zaterdag dan geen weekend bij jouquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik dacht dat er voor a.s weekend ook meetplannen waren ?
Wat was er nou onduidelijk aan mijn post ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is de zaterdag dan geen weekend bij jou
Bronquote:De KLPD gaat op 25 plekken in nederland motoren aanhouden en controleren op geluidsoverschreiding en algehele staat van de motor (profieldiepte en de remmen vooral), tevens moet het hele papierwerk uiteraard in orde zijn.
De exacte lokatie weet ik niet maar het zal denk ik vooral langs snelwegen zijn waar ze de ruimte hebben om apparatuur te kunnen neerzetten om geluidsmetingen goed te kunnen doen.
Werk zelf bij regio NO-gelderland dus vandaar dat ik de info net heb gekregen.
Doe je voordeel hiermee zou ik zeggen.
mmm, maar goed dat ie uit elkaar ligt.... enige dat wel in orde was, waren de remmenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
@OPM ik zou als ik jou was dit weekend maar binnen blijven.![]()
[..]
Bron
Kort gezegd: je hebt dus weer wat te doen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef Geqxon het volgende:
HOERIGE TYFUS KUTHOERE LIJERZOOI
Gaat op school alles goed, is thuis mijn band lek, flikkert dat kut ding om , handrem volledig eraf gebroken. En er lekte benzine uit de tankdop
HOER!
Begin je weer?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat was er nou onduidelijk aan mijn post ?![]()
Begin jij altijd zo een post?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef Geqxon het volgende:
HOERIGE TYFUS KUTHOERE LIJERZOOI
Ja ik begin weerquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Begin je weer?
Nee, ik zei dus... "zaterdag geven ze goed weer op, zullen we naar Berg en Dal gaan?" Zeg jij, "ik dacht dat er voor a.s. weekend ook meetplannen waren?"![]()
En je ben zeker te lam om terug te kijken ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat heb je voorgesteld danDaar heb ik dus over heen gelezen, maar ik dacht dat de rest allemaal richting Berg en Dal wou... vandaar
Bakken met geldquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:17 schreef Geqxon het volgende:
Nieuwe gas-hendel + remnevel: 23,95
Nieuwe buitenband: 25,00Kost me bakken geld die kut zooi
De foto/startpagina van Tomos zegt genoeg over hun doelgroep.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:20 schreef hicham het volgende:
Waarom heb je überhaupt een Tomos?
Eenieder die zich voortbeweegt op een Tomos is bij voorbaat kansloos in de maatschappij
Ja, die Marokkaan heeft last van ontwenningsverschijnselen denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:05 schreef stinkie het volgende:
mmm, spelen de rellen zich tegenwoordig af in Riet's fotoboek? Direct bij de bron dus
Hey dat heb je vandaag wel meer gehad hequote:Op donderdag 31 maart 2005 19:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, die Marokkaan heeft last van ontwenningsverschijnselen denk ikWant hij lult aardig onzin, of hij ik snapt er ECHT geen bal van
Snap ipv snapt bedoel je?quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey dat heb je vandaag wel meer gehad he![]()
![]()
Nu heb ik al betaald voor de garage een middag te hurenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:49 schreef PatrickM het volgende:
Wat gaat er gebeuren? Zaterdag gewoon rijden ipv sleutelen (daar is het weer namelijk wel naar![]()
)
quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nu heb ik al betaald voor de garage een middag te huren![]()
nou eigenlijk slaat het op dat jij volgens mij een heleboel dingen mis omdat je het niet leestquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Snap ipv snapt bedoel je?
Leg eens uit trouwens.... waar is dat dan weer op gebaseerd?
Door op de datum naast je username te klikken van de postquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
hoe kan je nou een specifieke post aangeven
TNX wist ik dus niet hequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Door op de datum naast je username te klikken van de post
Is de laatste tijd ook niet van toepassingquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, je had het zelf eens gezegd..... er word gewoon teveel gepost om alles te lezen
Ik heb ook andere dingen gedaan de laatste dagen.... vandaar dat het zo rustig was... dus ook niet alles gelezen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Is de laatste tijd ook niet van toepassinger waren tijden van 1 topic per dag
![]()
Met een beetje geluk hoeven we helemaal niet te sleutelen. Volgens de handleiding moet er een 155 sproeier in, in mijn geval. Maar er moet ook nog ergens een luchtmengselschroef zitten die zeer hoogst waarschijnlijk niet is afgesteldquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, wij gaan toch zaterdag sleutelen Patrick?En daarna nog stukje rijden... ? Was ik vergeten
Heb net voor het eerst weer eens het kitje te voorschijn gehaald met daar de handleiding in. Jammer genoeg hebben ze bij SR niet de moeite genomen kennelijk om de handleiding door te lezen (hij vertelde dat ie Tovami had gebeld om te vragen welke sproeier erin moet, terwij het gewoon in de handleiding staat (1 a4'tje))...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok dan
quote:De verkeerspolitie van het Korps landelijke politiediensten maakt bekend dat in week 13 van 2005, van maandag 28 maart tot en met zondag 4 april, in heel Nederland op snelheid zal worden gecontroleerd.
bron
Maak je eigen Fok! Tomos Club, dump het niet hierquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:52 schreef Geqxon het volgende:
Mja, waar moet ik als tomos-bestuurder hier op fok mijn ei dan kwijt?
Is dat stiekem een wraakactie op de gesloopte trajectcontrole van laatstquote:
Zou kunnen, want tja, waar controleren ze (KLPD)? Uhm... ja, uh, heel Nederland...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |