Ik heb ook andere dingen gedaan de laatste dagen.... vandaar dat het zo rustig was... dus ook niet alles gelezen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Is de laatste tijd ook niet van toepassinger waren tijden van 1 topic per dag
![]()
Met een beetje geluk hoeven we helemaal niet te sleutelen. Volgens de handleiding moet er een 155 sproeier in, in mijn geval. Maar er moet ook nog ergens een luchtmengselschroef zitten die zeer hoogst waarschijnlijk niet is afgesteldquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, wij gaan toch zaterdag sleutelen Patrick?En daarna nog stukje rijden... ? Was ik vergeten
Heb net voor het eerst weer eens het kitje te voorschijn gehaald met daar de handleiding in. Jammer genoeg hebben ze bij SR niet de moeite genomen kennelijk om de handleiding door te lezen (hij vertelde dat ie Tovami had gebeld om te vragen welke sproeier erin moet, terwij het gewoon in de handleiding staat (1 a4'tje))...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok dan
quote:De verkeerspolitie van het Korps landelijke politiediensten maakt bekend dat in week 13 van 2005, van maandag 28 maart tot en met zondag 4 april, in heel Nederland op snelheid zal worden gecontroleerd.
bron
Maak je eigen Fok! Tomos Club, dump het niet hierquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:52 schreef Geqxon het volgende:
Mja, waar moet ik als tomos-bestuurder hier op fok mijn ei dan kwijt?
Is dat stiekem een wraakactie op de gesloopte trajectcontrole van laatstquote:
Zou kunnen, want tja, waar controleren ze (KLPD)? Uhm... ja, uh, heel Nederland...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |