Oh dat zijn wel hoge ratings. Maar ik zie zoveel EA sport games in de line-up. Ik hou niet zo van sport gamesquote:Uit de vorige thread
14 top games, waarvan twee rated tussen 9 en 10, drie tussen 8 en 9.
Beroerde line-up ja
Mjah, die van mij is onderweg in ieder geval
Ja flapdrolquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel hoge ratings. Maar ik zie zoveel EA sport games in de line-up. Ik hou niet zo van sport games
Maar mss is het een slecht excuus om er nu nog geen te bestellen
wipe-out purequote:Op donderdag 24 maart 2005 20:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel hoge ratings. Maar ik zie zoveel EA sport games in de line-up. Ik hou niet zo van sport games
Maar mss is het een slecht excuus om er nu nog geen te bestellen
WAAROMquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:40 schreef MrX1982 het volgende:
Het is allemaal erg verleidelijk maar ik wacht nog lekker ff
WAAROMquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:40 schreef MrX1982 het volgende:
Het is allemaal erg verleidelijk maar ik wacht nog lekker ff
Mercury lijkt me ook een geweldig spelquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wipe-out pure
ridge racers
lumines
metal gear acid komt bijna uit
persoonlijk wacht ik nog op coded arms
Die tiltsensor zit er niet meer in he?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Mercury lijkt me ook een geweldig spel
dan nog, zou helemaal kriegel worden van een tiltsensorquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die tiltsensor zit er niet meer in he?
GSM-functionaliteit betekent niet per definitie "bellen".quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:52 schreef Cerbie het volgende:
GSM-functionaliteit en webbrowser, dat gaat nog een leuke bediening geven, of komt er een uitbreidingsgeval voor?
Webbrowsen zal nog wel redelijk gaan lukken, maar bellen ermee..
Hij krijgt alleen een trilfunctiequote:Op donderdag 24 maart 2005 21:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
GSM-functionaliteit betekent niet per definitie "bellen".![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij krijgt alleen een trilfunctie
Ik weet eigenlijk ook niet wat ik me d'r bij voor moet stellen. Er is nog niks bekend, het is echter wèl bevestigd door SCEI. (bron staat ergens in een vorig PSP-topic)quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:38 schreef Cerbie het volgende:
Maar wat moet ik me dan erbij voorstellen, of is daar nog niet veel van bekend?
Hmmm... ik zie dat Sony z'n muziek-service "Connect" verder wilt uitbreiden en een breder publiek wilt bereiken met behulp van de PSP... ben benieuwd (maar eigenlijk vind ik dat Sony destijds in zee had moeten gaan met Apple en samen had moeten werken aan iTunes)quote:
Vrolijkheid kent geen tijd.quote:
Nee... het ging om GSM-functionaliteit. Hoewel VOIP technisch gezien heel goed mogelijk moet zijn met de PSP. (je hebt dan alleen wel een mini-USB headset nodig)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:30 schreef matthijst het volgende:
Bellen zal wel voip zijn neem ik an, aangezien je thuis vrolijk wireless kan connecten?
GSM is een standaard, niet een begrip dat je zomaar op kan rekken. Er zit geen GSM-module in de PSP, dus het gaat hier echt om een uitbreiding.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:07 schreef matthijst het volgende:
Naja, ik denk dat ze het begrip GSM- functionaliteit gewoon oprekken, anders zouden ze een hele gsm module moeten maken. Tenzij die er al in zit, maar daar geloof ik niet zo in
Nu wordt het spannendquote:March 25, 2005 09:49
Amsterdam - Netherlands, The Arrived at DHL facility in Amsterdam - Netherlands, The
Straks heb ik m'n psp voor de pasen maar geen gamequote:March 25, 2005 09:52
Amsterdam - Netherlands, The Clearance processing complete at Amsterdam - Netherlands, The
March 25, 2005 09:52
Amsterdam - Netherlands, The Processed for clearance at Amsterdam - Netherlands, The
Dat gaat vlotjes...quote:March 25, 2005 12:21
Amsterdam - Netherlands, The Departed from DHL facility in Amsterdam - Netherlands, The
Bij ons taiwanese kantoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:40 schreef H.Flick het volgende:
Swetsenegger, waar heb jij je PSP besteld? Want ik kan ook niet meer wachten
Allemaal gehypt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:53 schreef Kremers het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/36725
Leker is dat, koop je een peperduur apparaat, wordt dat niet eens vergoedÉén pixel ok, maar een hele rij....
Geloof je dat nou echt zelf? Natuurlijk zie je een dode pixel wel, een subpixel misschien wat minder snel maar het valt wel opquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:24 schreef matthijst het volgende:
Niet dat je ze ziet op de PSP, je moet je de pleuris zoeken
Futurezone in Rotterdam ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:24 schreef matthijst het volgende:
Playz2B in Apeldoorn heeft import US games. Net Wipeout Pure daar gehaald.
dat is wel super ernstig. ding van 250 euro (ongeveer) en dan zo'n kwaliteit schermquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:38 schreef Ash het volgende:
Nee, ik heb nog geen PSP,
dus dat plaatje is niet van mij,
maar het plaatje is wel genomen van een PSP met de UMD versie van Spider-Man 2 draaiende,
en diegene is dus niet gelukkig met zoveel dooie pixels
Only Sony.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:45 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
dat is wel super ernstig. ding van 250 euro (ongeveer) en dan zo'n kwaliteit scherm![]()
Tel anders even de pixels.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:53 schreef Tain het volgende:
Mag ik het plaatje van spiderman 2 ontzettend vaag vinden en betwijfelen of het wel echt is?
PSP scherm:480 x 272 pixels
plaatje: 648 x 486 pixels
Plaatje is 4/3 formaat, scherm breedbeeld, voor een vergroting van het plaatje blijven de dode pixels angstvallig klein
zou kunnen,quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:53 schreef Tain het volgende:
Mag ik het plaatje van spiderman 2 ontzettend vaag vinden en betwijfelen of het wel echt is?
Plaatje is 4/3 formaat, scherm breedbeeld, voor een vergroting van het plaatje blijven de dode pixels angstvallig klein
rechtermuisknop -> properties op het plaatjequote:
Welk forum?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:56 schreef Ash het volgende:
[..]
zou kunnen,
ik heb hem in iedergeval van een PSP forum vandaan,
in een topic met allemaal amerikanen die deadpixels vinden op hun psp's,
sommige mensen met maar 1 of 2, maar ook mensen met 26 etc.
En van die 1 of 2 zou ik nog kunnen begrijpen dat sony dan zoiets heeft dat repareren we niet, maar 26 is wel extreem veelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:56 schreef Ash het volgende:
[..]
zou kunnen,
ik heb hem in iedergeval van een PSP forum vandaan,
in een topic met allemaal amerikanen die deadpixels vinden op hun psp's,
sommige mensen met maar 1 of 2, maar ook mensen met 26 etc.
Hierzo, nu ongevoor 30+ pagina's lang, en ergens halverwege kom je die spiderman pic tegen.quote:
Ah, jij hebt ook een PSP?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Geloof je dat nou echt zelf? Natuurlijk zie je een dode pixel wel, een subpixel misschien wat minder snel maar het valt wel op
Precies, dit is derhalve stierepoepquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:53 schreef Tain het volgende:
Misschien, maar dit is al de TWEEDE PSP welke ik in mijn handen heb zonder deadpixels...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:37 schreef matthijst het volgende:
Misschien als je er een foto van maakt, zoomt tot 400%?
Bij de DS heb ik anders de laatste tijd in het draadje hier ook een hoop over dode pixels gehoord.quote:
Nogmaals, er zullen best enkele psp's met problemen zijn, maar om nu net te doen alsof elke PSP buggy is is gelulquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef MrSkyline het volgende:
ik ben dus wel blij dat we de psp in europa wat later krijgen, want dan zijn deze kinderziektes waarschijnlijk opgelost.
1 dode pixel vind ik niet erg, maar hele rijen en kolomen en slechte knoppen wel.
laten we hopen dat als hij komt hij verbeterd is
De LCD schermpjes zijn van sharp geloof ikquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:02 schreef MrX1982 het volgende:
Zo op dat forum hebben wel veel mensen last van dead pixels. Hoewel je daar natuurlijk alleen de slechte verhalen leest maar toch. Bij Sony denk je toch aan een kwaliteitsmerk, beetje jammer dat ze de techniek die ze gebruiken voor de PSP niet goed onder de knie hebben. Ik vind dead pixels onacceptabel
Kloptquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef Tain het volgende:
De LCD schermpjes zijn van sharp geloof ik
Dat kan wel zo zijn. Maar het zit in een Sony apparaat dus Sony krijgt de slechte(re) naam. Maar ze hebben blijkbaar dat proces voor het maken van LCD schermpjes niet goed onder de knie. Zal in de loop van de tijd wel beter worden hoop ikquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:31 schreef Tain het volgende:
De LCD schermpjes zijn van sharp geloof ik
Lees de bron eens; een post op een forum. Lekker betrouwbaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:53 schreef Kremers het volgende:
Leker is dat, koop je een peperduur apparaat, wordt dat niet eens vergoedÉén pixel ok, maar een hele rij....
Vind ik niet zo vreemd, en riep ik al toen Sony besloot de USA voorrang te geven boven de EUquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:09 schreef mikando18 het volgende:
Moeilijk te geloven maar de PSP heeft toch niet echt een goede launch gehad in Amerika.
http://psp.ign.com/articles/599/599156p1.html
Al is het natuurlijk even wachten op de officiele cijfers.
Gisteren was IGN nog zo van 'Waaa enorm goede release, alles erdoorheen' etc.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:09 schreef mikando18 het volgende:
Moeilijk te geloven maar de PSP heeft toch niet echt een goede launch gehad in Amerika.
http://psp.ign.com/articles/599/599156p1.html
Al is het natuurlijk even wachten op de officiele cijfers.
Gisteren was dacht ik van een regio waar ook Sony's Metreon zat, dus een beetje een Sony Fanboy omgeving.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gisteren was IGN nog zo van 'Waaa enorm goede release, alles erdoorheen' etc.
Volgens mij is IGN ook een beetje pro-PSP, als je dit ook weer leest. Had zelf overigens wel verwacht dat hij goed zou verkopen, valt toch tegen dan.
Pff, kan al dat yoshi gepeupel niet lekker bij hun pichochat topicje blijven.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:34 schreef Thomper het volgende:
In totaal zijn er, in Japan en Amerika en Europa en Australie samen tot nu toe meer dan 5 miljoen DSen verkocht. Dus als de PSP het in Amerika nu niet goed doet, dan zitten ze gelijk al slecht.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pff, kan al dat yoshi gepeupel niet lekker bij hun pichochat topicje blijven.
Ik word een beetje moe van dat nutteloze 'Oe... de DS is veel beterderder verkocht in Amerika' en 'De PSP is lekker veel geilerderder' slap geouwkankerhoer.
Tevens is bovenstaande post nog dikke bullshit omdat de PSP nog niet gereleased is in zowel australië als europa
hup hup... nintendo knulletjes lekker touch en go'en en de psp'ertjes lekker zwelgen in grafisch vermogen.
Ik ook, heb momenteel een DS en de PSP zal er ook bijkomen. Maar dit is nou eenmaal een topic over de PSP, heel simpel. Als een Fijenoord-fan op een Ajaxforum gaat lopen stoken wordt hij ook geband. En een skinhead die een neger uitscheldt kan dat ook niet ongestoord doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo is de mens nu eenmaal, je moet je er gewoon niet durk om maken en doen wat je zelf leuk vind. Ik geniet van Touch & Go maar strax ook van WipeOut. Net als de meesten hier zonder oogkleppen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou niet overdrijven SwetsShiiit, maandenlang gezeik over dat de PSP beter is enzo en nu blijkt dat de DS beter verkoopt en dat mag je dan niet zeggen. Kom op zeg.
Alleen het 'we' in je post is al typerend.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:56 schreef Xrenity het volgende:
Wanneer weer eens bekend was dat de PSP het in Japan wat beter deed dan de DS hoorden we het ook..
hahaha... zooooooooooooooo origineel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
( ironisch is hij dus een zwetser, zijn nickname eer aandoenend)..
Gebaseerd op? "Tegenvallende verkopen in de VS?"quote:Overigens komt Europa dus vrij snel!
hehe, iddquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen het 'we' in je post is al typerend.
Overigens vind ik dat OOK zielig gezeik.
Bij elk probleempje met de DS moeten al het Sony gepeupel even het DS topic in om meesmuilend onzinnige geruchten aan te dikken en vica versa... get a life.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er iemand welke een nederlandse game-web-shop weet met psp games?
jup dat weet ik en hij is niet eens zo duur ook www.nedgame.com (350, maar ze verzenden alleen consoles met games ofzo)quote:
Die hebben dus geen gamesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:41 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
jup dat weet ik en hij is niet eens zo duur ook www.nedgame.com (350, maar ze verzenden alleen consoles met games ofzo)
US ¤ 350,-quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:11 schreef H.Flick het volgende:
Verkocht de FutureZone in R'dam nou ook de PSP al? En is dat de US of de Japanse versie?
Ja die racemodes heb ik allemaal al begrepen van de video's en reviews. Als lik-sang nu een beetje op zou schieten...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:55 schreef matthijst het volgende:
Wipeout Pure is cool! Ziet er erg mooi uit, wel ff wennen met sturen etc. Je hebt een aantal racemodes:
- Single track, waar je door gouden medailles te halen extra tracks kunt unlocken.
- Tournament: 4 races op rij, goud halen.
- Time trial: voor iedere track een gouden tijd die je moet zien te halen.
- Zone: zo lang mogelijk racen zonder te crashen.
Nedgame en Playz2b in Apeldoorn verkopen PSP games.
Helaas is de PSP voor Europa voorlopig nog toekomst ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:39 schreef Thomper het volgende:
... De PSP is zeker de toekomst.
¤350 bij de Future Zone in Rotterdam, heb ik ergens gehoordquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Helaas is de PSP voor Europa voorlopig nog toekomst ja.
Weet ik veel, ik heb 'm gewoon laten kopen door m'n taiwanese collega...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Voor meer dan 100 euro kan ik wel een weekje ofzo wachten. Binnenkort even ergens in de VS bestellen (DVDboxoffice?)
moet je een handeltje beginnenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb 'm gewoon laten kopen door m'n taiwanese collega...
waarom niet ?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:07 schreef H.Flick het volgende:
Het is ook al leuk in de tuin van de zomer, want dan ga je natuurlijk niet binnen zitten met je PS2.
Omdat ik dan van het lekkere weer wil genieten. Naar het strand, lekker vissen buiten, op een terrasje zitten etc.quote:
neuh niet echt nee...:P ik zit nu in 5e klas van middelbare school en over 1.5 jaar ga ik waarschijnlijk hbo of universiteit doen...dan moet ik welveel reizenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je reist blijkbaar niet veelIk moet er niet aan denken om elke keer in de trein te zitten zonder GBA/DS en strax PSP
Amenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gebruik 'm puur om te gamen zonder dat er iemand last van heeft
hoe duur istie daar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik stond net in de futurezone in R'dam om gewoon even een spelletje voor mn xbox te halen... een kwartiertje later stond ik buiten met een PSP en wipe out pure. Soms haat ik mezelf omdat ik altijd dit soort impulsaankopen doe, maar ik ben er wel blij mee
Welke launchgames moet ik nog meer halen?
Afgelopen vrijdag hadden ze godverdomme alleen Tony Hawks als nog enigzins te pruimen gamequote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik stond net in de futurezone in R'dam om gewoon even een spelletje voor mn xbox te halen... een kwartiertje later stond ik buiten met een PSP en wipe out pure. Soms haat ik mezelf omdat ik altijd dit soort impulsaankopen doe, maar ik ben er wel blij mee
Welke launchgames moet ik nog meer halen?
Dan is sinds vrijdag de prijs ¤50,- omhoog gegaan EN hebben ze nieuwe games binnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:51 schreef H.Flick het volgende:
400... ik was helemaal van 350 uitgegegaan, dus ik schrok wel even... maar ja, de prikkel was toch te groot.
Ze hadden trouwens ook nog Twisted Metal Head On, maar ik wist niet of die leuk was, dus heb ik hem maar laten liggen.
Mjah, ik heb nu twee japanse import PSP's in mijn handen gehad (including mine) en geen dode pixel gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:05 schreef madjacksss het volgende:
das idd wel flink duur
dan bestel ik hem idd liever bij dvdboxoffice
maar ben zo bang voor en hele rits dooie pixels
werd die van jou niet van tevoren al op dooie pixels gecheckt?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, ik heb nu twee japanse import PSP's in mijn handen gehad (including mine) en geen dode pixel gezien
Stiekum wel, maar mijn collega heeft tot u toe nog geen enkele PSP met dode pixel gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:56 schreef madjacksss het volgende:
[..]
werd die van jou niet van tevoren al op dooie pixels gecheckt?
misschien waag ik het eropquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Stiekum wel, maar mijn collega heeft tot u toe nog geen enkele PSP met dode pixel gezien.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:41 schreef TopStyle het volgende:
Holy Sh*t!
Wipeout Pure is echt helemaal de shit.
Hmz... dat wordt dan na het weekend (gisteren verzonden)quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als de game eenmaal verzonden is 5 dagen ongeveer, tenminste, dat was bij 2 bestellingen van mij zo.
Ik zou gewoon een tweede officiële accu kopen. Véél kleiner en draagbaarder.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:10 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee waar ik de 'power brick' kan bestellen? Lijkt me wel handig omdat ik soms langere tijd zonder stroom zit en toch mijn PSP wil kunnen gebruiken. DVDboxoffice heeft hem niet, dus ik zoek een andere online winkel die hem wel heeft.
Ik heb het draagbare niet nodig, het gaat mij gewoon om het opladen. Als ik ga gamen haal ik de stekker er wel uit. En met de powerbrick kan je je accu volgens mij weer 2 keer opladen, dan heb je dus eigenlijk 3 accu's.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een tweede officiële accu kopen. Véél kleiner en draagbaarder.
Ja, oké... goed punt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:25 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb het draagbare niet nodig, het gaat mij gewoon om het opladen. Als ik ga gamen haal ik de stekker er wel uit. En met de powerbrick kan je je accu volgens mij weer 2 keer opladen, dan heb je dus eigenlijk 3 accu's.
Ik vind het echt een geweldig spel. Het snelheidsgevoel is enorm en ik vind de graphics ook erg goed (al heb ik geen andere PSP spellen om mee te vergelijken). Heerlijk spel om snel even een potje te doen, maar ook voor de langere sessie uitermate geschikt door allerlei tournaments enzo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:19 schreef Kontiki het volgende:
Vanmiddag Wipe Out in de winkel zien liggen. Ik vond het er niet zo bijzonder uitzien eigenlijk.
Als ik zo dit filmpje bekijk is het wel extreem race sensatiequote:Op woensdag 30 maart 2005 19:19 schreef Kontiki het volgende:
Vanmiddag Wipe Out in de winkel zien liggen. Ik vond het er niet zo bijzonder uitzien eigenlijk.
Mercury schijnt wel stoer te zijn, maar na 5 uur is het wel klaar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Mercury lijkt me wel enorm leuk, maar zie 'm nog nergens staan om te bestellen.
En uiteraard wacht ik als fps hoer op Coded Arms
Ah, ok ik zag 'm vandaag staan bij dvdboxoffice... ik wacht dan nog wel evenquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mercury schijnt wel stoer te zijn, maar na 5 uur is het wel klaar.
*klik*quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:04 schreef Swetsenegger het volgende:
En uiteraard wacht ik als fps hoer op Coded Arms
Ik ookquote:
Hoe weet je dat Ridge Racer verstuurd zal worden?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook
Voorlopig staat er ¤ 150,- op m'n creditcard uit, en ik heb er nog niets van ontvangen...
Wipe-out is onderweg, Ridge Racer zal morgen wel verstuurd worden door dvdboxoffice, maar die heb ik al eens gespeeld en die is prima.
Mercury is een pre-order voor 5 April, dus zal volgende week verstuurt worden.
Coded Arms is een pre-order voor 10 Juni....
Omdat dat geen pre-order isquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:50 schreef Nilos het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Ridge Racer verstuurd zal worden?
Ik hoop maar dat mijn PSP snel verzonden word door DVDBO!
Nou mijn Untold Legends is toch ook geen pre-order en toch istie nog niet vestuurd!quote:
Zien liggen? Het doosje bedoel je? Of heb je gespeeld? De screens achterop zijn erg verlept. Vind de ingame graphics de mooiste van de launchgames. En de snelheid van dat spel is echt ziekelijk! Eerste levels zijn vrij sloom maar als je de snellere races hebt (vanaf Flash), damn dan gaat het hardquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:19 schreef Kontiki het volgende:
Ja dat kan. Ik zei ook in mijn post dat ik veronderstel dat hij morgen verstuurd wordtquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:36 schreef Nilos het volgende:
[..]
Nou mijn Untold Legends is toch ook geen pre-order en toch istie nog niet vestuurd!
Ow oke, maar toch vind ze wel een beetje traag, want op de site stond dat ze untold al op 16 maart hadden!quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ik zei ook in mijn post dat ik veronderstel dat hij morgen verstuurd wordt
Dat heb je met Global Priority, die gaan niet elke dag de deur uit. Als het eenmaal verzonden is duurt het nog een dag of 5 geloof ik.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Lik-sang deed er ook 5 dagen over om het op de post te gooien
Misschien hadden ze hem niet op voorraadquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:17 schreef Nilos het volgende:
[..]
Ow oke, maar toch vind ze wel een beetje traag, want op de site stond dat ze untold al op 16 maart hadden!
Dat kan en dan zal mijn PSP ook niet op voorraad zijnquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb je met Global Priority, die gaan niet elke dag de deur uit. Als het eenmaal verzonden is duurt het nog een dag of 5 geloof ik.
[..]
Misschien hadden ze hem niet op voorraad
Mjah, nou er zit zat aan te komen in ieder gevalquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb je met Global Priority, die gaan niet elke dag de deur uit. Als het eenmaal verzonden is duurt het nog een dag of 5 geloof ik.
Lik-sang is duurder (dvdboxoffice is CANADESE dollars) en je loopt bij beide het risico op invoerkosten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe zit het nou dat je bij boxoffice geen invoerkosten hoeft te dokken? Want bij lik sang is ie een stuk goedkoper en daar moet je dus wel extra dokken?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lik-sang is duurder (dvdboxoffice is CANADESE dollars) en je loopt bij beide het risico op invoerkosten.
Hoezo persé usb? zit toch wireless in? hoppakee ff een wifi-headsetje bouwenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee... het ging om GSM-functionaliteit. Hoewel VOIP technisch gezien heel goed mogelijk moet zijn met de PSP. (je hebt dan alleen wel een mini-USB headset nodig)
Je moet heb bij videogamesplus.ca bestellen, daar schrijven ze plastic toy op de box en doen ze er een factuur bij van 20 euro, omdat als een product lager is dan 20 euro dan hoef je geen belasting te betalen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe zit het nou dat je bij boxoffice geen invoerkosten hoeft te dokken? Want bij lik sang is ie een stuk goedkoper en daar moet je dus wel extra dokken?
In nederland mag je tot ¤ 22,- belastingvrij invoeren. Alles daarboven moet je BTW en eventueel dounarechten over betalen (mits gecontroleerd uiteraard). Games hoef je geen douanerechten over te betalen, hooguit BTW: http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/interneti.htmquote:Op vrijdag 1 april 2005 07:56 schreef Nilos het volgende:
[..]
Je moet heb bij videogamesplus.ca bestellen, daar schrijven ze plastic toy op de box en doen ze er een factuur bij van 20 euro, omdat als een product lager is dan 20 euro dan hoef je geen belasting te betalen!![]()
Tjatjatja, ik zou voor de memstick gaan. Heb gewoon mijn mp3-speler verkocht en heb nu een psp met 6 games en een 1gig-stickie. Helemaal tevredenquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:00 schreef NutKees het volgende:
Verdorie, ik weet niet wat ik moet doen: nog 2 spellen kopen of een 1g memstick?
Ik zag het net idd. Dan kost ie maar 209 euroquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lik-sang is duurder (dvdboxoffice is CANADESE dollars) en je loopt bij beide het risico op invoerkosten.
Nee maar die kan je gwoon bij handyman kopen ofzowquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik zag het net idd. Dan kost ie maar 209 euro![]()
Zitten er trouwens wel goede stekkers bij die in het stopcontact kunnen bij die US versie?
Vind je? Vind er weinig aan, ik probeer 'm al een week hier op fok te ruilen voor een andere gamequote:Op vrijdag 1 april 2005 16:02 schreef matthijst het volgende:
Vandaag Tony Hawk binnen; maandag besteld op videogamesplus.ca, vrijdag in de bus.
Cool spel wel!
Ik ben tot nu toe de laagste geloof ik met 232 euroquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:55 schreef jpg97 het volgende:
Mijn collega zit nu in de USA en neemt een PSP voor me mee
volgende week zondag heb ik hem ( hopelijk )...
Echt wel lekker met die lage dollar koers ( 200 dollar is iets van 155 euro )
Wat een ding wat over de stekker heen moet?? Sorry maar ik snap niet helemaal wat je bedoeld ik weet niet eens hoe een stopcontact stekker in USA eruit ziet??quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:59 schreef Nilos het volgende:
[..]
Nee maar die kan je gwoon bij handyman kopen ofzow
Veel aparaten zoals portable audio players of b.v. de ps2 (xbox) hebben dezelfde soort kabel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat een ding wat over de stekker heen moet?? Sorry maar ik snap niet helemaal wat je bedoeld ik weet niet eens hoe een stopcontact stekker in USA eruit ziet??
Ohhh zo'n ding idd. Die kun je dus gewoon hier kopen en die past op je PSP?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:20 schreef Nilos het volgende:
[..]
Veel aparaten zoals portable audio players of b.v. de ps2 (xbox) hebben dezelfde soort kabel.
Zo een met een soort van 8 als plug zeg maar.
(hoe kan je eigenlijk plaatjes invoeren)
<<< dat is er een (mijn pic)
Jep, of van je ps2 ofzowquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:39 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ohhh zo'n ding idd. Die kun je dus gewoon hier kopen en die past op je PSP?
Playstation portablequote:Op woensdag 30 maart 2005 13:10 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee waar ik de 'power brick' kan bestellen? Lijkt me wel handig omdat ik soms langere tijd zonder stroom zit en toch mijn PSP wil kunnen gebruiken. DVDboxoffice heeft hem niet, dus ik zoek een andere online winkel die hem wel heeft.
Of iemand moet een andere oplossing hebben waardoor ik een PSP kan aansluiten op een 12V accu (en dan bedoel ik geen autolader, maar 2 van die klemmetjes die je op de polen van een accu zet).
Hier bij Replay in Weert lag ie gewoon al in de schappen ( voor 59.95 afzetters )quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
wipe-out is er nog niet
De volgende keer pleur ik er wel 10 eurie extra tegenaan voor een express zending *denkt* dan kan ik eigenlijk net zo goed ff naar futurezone rijden, hoewel ze daar de laatste keer geen ruk hadden....
Ja DAT begrijp ik.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hier bij Replay in Weert lag ie gewoon al in de schappen ( voor 59.95 afzetters )
Ik heb gisteren ook DVDBO gecancelled, maar de canceling is er nog niet doorquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:08 schreef Nilos het volgende:
Heb gisteren order bij DVDBO gecancelt en bij VGP bestelt.
En is nu al verstuurd:
2005-04-02 02:35 Clearance processing complete at Cincinnati, OH - USA Cincinnati, OH - USA
2005-04-01 22:36 Departed from DHL facility in Toronto - Canada Toronto - Canada
2005-04-01 18:52 Departed from DHL facility in Oshawa - Canada Oshawa - Canada
2005-04-01 17:24 Shipment picked up Oshawa - Canada
2005-04-01 00:00 ELECTRONIC PICK-UP EVENT MARKHAM
Echt beter![]()
Videogamesplus.ca: http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=380_421&products_id=8852quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:10 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Of iemand moet een andere oplossing hebben waardoor ik een PSP kan aansluiten op een 12V accu (en dan bedoel ik geen autolader, maar 2 van die klemmetjes die je op de polen van een accu zet).
Humm klink misschien als een leek maar ik wilde ook gaan bestellen bij DVDboxofficice. Waarom canceled iedereen daar opeens? En wat is VGP??quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:08 schreef Nilos het volgende:
Heb gisteren order bij DVDBO gecancelt en bij VGP bestelt.
En is nu al verstuurd:
2005-04-02 02:35 Clearance processing complete at Cincinnati, OH - USA Cincinnati, OH - USA
2005-04-01 22:36 Departed from DHL facility in Toronto - Canada Toronto - Canada
2005-04-01 18:52 Departed from DHL facility in Oshawa - Canada Oshawa - Canada
2005-04-01 17:24 Shipment picked up Oshawa - Canada
2005-04-01 00:00 ELECTRONIC PICK-UP EVENT MARKHAM
Echt beter![]()
kijk is een post boven die van jouquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Humm klink misschien als een leek maar ik wilde ook gaan bestellen bij DVDboxofficice. Maar wat is VGP??![]()
Omdat DVDboxoffice blijkbaar de belangstelling niet aan kan en bestellingen heeeeel lang op zich laten wachten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Humm klink misschien als een leek maar ik wilde ook gaan bestellen bij DVDboxofficice. Waarom canceled iedereen daar opeens?
Dat is mooi fucked up dan. In dat geval wacht ik nog eventjes met bestellen van mijn PSP.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat DVDboxoffice blijkbaar de belangstelling niet aan kan en bestellingen heeeeel lang op zich laten wachten.
Ik heb diverse voorbeelden van VGP gezien waarbij mensen afgelopen maandag wat besteld hebben en het deze vrijdag al in huis hadden.
Voorlopig wacht ik al twee weken op een bestelling bij lik-sang en diverse mensen al weken op hun bestelling bij DVD box office....
Bestel je 'm toch bij VGP...quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat is mooi fucked up dan. In dat geval wacht ik nog eventjes met bestellen van mijn PSP.![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bestel je 'm toch bij VGP...
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=380_421&products_id=8479
Ja maar dat moet je ook maar afwachten. Maar bij DVDBO hoef je geen vezendkosten te betalen en die zijn toch wel pittig namelijk 44 euro. Van dat geld kan ik een heel spel erbij kopen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:27 schreef matthijst het volgende:
VGP verzendt meen ik als "toy", waarde $20?
Maar met VGP heb je minder kans op belasting te betalen omdat ze er "TOY" op zetten en een factuur van $20 bij doenquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je ook maar afwachten. Maar bij DVDBO hoef je geen vezendkosten te betalen en die zijn toch wel pittig namelijk 44 euro. Van dat geld kan ik een heel spel erbij kopen.
Maar goed ik zal jullie er niet mee lastig vallen ga er goed over nadenken wat ik nou doe.
Lang wachten met DVDBO en dan stuk goedkoper uit zijn uiteindelijk als je alles bij elkaar telt of snel bij VGP.![]()
Bij Got waar zij de psp ook bij vgp hebben besteld, is niks door de douane onderschept.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je ook maar afwachten. Maar bij DVDBO hoef je geen vezendkosten te betalen en die zijn toch wel pittig namelijk 44 euro. Van dat geld kan ik een heel spel erbij kopen.
Maar goed ik zal jullie er niet mee lastig vallen ga er goed over nadenken wat ik nou doe.
Lang wachten met DVDBO en dan stuk goedkoper uit zijn uiteindelijk als je alles bij elkaar telt of snel bij VGP.![]()
Ja, ik kom uit Adoorn. Bij p2b hebben ze iig games voor de PSP en er hing zo'n bordje dat ze ook PSP's verkochten. Bel ze anders ff, nummer staat op telefoongids.nlquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:07 schreef DaanZutphen het volgende:
Iemand uit apeldoorn hier?
ik hoorde dus van een klasgenoot dat iig de place2b de psp verkoopt, iemand die zeker weet dat dit zo is?
En vandaag heb je hem ook niet binnenquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
En nog steeds geen wipe-out pure binnen
Ik roep het dagelijks op m'n werk en ook hier doe ik nu maar de oppertunistische uitspraak....
Alle chinezen moeten DOOD!!
quote:Op zondag 3 april 2005 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En vandaag heb je hem ook niet binnen![]()
DVDBO, van 9 tot 5, is er zaterdag en zondag niet, VG+, van 8 tot 6, en wel op zaterdagquote:Op zondag 3 april 2005 10:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]en morgen waarschijnlijk ook niet.
En DVDBO heeft mijn order nog niet gecanceled. Als die erdoor is ga ik die andere games maar bij VG+ bestellen
I know.quote:Op zondag 3 april 2005 16:21 schreef Nilos het volgende:
[..]
DVDBO, van 9 tot 5, is er zaterdag en zondag niet, VG+, van 8 tot 6, en wel op zaterdag
Nee, 10 Juni volgens de laatste berichten... pre-oreder dusquote:Op zondag 3 april 2005 16:40 schreef matthijst het volgende:
Coded Arms al uit?
Ja tis redelijk simpel, je hebt 3 opties voor multiplayer:quote:Twsited Metal lijkt me wel cool. Het wachten is op meer games waarmee je vanaf de bank online kunt spelen. Echt schitterend.
Die 1:1 wireless shit kan me gestolen worden, maar gewoon online zonder geklooi met Kai ofzo...
wow.
De prijs, de specs, design (mooi maar kwetsbaar) is denk ik inderdaad ook iets wat voornamelijk ouderen aanspreekt.quote:Op zondag 3 april 2005 16:57 schreef matthijst het volgende:
Van wat ik op bv. pspparty lees zijn het veelal "ouderen" die tot nu toe een PSP hebben.
Zelfs DAAR val ik godverdomme al buitenquote:Doelgroep was ook 18-34.
Denk het ook niet. Zeker omdat ik nou ook geen mensen in mijn direkte omgeving met zo'n ding ken, en op het schoolplein zal ik ze niet tegen komenquote:Denk niet dat die nog veel bij elkaar gaan zitten om 1:1 te gamen, maar ik kan het mis hebben natuurlijk...
Ik vermoed het ook.quote:Vind het zelf meer een leuk ding om thuis of onderweg mee te gamen...
Wat mij betreft pleuren ze in elk spel gewoon standaard die online optie zodat je mooi thuis tegen ladingen anderen kunt spelen...
Neem aan dat dat bij de volgens serie spellen ook wel redelijk standaard zal zijn. Kunnen ze met TM nu ff de fouten eruit halen en servers configureren zodat ze weten hoe het moet
welke spellen doen het online?quote:Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij doet het online
Even handmatig IPtje ipv DHCP en gaan.
Cool vanaf de bank multiplayeren met je PSP....
Tot nu toe alleen TM zover als ik weet.quote:Op zondag 3 april 2005 22:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]
welke spellen doen het online?
lijkt me gruwelijk vet om online tegen anderen wipeOut te doen namelijk
quote:Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij doet het online
Even handmatig IPtje ipv DHCP en gaan.
Cool vanaf de bank multiplayeren met je PSP....
Dit is een aardige samenvattingquote:Op zondag 3 april 2005 22:21 schreef matthijst het volgende:
Beetje rondcrossen in zo'n wagentje en elkaar overhoop knallen?
He? Heb jij zo'n groot huis, of is het bereik van de PSP (of je router natuurlijk) dan zo matig?quote:Op zondag 3 april 2005 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Op de bank haalde ik het wireless niet. Kijken of ik op de zaak een repeatertje kan scoren
Blijven checken. Als er weer een voorraad is, dan staat ie gewoon weer op de sitequote:Op zondag 3 april 2005 22:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ze verkopen de PSP niet meer bij VGP. Ik zat net ff te kijken en kon hem niet meer vinden
Als je 2 posts later had gelezen had je gezien dat ik het WEL haalde.quote:Op maandag 4 april 2005 00:22 schreef Kontiki het volgende:
[..]
He? Heb jij zo'n groot huis, of is het bereik van de PSP (of je router natuurlijk) dan zo matig?
IK hoop hetquote:
Kan best zijn, maar ik weet dan ook niet waar jouw router staat. Ik heb zelf een zeer pauper PCMCIA- wifi kaartje en zelfs daarmee kan ik tot buitenshuis royaal connecten. Ik zou het toch wel fijn vinden als de PSP dat ook lukt. Maar daar ga ik wel vanuit, want de router staat vrij centraal en open opgesteld. Moet lukkenquote:Op maandag 4 april 2005 08:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je 2 posts later had gelezen had je gezien dat ik het WEL haalde.
En besides staat WLAN nu niet bekend om z'n bereik in moderne huizen met betonnen vloeren.
Ongeveer HET manco van WLAN vandaar het enorme arsenaal aan repeaters, antenne boosters en ander soortige middelen.
Een van de redenen dat PRE-N snel geintroduceerd is op de markt is om het feit dat deze standaard een groter bereik ondersteunt.
En de PSP (en ook DS for that matter) zullen inderdaad niet het grootste bereik hebben met een interne antenne.
Zoals gezegd zijn vooral betonnen vloeren een crime.quote:Op maandag 4 april 2005 11:30 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar ik weet dan ook niet waar jouw router staat. Ik heb zelf een zeer pauper PCMCIA- wifi kaartje en zelfs daarmee kan ik tot buitenshuis royaal connecten. Ik zou het toch wel fijn vinden als de PSP dat ook lukt. Maar daar ga ik wel vanuit, want de router staat vrij centraal en open opgesteld. Moet lukken
Direct zicht verandert al zoveel met wifi. Ik kan met datzelfde PCMCIA-kaartje ook connecten bij een Node die 400 meter verderop staat, direct in het zicht. De PSP zal met direct zicht zeker 100 meter halen gok ik.
Ik zal het eens nameten (met GPS), 400 meter is wellicht teveel maar het gaat echt om enkele honderden meters. (qua ontvangst niet zo moeilijk met een profi node aan de andere kant, maar qua zendvermogen van de PCMCIA stond ik zeker te kijken dat hij het haalde)quote:Op maandag 4 april 2005 11:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals gezegd zijn vooral betonnen vloeren een crime.
En uiteraard het zend vermogen.
Anyway, 400 meter zal ik nog maar eens nameten als ik jouw was, want ik heb nog nooit een wifi device met standaard antennes zien connecten op 400 meter. Zeker geen PCMCIA.
En aangezien ik ongeveer elke wifi device in de markt in mijn handen heb gehad (en aangesloten en getest) denk ik dat je ietwat overdrijft
Amerika is een andere regio.quote:Op maandag 4 april 2005 11:59 schreef joyakaleas het volgende:
Wil er 1 bestelln bij de futurezone.
Maar weet niet goed wat het nadeel is aan een amerikaanse versie.
Wie kan mij hiermee helpen.
Zijn menu's ook in het nederlands.
En hoe zit het me de regiecode.
Het gaat mij puur om de films en games
Als je met je PCMCIA het makkelijk haalt, haal je het met de PSP ookquote:Op maandag 4 april 2005 11:56 schreef Kontiki het volgende:
Bottom line: als hij het bij mij op de bank maar doet, anders koop ik geen PSP. Overigens ben ik al blij dat we deze discussie kunnen voeren, want de concurrent kan nog niet online.
Jup, stond hier al vermeld: er is een firmware update geweest. En daar zitten nieuwe talen bij, waaronder Nederlands. Je kan die firmware update zelf doen via internet. Bijvoorbeeld downloaden op je memorystick via PC, of rechtstreeks via wifi (op je memorystick, die heb je dus wel nodig).quote:Op maandag 4 april 2005 12:04 schreef joyakaleas het volgende:
O ja nog vergeten zijn de menu's in het nederlands
Bij mij werkt het prima.quote:Op maandag 4 april 2005 12:32 schreef matthijst het volgende:
Swets. Heb jij al met dat internetten lopen klooien? Heb ff zo'n DNS server gewijzigd en dan krijg je inderdaad een portal. Maar sloooooooooooooooooooooooooooooom. Hopelijk doordat de halve wereld diezelfde portal nu gebruikt?
Wifi B moet je toch gewoon fastsoenlijk mee kunnen surfen, gebruik zelf G, vandaar de vraag?
Wipeout is nog niet binnen inderdaadquote:Op maandag 4 april 2005 12:47 schreef matthijst het volgende:
Ah, fuck, domme vraag, gezien Wipeout onderweg
Online komen gaat op zich prima, ook zonder DNS etc in te vullen en alles op auto. Ging me puur om dat trucje met Wipeout waar je een DNS server invult die de Wipeout page doorstuurt naar een PSP-portal page... Of je dat had geprobeerd, maar vergeten dat Wipeout onderweg was...
..............
Jezus christus, moet iemand je ook nog vertellen hoe je je reet moet afvegen?quote:Op maandag 4 april 2005 13:18 schreef joyakaleas het volgende:
En wat kan ik beter hebben een japanse of een amerikaanse
quote:Op maandag 4 april 2005 11:50 schreef Tomaz het volgende:
Damn, zo'n PSP zou ik ook wel willen! Iemand zin om mij te vertellen wat er zo fantastisch aan dit apparaat is? (geen zin om alles op te gaan zoeken in de topics...)
Belangrijkste reden voor mij om 'm te kopen is de filmafspeelmogelijkheid. Wat voor films speelt 't apparaatje? En hoe?
quote:After enthusing about the wonder of the PSP for the last couple of months my mate decided to import from Japan and went off to Liksang..... after the excitement of online tracking it arrived... His wife phoned to say its here and he asked her to charge it.....
Not only that but she thought she would put the game in for him.... but those pesky little cases they come in are difficult to get into!!!!!
Anyway she eventually got the disk out its casing and dropped it in the back of the psp and fired it up...... scratches everwhere and now ridge racers won't load.....
Moraal..., laat je vrouw met d'r poten van je speeltjes afblijvenquote:Op maandag 4 april 2005 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
Prachtige post op een ander forum.
[..]
quote:Op maandag 4 april 2005 13:34 schreef joyakaleas het volgende:
Ik vraag toch niet dat je moet reageren als je geen zin hebt.
Antwoord dan niet.
Misschien zijn er mensen die wel normaal kunnen reageren.
Maar als je zin hebt kan je wel even mijn plasser afvegen ik ben net geweest
Wat een stoere taal zeg.quote:Op maandag 4 april 2005 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om zelf wat uit te zoeken, koop dan lekker niks.
En nou opkankeren hoerenjong
Ik ben 35quote:Op maandag 4 april 2005 13:47 schreef joyakaleas het volgende:
[..]
Wat een stoere taal zeg.
Ik denk dat je een jaar of 5 bent en net deze woordjes kan zeggen.
Heel goed uitgesproken gewoon zo doorgaan.
Heb je al een schone luier gehad en je flesje.
En kom nog eens met de grote mensen praten als er wat zinnigs uitkomt.
Weet je nu al wat je kopen moet of moet je moeder je misschien vertellen wat je doen moet?quote:Op maandag 4 april 2005 14:06 schreef joyakaleas het volgende:
Waarop reageer je eigenlijk.
Het lijkt me dat je beetje gefrusteerd bent over iets.
Is je goudvis soms dood, huis afgefikt.
35 jaar, en dan van die totaal domme uitspraken doen.
Ik loop nu 34 jaar mee en ik heb nog nooit zo'n achtelijk antwoord gegeven op een normale vraag.
Maar ja waarschijnlijk is dit normaal waar jij vandaan komt dus ik neem het je niet kwalijk.
Gewoon terug naar school en daar leren ze je normaal nederlands praten en het belangrijkste niet t e vergeten antwoorden.
Moet hem eerst wel verteld worden welke hij moet kopenquote:Op maandag 4 april 2005 14:12 schreef jpg97 het volgende:
Dames, dames... knok het anders uit middels een potje online TM!
Tja, wanneer iemand te besodemieterd is om ook maar twee tellen zelf te denken is een vraag 'jezus, moeten we ook je reet nog afvegen' niet echt over the top. Zeker niet als in die post OOK nog alle informatie staat welke nodig is om een overwogen beslissing te kunnen maken.quote:Op maandag 4 april 2005 14:20 schreef Tain het volgende:
Kom op Swets en joyakaleas er kan toch door beiden wel wat normaler gereageerd worden?
Dan moet je 'm toch beter gaan verstoppenquote:Op maandag 4 april 2005 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moraal..., laat je vrouw met d'r poten van je speeltjes afblijven
quote:Op maandag 4 april 2005 14:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dan moet je 'm toch beter gaan verstoppen
quote:Op maandag 4 april 2005 14:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dan moet je 'm toch beter gaan verstoppen
Het ging bij jou ook meer op de reactie met "En nou opkankeren hoerenjong".quote:Op maandag 4 april 2005 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, wanneer iemand te besodemieterd is om ook maar twee tellen zelf te denken is een vraag 'jezus, moeten we ook je reet nog afvegen' niet echt over the top. Zeker niet als in die post OOK nog alle informatie staat welke nodig is om een overwogen beslissing te kunnen maken.
Wanneer er vervolgens alleen maar reacties op die behulpzame post komen zonder enig relevante vraag of reactie op de geboden info ben je alleen bezig met de boel doelbewust verzieken.
quote:Op maandag 4 april 2005 14:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Het ging bij jou ook meer op de reactie met "En nou opkankeren hoerenjong".
quote:Op maandag 4 april 2005 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer er vervolgens alleen maar reacties op die behulpzame post komen zonder enig relevante vraag of reactie op de geboden info ben je alleen bezig met de boel doelbewust verzieken.
Zeker gezien het feit dat in mijn eerste post nog gewoon netjes de verschillen tussen de regio's opgesomd stonden.quote:Maar verder zou er genoeg informatie te lezen zijn hier in dit topic om een weloverwogen beslissing te kunnen maken uit de amerikaanse of de japanse versie.
"Helaas" en "krijg" in één zin als het om de PSP gaat... Hmmm...quote:Op maandag 4 april 2005 14:38 schreef jpg97 het volgende:
helaasch krijg ik zelf een USA versie, maar toch....
Ja kap er dan een keer mee ookquote:Op maandag 4 april 2005 14:52 schreef joyakaleas het volgende:
swets jij maar lekker verder uit je nek.
Jezus wat een zielig hoopje ellende ben jij zeg.
Wat een gezeur om niks
Jaaah.. ik zal het eensch even uitleggen:quote:Op maandag 4 april 2005 14:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
"Helaas" en "krijg" in één zin als het om de PSP gaat... Hmmm...
Zak even door de spreekwoordelijke uitwerpselen.quote:Op maandag 4 april 2005 16:07 schreef matthijst het volgende:
Wacht lekker tot de kerst dan.
Lijkt me ook een heel normaal antwoord.quote:Op maandag 4 april 2005 16:13 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Zak even door de spreekwoordelijke uitwerpselen.
Lijkt mij een heel normale vraag hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |