Ik zal het eens nameten (met GPS), 400 meter is wellicht teveel maar het gaat echt om enkele honderden meters. (qua ontvangst niet zo moeilijk met een profi node aan de andere kant, maar qua zendvermogen van de PCMCIA stond ik zeker te kijken dat hij het haalde)quote:Op maandag 4 april 2005 11:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals gezegd zijn vooral betonnen vloeren een crime.
En uiteraard het zend vermogen.
Anyway, 400 meter zal ik nog maar eens nameten als ik jouw was, want ik heb nog nooit een wifi device met standaard antennes zien connecten op 400 meter. Zeker geen PCMCIA.
En aangezien ik ongeveer elke wifi device in de markt in mijn handen heb gehad (en aangesloten en getest) denk ik dat je ietwat overdrijft
Amerika is een andere regio.quote:Op maandag 4 april 2005 11:59 schreef joyakaleas het volgende:
Wil er 1 bestelln bij de futurezone.
Maar weet niet goed wat het nadeel is aan een amerikaanse versie.
Wie kan mij hiermee helpen.
Zijn menu's ook in het nederlands.
En hoe zit het me de regiecode.
Het gaat mij puur om de films en games
Als je met je PCMCIA het makkelijk haalt, haal je het met de PSP ookquote:Op maandag 4 april 2005 11:56 schreef Kontiki het volgende:
Bottom line: als hij het bij mij op de bank maar doet, anders koop ik geen PSP. Overigens ben ik al blij dat we deze discussie kunnen voeren, want de concurrent kan nog niet online.
Jup, stond hier al vermeld: er is een firmware update geweest. En daar zitten nieuwe talen bij, waaronder Nederlands. Je kan die firmware update zelf doen via internet. Bijvoorbeeld downloaden op je memorystick via PC, of rechtstreeks via wifi (op je memorystick, die heb je dus wel nodig).quote:Op maandag 4 april 2005 12:04 schreef joyakaleas het volgende:
O ja nog vergeten zijn de menu's in het nederlands
Bij mij werkt het prima.quote:Op maandag 4 april 2005 12:32 schreef matthijst het volgende:
Swets. Heb jij al met dat internetten lopen klooien? Heb ff zo'n DNS server gewijzigd en dan krijg je inderdaad een portal. Maar sloooooooooooooooooooooooooooooom. Hopelijk doordat de halve wereld diezelfde portal nu gebruikt?
Wifi B moet je toch gewoon fastsoenlijk mee kunnen surfen, gebruik zelf G, vandaar de vraag?
Wipeout is nog niet binnen inderdaadquote:Op maandag 4 april 2005 12:47 schreef matthijst het volgende:
Ah, fuck, domme vraag, gezien Wipeout onderweg
Online komen gaat op zich prima, ook zonder DNS etc in te vullen en alles op auto. Ging me puur om dat trucje met Wipeout waar je een DNS server invult die de Wipeout page doorstuurt naar een PSP-portal page... Of je dat had geprobeerd, maar vergeten dat Wipeout onderweg was...
..............
Jezus christus, moet iemand je ook nog vertellen hoe je je reet moet afvegen?quote:Op maandag 4 april 2005 13:18 schreef joyakaleas het volgende:
En wat kan ik beter hebben een japanse of een amerikaanse
quote:Op maandag 4 april 2005 11:50 schreef Tomaz het volgende:
Damn, zo'n PSP zou ik ook wel willen! Iemand zin om mij te vertellen wat er zo fantastisch aan dit apparaat is? (geen zin om alles op te gaan zoeken in de topics...)
Belangrijkste reden voor mij om 'm te kopen is de filmafspeelmogelijkheid. Wat voor films speelt 't apparaatje? En hoe?
quote:After enthusing about the wonder of the PSP for the last couple of months my mate decided to import from Japan and went off to Liksang..... after the excitement of online tracking it arrived... His wife phoned to say its here and he asked her to charge it.....
Not only that but she thought she would put the game in for him.... but those pesky little cases they come in are difficult to get into!!!!!
Anyway she eventually got the disk out its casing and dropped it in the back of the psp and fired it up...... scratches everwhere and now ridge racers won't load.....
Moraal..., laat je vrouw met d'r poten van je speeltjes afblijvenquote:Op maandag 4 april 2005 13:31 schreef Strolie75 het volgende:
Prachtige post op een ander forum.
[..]
quote:Op maandag 4 april 2005 13:34 schreef joyakaleas het volgende:
Ik vraag toch niet dat je moet reageren als je geen zin hebt.
Antwoord dan niet.
Misschien zijn er mensen die wel normaal kunnen reageren.
Maar als je zin hebt kan je wel even mijn plasser afvegen ik ben net geweest
Wat een stoere taal zeg.quote:Op maandag 4 april 2005 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om zelf wat uit te zoeken, koop dan lekker niks.
En nou opkankeren hoerenjong
Ik ben 35quote:Op maandag 4 april 2005 13:47 schreef joyakaleas het volgende:
[..]
Wat een stoere taal zeg.
Ik denk dat je een jaar of 5 bent en net deze woordjes kan zeggen.
Heel goed uitgesproken gewoon zo doorgaan.
Heb je al een schone luier gehad en je flesje.
En kom nog eens met de grote mensen praten als er wat zinnigs uitkomt.
Weet je nu al wat je kopen moet of moet je moeder je misschien vertellen wat je doen moet?quote:Op maandag 4 april 2005 14:06 schreef joyakaleas het volgende:
Waarop reageer je eigenlijk.
Het lijkt me dat je beetje gefrusteerd bent over iets.
Is je goudvis soms dood, huis afgefikt.
35 jaar, en dan van die totaal domme uitspraken doen.
Ik loop nu 34 jaar mee en ik heb nog nooit zo'n achtelijk antwoord gegeven op een normale vraag.
Maar ja waarschijnlijk is dit normaal waar jij vandaan komt dus ik neem het je niet kwalijk.
Gewoon terug naar school en daar leren ze je normaal nederlands praten en het belangrijkste niet t e vergeten antwoorden.
Moet hem eerst wel verteld worden welke hij moet kopenquote:Op maandag 4 april 2005 14:12 schreef jpg97 het volgende:
Dames, dames... knok het anders uit middels een potje online TM!
Tja, wanneer iemand te besodemieterd is om ook maar twee tellen zelf te denken is een vraag 'jezus, moeten we ook je reet nog afvegen' niet echt over the top. Zeker niet als in die post OOK nog alle informatie staat welke nodig is om een overwogen beslissing te kunnen maken.quote:Op maandag 4 april 2005 14:20 schreef Tain het volgende:
Kom op Swets en joyakaleas er kan toch door beiden wel wat normaler gereageerd worden?
Dan moet je 'm toch beter gaan verstoppenquote:Op maandag 4 april 2005 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moraal..., laat je vrouw met d'r poten van je speeltjes afblijven
quote:Op maandag 4 april 2005 14:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dan moet je 'm toch beter gaan verstoppen
quote:Op maandag 4 april 2005 14:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dan moet je 'm toch beter gaan verstoppen
Het ging bij jou ook meer op de reactie met "En nou opkankeren hoerenjong".quote:Op maandag 4 april 2005 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, wanneer iemand te besodemieterd is om ook maar twee tellen zelf te denken is een vraag 'jezus, moeten we ook je reet nog afvegen' niet echt over the top. Zeker niet als in die post OOK nog alle informatie staat welke nodig is om een overwogen beslissing te kunnen maken.
Wanneer er vervolgens alleen maar reacties op die behulpzame post komen zonder enig relevante vraag of reactie op de geboden info ben je alleen bezig met de boel doelbewust verzieken.
quote:Op maandag 4 april 2005 14:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Het ging bij jou ook meer op de reactie met "En nou opkankeren hoerenjong".
quote:Op maandag 4 april 2005 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer er vervolgens alleen maar reacties op die behulpzame post komen zonder enig relevante vraag of reactie op de geboden info ben je alleen bezig met de boel doelbewust verzieken.
Zeker gezien het feit dat in mijn eerste post nog gewoon netjes de verschillen tussen de regio's opgesomd stonden.quote:Maar verder zou er genoeg informatie te lezen zijn hier in dit topic om een weloverwogen beslissing te kunnen maken uit de amerikaanse of de japanse versie.
"Helaas" en "krijg" in één zin als het om de PSP gaat... Hmmm...quote:Op maandag 4 april 2005 14:38 schreef jpg97 het volgende:
helaasch krijg ik zelf een USA versie, maar toch....
Ja kap er dan een keer mee ookquote:Op maandag 4 april 2005 14:52 schreef joyakaleas het volgende:
swets jij maar lekker verder uit je nek.
Jezus wat een zielig hoopje ellende ben jij zeg.
Wat een gezeur om niks
Jaaah.. ik zal het eensch even uitleggen:quote:Op maandag 4 april 2005 14:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
"Helaas" en "krijg" in één zin als het om de PSP gaat... Hmmm...
Zak even door de spreekwoordelijke uitwerpselen.quote:Op maandag 4 april 2005 16:07 schreef matthijst het volgende:
Wacht lekker tot de kerst dan.
Lijkt me ook een heel normaal antwoord.quote:Op maandag 4 april 2005 16:13 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Zak even door de spreekwoordelijke uitwerpselen.
Lijkt mij een heel normale vraag hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |