Playstation portablequote:Op woensdag 30 maart 2005 13:10 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee waar ik de 'power brick' kan bestellen? Lijkt me wel handig omdat ik soms langere tijd zonder stroom zit en toch mijn PSP wil kunnen gebruiken. DVDboxoffice heeft hem niet, dus ik zoek een andere online winkel die hem wel heeft.
Of iemand moet een andere oplossing hebben waardoor ik een PSP kan aansluiten op een 12V accu (en dan bedoel ik geen autolader, maar 2 van die klemmetjes die je op de polen van een accu zet).
Hier bij Replay in Weert lag ie gewoon al in de schappen ( voor 59.95 afzetters )quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
wipe-out is er nog niet
De volgende keer pleur ik er wel 10 eurie extra tegenaan voor een express zending *denkt* dan kan ik eigenlijk net zo goed ff naar futurezone rijden, hoewel ze daar de laatste keer geen ruk hadden....
Ja DAT begrijp ik.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hier bij Replay in Weert lag ie gewoon al in de schappen ( voor 59.95 afzetters )
Ik heb gisteren ook DVDBO gecancelled, maar de canceling is er nog niet doorquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:08 schreef Nilos het volgende:
Heb gisteren order bij DVDBO gecancelt en bij VGP bestelt.
En is nu al verstuurd:
2005-04-02 02:35 Clearance processing complete at Cincinnati, OH - USA Cincinnati, OH - USA
2005-04-01 22:36 Departed from DHL facility in Toronto - Canada Toronto - Canada
2005-04-01 18:52 Departed from DHL facility in Oshawa - Canada Oshawa - Canada
2005-04-01 17:24 Shipment picked up Oshawa - Canada
2005-04-01 00:00 ELECTRONIC PICK-UP EVENT MARKHAM
Echt beter![]()
Videogamesplus.ca: http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=380_421&products_id=8852quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:10 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee waar ik de 'power brick' kan bestellen? Lijkt me wel handig omdat ik soms langere tijd zonder stroom zit en toch mijn PSP wil kunnen gebruiken. DVDboxoffice heeft hem niet, dus ik zoek een andere online winkel die hem wel heeft.
Of iemand moet een andere oplossing hebben waardoor ik een PSP kan aansluiten op een 12V accu (en dan bedoel ik geen autolader, maar 2 van die klemmetjes die je op de polen van een accu zet).
Humm klink misschien als een leek maar ik wilde ook gaan bestellen bij DVDboxofficice. Waarom canceled iedereen daar opeens? En wat is VGP??quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:08 schreef Nilos het volgende:
Heb gisteren order bij DVDBO gecancelt en bij VGP bestelt.
En is nu al verstuurd:
2005-04-02 02:35 Clearance processing complete at Cincinnati, OH - USA Cincinnati, OH - USA
2005-04-01 22:36 Departed from DHL facility in Toronto - Canada Toronto - Canada
2005-04-01 18:52 Departed from DHL facility in Oshawa - Canada Oshawa - Canada
2005-04-01 17:24 Shipment picked up Oshawa - Canada
2005-04-01 00:00 ELECTRONIC PICK-UP EVENT MARKHAM
Echt beter![]()
kijk is een post boven die van jouquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Humm klink misschien als een leek maar ik wilde ook gaan bestellen bij DVDboxofficice. Maar wat is VGP??![]()
Omdat DVDboxoffice blijkbaar de belangstelling niet aan kan en bestellingen heeeeel lang op zich laten wachten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Humm klink misschien als een leek maar ik wilde ook gaan bestellen bij DVDboxofficice. Waarom canceled iedereen daar opeens?
Dat is mooi fucked up dan. In dat geval wacht ik nog eventjes met bestellen van mijn PSP.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat DVDboxoffice blijkbaar de belangstelling niet aan kan en bestellingen heeeeel lang op zich laten wachten.
Ik heb diverse voorbeelden van VGP gezien waarbij mensen afgelopen maandag wat besteld hebben en het deze vrijdag al in huis hadden.
Voorlopig wacht ik al twee weken op een bestelling bij lik-sang en diverse mensen al weken op hun bestelling bij DVD box office....
Bestel je 'm toch bij VGP...quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat is mooi fucked up dan. In dat geval wacht ik nog eventjes met bestellen van mijn PSP.![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bestel je 'm toch bij VGP...
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=380_421&products_id=8479
Ja maar dat moet je ook maar afwachten. Maar bij DVDBO hoef je geen vezendkosten te betalen en die zijn toch wel pittig namelijk 44 euro. Van dat geld kan ik een heel spel erbij kopen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:27 schreef matthijst het volgende:
VGP verzendt meen ik als "toy", waarde $20?
Maar met VGP heb je minder kans op belasting te betalen omdat ze er "TOY" op zetten en een factuur van $20 bij doenquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je ook maar afwachten. Maar bij DVDBO hoef je geen vezendkosten te betalen en die zijn toch wel pittig namelijk 44 euro. Van dat geld kan ik een heel spel erbij kopen.
Maar goed ik zal jullie er niet mee lastig vallen ga er goed over nadenken wat ik nou doe.
Lang wachten met DVDBO en dan stuk goedkoper uit zijn uiteindelijk als je alles bij elkaar telt of snel bij VGP.![]()
Bij Got waar zij de psp ook bij vgp hebben besteld, is niks door de douane onderschept.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je ook maar afwachten. Maar bij DVDBO hoef je geen vezendkosten te betalen en die zijn toch wel pittig namelijk 44 euro. Van dat geld kan ik een heel spel erbij kopen.
Maar goed ik zal jullie er niet mee lastig vallen ga er goed over nadenken wat ik nou doe.
Lang wachten met DVDBO en dan stuk goedkoper uit zijn uiteindelijk als je alles bij elkaar telt of snel bij VGP.![]()
Ja, ik kom uit Adoorn. Bij p2b hebben ze iig games voor de PSP en er hing zo'n bordje dat ze ook PSP's verkochten. Bel ze anders ff, nummer staat op telefoongids.nlquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:07 schreef DaanZutphen het volgende:
Iemand uit apeldoorn hier?
ik hoorde dus van een klasgenoot dat iig de place2b de psp verkoopt, iemand die zeker weet dat dit zo is?
En vandaag heb je hem ook niet binnenquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
En nog steeds geen wipe-out pure binnen
Ik roep het dagelijks op m'n werk en ook hier doe ik nu maar de oppertunistische uitspraak....
Alle chinezen moeten DOOD!!
quote:Op zondag 3 april 2005 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En vandaag heb je hem ook niet binnen![]()
DVDBO, van 9 tot 5, is er zaterdag en zondag niet, VG+, van 8 tot 6, en wel op zaterdagquote:Op zondag 3 april 2005 10:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]en morgen waarschijnlijk ook niet.
En DVDBO heeft mijn order nog niet gecanceled. Als die erdoor is ga ik die andere games maar bij VG+ bestellen
I know.quote:Op zondag 3 april 2005 16:21 schreef Nilos het volgende:
[..]
DVDBO, van 9 tot 5, is er zaterdag en zondag niet, VG+, van 8 tot 6, en wel op zaterdag
Nee, 10 Juni volgens de laatste berichten... pre-oreder dusquote:Op zondag 3 april 2005 16:40 schreef matthijst het volgende:
Coded Arms al uit?
Ja tis redelijk simpel, je hebt 3 opties voor multiplayer:quote:Twsited Metal lijkt me wel cool. Het wachten is op meer games waarmee je vanaf de bank online kunt spelen. Echt schitterend.
Die 1:1 wireless shit kan me gestolen worden, maar gewoon online zonder geklooi met Kai ofzo...
wow.
De prijs, de specs, design (mooi maar kwetsbaar) is denk ik inderdaad ook iets wat voornamelijk ouderen aanspreekt.quote:Op zondag 3 april 2005 16:57 schreef matthijst het volgende:
Van wat ik op bv. pspparty lees zijn het veelal "ouderen" die tot nu toe een PSP hebben.
Zelfs DAAR val ik godverdomme al buitenquote:Doelgroep was ook 18-34.
Denk het ook niet. Zeker omdat ik nou ook geen mensen in mijn direkte omgeving met zo'n ding ken, en op het schoolplein zal ik ze niet tegen komenquote:Denk niet dat die nog veel bij elkaar gaan zitten om 1:1 te gamen, maar ik kan het mis hebben natuurlijk...
Ik vermoed het ook.quote:Vind het zelf meer een leuk ding om thuis of onderweg mee te gamen...
Wat mij betreft pleuren ze in elk spel gewoon standaard die online optie zodat je mooi thuis tegen ladingen anderen kunt spelen...
Neem aan dat dat bij de volgens serie spellen ook wel redelijk standaard zal zijn. Kunnen ze met TM nu ff de fouten eruit halen en servers configureren zodat ze weten hoe het moet
welke spellen doen het online?quote:Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij doet het online
Even handmatig IPtje ipv DHCP en gaan.
Cool vanaf de bank multiplayeren met je PSP....
Tot nu toe alleen TM zover als ik weet.quote:Op zondag 3 april 2005 22:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]
welke spellen doen het online?
lijkt me gruwelijk vet om online tegen anderen wipeOut te doen namelijk
quote:Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij doet het online
Even handmatig IPtje ipv DHCP en gaan.
Cool vanaf de bank multiplayeren met je PSP....
Dit is een aardige samenvattingquote:Op zondag 3 april 2005 22:21 schreef matthijst het volgende:
Beetje rondcrossen in zo'n wagentje en elkaar overhoop knallen?
He? Heb jij zo'n groot huis, of is het bereik van de PSP (of je router natuurlijk) dan zo matig?quote:Op zondag 3 april 2005 16:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Op de bank haalde ik het wireless niet. Kijken of ik op de zaak een repeatertje kan scoren
Blijven checken. Als er weer een voorraad is, dan staat ie gewoon weer op de sitequote:Op zondag 3 april 2005 22:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ze verkopen de PSP niet meer bij VGP. Ik zat net ff te kijken en kon hem niet meer vinden
Als je 2 posts later had gelezen had je gezien dat ik het WEL haalde.quote:Op maandag 4 april 2005 00:22 schreef Kontiki het volgende:
[..]
He? Heb jij zo'n groot huis, of is het bereik van de PSP (of je router natuurlijk) dan zo matig?
IK hoop hetquote:
Kan best zijn, maar ik weet dan ook niet waar jouw router staat. Ik heb zelf een zeer pauper PCMCIA- wifi kaartje en zelfs daarmee kan ik tot buitenshuis royaal connecten. Ik zou het toch wel fijn vinden als de PSP dat ook lukt. Maar daar ga ik wel vanuit, want de router staat vrij centraal en open opgesteld. Moet lukkenquote:Op maandag 4 april 2005 08:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je 2 posts later had gelezen had je gezien dat ik het WEL haalde.
En besides staat WLAN nu niet bekend om z'n bereik in moderne huizen met betonnen vloeren.
Ongeveer HET manco van WLAN vandaar het enorme arsenaal aan repeaters, antenne boosters en ander soortige middelen.
Een van de redenen dat PRE-N snel geintroduceerd is op de markt is om het feit dat deze standaard een groter bereik ondersteunt.
En de PSP (en ook DS for that matter) zullen inderdaad niet het grootste bereik hebben met een interne antenne.
Zoals gezegd zijn vooral betonnen vloeren een crime.quote:Op maandag 4 april 2005 11:30 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar ik weet dan ook niet waar jouw router staat. Ik heb zelf een zeer pauper PCMCIA- wifi kaartje en zelfs daarmee kan ik tot buitenshuis royaal connecten. Ik zou het toch wel fijn vinden als de PSP dat ook lukt. Maar daar ga ik wel vanuit, want de router staat vrij centraal en open opgesteld. Moet lukken
Direct zicht verandert al zoveel met wifi. Ik kan met datzelfde PCMCIA-kaartje ook connecten bij een Node die 400 meter verderop staat, direct in het zicht. De PSP zal met direct zicht zeker 100 meter halen gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |