Hmz... dat wordt dan na het weekend (gisteren verzonden)quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als de game eenmaal verzonden is 5 dagen ongeveer, tenminste, dat was bij 2 bestellingen van mij zo.
Ik zou gewoon een tweede officiële accu kopen. Véél kleiner en draagbaarder.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:10 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee waar ik de 'power brick' kan bestellen? Lijkt me wel handig omdat ik soms langere tijd zonder stroom zit en toch mijn PSP wil kunnen gebruiken. DVDboxoffice heeft hem niet, dus ik zoek een andere online winkel die hem wel heeft.
Ik heb het draagbare niet nodig, het gaat mij gewoon om het opladen. Als ik ga gamen haal ik de stekker er wel uit. En met de powerbrick kan je je accu volgens mij weer 2 keer opladen, dan heb je dus eigenlijk 3 accu's.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een tweede officiële accu kopen. Véél kleiner en draagbaarder.
Ja, oké... goed punt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:25 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb het draagbare niet nodig, het gaat mij gewoon om het opladen. Als ik ga gamen haal ik de stekker er wel uit. En met de powerbrick kan je je accu volgens mij weer 2 keer opladen, dan heb je dus eigenlijk 3 accu's.
Ik vind het echt een geweldig spel. Het snelheidsgevoel is enorm en ik vind de graphics ook erg goed (al heb ik geen andere PSP spellen om mee te vergelijken). Heerlijk spel om snel even een potje te doen, maar ook voor de langere sessie uitermate geschikt door allerlei tournaments enzo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:19 schreef Kontiki het volgende:
Vanmiddag Wipe Out in de winkel zien liggen. Ik vond het er niet zo bijzonder uitzien eigenlijk.
Als ik zo dit filmpje bekijk is het wel extreem race sensatiequote:Op woensdag 30 maart 2005 19:19 schreef Kontiki het volgende:
Vanmiddag Wipe Out in de winkel zien liggen. Ik vond het er niet zo bijzonder uitzien eigenlijk.
Mercury schijnt wel stoer te zijn, maar na 5 uur is het wel klaar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Mercury lijkt me wel enorm leuk, maar zie 'm nog nergens staan om te bestellen.
En uiteraard wacht ik als fps hoer op Coded Arms
Ah, ok ik zag 'm vandaag staan bij dvdboxoffice... ik wacht dan nog wel evenquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mercury schijnt wel stoer te zijn, maar na 5 uur is het wel klaar.
*klik*quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:04 schreef Swetsenegger het volgende:
En uiteraard wacht ik als fps hoer op Coded Arms
Ik ookquote:
Hoe weet je dat Ridge Racer verstuurd zal worden?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook
Voorlopig staat er ¤ 150,- op m'n creditcard uit, en ik heb er nog niets van ontvangen...
Wipe-out is onderweg, Ridge Racer zal morgen wel verstuurd worden door dvdboxoffice, maar die heb ik al eens gespeeld en die is prima.
Mercury is een pre-order voor 5 April, dus zal volgende week verstuurt worden.
Coded Arms is een pre-order voor 10 Juni....
Omdat dat geen pre-order isquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:50 schreef Nilos het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Ridge Racer verstuurd zal worden?
Ik hoop maar dat mijn PSP snel verzonden word door DVDBO!
Nou mijn Untold Legends is toch ook geen pre-order en toch istie nog niet vestuurd!quote:
Zien liggen? Het doosje bedoel je? Of heb je gespeeld? De screens achterop zijn erg verlept. Vind de ingame graphics de mooiste van de launchgames. En de snelheid van dat spel is echt ziekelijk! Eerste levels zijn vrij sloom maar als je de snellere races hebt (vanaf Flash), damn dan gaat het hardquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:19 schreef Kontiki het volgende:
Ja dat kan. Ik zei ook in mijn post dat ik veronderstel dat hij morgen verstuurd wordtquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:36 schreef Nilos het volgende:
[..]
Nou mijn Untold Legends is toch ook geen pre-order en toch istie nog niet vestuurd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |