jup dat weet ik en hij is niet eens zo duur ook www.nedgame.com (350, maar ze verzenden alleen consoles met games ofzo)quote:
Die hebben dus geen gamesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:41 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
jup dat weet ik en hij is niet eens zo duur ook www.nedgame.com (350, maar ze verzenden alleen consoles met games ofzo)
US ¤ 350,-quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:11 schreef H.Flick het volgende:
Verkocht de FutureZone in R'dam nou ook de PSP al? En is dat de US of de Japanse versie?
Ja die racemodes heb ik allemaal al begrepen van de video's en reviews. Als lik-sang nu een beetje op zou schieten...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:55 schreef matthijst het volgende:
Wipeout Pure is cool! Ziet er erg mooi uit, wel ff wennen met sturen etc. Je hebt een aantal racemodes:
- Single track, waar je door gouden medailles te halen extra tracks kunt unlocken.
- Tournament: 4 races op rij, goud halen.
- Time trial: voor iedere track een gouden tijd die je moet zien te halen.
- Zone: zo lang mogelijk racen zonder te crashen.
Nedgame en Playz2b in Apeldoorn verkopen PSP games.
Helaas is de PSP voor Europa voorlopig nog toekomst ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:39 schreef Thomper het volgende:
... De PSP is zeker de toekomst.
¤350 bij de Future Zone in Rotterdam, heb ik ergens gehoordquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Helaas is de PSP voor Europa voorlopig nog toekomst ja.
Weet ik veel, ik heb 'm gewoon laten kopen door m'n taiwanese collega...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:10 schreef H.Flick het volgende:
Voor meer dan 100 euro kan ik wel een weekje ofzo wachten. Binnenkort even ergens in de VS bestellen (DVDboxoffice?)
moet je een handeltje beginnenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb 'm gewoon laten kopen door m'n taiwanese collega...
waarom niet ?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:07 schreef H.Flick het volgende:
Het is ook al leuk in de tuin van de zomer, want dan ga je natuurlijk niet binnen zitten met je PS2.
Omdat ik dan van het lekkere weer wil genieten. Naar het strand, lekker vissen buiten, op een terrasje zitten etc.quote:
neuh niet echt nee...:P ik zit nu in 5e klas van middelbare school en over 1.5 jaar ga ik waarschijnlijk hbo of universiteit doen...dan moet ik welveel reizenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je reist blijkbaar niet veelIk moet er niet aan denken om elke keer in de trein te zitten zonder GBA/DS en strax PSP
Amenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gebruik 'm puur om te gamen zonder dat er iemand last van heeft
hoe duur istie daar?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik stond net in de futurezone in R'dam om gewoon even een spelletje voor mn xbox te halen... een kwartiertje later stond ik buiten met een PSP en wipe out pure. Soms haat ik mezelf omdat ik altijd dit soort impulsaankopen doe, maar ik ben er wel blij mee
Welke launchgames moet ik nog meer halen?
Afgelopen vrijdag hadden ze godverdomme alleen Tony Hawks als nog enigzins te pruimen gamequote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik stond net in de futurezone in R'dam om gewoon even een spelletje voor mn xbox te halen... een kwartiertje later stond ik buiten met een PSP en wipe out pure. Soms haat ik mezelf omdat ik altijd dit soort impulsaankopen doe, maar ik ben er wel blij mee
Welke launchgames moet ik nog meer halen?
Dan is sinds vrijdag de prijs ¤50,- omhoog gegaan EN hebben ze nieuwe games binnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:51 schreef H.Flick het volgende:
400... ik was helemaal van 350 uitgegegaan, dus ik schrok wel even... maar ja, de prikkel was toch te groot.
Ze hadden trouwens ook nog Twisted Metal Head On, maar ik wist niet of die leuk was, dus heb ik hem maar laten liggen.
Mjah, ik heb nu twee japanse import PSP's in mijn handen gehad (including mine) en geen dode pixel gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:05 schreef madjacksss het volgende:
das idd wel flink duur
dan bestel ik hem idd liever bij dvdboxoffice
maar ben zo bang voor en hele rits dooie pixels
werd die van jou niet van tevoren al op dooie pixels gecheckt?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, ik heb nu twee japanse import PSP's in mijn handen gehad (including mine) en geen dode pixel gezien
Stiekum wel, maar mijn collega heeft tot u toe nog geen enkele PSP met dode pixel gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:56 schreef madjacksss het volgende:
[..]
werd die van jou niet van tevoren al op dooie pixels gecheckt?
misschien waag ik het eropquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Stiekum wel, maar mijn collega heeft tot u toe nog geen enkele PSP met dode pixel gezien.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:41 schreef TopStyle het volgende:
Holy Sh*t!
Wipeout Pure is echt helemaal de shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |