Ow oke, maar toch vind ze wel een beetje traag, want op de site stond dat ze untold al op 16 maart hadden!quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ik zei ook in mijn post dat ik veronderstel dat hij morgen verstuurd wordt
Dat heb je met Global Priority, die gaan niet elke dag de deur uit. Als het eenmaal verzonden is duurt het nog een dag of 5 geloof ik.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Lik-sang deed er ook 5 dagen over om het op de post te gooien
Misschien hadden ze hem niet op voorraadquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:17 schreef Nilos het volgende:
[..]
Ow oke, maar toch vind ze wel een beetje traag, want op de site stond dat ze untold al op 16 maart hadden!
Dat kan en dan zal mijn PSP ook niet op voorraad zijnquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb je met Global Priority, die gaan niet elke dag de deur uit. Als het eenmaal verzonden is duurt het nog een dag of 5 geloof ik.
[..]
Misschien hadden ze hem niet op voorraad
Mjah, nou er zit zat aan te komen in ieder gevalquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb je met Global Priority, die gaan niet elke dag de deur uit. Als het eenmaal verzonden is duurt het nog een dag of 5 geloof ik.
Lik-sang is duurder (dvdboxoffice is CANADESE dollars) en je loopt bij beide het risico op invoerkosten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe zit het nou dat je bij boxoffice geen invoerkosten hoeft te dokken? Want bij lik sang is ie een stuk goedkoper en daar moet je dus wel extra dokken?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lik-sang is duurder (dvdboxoffice is CANADESE dollars) en je loopt bij beide het risico op invoerkosten.
Hoezo persé usb? zit toch wireless in? hoppakee ff een wifi-headsetje bouwenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee... het ging om GSM-functionaliteit. Hoewel VOIP technisch gezien heel goed mogelijk moet zijn met de PSP. (je hebt dan alleen wel een mini-USB headset nodig)
Je moet heb bij videogamesplus.ca bestellen, daar schrijven ze plastic toy op de box en doen ze er een factuur bij van 20 euro, omdat als een product lager is dan 20 euro dan hoef je geen belasting te betalen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe zit het nou dat je bij boxoffice geen invoerkosten hoeft te dokken? Want bij lik sang is ie een stuk goedkoper en daar moet je dus wel extra dokken?
In nederland mag je tot ¤ 22,- belastingvrij invoeren. Alles daarboven moet je BTW en eventueel dounarechten over betalen (mits gecontroleerd uiteraard). Games hoef je geen douanerechten over te betalen, hooguit BTW: http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/interneti.htmquote:Op vrijdag 1 april 2005 07:56 schreef Nilos het volgende:
[..]
Je moet heb bij videogamesplus.ca bestellen, daar schrijven ze plastic toy op de box en doen ze er een factuur bij van 20 euro, omdat als een product lager is dan 20 euro dan hoef je geen belasting te betalen!![]()
Tjatjatja, ik zou voor de memstick gaan. Heb gewoon mijn mp3-speler verkocht en heb nu een psp met 6 games en een 1gig-stickie. Helemaal tevredenquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:00 schreef NutKees het volgende:
Verdorie, ik weet niet wat ik moet doen: nog 2 spellen kopen of een 1g memstick?
Ik zag het net idd. Dan kost ie maar 209 euroquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lik-sang is duurder (dvdboxoffice is CANADESE dollars) en je loopt bij beide het risico op invoerkosten.
Nee maar die kan je gwoon bij handyman kopen ofzowquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik zag het net idd. Dan kost ie maar 209 euro![]()
Zitten er trouwens wel goede stekkers bij die in het stopcontact kunnen bij die US versie?
Vind je? Vind er weinig aan, ik probeer 'm al een week hier op fok te ruilen voor een andere gamequote:Op vrijdag 1 april 2005 16:02 schreef matthijst het volgende:
Vandaag Tony Hawk binnen; maandag besteld op videogamesplus.ca, vrijdag in de bus.
Cool spel wel!
Ik ben tot nu toe de laagste geloof ik met 232 euroquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:55 schreef jpg97 het volgende:
Mijn collega zit nu in de USA en neemt een PSP voor me mee
volgende week zondag heb ik hem ( hopelijk )...
Echt wel lekker met die lage dollar koers ( 200 dollar is iets van 155 euro )
Wat een ding wat over de stekker heen moet?? Sorry maar ik snap niet helemaal wat je bedoeld ik weet niet eens hoe een stopcontact stekker in USA eruit ziet??quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:59 schreef Nilos het volgende:
[..]
Nee maar die kan je gwoon bij handyman kopen ofzow
Veel aparaten zoals portable audio players of b.v. de ps2 (xbox) hebben dezelfde soort kabel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat een ding wat over de stekker heen moet?? Sorry maar ik snap niet helemaal wat je bedoeld ik weet niet eens hoe een stopcontact stekker in USA eruit ziet??
Ohhh zo'n ding idd. Die kun je dus gewoon hier kopen en die past op je PSP?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:20 schreef Nilos het volgende:
[..]
Veel aparaten zoals portable audio players of b.v. de ps2 (xbox) hebben dezelfde soort kabel.
Zo een met een soort van 8 als plug zeg maar.
(hoe kan je eigenlijk plaatjes invoeren)
<<< dat is er een (mijn pic)
Jep, of van je ps2 ofzowquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:39 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ohhh zo'n ding idd. Die kun je dus gewoon hier kopen en die past op je PSP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |