Vind ik niet zo vreemd, en riep ik al toen Sony besloot de USA voorrang te geven boven de EUquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:09 schreef mikando18 het volgende:
Moeilijk te geloven maar de PSP heeft toch niet echt een goede launch gehad in Amerika.
http://psp.ign.com/articles/599/599156p1.html
Al is het natuurlijk even wachten op de officiele cijfers.
Gisteren was IGN nog zo van 'Waaa enorm goede release, alles erdoorheen' etc.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:09 schreef mikando18 het volgende:
Moeilijk te geloven maar de PSP heeft toch niet echt een goede launch gehad in Amerika.
http://psp.ign.com/articles/599/599156p1.html
Al is het natuurlijk even wachten op de officiele cijfers.
Gisteren was dacht ik van een regio waar ook Sony's Metreon zat, dus een beetje een Sony Fanboy omgeving.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gisteren was IGN nog zo van 'Waaa enorm goede release, alles erdoorheen' etc.
Volgens mij is IGN ook een beetje pro-PSP, als je dit ook weer leest. Had zelf overigens wel verwacht dat hij goed zou verkopen, valt toch tegen dan.
Pff, kan al dat yoshi gepeupel niet lekker bij hun pichochat topicje blijven.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:34 schreef Thomper het volgende:
In totaal zijn er, in Japan en Amerika en Europa en Australie samen tot nu toe meer dan 5 miljoen DSen verkocht. Dus als de PSP het in Amerika nu niet goed doet, dan zitten ze gelijk al slecht.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Pff, kan al dat yoshi gepeupel niet lekker bij hun pichochat topicje blijven.
Ik word een beetje moe van dat nutteloze 'Oe... de DS is veel beterderder verkocht in Amerika' en 'De PSP is lekker veel geilerderder' slap geouwkankerhoer.
Tevens is bovenstaande post nog dikke bullshit omdat de PSP nog niet gereleased is in zowel australië als europa
hup hup... nintendo knulletjes lekker touch en go'en en de psp'ertjes lekker zwelgen in grafisch vermogen.
Ik ook, heb momenteel een DS en de PSP zal er ook bijkomen. Maar dit is nou eenmaal een topic over de PSP, heel simpel. Als een Fijenoord-fan op een Ajaxforum gaat lopen stoken wordt hij ook geband. En een skinhead die een neger uitscheldt kan dat ook niet ongestoord doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo is de mens nu eenmaal, je moet je er gewoon niet durk om maken en doen wat je zelf leuk vind. Ik geniet van Touch & Go maar strax ook van WipeOut. Net als de meesten hier zonder oogkleppen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou niet overdrijven SwetsShiiit, maandenlang gezeik over dat de PSP beter is enzo en nu blijkt dat de DS beter verkoopt en dat mag je dan niet zeggen. Kom op zeg.
Alleen het 'we' in je post is al typerend.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:56 schreef Xrenity het volgende:
Wanneer weer eens bekend was dat de PSP het in Japan wat beter deed dan de DS hoorden we het ook..
hahaha... zooooooooooooooo origineel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
( ironisch is hij dus een zwetser, zijn nickname eer aandoenend)..
Gebaseerd op? "Tegenvallende verkopen in de VS?"quote:Overigens komt Europa dus vrij snel!
hehe, iddquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen het 'we' in je post is al typerend.
Overigens vind ik dat OOK zielig gezeik.
Bij elk probleempje met de DS moeten al het Sony gepeupel even het DS topic in om meesmuilend onzinnige geruchten aan te dikken en vica versa... get a life.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Is er iemand welke een nederlandse game-web-shop weet met psp games?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |