gelukkig welquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Hehe, maar je hebt maandag toch wel vrij?
Waar woon je?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:19 schreef superjoden het volgende:
[..]
gelukkig wellaten we hopen dat het dan ook zo goed weer is
vlaardingen/ schiedamquote:
Zou inderdaad tijd worden jaquote:
k kom strax even nominerenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:16 schreef pfaf het volgende:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de nominaties! Spam.
Special voor Justme, die het toch al niet kleine clubhuis nog in oude staat kende:quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:45 schreef golfer het volgende:
zaterdag eerst naar de officiële heropening van ons vernieuwde en vergrote clubhuis van de golfclub.....
Was knusser, maar nu 2x zo groot met plaats voor 1000 leden en meer uitgebreide kleedkamers, doucheruimtes en restaurant er in.quote:
oke noem me een barbaar... maar doucheruimte ? voor golfen ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Was knusser, maar nu 2x zo groot met plaats voor 1000 leden en meer uitgebreide kleedkamers, doucheruimtes en restaurant er in.
Haha, precies wat ik dachtquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke noem me een barbaar... maar doucheruimte ? voor golfen ?
Heel interessant, je houdt ons op de hoogte met de komende rondes?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:16 schreef pfaf het volgende:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de nominaties! Spam.
Speel jij maar eens 18 holes in hartje zomer, reken maar dat je een douche daarna nodig hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke noem me een barbaar... maar doucheruimte ? voor golfen ?
Maar hij zit er wel mooi uit!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heel interessant, je houdt ons op de hoogte met de komende rondes?
Pffff. Smerige kleedkamers delen met een ander elftal, vervolgens onder koude douches om uiteindelijk jezelf met een al smerige handdoek op te drogen. Dát is sport.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Speel jij maar eens 18 holes in hartje zomer, reken maar dat je een douche daarna nodig hebt.
Uiteraard zijn die douches weer lekker luxe met thermo-kranen en natuurlijk gratis handdoeken erbij.
quote:
Daniela is mij toch iets te sprieterig.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen Anna. Liever Daniela.
Ziet er goed uit !!! Ik hoop over 2 weken weer héél voorzichtig te gaan beginnenquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:56 schreef golfer het volgende:
Oh ja, Justme, omdat we toch aan het verbouwen waren hebben we meteen maar even de drivingrange-afslagplaatsen overdekt en in dat gebouw ook een mooie lockerruimte gebouwd voor alle golfkarren en spullen van de leden.
[afbeelding]
Dat hoor je wel meer ja, een tijdje was ze echt te dun. Nu is ze weer oke.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daniela is mij toch iets te sprieterig.
quote:
wegjassenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:11 schreef Suijk het volgende:
Ik ben wezen golfen in Lelystad, dat is ook een mooie baan en driving range.
Best leuk, die bal wegjassen.![]()
Dat is het toch ook? Gewoon zo hard mogelijk dat balletje wegknallen en dan zorgen dat ie in het gaatje terechtkomt? Simpel spelletje eigenlijk!quote:
ik doe alleen aan midgetgolfenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Gewoon zo hard mogelijk dat balletje wegknallen en dan zorgen dat ie in het gaatje terechtkomt? Simpel spelletje eigenlijk!
![]()
was het maar zo simpelquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Gewoon zo hard mogelijk dat balletje wegknallen en dan zorgen dat ie in het gaatje terechtkomt? Simpel spelletje eigenlijk!
![]()
Soms welquote:
Net als voetbal. 20 man die achter een bal aanrennen en de bal in het doel willen schieten en 2 man die die ballen dan proberen tegen te houden. Wat is sport eigenlijk simpel hequote:
Heerlijk toch, dat over zo'n simpel spel zoveel geluld kan wordenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Net als voetbal. 20 man die achter een bal aanrennen en de bal in het doel willen schieten en 2 man die die ballen dan proberen tegen te houden. Wat is sport eigenlijk simpel he![]()
Stoutert!quote:
Ja zo kun je alles redenerenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Net als voetbal. 20 man die achter een bal aanrennen en de bal in het doel willen schieten en 2 man die die ballen dan proberen tegen te houden. Wat is sport eigenlijk simpel he![]()
Hoi Bluezzz
Aan de receptie van dit ziekenhuis mogen we niet meer internettenquote:
nog niet zo lang wakker neem ik aanquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:31 schreef Lionheaad het volgende:
Ben weer terug.....
Weer is een stuk minder geworden.....maar nu is het weekend.....
Dit is trouwens wel een leuk tournament:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de nominaties!
Och gut nou heb je masselquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan de receptie van dit ziekenhuis mogen we niet meer internetten
Maarrrrrr er stond hier nog een collega ingelogd die door een foutje er nog op kan![]()
Dus tot 17 uur kan ik nog even illegaal een blikje werpen
Mooie achtergrondquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:48 schreef Blumchen het volgende:
Zo.. mijn voet doet nog wel pijn.. maar dat overleef ik wel weer... wel ene leuke dag gehad gister.. foto's gemaakt!! En dit is het resultaat
[afbeelding]
niet uitzetten die pc !!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan de receptie van dit ziekenhuis mogen we niet meer internetten
Maarrrrrr er stond hier nog een collega ingelogd die door een foutje er nog op kan![]()
Dus tot 17 uur kan ik nog even illegaal een blikje werpen
Lekker strak, die blauwe luchtquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:48 schreef Blumchen het volgende:
Zo.. mijn voet doet nog wel pijn.. maar dat overleef ik wel weer... wel ene leuke dag gehad gister.. foto's gemaakt!! En dit is het resultaat
[afbeelding]
Meenemenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar juf, ik wil naar huis zometeen
en vooral niet uitzettenquote:
UPS er achterquote:
en die is natuurlijk rijkelijk beloont voor zijn kunstenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:14 schreef Blumchen het volgende:
ja ik vind ze oo kerg mooi.. ben er erg blij mee.. goede fotograaf![]()
Nee, daarvoor moet je in het sportbabes topicje zijn.quote:
Tsjah hopelijk zet de regen niet doorquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:23 schreef Vom het volgende:
Hallo Hools
Is het tijdens je tentamenweken super lekker weer, ben je net thuis van je laatste gaat het regenen.
ZIJN ZE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN DAAR BOVEN
Ja precies er is dus wel meer als Anna Kournikovaquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zat er net even doorheen te scrollen en das idd niet verkeerd!
Pas maar op dat Clauwheeee dit niet leestquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zat er net even doorheen te scrollen en das idd niet verkeerd!
Hier (twente) is nog geen spatje gevallen maar zal vanavond met het trainen wel komenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Pas maar op dat Clauwheeee dit niet leest
@Dos: Dat is zeker niet te hopen, maar zo hard als het hier nu gaat![]()
als je nou iets sexier om die boom was gaan hangen dan had je hier aan de paal gemogenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je nou iets sexier om die boom was gaan hangen dan had je hier aan de paal gemogen
Hehe, dat valt wel meequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Pas maar op dat Clauwheeee dit niet leest
Ja agh gewoon hard verdan hequote:
Goed he.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kom verdomme helemaal niet aan fokken toe. Zit alleen maar op dat sportbabes topic te klikken
Bestaat "De Kantine" nog?quote:
ik heb mijn eten op en ga straks naar het trainen kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:33 schreef Dos37 het volgende:
Zo heb het eten op straks nog even trainen
hmmm nee ik train toch lieverquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb mijn eten op en ga straks naar het trainen kijken![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Ik zit in een trainingsbroek en moet nog ontbijten.
jij bent een man en ik een vrouwquote:
Ja ik hoorde het netquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bloemetje voor Martijn Meerdink. Hij heeft zn kruisband afgescheurd en is er minstens een half jaar zoet mee .....
Dat is inderdaad een vervelende blesurequote:Op donderdag 24 maart 2005 18:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bloemetje voor Martijn Meerdink. Hij heeft zn kruisband afgescheurd en is er minstens een half jaar zoet mee .....
stelen van de raabquote:
ooooooooooooow zo ontzettend lekker!! mijn moeder maakte dat vroeger altijdquote:
Raapstelen, in de volksmond ook wel 'kelen' genoemd,quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:45 schreef Dos37 het volgende:
Zo net nog even een uur geslapen nu zo nog even trainen
Ja preciesquote:
Dat klinkt of ik er nog niet dood naast gevonden zou willen wordenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:35 schreef golfer het volgende:
Zo, de raapstelenstampot die de plaatselijke slager had gemaakt was zeer goed te eten.
Moet af en toe ook gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:10 schreef rubbereend het volgende:
t forum had een kleine rookpauze
quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
Topic voor Bluezz :
Post hier je palingdroom.
Nee klopt, ik hou me in. Al is dat soms lastig.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:23 schreef tha_dark het volgende:
Echt klote voor Meerdink![]()
Je moet je maar niks aantrekken van die frikandellen kerel, zelden zo'n kansloos iemand hier gezien
Hahaquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
Topic voor Bluezz :
Post hier je palingdroom.
Ja, erg kloten voor hem...quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:24 schreef Vom het volgende:
Aah we doen het weer
Wel echt klote voor Meerdink, word je voor het eerst geselecteerd, raak je zo ernstig geblesseerd
Amsterdam Centraal, ook goedquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Vom het volgende:
Hools ik ga er vandoor.
Ik ga me helemaal kapotzuipen vanavond![]()
Zijn er nog Hools rond half 6 op Utrecht Centraal, dan kom ik je misschien wel tegen
Later
Daar ben je gistere toch al geweest, kom je vandaag naar Utrechtquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:12 schreef HeatWave het volgende:
'n avond!
Terrasjes in het vondelpark zijn ok.
neem je het toetsenbord vast mee om te oefenen ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Vom het volgende:
Hools ik ga er vandoor.
Ik ga me helemaal kapotzuipen vanavond![]()
Zijn er nog Hools rond half 6 op Utrecht Centraal, dan kom ik je misschien wel tegen
Later
Ik heb ondertussen alweer zin om een complete maaltijd op te eten....eet je zo laat pas?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Againzender het volgende:
Zo, het eten staat in de oven......
Ik eet meestal pas na half 9, maar dit is inderdaad wel wat aan de late kant voor mij.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen alweer zin om een complete maaltijd op te eten....eet je zo laat pas?
Jemig...ik eet altijd tussen half 6 en half 7... Probleem is dan vaak wel dat ik savonds weer trek krijg en lekker ga eten, doet mijn pokkeltje geen goedquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik eet meestal pas na half 9, maar dit is inderdaad wel wat aan de late kant voor mij.
Dat deed ik ook altijd, maar vindt het nu wat handiger om te eten en dat ik dan de hele avond niks meer hoef te doenquote:
Zo hoort het ookquote:
quote:
Waarschijnlijk wel jaquote:
Ik eet meestal zo rond 17.00 uur. Maar ik heb 's avonds nooit last van honger ookal eet ik zo vroeg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Jemig...ik eet altijd tussen half 6 en half 7... Probleem is dan vaak wel dat ik savonds weer trek krijg en lekker ga eten, doet mijn pokkeltje geen goed![]()
Maar te laat eten lukt me ook niet omdat ik tegen zessen toch wel trek heb..
Ah, in welke stad/dorp zijn ze nu weer?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:55 schreef tong80 het volgende:
Probleemwijken :
'Ge het altijd iets te doen, altijd leve ook 's nachts bij de hoeren.'
Eindhoven (Woensel). Daar zijn de mensen niet echt blij meegeweest daar. VOlgens hun wordt er een verkeerd beeld van de wijk geschetst. Aldus de krant alhierquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah, in welke stad/dorp zijn ze nu weer?
Of het is grotendeels in scene gezet of SBS6 maakt er zelf een mooi opgeklopt verhaaltje van. Of beide uiteraard.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven (Woensel). Daar zijn de mensen niet echt blij meegeweest daar. VOlgens hun wordt er een verkeerd beeld van de wijk geschetst. Aldus de krant alhier
En ze schold haar uit voor Paardenkutquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:00 schreef tong80 het volgende:
Woensel, Eindhoven.
Ze sloeg een wijf voor haar kop want ze motte niet zo kijke, ik heb mezelluf nie gemaoakt.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je nou iets sexier om die boom was gaan hangen dan had je hier aan de paal gemogen
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Wil je hier zo graag aan de paal hangen? Vooruit dan maar![]()
![]()
booooom met takkequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:11 schreef JaWi het volgende:
Ja mam, onderweg, ik zag allemaal dingen,
Schitterende boom!.
Bomenknuffelaar.quote:
Ik ben al 8 dagen niet geweestquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef superjoden het volgende:
Zo en daar zijn we weer... lekker een avondje wezen fitnessen
quote:
Tentamensquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:33 schreef superjoden het volgende:
[..]
ga dan als de donder eens wat doen
![]()
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat in bed nog een beetje Jensen! en BVD (met Danny Blind) kijken
Ik al vanaf november niet meer.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:32 schreef Noca het volgende:
Ik al 2 maand niet meerKloothommel die ik ben!
Dat is behoorlijk kutquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
IK WIL BIER!!
Ben pissed... vandaag een gesprek gehad met mijn stagebegeleider... en van het 1 op het andere moment zit ik zonder afstudeerplek.....
lekker is dat![]()
Nu kan ik dus niet afstuderen helemaal niks... morgen maar school bellen![]()
De rede zou wezen dat ik "management gevoelig ben" heb nog nooit zo'n onzin gehoord.. ze hebben het gewoon te druk om mij te begeleiden en daarom ben ik gedumpt zeg maar.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk kut
Is er een reden voor?
*biertje geeft
Dat is gewoon een rotstreek, zeker als je al in zo'n ver stadium zit. Hopelijk kan school iets voor je regelen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De rede zou wezen dat ik "management gevoelig ben" heb nog nooit zo'n onzin gehoord.. ze hebben het gewoon te druk om mij te begeleiden en daarom ben ik gedumpt zeg maar.
Ben overbodig geworden...
What the fuck!!! Tering wat een klotestreek!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
IK WIL BIER!!
Ben pissed... vandaag een gesprek gehad met mijn stagebegeleider... en van het 1 op het andere moment zit ik zonder afstudeerplek.....
lekker is dat![]()
Nu kan ik dus niet afstuderen helemaal niks... morgen maar school bellen![]()
Mja ik was ook eindelijk mn buikie kwijt, maar hij groeit weer hardquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik al vanaf november niet meer.
Moet hoognodig weer wat gaan doen. De broodjes zijn weer uitgezakt tot buikje.
ja....quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:48 schreef Noca het volgende:
[..]
What the fuck!!! Tering wat een klotestreek!
Nou das dan lekker, kun je ergens weer helemaal opnieuw gaan beginnen
Heb je een stagecontract getekend trouwens?
Mja dan heb je dus beide een contract getekend. Zo makkelijk komen ze dus niet van je af...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja....
dus ben benieuwd wat school gaat zeggen....
Maar goed ik heb geen idee of ik opnieuw moet beginnen... morgen maar ff bellen.. als er tenminste iemand is.
Nou zij hebben het super druk en hebben geen tijd voor me... sterker ik werd gewoon genegeerd de afgelopen dagen .... ze hadden geen tijd voor mee.... en ik zou volgens hun veel begeleidig nodig hebben...... nou ik heb dus helemaaal GEEN begeleiding gehadquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:50 schreef clauwheee het volgende:
Nou jaaa zeg Appelsientje, daar ben je lekker mee!Jeumig. Wat bedoelen ze precies met managementgevoelig?
Kloten joh, wat een k*tstreek..
Ik hoop het... maar dat moet ik overleg met school.. en dan maar ff kijken hoe het verder moet...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja dan heb je dus beide een contract getekend. Zo makkelijk komen ze dus niet van je af...
Kun je de opdracht ook onafhankelijk afmaken? Zonder het bedrijf zeg maar?
Ik gok op dat laatste...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Nou volgens mij kunnen ze dat niet maken hoor, dat contract lijkt me sowieso in je voordeel. Zou je het inderdaad misschien ook onafhankelijk kunnen doen?
Pff stelletje eikels idd..quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop het... maar dat moet ik overleg met school.. en dan maar ff kijken hoe het verder moet...
eikels...
Zegt die gast ook nog.... jaaa ik kan begrijpen dat je boos bent... nu je op 1/3 van je stage zit.... kan je voorstellen hoeveel belangstelling er was.... ik zit al op de helft EIKELS!!
tja dat is ook zo'n lekker verhaal... ff lekker iemand dumpen voor Pasen... nee dat doe je goedquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Pff stelletje eikels idd..
Hopen dat ze je op school kunnen helpen morgen (zijn ze er dan wel?)
Ik hoop dat je het eventueel dan nog onafhankelijk af kan maken!
slaap lekker en bedankt!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef superjoden het volgende:
mensen ik ga mijn mandje in.... morgen om 6.00 uur weer de wekker
succes appelsientje
God dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:01 schreef appelsientje het volgende:
Nu moet ik alles dus in een paar dagen ook gaan regellen anders kan ik niet op tijd afstuderen.. en dan ben ik nog wel ff een tijdje bezig...
Alles in 1x gehaald... nergens problemen mee gehad en dan 50 dagen voor het eind krijg je zoiets..
Blegh zeg..zo snel mogelijk alles proberen te regelen idd..en je hebt een contract dus dat scheelt. Maar even afwachten wat ze dan op school zeggen. Heel veel succes ermee in ieder geval!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:01 schreef appelsientje het volgende:
Nu moet ik alles dus in een paar dagen ook gaan regellen anders kan ik niet op tijd afstuderen.. en dan ben ik nog wel ff een tijdje bezig...
Alles in 1x gehaald... nergens problemen mee gehad en dan 50 dagen voor het eind krijg je zoiets..
God scheidsrechtersquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:04 schreef zjroentje het volgende:
Godverdomme zeg. Vanavond m'n allereerste gele kaart gepakt, omdat ik staand voor de scheidrechter naar de grensrechter wees. Kregen we met 2 man geel, omdat een teamgenoot van me z'n handen ten hemel hief.
Af!quote:
Ik maakte ook maar een grapje, dat doe ik anders nooit.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is toch wel even wat specialer om een vriend te spreken die je lang niet hebt gesproken, fokken doe je al genoeg. Toch?
[me=Tong doet mee[/me]quote:
Paling in het rood, Belgische specialiteit, naast Paling in het groen.quote:
Hallo ga even tegen de Dig-Hooler uitleggen wat ie moet doen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
/ me moet je dan doen Tong en dan zonder een spatie tussen het streepje en me en dan vervolgens je zin.
Vind je?quote:
doe mij maar 99 exaliratiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallo ga even tegen de Dig-Hooler uitleggen wat ie moet doen.
Ga effe lekker in je X7-properdraad-module exorbiteren. Met je hopspleet in 77-exaliratie.
Ik ben um kwiet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:07 schreef SCH het volgende:
Hebbie mien shag gezien?
Met de belastingdienst joh, stommeling.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Met de belastingdienst joh, stommeling.
Veel verschil is er niet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:27 schreef popolon het volgende:
Aha, vandaar dat ik niemand aan de telefoon krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |