quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
Topic voor Bluezz :
Post hier je palingdroom.
Nee klopt, ik hou me in. Al is dat soms lastig.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:23 schreef tha_dark het volgende:
Echt klote voor Meerdink![]()
Je moet je maar niks aantrekken van die frikandellen kerel, zelden zo'n kansloos iemand hier gezien
Hahaquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
Topic voor Bluezz :
Post hier je palingdroom.
Ja, erg kloten voor hem...quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:24 schreef Vom het volgende:
Aah we doen het weer
Wel echt klote voor Meerdink, word je voor het eerst geselecteerd, raak je zo ernstig geblesseerd
Amsterdam Centraal, ook goedquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Vom het volgende:
Hools ik ga er vandoor.
Ik ga me helemaal kapotzuipen vanavond![]()
Zijn er nog Hools rond half 6 op Utrecht Centraal, dan kom ik je misschien wel tegen
Later
Daar ben je gistere toch al geweest, kom je vandaag naar Utrechtquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:12 schreef HeatWave het volgende:
'n avond!
Terrasjes in het vondelpark zijn ok.
neem je het toetsenbord vast mee om te oefenen ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Vom het volgende:
Hools ik ga er vandoor.
Ik ga me helemaal kapotzuipen vanavond![]()
Zijn er nog Hools rond half 6 op Utrecht Centraal, dan kom ik je misschien wel tegen
Later
Ik heb ondertussen alweer zin om een complete maaltijd op te eten....eet je zo laat pas?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Againzender het volgende:
Zo, het eten staat in de oven......
Ik eet meestal pas na half 9, maar dit is inderdaad wel wat aan de late kant voor mij.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen alweer zin om een complete maaltijd op te eten....eet je zo laat pas?
Jemig...ik eet altijd tussen half 6 en half 7... Probleem is dan vaak wel dat ik savonds weer trek krijg en lekker ga eten, doet mijn pokkeltje geen goedquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik eet meestal pas na half 9, maar dit is inderdaad wel wat aan de late kant voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |