quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je nou iets sexier om die boom was gaan hangen dan had je hier aan de paal gemogen
Hehe, dat valt wel meequote:Op donderdag 24 maart 2005 17:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Pas maar op dat Clauwheeee dit niet leest
Ja agh gewoon hard verdan hequote:
Goed he.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kom verdomme helemaal niet aan fokken toe. Zit alleen maar op dat sportbabes topic te klikken
Bestaat "De Kantine" nog?quote:
ik heb mijn eten op en ga straks naar het trainen kijkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:33 schreef Dos37 het volgende:
Zo heb het eten op straks nog even trainen
hmmm nee ik train toch lieverquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb mijn eten op en ga straks naar het trainen kijken![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Ik zit in een trainingsbroek en moet nog ontbijten.
jij bent een man en ik een vrouwquote:
Ja ik hoorde het netquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bloemetje voor Martijn Meerdink. Hij heeft zn kruisband afgescheurd en is er minstens een half jaar zoet mee .....
Dat is inderdaad een vervelende blesurequote:Op donderdag 24 maart 2005 18:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bloemetje voor Martijn Meerdink. Hij heeft zn kruisband afgescheurd en is er minstens een half jaar zoet mee .....
stelen van de raabquote:
ooooooooooooow zo ontzettend lekker!! mijn moeder maakte dat vroeger altijdquote:
Raapstelen, in de volksmond ook wel 'kelen' genoemd,quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:45 schreef Dos37 het volgende:
Zo net nog even een uur geslapen nu zo nog even trainen
Ja preciesquote:
Dat klinkt of ik er nog niet dood naast gevonden zou willen wordenquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:35 schreef golfer het volgende:
Zo, de raapstelenstampot die de plaatselijke slager had gemaakt was zeer goed te eten.
Moet af en toe ook gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:10 schreef rubbereend het volgende:
t forum had een kleine rookpauze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |