Dat hoor je wel meer ja, een tijdje was ze echt te dun. Nu is ze weer oke.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daniela is mij toch iets te sprieterig.
quote:
wegjassenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:11 schreef Suijk het volgende:
Ik ben wezen golfen in Lelystad, dat is ook een mooie baan en driving range.
Best leuk, die bal wegjassen.![]()
Dat is het toch ook? Gewoon zo hard mogelijk dat balletje wegknallen en dan zorgen dat ie in het gaatje terechtkomt? Simpel spelletje eigenlijk!quote:
ik doe alleen aan midgetgolfenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Gewoon zo hard mogelijk dat balletje wegknallen en dan zorgen dat ie in het gaatje terechtkomt? Simpel spelletje eigenlijk!
![]()
was het maar zo simpelquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Gewoon zo hard mogelijk dat balletje wegknallen en dan zorgen dat ie in het gaatje terechtkomt? Simpel spelletje eigenlijk!
![]()
Soms welquote:
Net als voetbal. 20 man die achter een bal aanrennen en de bal in het doel willen schieten en 2 man die die ballen dan proberen tegen te houden. Wat is sport eigenlijk simpel hequote:
Heerlijk toch, dat over zo'n simpel spel zoveel geluld kan wordenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Net als voetbal. 20 man die achter een bal aanrennen en de bal in het doel willen schieten en 2 man die die ballen dan proberen tegen te houden. Wat is sport eigenlijk simpel he![]()
Stoutert!quote:
Ja zo kun je alles redenerenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Net als voetbal. 20 man die achter een bal aanrennen en de bal in het doel willen schieten en 2 man die die ballen dan proberen tegen te houden. Wat is sport eigenlijk simpel he![]()
Hoi Bluezzz
Aan de receptie van dit ziekenhuis mogen we niet meer internettenquote:
nog niet zo lang wakker neem ik aanquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:31 schreef Lionheaad het volgende:
Ben weer terug.....
Weer is een stuk minder geworden.....maar nu is het weekend.....
Dit is trouwens wel een leuk tournament:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de nominaties!
Och gut nou heb je masselquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan de receptie van dit ziekenhuis mogen we niet meer internetten
Maarrrrrr er stond hier nog een collega ingelogd die door een foutje er nog op kan![]()
Dus tot 17 uur kan ik nog even illegaal een blikje werpen
Mooie achtergrondquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:48 schreef Blumchen het volgende:
Zo.. mijn voet doet nog wel pijn.. maar dat overleef ik wel weer... wel ene leuke dag gehad gister.. foto's gemaakt!! En dit is het resultaat
[afbeelding]
niet uitzetten die pc !!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan de receptie van dit ziekenhuis mogen we niet meer internetten
Maarrrrrr er stond hier nog een collega ingelogd die door een foutje er nog op kan![]()
Dus tot 17 uur kan ik nog even illegaal een blikje werpen
Lekker strak, die blauwe luchtquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:48 schreef Blumchen het volgende:
Zo.. mijn voet doet nog wel pijn.. maar dat overleef ik wel weer... wel ene leuke dag gehad gister.. foto's gemaakt!! En dit is het resultaat
[afbeelding]
Meenemenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar juf, ik wil naar huis zometeen
en vooral niet uitzettenquote:
UPS er achterquote:
en die is natuurlijk rijkelijk beloont voor zijn kunstenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:14 schreef Blumchen het volgende:
ja ik vind ze oo kerg mooi.. ben er erg blij mee.. goede fotograaf![]()
Nee, daarvoor moet je in het sportbabes topicje zijn.quote:
Tsjah hopelijk zet de regen niet doorquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:23 schreef Vom het volgende:
Hallo Hools
Is het tijdens je tentamenweken super lekker weer, ben je net thuis van je laatste gaat het regenen.
ZIJN ZE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN DAAR BOVEN
Ja precies er is dus wel meer als Anna Kournikovaquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zat er net even doorheen te scrollen en das idd niet verkeerd!
Pas maar op dat Clauwheeee dit niet leestquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zat er net even doorheen te scrollen en das idd niet verkeerd!
Hier (twente) is nog geen spatje gevallen maar zal vanavond met het trainen wel komenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:27 schreef Vom het volgende:
[..]
Pas maar op dat Clauwheeee dit niet leest
@Dos: Dat is zeker niet te hopen, maar zo hard als het hier nu gaat![]()
als je nou iets sexier om die boom was gaan hangen dan had je hier aan de paal gemogenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |