was het maar zo simpelquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Gewoon zo hard mogelijk dat balletje wegknallen en dan zorgen dat ie in het gaatje terechtkomt? Simpel spelletje eigenlijk!
![]()
Soms welquote:
Net als voetbal. 20 man die achter een bal aanrennen en de bal in het doel willen schieten en 2 man die die ballen dan proberen tegen te houden. Wat is sport eigenlijk simpel hequote:
Heerlijk toch, dat over zo'n simpel spel zoveel geluld kan wordenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Net als voetbal. 20 man die achter een bal aanrennen en de bal in het doel willen schieten en 2 man die die ballen dan proberen tegen te houden. Wat is sport eigenlijk simpel he![]()
Stoutert!quote:
Ja zo kun je alles redenerenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Net als voetbal. 20 man die achter een bal aanrennen en de bal in het doel willen schieten en 2 man die die ballen dan proberen tegen te houden. Wat is sport eigenlijk simpel he![]()
Hoi Bluezzz
Aan de receptie van dit ziekenhuis mogen we niet meer internettenquote:
nog niet zo lang wakker neem ik aanquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:31 schreef Lionheaad het volgende:
Ben weer terug.....
Weer is een stuk minder geworden.....maar nu is het weekend.....
Dit is trouwens wel een leuk tournament:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de nominaties!
Och gut nou heb je masselquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan de receptie van dit ziekenhuis mogen we niet meer internetten
Maarrrrrr er stond hier nog een collega ingelogd die door een foutje er nog op kan![]()
Dus tot 17 uur kan ik nog even illegaal een blikje werpen
Mooie achtergrondquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:48 schreef Blumchen het volgende:
Zo.. mijn voet doet nog wel pijn.. maar dat overleef ik wel weer... wel ene leuke dag gehad gister.. foto's gemaakt!! En dit is het resultaat
[afbeelding]
niet uitzetten die pc !!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan de receptie van dit ziekenhuis mogen we niet meer internetten
Maarrrrrr er stond hier nog een collega ingelogd die door een foutje er nog op kan![]()
Dus tot 17 uur kan ik nog even illegaal een blikje werpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |