gelukkig welquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Hehe, maar je hebt maandag toch wel vrij?
Waar woon je?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:19 schreef superjoden het volgende:
[..]
gelukkig wellaten we hopen dat het dan ook zo goed weer is
vlaardingen/ schiedamquote:
Zou inderdaad tijd worden jaquote:
k kom strax even nominerenquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:16 schreef pfaf het volgende:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de nominaties! Spam.
Special voor Justme, die het toch al niet kleine clubhuis nog in oude staat kende:quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:45 schreef golfer het volgende:
zaterdag eerst naar de officiële heropening van ons vernieuwde en vergrote clubhuis van de golfclub.....
Was knusser, maar nu 2x zo groot met plaats voor 1000 leden en meer uitgebreide kleedkamers, doucheruimtes en restaurant er in.quote:
oke noem me een barbaar... maar doucheruimte ? voor golfen ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Was knusser, maar nu 2x zo groot met plaats voor 1000 leden en meer uitgebreide kleedkamers, doucheruimtes en restaurant er in.
Haha, precies wat ik dachtquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke noem me een barbaar... maar doucheruimte ? voor golfen ?
Heel interessant, je houdt ons op de hoogte met de komende rondes?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:16 schreef pfaf het volgende:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de nominaties! Spam.
Speel jij maar eens 18 holes in hartje zomer, reken maar dat je een douche daarna nodig hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke noem me een barbaar... maar doucheruimte ? voor golfen ?
Maar hij zit er wel mooi uit!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heel interessant, je houdt ons op de hoogte met de komende rondes?
Pffff. Smerige kleedkamers delen met een ander elftal, vervolgens onder koude douches om uiteindelijk jezelf met een al smerige handdoek op te drogen. Dát is sport.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Speel jij maar eens 18 holes in hartje zomer, reken maar dat je een douche daarna nodig hebt.
Uiteraard zijn die douches weer lekker luxe met thermo-kranen en natuurlijk gratis handdoeken erbij.
quote:
Daniela is mij toch iets te sprieterig.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen Anna. Liever Daniela.
Ziet er goed uit !!! Ik hoop over 2 weken weer héél voorzichtig te gaan beginnenquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:56 schreef golfer het volgende:
Oh ja, Justme, omdat we toch aan het verbouwen waren hebben we meteen maar even de drivingrange-afslagplaatsen overdekt en in dat gebouw ook een mooie lockerruimte gebouwd voor alle golfkarren en spullen van de leden.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |