Wat voor vis? Ik had laatst namelijk een lekkere vis --> een paling!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:28 schreef Pool het volgende:
Ik droomde laatst dat ik aan het duiken was. Toen zwom ik achter een rots en toen zag ik ineens een vis die nog nooit iemand had gezien. Hij was langwerpig, glibberig en had aan beide uiteinden een kop zitten. Ik heb hem gevangen en hem vervolgens gnilappaling genoemd. Toen werd ik wakker. En nam ik een vis als ontbijt.
In je dromen ja.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wat voor vis? Ik had laatst namelijk een lekkere vis --> een paling!![]()
![]()
![]()
LUL ...quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:52 schreef Nightanimal het volgende:
Ik droom gelukkig niet over palen :p koekje erbij?
LOL <-----------de korste paal in je droom die er maar is.
Je moet het ook aan mensen over laten die er WEL verstand van hebben, het is net voetbalquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Anna Kournikavo
Dat is toch die wipneus met een lichaampje eraan?
Die associeer ik niet met paling maar met mosselen.
Ik ben opjektiev!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet het ook aan mensen over laten die er WEL verstand van hebben, het is net voetbal.
Sinds wanneer woon jij in Ruslandquote:
Hoe is het met jouw paling?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in Rusland.
glibberig en met zijn eigen wil. zoals altijdquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
glibberig en met zijn eigen wil. zoals altijd.
Tis dat je een vent bent, maar anders...quote:
Lijkt me wel ja, je kent hem toch?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:08 schreef SCH het volgende:
Is dit wat Tong voor ogen had met dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |