quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
Topic voor Bluezz :
Post hier je palingdroom.
Nee klopt, ik hou me in. Al is dat soms lastig.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:23 schreef tha_dark het volgende:
Echt klote voor Meerdink![]()
Je moet je maar niks aantrekken van die frikandellen kerel, zelden zo'n kansloos iemand hier gezien
Hahaquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
Topic voor Bluezz :
Post hier je palingdroom.
Ja, erg kloten voor hem...quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:24 schreef Vom het volgende:
Aah we doen het weer
Wel echt klote voor Meerdink, word je voor het eerst geselecteerd, raak je zo ernstig geblesseerd
Amsterdam Centraal, ook goedquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Vom het volgende:
Hools ik ga er vandoor.
Ik ga me helemaal kapotzuipen vanavond![]()
Zijn er nog Hools rond half 6 op Utrecht Centraal, dan kom ik je misschien wel tegen
Later
Daar ben je gistere toch al geweest, kom je vandaag naar Utrechtquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:12 schreef HeatWave het volgende:
'n avond!
Terrasjes in het vondelpark zijn ok.
neem je het toetsenbord vast mee om te oefenen ?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Vom het volgende:
Hools ik ga er vandoor.
Ik ga me helemaal kapotzuipen vanavond![]()
Zijn er nog Hools rond half 6 op Utrecht Centraal, dan kom ik je misschien wel tegen
Later
Ik heb ondertussen alweer zin om een complete maaltijd op te eten....eet je zo laat pas?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:09 schreef Againzender het volgende:
Zo, het eten staat in de oven......
Ik eet meestal pas na half 9, maar dit is inderdaad wel wat aan de late kant voor mij.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen alweer zin om een complete maaltijd op te eten....eet je zo laat pas?
Jemig...ik eet altijd tussen half 6 en half 7... Probleem is dan vaak wel dat ik savonds weer trek krijg en lekker ga eten, doet mijn pokkeltje geen goedquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik eet meestal pas na half 9, maar dit is inderdaad wel wat aan de late kant voor mij.
Dat deed ik ook altijd, maar vindt het nu wat handiger om te eten en dat ik dan de hele avond niks meer hoef te doenquote:
Zo hoort het ookquote:
quote:
Waarschijnlijk wel jaquote:
Ik eet meestal zo rond 17.00 uur. Maar ik heb 's avonds nooit last van honger ookal eet ik zo vroeg.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Jemig...ik eet altijd tussen half 6 en half 7... Probleem is dan vaak wel dat ik savonds weer trek krijg en lekker ga eten, doet mijn pokkeltje geen goed![]()
Maar te laat eten lukt me ook niet omdat ik tegen zessen toch wel trek heb..
Ah, in welke stad/dorp zijn ze nu weer?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:55 schreef tong80 het volgende:
Probleemwijken :
'Ge het altijd iets te doen, altijd leve ook 's nachts bij de hoeren.'
Eindhoven (Woensel). Daar zijn de mensen niet echt blij meegeweest daar. VOlgens hun wordt er een verkeerd beeld van de wijk geschetst. Aldus de krant alhierquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah, in welke stad/dorp zijn ze nu weer?
Of het is grotendeels in scene gezet of SBS6 maakt er zelf een mooi opgeklopt verhaaltje van. Of beide uiteraard.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven (Woensel). Daar zijn de mensen niet echt blij meegeweest daar. VOlgens hun wordt er een verkeerd beeld van de wijk geschetst. Aldus de krant alhier
En ze schold haar uit voor Paardenkutquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:00 schreef tong80 het volgende:
Woensel, Eindhoven.
Ze sloeg een wijf voor haar kop want ze motte niet zo kijke, ik heb mezelluf nie gemaoakt.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je nou iets sexier om die boom was gaan hangen dan had je hier aan de paal gemogen
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Wil je hier zo graag aan de paal hangen? Vooruit dan maar![]()
![]()
booooom met takkequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:11 schreef JaWi het volgende:
Ja mam, onderweg, ik zag allemaal dingen,
Schitterende boom!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |