Ah, in welke stad/dorp zijn ze nu weer?quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:55 schreef tong80 het volgende:
Probleemwijken :
'Ge het altijd iets te doen, altijd leve ook 's nachts bij de hoeren.'
Eindhoven (Woensel). Daar zijn de mensen niet echt blij meegeweest daar. VOlgens hun wordt er een verkeerd beeld van de wijk geschetst. Aldus de krant alhierquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah, in welke stad/dorp zijn ze nu weer?
Of het is grotendeels in scene gezet of SBS6 maakt er zelf een mooi opgeklopt verhaaltje van. Of beide uiteraard.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven (Woensel). Daar zijn de mensen niet echt blij meegeweest daar. VOlgens hun wordt er een verkeerd beeld van de wijk geschetst. Aldus de krant alhier
En ze schold haar uit voor Paardenkutquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:00 schreef tong80 het volgende:
Woensel, Eindhoven.
Ze sloeg een wijf voor haar kop want ze motte niet zo kijke, ik heb mezelluf nie gemaoakt.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je nou iets sexier om die boom was gaan hangen dan had je hier aan de paal gemogen
quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Wil je hier zo graag aan de paal hangen? Vooruit dan maar![]()
![]()
booooom met takkequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:11 schreef JaWi het volgende:
Ja mam, onderweg, ik zag allemaal dingen,
Schitterende boom!.
Bomenknuffelaar.quote:
Ik ben al 8 dagen niet geweestquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef superjoden het volgende:
Zo en daar zijn we weer... lekker een avondje wezen fitnessen
quote:
Tentamensquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:33 schreef superjoden het volgende:
[..]
ga dan als de donder eens wat doen
![]()
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat in bed nog een beetje Jensen! en BVD (met Danny Blind) kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |