Ik ben al 8 dagen niet geweestquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef superjoden het volgende:
Zo en daar zijn we weer... lekker een avondje wezen fitnessen
quote:
Tentamensquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:33 schreef superjoden het volgende:
[..]
ga dan als de donder eens wat doen
![]()
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat in bed nog een beetje Jensen! en BVD (met Danny Blind) kijken
Ik al vanaf november niet meer.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:32 schreef Noca het volgende:
Ik al 2 maand niet meerKloothommel die ik ben!
Dat is behoorlijk kutquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
IK WIL BIER!!
Ben pissed... vandaag een gesprek gehad met mijn stagebegeleider... en van het 1 op het andere moment zit ik zonder afstudeerplek.....
lekker is dat![]()
Nu kan ik dus niet afstuderen helemaal niks... morgen maar school bellen![]()
De rede zou wezen dat ik "management gevoelig ben" heb nog nooit zo'n onzin gehoord.. ze hebben het gewoon te druk om mij te begeleiden en daarom ben ik gedumpt zeg maar.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk kut
Is er een reden voor?
*biertje geeft
Dat is gewoon een rotstreek, zeker als je al in zo'n ver stadium zit. Hopelijk kan school iets voor je regelen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De rede zou wezen dat ik "management gevoelig ben" heb nog nooit zo'n onzin gehoord.. ze hebben het gewoon te druk om mij te begeleiden en daarom ben ik gedumpt zeg maar.
Ben overbodig geworden...
What the fuck!!! Tering wat een klotestreek!quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
IK WIL BIER!!
Ben pissed... vandaag een gesprek gehad met mijn stagebegeleider... en van het 1 op het andere moment zit ik zonder afstudeerplek.....
lekker is dat![]()
Nu kan ik dus niet afstuderen helemaal niks... morgen maar school bellen![]()
Mja ik was ook eindelijk mn buikie kwijt, maar hij groeit weer hardquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik al vanaf november niet meer.
Moet hoognodig weer wat gaan doen. De broodjes zijn weer uitgezakt tot buikje.
ja....quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:48 schreef Noca het volgende:
[..]
What the fuck!!! Tering wat een klotestreek!
Nou das dan lekker, kun je ergens weer helemaal opnieuw gaan beginnen
Heb je een stagecontract getekend trouwens?
Mja dan heb je dus beide een contract getekend. Zo makkelijk komen ze dus niet van je af...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja....
dus ben benieuwd wat school gaat zeggen....
Maar goed ik heb geen idee of ik opnieuw moet beginnen... morgen maar ff bellen.. als er tenminste iemand is.
Nou zij hebben het super druk en hebben geen tijd voor me... sterker ik werd gewoon genegeerd de afgelopen dagen .... ze hadden geen tijd voor mee.... en ik zou volgens hun veel begeleidig nodig hebben...... nou ik heb dus helemaaal GEEN begeleiding gehadquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:50 schreef clauwheee het volgende:
Nou jaaa zeg Appelsientje, daar ben je lekker mee!Jeumig. Wat bedoelen ze precies met managementgevoelig?
Kloten joh, wat een k*tstreek..
Ik hoop het... maar dat moet ik overleg met school.. en dan maar ff kijken hoe het verder moet...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja dan heb je dus beide een contract getekend. Zo makkelijk komen ze dus niet van je af...
Kun je de opdracht ook onafhankelijk afmaken? Zonder het bedrijf zeg maar?
Ik gok op dat laatste...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Nou volgens mij kunnen ze dat niet maken hoor, dat contract lijkt me sowieso in je voordeel. Zou je het inderdaad misschien ook onafhankelijk kunnen doen?
Pff stelletje eikels idd..quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop het... maar dat moet ik overleg met school.. en dan maar ff kijken hoe het verder moet...
eikels...
Zegt die gast ook nog.... jaaa ik kan begrijpen dat je boos bent... nu je op 1/3 van je stage zit.... kan je voorstellen hoeveel belangstelling er was.... ik zit al op de helft EIKELS!!
tja dat is ook zo'n lekker verhaal... ff lekker iemand dumpen voor Pasen... nee dat doe je goedquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Pff stelletje eikels idd..
Hopen dat ze je op school kunnen helpen morgen (zijn ze er dan wel?)
Ik hoop dat je het eventueel dan nog onafhankelijk af kan maken!
slaap lekker en bedankt!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef superjoden het volgende:
mensen ik ga mijn mandje in.... morgen om 6.00 uur weer de wekker
succes appelsientje
God dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:01 schreef appelsientje het volgende:
Nu moet ik alles dus in een paar dagen ook gaan regellen anders kan ik niet op tijd afstuderen.. en dan ben ik nog wel ff een tijdje bezig...
Alles in 1x gehaald... nergens problemen mee gehad en dan 50 dagen voor het eind krijg je zoiets..
Blegh zeg..zo snel mogelijk alles proberen te regelen idd..en je hebt een contract dus dat scheelt. Maar even afwachten wat ze dan op school zeggen. Heel veel succes ermee in ieder geval!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:01 schreef appelsientje het volgende:
Nu moet ik alles dus in een paar dagen ook gaan regellen anders kan ik niet op tijd afstuderen.. en dan ben ik nog wel ff een tijdje bezig...
Alles in 1x gehaald... nergens problemen mee gehad en dan 50 dagen voor het eind krijg je zoiets..
God scheidsrechtersquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:04 schreef zjroentje het volgende:
Godverdomme zeg. Vanavond m'n allereerste gele kaart gepakt, omdat ik staand voor de scheidrechter naar de grensrechter wees. Kregen we met 2 man geel, omdat een teamgenoot van me z'n handen ten hemel hief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |