Mja ik was ook eindelijk mn buikie kwijt, maar hij groeit weer hardquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik al vanaf november niet meer.
Moet hoognodig weer wat gaan doen. De broodjes zijn weer uitgezakt tot buikje.
ja....quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:48 schreef Noca het volgende:
[..]
What the fuck!!! Tering wat een klotestreek!
Nou das dan lekker, kun je ergens weer helemaal opnieuw gaan beginnen
Heb je een stagecontract getekend trouwens?
Mja dan heb je dus beide een contract getekend. Zo makkelijk komen ze dus niet van je af...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja....
dus ben benieuwd wat school gaat zeggen....
Maar goed ik heb geen idee of ik opnieuw moet beginnen... morgen maar ff bellen.. als er tenminste iemand is.
Nou zij hebben het super druk en hebben geen tijd voor me... sterker ik werd gewoon genegeerd de afgelopen dagen .... ze hadden geen tijd voor mee.... en ik zou volgens hun veel begeleidig nodig hebben...... nou ik heb dus helemaaal GEEN begeleiding gehadquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:50 schreef clauwheee het volgende:
Nou jaaa zeg Appelsientje, daar ben je lekker mee!Jeumig. Wat bedoelen ze precies met managementgevoelig?
Kloten joh, wat een k*tstreek..
Ik hoop het... maar dat moet ik overleg met school.. en dan maar ff kijken hoe het verder moet...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja dan heb je dus beide een contract getekend. Zo makkelijk komen ze dus niet van je af...
Kun je de opdracht ook onafhankelijk afmaken? Zonder het bedrijf zeg maar?
Ik gok op dat laatste...quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:55 schreef clauwheee het volgende:
Nou volgens mij kunnen ze dat niet maken hoor, dat contract lijkt me sowieso in je voordeel. Zou je het inderdaad misschien ook onafhankelijk kunnen doen?
Pff stelletje eikels idd..quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop het... maar dat moet ik overleg met school.. en dan maar ff kijken hoe het verder moet...
eikels...
Zegt die gast ook nog.... jaaa ik kan begrijpen dat je boos bent... nu je op 1/3 van je stage zit.... kan je voorstellen hoeveel belangstelling er was.... ik zit al op de helft EIKELS!!
tja dat is ook zo'n lekker verhaal... ff lekker iemand dumpen voor Pasen... nee dat doe je goedquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Pff stelletje eikels idd..
Hopen dat ze je op school kunnen helpen morgen (zijn ze er dan wel?)
Ik hoop dat je het eventueel dan nog onafhankelijk af kan maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |