slaap lekker en bedankt!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef superjoden het volgende:
mensen ik ga mijn mandje in.... morgen om 6.00 uur weer de wekker
succes appelsientje
God dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:01 schreef appelsientje het volgende:
Nu moet ik alles dus in een paar dagen ook gaan regellen anders kan ik niet op tijd afstuderen.. en dan ben ik nog wel ff een tijdje bezig...
Alles in 1x gehaald... nergens problemen mee gehad en dan 50 dagen voor het eind krijg je zoiets..
Blegh zeg..zo snel mogelijk alles proberen te regelen idd..en je hebt een contract dus dat scheelt. Maar even afwachten wat ze dan op school zeggen. Heel veel succes ermee in ieder geval!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:01 schreef appelsientje het volgende:
Nu moet ik alles dus in een paar dagen ook gaan regellen anders kan ik niet op tijd afstuderen.. en dan ben ik nog wel ff een tijdje bezig...
Alles in 1x gehaald... nergens problemen mee gehad en dan 50 dagen voor het eind krijg je zoiets..
God scheidsrechtersquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:04 schreef zjroentje het volgende:
Godverdomme zeg. Vanavond m'n allereerste gele kaart gepakt, omdat ik staand voor de scheidrechter naar de grensrechter wees. Kregen we met 2 man geel, omdat een teamgenoot van me z'n handen ten hemel hief.
Af!quote:
Ik maakte ook maar een grapje, dat doe ik anders nooit.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is toch wel even wat specialer om een vriend te spreken die je lang niet hebt gesproken, fokken doe je al genoeg. Toch?
[me=Tong doet mee[/me]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |