Ziet er idd goed uit die vlammenquote:
*zie ondertitel* This is how you beat the french, shouting at them!! *RAAAAA!!*quote:Op zondag 20 maart 2005 22:00 schreef Flat-Eric het volgende:
[..]
Ziet er idd goed uit die vlammen
Heb toen ook genoten van die DB9 vs public transport item met TopGear, geweldige humor en wat een geluid van die auto
Ik wilde al gaan vragen hoe je dat zo getimed hadquote:Op zondag 20 maart 2005 21:36 schreef Robhimself het volgende:
Kep de replay 4x moeten draaien om op tijd op select te drukken, maar dan heb je ook wat
Da's wel sufquote:Op zondag 20 maart 2005 22:29 schreef mcintosh het volgende:
Nog steeds geen mem. card
Kan dus alleen arcade mode doen...
Ja llejezus nog an toe, koop je zo'n GT4 pakket ( los zijn die nieuwe PS2's bijna niet te krijgen ) kan je em niet eens volop spelen omdat er geen mem. card bij zit!!quote:
Als je voortaan gewoon kijkt wat erbij zit...hoef je hier ook niet te zeiken. Bij PS2's zit NOOIT een memcard..... Nu oprotten en oefenen in Arcade modequote:Op zondag 20 maart 2005 22:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja llejezus nog an toe, koop je zo'n GT4 pakket ( los zijn die nieuwe PS2's bijna niet te krijgen ) kan je em niet eens volop spelen omdat er geen mem. card bij zit!!
Wat is dat voor slecht pakket
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:01 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Als je voortaan gewoon kijkt wat erbij zit...hoef je hier ook niet te zeiken. Bij PS2's zit NOOIT een memcard..... Nu oprotten en oefenen in Arcade mode
helaas, er zitten gelukkig geen Need For Speed Underground (quote:Kan je trouwens echt je auto MOOI opfokken en heb je ook het idee dat het JOUW auto is?
dat had ik bij GT2 namelijk niet echt. daar leek het me meer een object.
Binnenkort GT4 kopen en een DFP. stoeltje zelf in elkaar bouwen en karren maar
Je vergeet de foute spoilers die je kan installerenquote:Op zondag 20 maart 2005 23:50 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
helaas, er zitten gelukkig geen Need For Speed Underground () achtige dingen in
![]()
(behalve NOS dan)
Dat is de vervanging voor de Racing Modifications die je in GT2 kon doen en wat veel GT fans, net zoals ik, missenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:18 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Je vergeet de foute spoilers die je kan installeren
Geen standaard mustang, een veel toffere namelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:39 schreef Odin83 het volgende:
Kheb hem nog niet op fotoos voorbij zien komen..dus kan iemand mij misschien blij maken door me te vertellen dat deze auto ook in GT4 is opgenomen??
[afbeelding]
die ongein kan je uitschakelenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:45 schreef GT4 het volgende:
Hey ik heb sinds zaterdag zoeen gt4 pakket, en gelijk een memory card gekocht, ik zit nu op 3% en me rijbewijzen zijn brons
ik spaarde eerst voor een subaru impreza (2dehands) en won daarmee wat races, en ik heb net maar een Mercedes SL65 AMG gekocht en getuned.
Vind het alleen klote dat de ps2 gelijk saved, dus als die wagen niets is heb ik 500.000 credits verspild
meer info:
Mercedes SL 65 AMG (R230) '04
Engine:
Type V12:SOHC
Displacement: 6000cc
Power: 939BHP/5500RPM
Torque: 1350.93NM/2000-4000rpm
het is een FR wagen, enige minpunt is dattie 1683 kg weegt
maar die auto rijd heerlijk
Traction Control, bitch!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:27 schreef minicooperS het volgende:
die sl65 AMG is getuned echt niet te doen. Hij rijdt op zich wel relaxed en is goed door de bochten te halen, alleen rookt hij er in drie ronden een setje medium race tyres doorheen, waardoor hij z'n 900 zoveel pk niet meer op het asfalt krijgt en amper in de 3e versnelling kan komen.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Op de IA was pas cool als je met een nissan le mans car aan de slag mag gaan.
Ik heb hem echt 15 keer moeten doen ofzo, concentratie verliesquote:Op maandag 21 maart 2005 16:58 schreef washandje het volgende:
[..]Dat was wel de leukste license test. Had daar trouwens nurburgring in een keer brons gelukkig, had geen zin om die 10x overnieuw te doen maar dat hoefde ook niet
Ik heb hem gewoon heel rustig aan gedaan, geen risico's genomen, en toen had ik m in 9.43 ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 17:02 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ik heb hem echt 15 keer moeten doen ofzo, concentratie verlies![]()
Het allerergste was bij de laatste bocht. Dat is zo'n 90 graden hoek met een stel pionnen.
Na 9,25 minuut schoven de pionnetjes onder me auto en stond er FAIL![]()
Die bedoelde ik idd, was ff in de war tussen iA en iB. Fantastisch gevoel! Respect voor de coureurs die in het echt over het circuit razen tijdens de 24h van Le Mans.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Op de IA was pas cool als je met een nissan le mans car aan de slag mag gaan.
Een top van 475!
aan, maar asm en tcs niet gefinetunedquote:
Volledig aan te passen LSD dan, muts...quote:
kvind hem skr wel relaxt, ik krijg hem gewoon naar ze 2 en ze 3 en ze 4, alle opties die erop konde zitten er ook op. nog niet afgesteld, remmen zijn wel klote (iemand een idee hoe die harder kan remmen) en nog een minpunt is dat de auto maar5 versnellingen heeft (alsnog 320+ km/h)quote:Op maandag 21 maart 2005 16:27 schreef minicooperS het volgende:
die sl65 AMG is getuned echt niet te doen. Hij rijdt op zich wel relaxed en is goed door de bochten te halen, alleen rookt hij er in drie ronden een setje medium race tyres doorheen, waardoor hij z'n 900 zoveel pk niet meer op het asfalt krijgt en amper in de 3e versnelling kan komen.
wrom de csl gekozen en niet de gtr ? gtr is toch snellerquote:Op maandag 21 maart 2005 18:17 schreef Drifter__ het volgende:
Heb racing tyres onder mijn 400pk M3 CSL gezet.
GRUWLIJK!![]()
![]()
bij de japanese events en dan de race bovenin: japan championshipquote:Op maandag 21 maart 2005 20:47 schreef GT4 het volgende:
volges mij moet je hem dan formateren
edit//
nvm
ik had btw een nissan z lm of iets, alleen die heb ik verkocht voor 300.000 en ik wil hem weer opnieuw halen, iemand enig idee waar je die kan winnen ?
of ben ik hem nu voor altijd kwijt ?
In GT Concept 2002 Tokyo-Geneva zat de Spyker ook trouwens, al zal 'ie in GT4 wel wat anders (lees:realistischer) rijden.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:53 schreef GT4 het volgende:
memory card:
Deviant1nl ik zeg ook maar wat
thx voor die race, ga ik die auto nog een keer winnen kan ik een dikke bak kopen
hoe rijd de Spyker trouwens, al iemand ervaring mee ?
maar nogsteeds kut waarschijnlijkquote:Op maandag 21 maart 2005 21:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
In GT Concept 2002 Tokyo-Geneva zat de Spyker ook trouwens, al zal 'ie in GT4 wel wat anders (lees:realistischer) rijden.
Hadden een aantal anderen op GTplanet ook, gebeurde er iets raars toen je aan het opslaan was of 'zomaar uit het niets' waarbij je normaal afsloot en later de game weer wilde starten?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:25 schreef Deviant1nl het volgende:
Hij geeft aan dat mijn mem. card corrupted isIemand een idee om hem toch aan de gang te krijgen?
Zit namelijk op 13% en heb zelfs alle licences ook gehaald![]()
rustig rijden jongen, 10 minuten is een eitje, dan ben je voor je gevoel echt als een slak door de bochten aan het gaan....quote:Op maandag 21 maart 2005 23:36 schreef GT4 het volgende:
sooo dat iA rijbewijs is moeilijk te halen met die nurburgring oid, binnen 10 minuten moet je hem halen maar na 3-4 minuten lig ik er weer af, mede door die stomme skyline
Die heb ik gisteren gehaald in 9.42, ik zat alleen niet in een skyline, maar in een mercedesquote:Op maandag 21 maart 2005 23:36 schreef GT4 het volgende:
sooo dat iA rijbewijs is moeilijk te halen met die nurburgring oid, binnen 10 minuten moet je hem halen maar na 3-4 minuten lig ik er weer af, mede door die stomme skyline
Op bepaalde punten in de baan remt de skyline belachelijk vroeg en moet je vol in de ankers om niet tegen hem aan te rijden. Probeer deze punten te onthouden, en je hoeft niet per se zo snel mogelijk te rijden. 10 minuten is tijd genoeg. Probeer eerst maar gewoon eens een rondje vol te maken, kun je daarna door middel van de Ghost Car je tijd nog altijd verbeteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:53 schreef GT4 het volgende:
ja in een mercedes 190 evo III rijd je, maar voor je rijd toch een skyline, en daar bots ik vaak tegen aan
maarja, nieuwe dag nieuwe kansen, ik gaat het weer proberen
Talking about Ghosts, kan je die eigenlijk ook uitzetten. Ik vind zo'n ghost altijd irritant en wordt d'r nerveus vanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:06 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
, kun je daarna door middel van de Ghost Car je tijd nog altijd verbeteren.
D-pad omhoog onder het racenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:06 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Talking about Ghosts, kan je die eigenlijk ook uitzetten. Ik vind zo'n ghost altijd irritant en wordt d'r nerveus van![]()
Ik heb zelf al wel gekeken, maar kon het nog niet vinden![]()
Thanksquote:
inderdaad, die ghost is super relaxtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:29 schreef tommiedog het volgende:
zoon ghost is juist beter je kan zien of je net nog iets meer risico moet nemen om het te halen
Heeft te maken met driving-aids die aanstaan. Je moet ASM en TCS uitzetten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:23 schreef GT4 het volgende:
ik ben toevallig net aant rallye rijden
ik heb een probleempje met me impreza super touring car, hijs helemaal opgevoerd, inc rolkooi e.d.
en hij heeft nu 342 km gelopen, alleen als ik het gas los laat, dan blijft hij nog even gas geven, alsof het gas hangt. Eerst dacht ik dat het aan ps2 of controller lag, maar bij me Mercedes is dit niet zo, iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen ?
Ja, ik snap het principe van zo'n ghost wel, maar ik vind het gewoon niks. Denk steeds dat het een andere auto is die ik links of rechts voorbij moetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:29 schreef tommiedog het volgende:
zoon ghost is juist beter je kan zien of je net nog iets meer risico moet nemen om het te halen
http://partners.search.msn.nl/partner.asp?q=turismo&CO=50&RS=CHECKED&qap=&FORM=CONLNL&dom=groups.msn.com&cfg=CONLNL&ba=0&v=1&lng=quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:47 schreef GT4 het volgende:
Is er ook een nederlandse fan site voor GT4 want die kan ik niet vinden met google
Ik zie er wel veel die engels zijn, maar heb nog geen nederlandse gevonden![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:45 schreef Alfa_Boy het volgende:
Maar het leuke van GT4 is juist dat je met zoveel verschillende auto;s aan een race kunt deelnemen...
net heb ik me kapot gelachen, ik kijk voor de grap eens in de ''begin jaren 90'' 2e handjes, en wat zie ik daar??? een FIAT PANDAhaha, niet te geloven
Nee, gewoon naar http://imageshack.us uploaden en posten maar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:58 schreef GT4 het volgende:
lol een fiat panda
ik heb wat foto's gemaakt, en ik wil ze best wel hier plaatsen, moeten ze dan 640x480 zijn ?
gt4 vaste prijs is toch 59 euro?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:14 schreef speedfreakssj het volgende:
toch zsm geld voor GT4, 2 mem cards (1 voor GT4 en 1 backup om de 24 uur) en een DFP.
GT4 ¤70
Bij de Mediamartk issie 54,nogwatquote:
niet dat ik weet tijdens opslaan, en met aflsuiten ook niet. Misschien dat ik wat verkeerds heb gedaan maar lijkt me stug, omdat ik het eigenlijk altijd goed doe en nooit problemen hebquote:Op maandag 21 maart 2005 23:03 schreef Flat-Eric het volgende:
[..]
Hadden een aantal anderen op GTplanet ook, gebeurde er iets raars toen je aan het opslaan was of 'zomaar uit het niets' waarbij je normaal afsloot en later de game weer wilde starten?
Moet toch maar ff een backupje maken zo..
Schrap die 2e memory card maar... nèrgens voor nodig! GT4 is zo'n beetje overal ¤60,- i.p.v. ¤70,- En de DFP is online ook goedkoper te bestellen (al heb ik 'm zelf ook voor ¤140 in de winkel gekocht).quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:14 schreef speedfreakssj het volgende:
toch zsm geld voor GT4, 2 mem cards (1 voor GT4 en 1 backup om de 24 uur) en een DFP.
GT4 ¤70
DFP ¤140
2 mem cards ¤ 70
¤280/ is te doen dus.
weet ik niet maar heb geen zin om etm dezefde pronlemen te komen te zitten als een andere user in dit topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:34 schreef GT4 het volgende:
Speedfreakssj wrom backup, gaan die memorycards zo snel kapot ?
dat je zo'n probleem krijgt is ook maar 1 op de weet ik hoeveel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:03 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
weet ik niet maar heb geen zin om etm dezefde pronlemen te komen te zitten als een andere user in dit topic.
verder weet ik niet hoeveel het kost maar alsie 60 is, is dat weer mooi natuurlijk/
Zolang je een officiële memorycard koopt en geen gekke dingen doet (zoals je PS2 uit doen of je memorycard eruit trekken wanneer 'ie aan het saven is), dan heb je genoeg aan ééntje. Twee memory cards kopen, om om de 24 uur een backup te maken van een savegame lijkt me nogal... obsessief gedrag.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:03 schreef speedfreakssj het volgende:
weet ik niet maar heb geen zin om etm dezefde pronlemen te komen te zitten als een andere user in dit topic.
verder weet ik niet hoeveel het kost maar alsie 60 is, is dat weer mooi natuurlijk/
TCS:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:21 schreef tommiedog het volgende:
ik snap eigenlijk dat tcm asm niet wat houd dat eigenlijk precies in![]()
![]()
koop gelijk nog een extra PS2, misschien dat die GT4 niet meer werkt op de jouwe, dan heb je alvast een reservequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:03 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
aanvulling op ASM, als die aanstaat met een te dikkebak, gaat de auto in de bochtens gas geven lijkt het net alsof het gas blijft hangen en je kan dus ook nie relaxt remmen,quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:08 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
TCS:
traction controll system, dit zorgt ervoor dat je wielen niet spinnen als je te veel gas geeft.
ASM:
Active stability mannager, dit controlleerd de hoeveelheid power dat naar ieder wiel gaat en zorgt ervoor dat je auto niet onderstuurt of over stuurt (bus dat je niet achterstevoren of in de grintbak terecht komt)
het kan heel handig zijn, maar met snellere autos kan het ook heel erg tegen werken, maar das gewoon ff uitproberen wat je zelf per auto het fijnst vind
kan het me wel voorstellen, als je bijvoorbeeld 300 uur in het spel heb zitten en dat je save-file dan opeens corrupt isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zolang je een officiële memorycard koopt en geen gekke dingen doet (zoals je PS2 uit doen of je memorycard eruit trekken wanneer 'ie aan het saven is), dan heb je genoeg aan ééntje. Twee memory cards kopen, om om de 24 uur een backup te maken van een savegame lijkt me nogal... obsessief gedrag.
Tsja dan baal je wel flink jah.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:47 schreef kepler het volgende:
[..]
kan het me wel voorstellen, als je bijvoorbeeld 300 uur in het spel heb zitten en dat je save-file dan opeens corrupt is
of dat een demo je memorycard wist(is Sony al eens eerder overkomen namelijk)
zeg maar dag tegen je 300 uur
Dat lijkt me logisch. In een race moet er veel meer op het scherm komen. Bij de photomode kan je PS2 zijn volledige power gebruiken voor die ene auto. Tijdens een race moeten ook nog andere auto's en de volledige baan gerendered worden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat velgen van autos er in de photomode veel mooier uitzien als in een race-photo-mode?
Deze Mazda 6 bijvoorbeeld:
[[url=http://img183.exs.cx/img183/9972/img00033yk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die velgen zijn nogal 2d
Ja die zuigt idd, heb die ook redelijk vaak over moeten doen. Die auto stuurt voor geen meter en daar komt nog bij dat de hele baan erg krap is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:40 schreef minicooperS het volgende:
mmmmm moet nog 1 test van de special license voordat ik de eindtest, de ring mag doen. Beetje jammer alleen dat het die klote rally met de 205 turbo is.
bedankt ik ga het gelijk proberen bij me autoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:08 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
TCS:
traction controll system, dit zorgt ervoor dat je wielen niet spinnen als je te veel gas geeft.
ASM:
Active stability mannager, dit controlleerd de hoeveelheid power dat naar ieder wiel gaat en zorgt ervoor dat je auto niet onderstuurt of over stuurt (bus dat je niet achterstevoren of in de grintbak terecht komt)
het kan heel handig zijn, maar met snellere autos kan het ook heel erg tegen werken, maar das gewoon ff uitproberen wat je zelf per auto het fijnst vind
jah....alleen nu weet ik het niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:47 schreef Xtr3mE het volgende:
IS toch uitgelegd aan begin van het spel als je nieuwe savegame aanmaakt....*zucht
das toch nie leuk, je moet vanaf het begin met 10K creditsquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:18 schreef Mister_T het volgende:
Hoe moet je nou die 100.000 credits overzetten op je GT4
100.000 credits lijkt heel wat, maar het veranderd bijna niets, het zorgt er wel voor dat je betere ophanging onder je eerste autos kan plaatsen, en ze iets meer pks kan geven, zo veel maakt het niet uit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:03 schreef GT4 het volgende:
[..]
das toch nie leuk, je moet vanaf het begin met 10K credits
das veel leuker in van die rag bakkies rijden![]()
Inderdaad. Ik heb die 100.000 credits dus ook geïmporteerd en dat is werkelijk niks! Vind het wel een leuke optie hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:12 schreef MrSkyline het volgende:
100.000 credits lijkt heel wat, maar het veranderd bijna niets, het zorgt er wel voor dat je betere ophanging onder je eerste autos kan plaatsen, en ze iets meer pks kan geven, zo veel maakt het niet uit.
ik vind een standaard straatauto toch nooit lekker rijden, pas als ik de ophanging heb afgesteld rijd het lekker.
dat hellen in bochten is zwaar irritant.
Volgens mij had GT1 ook geen TCS en ASM. Voor zover ik me kan herinneren, raakte ik in GT1 veel vaker in een spin dan in 2, 3 of 4. Of ik ben gewoon veel beter geworden!quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:26 schreef Mister_T het volgende:
Het spel is eigenlijk veel leuker met TCs en ASM uitgeschakeld
Waarom probeer je het niet effe uit?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:50 schreef Deviant1nl het volgende:
Is het mogelijk dat wanneer je simple beeld aan hebt staan, ook ziet in welke versnelling je een bocht ingaat? Niet dat het zo moeilijk is, maar af en toe wel even handig
Natuurlijk heeft het wèl met behendigheid te maken! Je moet gewoon ontzetten goed zijn om overal goud te kunnen halen. Je moet de baan door en door kennen, je moet de auto goed kennen, je moet risico's durven nemen, je moet weten waar, wanneer en hoe hard je moet remmen... Geluk kàn ook invloed hebben, maar het is natuurlijk niet puur geluk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:58 schreef mcintosh het volgende:
Zwaar irritant zeg, als je alles goud wil hebben ( license ). Op een gegeven moment heeft het niets meer met behendigheid te maken, maar gewoon met puur geluk, en dat vind ik best jammer...
kan ook slecht tegen mijn verlies![]()
Tis en blijft BMW....niet mijn soort auto, maar die foto is wel ERRUG geslaagd!quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:33 schreef Xtr3mE het volgende:
Bijna geen tijd meer op foto's te maken
Hier mijn baby:
[afbeelding]
![]()
ik heb dan geen DFP (klein behuisd dus heb geen plek om hem goed te gebruiken), maar ik vind het eigenlijk wel meevallen met die uitdagendheid, eigenlijk alleen chamonix en ice arena zijn niet heel makkelijk en dan nog alleen op hard...quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:22 schreef P-Style het volgende:
Ik heb nog wat van die Rally events gedaan. Die zijn best uh... "uitdagend" met de DFP. Geweldig!Met GT3 speelde ik het nog met de DS2 en met 3rd person view, toen was rally-rijden best makkelijk. Maar nu (DFP op bumperview) geeft het veel meer voldoening!
Je kunt ook erg snel leuke auto's winnen met deze events! Alleen die ijsbanen willen me nog niet zo lukken.
Je kan wel meteen die leuke Canadese Golf R32 kopenquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb die 100.000 credits dus ook geïmporteerd en dat is werkelijk niks! Vind het wel een leuke optie hoor.
ja ik heb die ook en dan zit er opeens een dak opquote:[b]Op woensdag 23 maart 2005 22:31
Trouwens, gisteren een SL55 AMG (Jeremy Clarkson's auto) gekocht. Als je m koopt is t een cabrio, maar als je gaat racen zit het dak erop(beetje als de Arena...)
zoals al vaker gemeld heeft de PS2 te weinig kracht om 6 auto's tegelijk met chauffeur te laten zien, alleen auto's die permanent open zijn kan je zonder dak rijdenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:16 schreef GT4 het volgende:
[..]
ja ik heb die ook en dan zit er opeens een dak op
terwijl je wel met andere cabrio's zonder dak kan rijden![]()
dat zie je dan wel in de replay die er mooi uitzietquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:20 schreef P-Style het volgende:
Het nadeel van bumperview vind ik dat je dan helemaal niks ziet van de prachtige auto waar je in rijdt.
Tja... maar replays sla ik al over sinds ik GT1 een weekje had.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:23 schreef Deviant1nl het volgende:
dat zie je dan wel in de replay die er mooi uitziet![]()
als ik auto rijd zie ik meestal mijn dak niet hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:01 schreef Xtr3mE het volgende:
De roofcam, meest realistisch
je moet relaxt rijden, niet te hard willen, daar gaat het juist om, je moet ruim van tevoren remmen en het cirquit leren kennen, das de opzet van de test.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:24 schreef Deviant1nl het volgende:
@#$%&*
pace car
ik word echt helemaal gek van dit ding, je kan niet eens je eigen snelheid rijden door de bochten soms. Dit houdt dus in dat ik WEER de licence test op de nurbirgring kan doen![]()
als het over de test gaat met de mercedes 190 evo II die kan je echt heel langzaam rijdenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
je moet relaxt rijden, niet te hard willen, daar gaat het juist om, je moet ruim van tevoren remmen en het cirquit leren kennen, das de opzet van de test.
hij is zo makkelijk, maar als je gaat zitten stressn en overal vol gas wil dan gaat het mis.
Ik heb het over de 3 verschillende camera's in GT4 welke meest realistiche gevoel geeft.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:12 schreef GT4 het volgende:
[..]
als ik auto rijd zie ik meestal mijn dak niet hoor![]()
op zich is het uiterlijk van mijn auto niet direct iets waar ik mee bezig ben als ik een race wil winnen.. Daarbij wil ik ook graag zo snel mgelijk rijden als ik de race al lang gewonnen heb en dan geldt hetzelfdequote:Op donderdag 24 maart 2005 21:20 schreef P-Style het volgende:
Het nadeel van bumperview vind ik dat je dan helemaal niks ziet van de prachtige auto waar je in rijdt.
dat is inderdaad heel irritantquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:10 schreef GT4 het volgende:
bumpercam, achter de auto is 'langzaam' en die camview vanaf het dak is soms ook irritant, probeer dat maar met een ford focus, zie je zoeen gare antenne
Communicatie misschien ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef tommiedog het volgende:
[..]
dat is inderdaad heel irritant
als ik met zo'n auto moet rijden schakel ik altijd over op bumperview
anders zie je zoon heel irri zwart streepje over je beeld
en wat heb je nou aan een radio antenne op race auto's
Sinds wanneer is een Ford Focus (RS) een race auto?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef tommiedog het volgende:
[..]
dat is inderdaad heel irritant
als ik met zo'n auto moet rijden schakel ik altijd over op bumperview
anders zie je zoon heel irri zwart streepje over je beeld
en wat heb je nou aan een radio antenne op race auto's
maar wel mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:11 schreef HansvanOchten het volgende:
Die GT40 is pas een kutbak
Je hebt idd van die mooie bakken, maar die rijden zo kutquote:
Ik opper alvast een testdrive mode aan voor GT5. In het echt koop je toch ook niet een auto aan alleen op het uiterlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:13 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
Je hebt idd van die mooie bakken, maar die rijden zo kut
Het leuke aan spellen is onder andere zèlf proberen uit te vogelen hoe alles werkt! Zo moeilijk is het niet hoor... en als het ècht niet lukt mag je het nog wel een keer vragen. Om plaatjes op je PC te krijgen heb je in ieder geval een USB-storage device nodig, zoals een USB-key, maar sommige digitale camera's en USB-mp3-spelers werken ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:07 schreef bojaaper het volgende:
Ik heb m sinds vandaag, en tis best vetAlleen hoe werkt die photo mode precies? Waar kan je foto's maken, en hoe krijg je ze op je pc?
Maar de Cadillac Cien rijdt wel lekker! Iets wat ik totaal niet verwachtte trouwensquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:11 schreef HansvanOchten het volgende:
Die GT40 is pas een kutbak
Inderdaad!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef Drifter__ het volgende:
Maar de Cadillac Cien rijdt wel lekker! Iets wat ik totaal niet verwachtte trouwens![]()
[afbeelding]
Minpuntje is wel wanneer je schakelt, dan lijkt het wel of ie ff doodvaltquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad!Jammer trouwens dat er geen andere Cadillacs in het spel zitten.
Nopquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:06 schreef Stoelpoot het volgende:
zitten er nou ook Ferrari's in het spel?
flauw van die makers. De beste auto-simulatiegame met veel topmerken en dan zit de ferrari niet bijquote:[b]Op vrijdag 25 maart 2005 22:06
Nop
Klopt ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:00 schreef Drifter__ het volgende:
Minpuntje is wel wanneer je schakelt, dan lijkt het wel of ie ff doodvalt![]()
Alsof Ferrari me nog wat interesseert als er zo verschrikkelijk veel alternatieven in het spel zitten!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:09 schreef Stoelpoot het volgende:
flauw van die makers. De beste auto-simulatiegame met veel topmerken en dan zit de ferrari niet bij
hebben die jappanners soms hekel aan italiaanse modellen?![]()
![]()
ja das waarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Alsof Ferrari me nog wat interesseert als er zo verschrikkelijk veel alternatieven in het spel zitten!
Mn mp3 speler pakt m niet, en bij mn camera verzend ie t plaatje tot de helft, en daarna zegt ie "USB Storage device not connected". Dus je hebt perse zo'n schrale USB-key nodig??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het leuke aan spellen is onder andere zèlf proberen uit te vogelen hoe alles werkt! Zo moeilijk is het niet hoor... en als het ècht niet lukt mag je het nog wel een keer vragen. Om plaatjes op je PC te krijgen heb je in ieder geval een USB-storage device nodig, zoals een USB-key, maar sommige digitale camera's en USB-mp3-spelers werken ook.
Als er een echt bestaand bedrijf is dat Ferrari's tuned èn een licentie verleent aan Polyphony dan zou dat kunnen, ja...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:13 schreef Stoelpoot het volgende:
ja das waar
Ze hebben ook geen Porsches, ja RUF.
misschien komen we ook zoiets tegen met ferrarimodellen maar dan onder ´n andere naam
Waarschijnlijk heb je dan zo'n schrale USB-key nodig. Er is op het internet vast wel ergens een lijst te vinden met compatible USB-apparaten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:14 schreef bojaaper het volgende:
M'n mp3 speler pakt m niet, en bij mn camera verzend ie t plaatje tot de helft, en daarna zegt ie "USB Storage device not connected". Dus je hebt perse zo'n schrale USB-key nodig??
Nee, Electronic Arts heeft een hekel aan andere racegamesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:09 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
flauw van die makers. De beste auto-simulatiegame met veel topmerken en dan zit de ferrari niet bij
hebben die jappanners soms hekel aan italiaanse modellen?![]()
![]()
Koenig is een redelijk bekende Ferrari tuner: http://www.koenig-specials.com/quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als er een echt bestaand bedrijf is dat Ferrari's tuned èn een licentie verleent aan Polyphony dan zou dat kunnen, ja...
welke ea games zit een ferrari in dan? (behalve sommige nfs)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:44 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Nee, Electronic Arts heeft een hekel aan andere racegames
[..]
Koenig is een redelijk bekende Ferrari tuner: http://www.koenig-specials.com/
ff een mailtje naar PD sturen![]()
Zo'n beetje alle NFS spellen voor de brakke Underground versiesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:39 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
welke ea games zit een ferrari in dan? (behalve sommige nfs)
GTR heeft ferraris, PGR heeft ferraris, en ze klinken allemaal niet als echte ferraris, allemaal prut.
ook snap ik eigenlijk niet waarom het geluid van gt4 zo de hemel in word geprezen, ik vind het motorgeluid ronduit slecht, je neemt een geluidsbestandje en voert de toonhoogte op, dan krijg je dus niet wat we zoeken :S
je moet het motorgeluid versnellen zonder de toonhoogte te veranderen, en dan een 2e laag geluid waar de toonhoogte in veranderd, en eventueel een 3e voor een turbo of sg.
Rare geluids set-up heb je dan, want ik kan je verzekeren dat ze niet zo klinken. Ik rijd zelf wel eens in een Ferrari, en een 360 CS klinkt echt wel anders als in PGR2quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:25 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle NFS spellen voor de brakke Underground versies
En de Ferrari's klinken in PGR2 trouwens echt wel realistisch, heb ze vaak zat gehoord rond en op het circuit van Zandvoort![]()
testdrive mode had je wel in GT2 of heb ik dat verkeerd onthoudenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:30 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ik opper alvast een testdrive mode aan voor GT5. In het echt koop je toch ook niet een auto aan alleen op het uiterlijk![]()
ik geloof pas vanaf hot persuit (en porsche challenge uiteraard nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:25 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle NFS spellen voor de brakke Underground versies
En de Ferrari's klinken in PGR2 trouwens echt wel realistisch, heb ze vaak zat gehoord rond en op het circuit van Zandvoort![]()
Vanaf Need For Speed 2 uit 1997 al: http://www.gamespot.com/pc/driving/needforspeed2/index.htmlquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:08 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
ik geloof pas vanaf hot persuit (en porsche challenge uiteraard niet)
ik ben met je eens over het motorgeluid.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:39 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
welke ea games zit een ferrari in dan? (behalve sommige nfs)
GTR heeft ferraris, PGR heeft ferraris, en ze klinken allemaal niet als echte ferraris, allemaal prut.
ook snap ik eigenlijk niet waarom het geluid van gt4 zo de hemel in word geprezen, ik vind het motorgeluid ronduit slecht, je neemt een geluidsbestandje en voert de toonhoogte op, dan krijg je dus niet wat we zoeken :S
je moet het motorgeluid versnellen zonder de toonhoogte te veranderen, en dan een 2e laag geluid waar de toonhoogte in veranderd, en eventueel een 3e voor een turbo of sg.
nog eerder zelfs, Need For Speed 1 uit 1996quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:17 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Vanaf Need For Speed 2 uit 1997 al: http://www.gamespot.com/pc/driving/needforspeed2/index.html
[afbeelding]
Je kan hem ook overzetten naar je PSP, USB kabel in je PS2 en een in je PSP en jahoor hij zet hem over en vanaf je PSP kan je hem weer op je PC zetenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het leuke aan spellen is onder andere zèlf proberen uit te vogelen hoe alles werkt! Zo moeilijk is het niet hoor... en als het ècht niet lukt mag je het nog wel een keer vragen. Om plaatjes op je PC te krijgen heb je in ieder geval een USB-storage device nodig, zoals een USB-key, maar sommige digitale camera's en USB-mp3-spelers werken ook.
joh, ik ga toch niet speciaal een PSP kopen om alleen de plaatjes van GT4 op PC over te zetten?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:04 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Je kan hem ook overzetten naar je PSP, USB kabel in je PS2 en een in je PSP en jahoor hij zet hem over en vanaf je PSP kan je hem weer op je PC zeten
Ik vind de F355 anders behoorlijk realistisch klinkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:36 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Rare geluids set-up heb je dan, want ik kan je verzekeren dat ze niet zo klinken. Ik rijd zelf wel eens in een Ferrari, en een 360 CS klinkt echt wel anders als in PGR2![]()
Kon ff geen screen van NFS1 vinden met een Ferrariquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:38 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
nog eerder zelfs, Need For Speed 1 uit 1996
[afbeelding]
maar die is veel makkelijker, dus dat zal je niet veel tijd kosten, die rijd je zonder problemenquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar die is veel makkelijker, dus dat zal je niet veel tijd kosten, die rijd je zonder problemen
ik deed voor mijn gevoel heel rustig aan en haalde nog zilver![]()
In GT3 kon ik die nooit halen!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:46 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... ik moet ook maar eens verder gaan met m'n S-license. Bij GT3 had ik die pas 2 jaar, nadat ik GT3 gekocht had!
Toch wel. De Driving Force Pro hoop ik?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:13 schreef Frasier het volgende:
Vanmiddag een Logitecht GT nog wat stuur erbij gekocht. Dat Force Feedback is in het begin echt wennen maar toch wel erg.
De Driving Force ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Toch wel. De Driving Force Pro hoop ik?
Vraag ik me ook afquote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef Stoelpoot het volgende:
Wat is het verschil tussen de Driving Force en de Pro versie?
Das de NTSC/J prijs, in de PAL versie kost tie 250,000quote:Op zondag 27 maart 2005 01:08 schreef MrSkyline het volgende:
kan je die carbon niet winnen?
25 meloen vind ik wat veel poen
geen idee, test het zelf in Arcade Modequote:
bij welke race win je die carquote:Op zondag 27 maart 2005 04:12 schreef A.l.e.x het volgende:
Heb net de Toyota 7 Race Car ('70) gewonnen:
[afbeelding]
wat een bak is dat
640 kilo, stock 800 PK na olie verversing 840 en met een Stage 4 turbo 1185 PK
[..]
geen idee, test het zelf in Arcade Mode
gewoon die andere beginner races paar keer overnieuw doen om geneog geld te innen voor een nieuwe autoquote:Op zondag 27 maart 2005 13:14 schreef bojaaper het volgende:
Probleem : Ik heb bij beginner events nu 2 race series gewonnen. Maar voor de overige moet ik een ander soort auto hebben, die ik dus niet heb, en waar ik ook het geld niet voor heb. Wat kan ik nu het beste gaan doen??
opnieuw beginnenquote:Op zondag 27 maart 2005 13:14 schreef bojaaper het volgende:
Probleem : Ik heb bij beginner events nu 2 race series gewonnen. Maar voor de overige moet ik een ander soort auto hebben, die ik dus niet heb, en waar ik ook het geld niet voor heb. Wat kan ik nu het beste gaan doen??
damn nu snap ik wrom me auto's minder vermogen afgeven na een tijdje, ik moet olie verversen !quote:[b]Op zondag 27 maart 2005 04:12
640 kilo, stock 800 PK na olie verversing 840 en met een Stage 4 turbo 1185 PK
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef Stoelpoot het volgende:
En je contactpuntjes op tijd poetsenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:20 schreef GT4 het volgende:
[..]
damn nu snap ik wrom me auto's minder vermogen afgeven na een tijdje, ik moet olie verversen !![]()
Driving Missions 25 t/m 29 halenquote:
gewoon die races blijven rijden om geld te sparen misschien?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:14 schreef bojaaper het volgende:
na hoevel kilometers moet je je olie eigenlijk verversenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:20 schreef GT4 het volgende:
[..]
damn nu snap ik wrom me auto's minder vermogen afgeven na een tijdje, ik moet olie verversen !![]()
verschilt per auto, maar na een kilometertje of 500 is een getunde bak wel aan nieuwe olie toe en het is toch maar 50 creditsquote:Op zondag 27 maart 2005 16:35 schreef tommiedog het volgende:
[..]
na hoevel kilometers moet je je olie eigenlijk verversen
krijg ik nog antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef Stoelpoot het volgende:
zeikerd dat je bentquote:Op zondag 27 maart 2005 18:22 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
ik heb het al gevonden op http://www.gamevillage.nl/index.php?act=ST&f=133&t=34255"e:Op zondag 27 maart 2005 18:23 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
zeikerd dat je bentIs al de 2 of 3 keer dat je het vraagt. Antwoord komt vast wel. En anders is er nog google
![]()
wanneer het lampje begint te branden:Pquote:Op zondag 27 maart 2005 16:35 schreef tommiedog het volgende:
[..]
na hoevel kilometers moet je je olie eigenlijk verversen
9:06:23quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef GT4 het volgende:
[..]
als het over de test gaat met de mercedes 190 evo II die kan je echt heel langzaam rijden
ik reed echt langzaam bij de bochten en had 9:23 (exacte tijd staat in dit topic) dus rustig aan en je haalt hem zo![]()
De Pro moet je kopen en de gewone Driving Force moet je laten staan.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef Stoelpoot het volgende:
Ja!!!quote:Op maandag 28 maart 2005 00:48 schreef speedfreakssj het volgende:
...is dit het echt waard?
Wat LSD altijd doet, je gaat er rielekst van rijden en ziet nog meer kleurenquote:Op maandag 28 maart 2005 10:49 schreef GT4 het volgende:
Wat doet die LSD nou eigenlijk ?
quote:LSD Initial
Hiermee kun Je de stabiliteit van de auto aanpassen. Als je graag in bochten remt kun je dit hoog instellen. Als je liever voor een bocht remt, en in een bocht weer snelheid opbouwt, kun je het beter laag instellen.
LSD Acceleration
Dit helpt je bij het uitkomen van bochten en je hebt minder last van wielspin. De wagen is minder goed bestuurbaar als je graag laat en in bochten remt. Stel het hoog in als je niet veel remt in bochten en gewoon je voet van het gaspedaal houdt.
LSD Decrease
Dit is het tegenovergestelde van LSD Acceleration.
Hiermee kun je makkelijker bochten aansnijden. Als je dit hoger instelt, kun je makkelijker laat en in bochten remmen.
LM betekent Le Mans en niet Limited Editionquote:Op maandag 28 maart 2005 10:53 schreef GT4 het volgende:
DOen jullie ook mee met de challenge ?
Circuit is New York misschien is het leuk om hier je tijden neer te gooien, zodat je kan vergelijken
en er staat op de site 350Z is dan ook de 350Z limited edition toegestaan?
bij time trial kan ik niet eens me getunede 350Z tevoorschijn toveren
danz eg je tege hem dat zijn cdtje niet in jou playstation magquote:Op maandag 28 maart 2005 14:33 schreef dekkered het volgende:
ik zou et wel willen spellen nu maar men broer loopt te zijken en mag ik et niet spelen ook al is de playstation van mij![]()
![]()
![]()
ik vind dat juist een klein detail wat naar de klote is de rest is echt superquote:Op maandag 28 maart 2005 15:38 schreef Xtr3mE het volgende:
Wat me enorm teleurstelt is dat als je een 2p race hebt gedaan dat je de replay niet eens op 1 volledig scherm kan bekijken en ten 2e je kan hem niet eens opslaan. Als je exit doet of klaar bent met kijken gaat ie helemaal terug naar Aracde scherm...WTF
Op veel andere GT4 fora zijn ze daar ook niet blij mee, beetje jammer dat PD er zoiets uithaaldquote:Op maandag 28 maart 2005 15:38 schreef Xtr3mE het volgende:
Wat me enorm teleurstelt is dat als je een 2p race hebt gedaan dat je de replay niet eens op 1 volledig scherm kan bekijken en ten 2e je kan hem niet eens opslaan. Als je exit doet of klaar bent met kijken gaat ie helemaal terug naar Aracde scherm...WTF
Als je alles goud heb bij de SS license krijg je de ultra snelle T Ford uit 1915quote:Op maandag 28 maart 2005 19:23 schreef Deviant1nl het volgende:
Zo, alle licence test gehaald maar kreeg wel een gare bak uit 1967 toen ik de s-licence won
Had wel een beetje snelle wagen verwacht![]()
25 t/m 29 had ik redelijk snel gedaan, de auto die je als prijs krijgt maakt alles weer goedquote:Op maandag 28 maart 2005 19:55 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
klote zijn die ja, die eerste gaa nog wel, maar daarna![]()
Nog mee bezig.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:52 schreef speedfreakssj het volgende:
had je die betere versie al of nog niet?
die van die plaatjes MDF
Ik bedoel de Nissan 350Z Limited Edition, niet LE maar gewoon limited edition staat in het spel, staat op gt4challenge, dus ik snap niet waarom jij denkt dat het le mans is...quote:Op maandag 28 maart 2005 14:37 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
LM betekent Le Mans en niet Limited Edition
En je kan in Arcade Mode alleen bij 2 spelers je eigen auto's gebruiken
thx nu weet ik waarom sommige auto's zo klote zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 12:28 schreef MrSkyline het volgende:
LSD is Limmited Slip Differential
technische uitleg van een differentieel en ook lsd:
http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
dit komt van het playstation.com forum:
(credits to SldsSnks)
[..]
owja, die zit er ook nog in, maar er was laatst iemand die noemde een GT40 LM 'limited edition' dus was ff in de warquote:Op maandag 28 maart 2005 23:20 schreef GT4 het volgende:
[..]
Ik bedoel de Nissan 350Z Limited Edition, niet LE maar gewoon limited edition staat in het spel, staat op gt4challenge, dus ik snap niet waarom jij denkt dat het le mans is...
En je kan in sumation mode, bij city cources new york kiezen en 'time trial' doen (single race oid) met je opgefokte auto, en dan replay saven, ghost saven e.d.)
idd ik heb 1.36.636 gehaalt met supercharger 350Z LE maar dat kan echt veeel snellerquote:Op maandag 28 maart 2005 23:44 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
owja, die zit er ook nog in, maar er was laatst iemand die noemde een GT40 LM 'limited edition' dus was ff in de war
zo kan het ook ja, wel jammer dat het eigenlijk niet met een stock 350Z moet, kan je veel makkelijker je tijden vergelijken
ik krijg men playstation daar niet eens is wegquote:Op maandag 28 maart 2005 15:09 schreef tommiedog het volgende:
[..]
danz eg je tege hem dat zijn cdtje niet in jou playstation mag
die rally license zit ook bij gt3quote:Op maandag 28 maart 2005 18:20 schreef A.l.e.x het volgende:
Dan heb je alleen de simpelste licenses gehaald want in GT2 had je ook full lap tests bij de SS license en GT2 had zelfs een aparte rally license
als hij weg is pak je je ps en zeg je dat hij de pot op kan, dat zou ik doen, hij koopt zn eigen ps2 maar, maarja ik heb een kleiner broertje en die kan nix tegen me beginnenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik krijg men playstation daar niet eens is weg
ik ben juist het kleinere broertjequote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:55 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
als hij weg is pak je je ps en zeg je dat hij de pot op kan, dat zou ik doen, hij koopt zn eigen ps2 maar, maarja ik heb een kleiner broertje en die kan nix tegen me beginnen
1.25.026 met de 350Z LEquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:01 schreef GT4 het volgende:
[..]
idd ik heb 1.36.636 gehaalt met supercharger 350Z LE maar dat kan echt veeel sneller
*GT4 bakt er maar weinig van*
andere licensie halen en dan met de auto's die je dan wint de andere races bij beginner winnenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:14 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb mezelf een beetje in de nesten gewerkt. Ik heb nu de eerste paar wedstrijden gewonnen (Sunday Cup en FF challenge), al mijn gewonnen geld heb ik uitgegeven aan upgrades, maar mijn auto (Pontiac Firebird concept) is nog steeds niet goed genoeg om bijvoorbeeld de Clubman cup te winnen. En ik heb ook geen andere auto om de rest van de beginner races mee te doen (de pontiac voldoet nergens meer aan).
Iemand enig idee hoe ik snel veel geld kan verdienen om een betere auto te kopen? Want de hele tijd dezelfde races doen heb ik niet zoveel zin in.
men broer rijdt er nu mee en hij vindt et maar een kut autoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:28 schreef A.l.e.x het volgende:
Denk dat ik die binnenkort ff ga kopen
[afbeelding]
en een mietje, cmon, jou ps2, wat wil hij doen :Squote:
Maar komt er nog ooit een Gran Turismo versie voor de PC of gaat dat (zoals gebruikelijk) nog maanden duren?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:42 schreef Xtr3mE het volgende:
Het is iets kompleet anders, GTR voor de pc is gebaseerd op een bestaand kampioenschap dacht ik (correct me if I m wrong) en Gran Turismo op de PSX/PS2 is gewoon een verzameling van vele auto's waar je overal kunt racen. (ff in het kort)
Een veel gestelde vraag die me altijd een glimlach op m'n gezicht bezorgt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:50 schreef thurminator het volgende:
Gran Turismo versie voor de PC...
pas vroeg iemand mij wanneer hij op de xdoos uitkwamquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Een veel gestelde vraag die me altijd een glimlach op m'n gezicht bezorgt.
Wel je olie ververst voordat je ging racen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:52 schreef skive het volgende:
ik zat de afgelopen 2 dagen een beetje die 24H van de ring te rijden + bspeccen maar na een paar uurtjes B-speccen kwam mijn toyota niet meer boven de 200 uit
volgens mij is de AI zo intelligent dat de computer moe word want na ff rond rijden op halve kracht (mezelf dus) ging die weer als een haas
meer mensen die dit meegemaakt hebben?
Jammer, bedankt iig.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:17 schreef MrSkyline het volgende:
nope, niet mogelijk, ook nooit mogelijk geweest
Hoe/waar aan heb je'm eigenlijk bevestigd?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:57 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Mijn DFP is eindelijk binnen en de tering wat een vet apparaat. De 900 graden moden is best wel even wennen, en het schakelen gaat soms erg moeilijk als je wild met je stuur aan het draaien bent.
Een houten tafeltje, maar dat is eigenlijk niets waard. Ik moet hier nog iets fatsoenlijks voor gaan verzinnen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hoe/waar aan heb je'm eigenlijk bevestigd?
met me olie is nu nog niets mis ...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:12 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Wel je olie ververst voordat je ging racen?
Het is in ieder geval beter dan je schoot!quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:36 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Een houten tafeltje, maar dat is eigenlijk niets waard. Ik moet hier nog iets fatsoenlijks voor gaan verzinnen.
ik heb samen met men broer een gamecube en men broer ook een xbox en ik dan nog een playstation 2 dus mij maakt het niet uit:Pquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:52 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
pas vroeg iemand mij wanneer hij op de xdoos uitkwam![]()
ik heb m hard uitgelachen
hij maar roepen dat xbox betere spellen heeft, en ondertussen baalt hij dat hij iedere keer bij mij gta sa, gt en mgs moet komen spelen hehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |