TCS:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:21 schreef tommiedog het volgende:
ik snap eigenlijk dat tcm asm niet wat houd dat eigenlijk precies in![]()
![]()
koop gelijk nog een extra PS2, misschien dat die GT4 niet meer werkt op de jouwe, dan heb je alvast een reservequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:03 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
weet ik niet maar heb geen zin om etm dezefde pronlemen te komen te zitten als een andere user in dit topic.
verder weet ik niet hoeveel het kost maar alsie 60 is, is dat weer mooi natuurlijk/
aanvulling op ASM, als die aanstaat met een te dikkebak, gaat de auto in de bochtens gas geven lijkt het net alsof het gas blijft hangen en je kan dus ook nie relaxt remmen,quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:08 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
TCS:
traction controll system, dit zorgt ervoor dat je wielen niet spinnen als je te veel gas geeft.
ASM:
Active stability mannager, dit controlleerd de hoeveelheid power dat naar ieder wiel gaat en zorgt ervoor dat je auto niet onderstuurt of over stuurt (bus dat je niet achterstevoren of in de grintbak terecht komt)
het kan heel handig zijn, maar met snellere autos kan het ook heel erg tegen werken, maar das gewoon ff uitproberen wat je zelf per auto het fijnst vind
kan het me wel voorstellen, als je bijvoorbeeld 300 uur in het spel heb zitten en dat je save-file dan opeens corrupt isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zolang je een officiële memorycard koopt en geen gekke dingen doet (zoals je PS2 uit doen of je memorycard eruit trekken wanneer 'ie aan het saven is), dan heb je genoeg aan ééntje. Twee memory cards kopen, om om de 24 uur een backup te maken van een savegame lijkt me nogal... obsessief gedrag.
Tsja dan baal je wel flink jah.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:47 schreef kepler het volgende:
[..]
kan het me wel voorstellen, als je bijvoorbeeld 300 uur in het spel heb zitten en dat je save-file dan opeens corrupt is
of dat een demo je memorycard wist(is Sony al eens eerder overkomen namelijk)
zeg maar dag tegen je 300 uur
Dat lijkt me logisch. In een race moet er veel meer op het scherm komen. Bij de photomode kan je PS2 zijn volledige power gebruiken voor die ene auto. Tijdens een race moeten ook nog andere auto's en de volledige baan gerendered worden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat velgen van autos er in de photomode veel mooier uitzien als in een race-photo-mode?
Deze Mazda 6 bijvoorbeeld:
[[url=http://img183.exs.cx/img183/9972/img00033yk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die velgen zijn nogal 2d
Ja die zuigt idd, heb die ook redelijk vaak over moeten doen. Die auto stuurt voor geen meter en daar komt nog bij dat de hele baan erg krap is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:40 schreef minicooperS het volgende:
mmmmm moet nog 1 test van de special license voordat ik de eindtest, de ring mag doen. Beetje jammer alleen dat het die klote rally met de 205 turbo is.
bedankt ik ga het gelijk proberen bij me autoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:08 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
TCS:
traction controll system, dit zorgt ervoor dat je wielen niet spinnen als je te veel gas geeft.
ASM:
Active stability mannager, dit controlleerd de hoeveelheid power dat naar ieder wiel gaat en zorgt ervoor dat je auto niet onderstuurt of over stuurt (bus dat je niet achterstevoren of in de grintbak terecht komt)
het kan heel handig zijn, maar met snellere autos kan het ook heel erg tegen werken, maar das gewoon ff uitproberen wat je zelf per auto het fijnst vind
jah....alleen nu weet ik het niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:47 schreef Xtr3mE het volgende:
IS toch uitgelegd aan begin van het spel als je nieuwe savegame aanmaakt....*zucht
das toch nie leuk, je moet vanaf het begin met 10K creditsquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:18 schreef Mister_T het volgende:
Hoe moet je nou die 100.000 credits overzetten op je GT4
100.000 credits lijkt heel wat, maar het veranderd bijna niets, het zorgt er wel voor dat je betere ophanging onder je eerste autos kan plaatsen, en ze iets meer pks kan geven, zo veel maakt het niet uit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:03 schreef GT4 het volgende:
[..]
das toch nie leuk, je moet vanaf het begin met 10K credits
das veel leuker in van die rag bakkies rijden![]()
Inderdaad. Ik heb die 100.000 credits dus ook geïmporteerd en dat is werkelijk niks! Vind het wel een leuke optie hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:12 schreef MrSkyline het volgende:
100.000 credits lijkt heel wat, maar het veranderd bijna niets, het zorgt er wel voor dat je betere ophanging onder je eerste autos kan plaatsen, en ze iets meer pks kan geven, zo veel maakt het niet uit.
ik vind een standaard straatauto toch nooit lekker rijden, pas als ik de ophanging heb afgesteld rijd het lekker.
dat hellen in bochten is zwaar irritant.
Volgens mij had GT1 ook geen TCS en ASM. Voor zover ik me kan herinneren, raakte ik in GT1 veel vaker in een spin dan in 2, 3 of 4. Of ik ben gewoon veel beter geworden!quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:26 schreef Mister_T het volgende:
Het spel is eigenlijk veel leuker met TCs en ASM uitgeschakeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |