Hadden een aantal anderen op GTplanet ook, gebeurde er iets raars toen je aan het opslaan was of 'zomaar uit het niets' waarbij je normaal afsloot en later de game weer wilde starten?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:25 schreef Deviant1nl het volgende:
Hij geeft aan dat mijn mem. card corrupted isIemand een idee om hem toch aan de gang te krijgen?
Zit namelijk op 13% en heb zelfs alle licences ook gehaald![]()
rustig rijden jongen, 10 minuten is een eitje, dan ben je voor je gevoel echt als een slak door de bochten aan het gaan....quote:Op maandag 21 maart 2005 23:36 schreef GT4 het volgende:
sooo dat iA rijbewijs is moeilijk te halen met die nurburgring oid, binnen 10 minuten moet je hem halen maar na 3-4 minuten lig ik er weer af, mede door die stomme skyline
Die heb ik gisteren gehaald in 9.42, ik zat alleen niet in een skyline, maar in een mercedesquote:Op maandag 21 maart 2005 23:36 schreef GT4 het volgende:
sooo dat iA rijbewijs is moeilijk te halen met die nurburgring oid, binnen 10 minuten moet je hem halen maar na 3-4 minuten lig ik er weer af, mede door die stomme skyline
Op bepaalde punten in de baan remt de skyline belachelijk vroeg en moet je vol in de ankers om niet tegen hem aan te rijden. Probeer deze punten te onthouden, en je hoeft niet per se zo snel mogelijk te rijden. 10 minuten is tijd genoeg. Probeer eerst maar gewoon eens een rondje vol te maken, kun je daarna door middel van de Ghost Car je tijd nog altijd verbeteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:53 schreef GT4 het volgende:
ja in een mercedes 190 evo III rijd je, maar voor je rijd toch een skyline, en daar bots ik vaak tegen aan
maarja, nieuwe dag nieuwe kansen, ik gaat het weer proberen
Talking about Ghosts, kan je die eigenlijk ook uitzetten. Ik vind zo'n ghost altijd irritant en wordt d'r nerveus vanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:06 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
, kun je daarna door middel van de Ghost Car je tijd nog altijd verbeteren.
D-pad omhoog onder het racenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:06 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Talking about Ghosts, kan je die eigenlijk ook uitzetten. Ik vind zo'n ghost altijd irritant en wordt d'r nerveus van![]()
Ik heb zelf al wel gekeken, maar kon het nog niet vinden![]()
Thanksquote:
inderdaad, die ghost is super relaxtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:29 schreef tommiedog het volgende:
zoon ghost is juist beter je kan zien of je net nog iets meer risico moet nemen om het te halen
Heeft te maken met driving-aids die aanstaan. Je moet ASM en TCS uitzetten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:23 schreef GT4 het volgende:
ik ben toevallig net aant rallye rijden
ik heb een probleempje met me impreza super touring car, hijs helemaal opgevoerd, inc rolkooi e.d.
en hij heeft nu 342 km gelopen, alleen als ik het gas los laat, dan blijft hij nog even gas geven, alsof het gas hangt. Eerst dacht ik dat het aan ps2 of controller lag, maar bij me Mercedes is dit niet zo, iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen ?
Ja, ik snap het principe van zo'n ghost wel, maar ik vind het gewoon niks. Denk steeds dat het een andere auto is die ik links of rechts voorbij moetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:29 schreef tommiedog het volgende:
zoon ghost is juist beter je kan zien of je net nog iets meer risico moet nemen om het te halen
http://partners.search.msn.nl/partner.asp?q=turismo&CO=50&RS=CHECKED&qap=&FORM=CONLNL&dom=groups.msn.com&cfg=CONLNL&ba=0&v=1&lng=quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:47 schreef GT4 het volgende:
Is er ook een nederlandse fan site voor GT4 want die kan ik niet vinden met google
Ik zie er wel veel die engels zijn, maar heb nog geen nederlandse gevonden![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:45 schreef Alfa_Boy het volgende:
Maar het leuke van GT4 is juist dat je met zoveel verschillende auto;s aan een race kunt deelnemen...
net heb ik me kapot gelachen, ik kijk voor de grap eens in de ''begin jaren 90'' 2e handjes, en wat zie ik daar??? een FIAT PANDAhaha, niet te geloven
Nee, gewoon naar http://imageshack.us uploaden en posten maar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:58 schreef GT4 het volgende:
lol een fiat panda
ik heb wat foto's gemaakt, en ik wil ze best wel hier plaatsen, moeten ze dan 640x480 zijn ?
gt4 vaste prijs is toch 59 euro?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:14 schreef speedfreakssj het volgende:
toch zsm geld voor GT4, 2 mem cards (1 voor GT4 en 1 backup om de 24 uur) en een DFP.
GT4 ¤70
Bij de Mediamartk issie 54,nogwatquote:
niet dat ik weet tijdens opslaan, en met aflsuiten ook niet. Misschien dat ik wat verkeerds heb gedaan maar lijkt me stug, omdat ik het eigenlijk altijd goed doe en nooit problemen hebquote:Op maandag 21 maart 2005 23:03 schreef Flat-Eric het volgende:
[..]
Hadden een aantal anderen op GTplanet ook, gebeurde er iets raars toen je aan het opslaan was of 'zomaar uit het niets' waarbij je normaal afsloot en later de game weer wilde starten?
Moet toch maar ff een backupje maken zo..
Schrap die 2e memory card maar... nèrgens voor nodig! GT4 is zo'n beetje overal ¤60,- i.p.v. ¤70,- En de DFP is online ook goedkoper te bestellen (al heb ik 'm zelf ook voor ¤140 in de winkel gekocht).quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:14 schreef speedfreakssj het volgende:
toch zsm geld voor GT4, 2 mem cards (1 voor GT4 en 1 backup om de 24 uur) en een DFP.
GT4 ¤70
DFP ¤140
2 mem cards ¤ 70
¤280/ is te doen dus.
weet ik niet maar heb geen zin om etm dezefde pronlemen te komen te zitten als een andere user in dit topic.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:34 schreef GT4 het volgende:
Speedfreakssj wrom backup, gaan die memorycards zo snel kapot ?
dat je zo'n probleem krijgt is ook maar 1 op de weet ik hoeveel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:03 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
weet ik niet maar heb geen zin om etm dezefde pronlemen te komen te zitten als een andere user in dit topic.
verder weet ik niet hoeveel het kost maar alsie 60 is, is dat weer mooi natuurlijk/
Zolang je een officiële memorycard koopt en geen gekke dingen doet (zoals je PS2 uit doen of je memorycard eruit trekken wanneer 'ie aan het saven is), dan heb je genoeg aan ééntje. Twee memory cards kopen, om om de 24 uur een backup te maken van een savegame lijkt me nogal... obsessief gedrag.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:03 schreef speedfreakssj het volgende:
weet ik niet maar heb geen zin om etm dezefde pronlemen te komen te zitten als een andere user in dit topic.
verder weet ik niet hoeveel het kost maar alsie 60 is, is dat weer mooi natuurlijk/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |