Als je alles goud heb bij de SS license krijg je de ultra snelle T Ford uit 1915quote:Op maandag 28 maart 2005 19:23 schreef Deviant1nl het volgende:
Zo, alle licence test gehaald maar kreeg wel een gare bak uit 1967 toen ik de s-licence won
Had wel een beetje snelle wagen verwacht![]()
25 t/m 29 had ik redelijk snel gedaan, de auto die je als prijs krijgt maakt alles weer goedquote:Op maandag 28 maart 2005 19:55 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
klote zijn die ja, die eerste gaa nog wel, maar daarna![]()
Nog mee bezig.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:52 schreef speedfreakssj het volgende:
had je die betere versie al of nog niet?
die van die plaatjes MDF
Ik bedoel de Nissan 350Z Limited Edition, niet LE maar gewoon limited edition staat in het spel, staat op gt4challenge, dus ik snap niet waarom jij denkt dat het le mans is...quote:Op maandag 28 maart 2005 14:37 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
LM betekent Le Mans en niet Limited Edition
En je kan in Arcade Mode alleen bij 2 spelers je eigen auto's gebruiken
thx nu weet ik waarom sommige auto's zo klote zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 12:28 schreef MrSkyline het volgende:
LSD is Limmited Slip Differential
technische uitleg van een differentieel en ook lsd:
http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
dit komt van het playstation.com forum:
(credits to SldsSnks)
[..]
owja, die zit er ook nog in, maar er was laatst iemand die noemde een GT40 LM 'limited edition' dus was ff in de warquote:Op maandag 28 maart 2005 23:20 schreef GT4 het volgende:
[..]
Ik bedoel de Nissan 350Z Limited Edition, niet LE maar gewoon limited edition staat in het spel, staat op gt4challenge, dus ik snap niet waarom jij denkt dat het le mans is...
En je kan in sumation mode, bij city cources new york kiezen en 'time trial' doen (single race oid) met je opgefokte auto, en dan replay saven, ghost saven e.d.)
idd ik heb 1.36.636 gehaalt met supercharger 350Z LE maar dat kan echt veeel snellerquote:Op maandag 28 maart 2005 23:44 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
owja, die zit er ook nog in, maar er was laatst iemand die noemde een GT40 LM 'limited edition' dus was ff in de war
zo kan het ook ja, wel jammer dat het eigenlijk niet met een stock 350Z moet, kan je veel makkelijker je tijden vergelijken
ik krijg men playstation daar niet eens is wegquote:Op maandag 28 maart 2005 15:09 schreef tommiedog het volgende:
[..]
danz eg je tege hem dat zijn cdtje niet in jou playstation mag
die rally license zit ook bij gt3quote:Op maandag 28 maart 2005 18:20 schreef A.l.e.x het volgende:
Dan heb je alleen de simpelste licenses gehaald want in GT2 had je ook full lap tests bij de SS license en GT2 had zelfs een aparte rally license
als hij weg is pak je je ps en zeg je dat hij de pot op kan, dat zou ik doen, hij koopt zn eigen ps2 maar, maarja ik heb een kleiner broertje en die kan nix tegen me beginnenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik krijg men playstation daar niet eens is weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |