zeikerd dat je bentquote:Op zondag 27 maart 2005 18:22 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
ik heb het al gevonden op http://www.gamevillage.nl/index.php?act=ST&f=133&t=34255"e:Op zondag 27 maart 2005 18:23 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
zeikerd dat je bentIs al de 2 of 3 keer dat je het vraagt. Antwoord komt vast wel. En anders is er nog google
![]()
wanneer het lampje begint te branden:Pquote:Op zondag 27 maart 2005 16:35 schreef tommiedog het volgende:
[..]
na hoevel kilometers moet je je olie eigenlijk verversen
9:06:23quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:00 schreef GT4 het volgende:
[..]
als het over de test gaat met de mercedes 190 evo II die kan je echt heel langzaam rijden
ik reed echt langzaam bij de bochten en had 9:23 (exacte tijd staat in dit topic) dus rustig aan en je haalt hem zo![]()
De Pro moet je kopen en de gewone Driving Force moet je laten staan.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef Stoelpoot het volgende:
Wat is het verschil tussen de Driving Force en de Pro versie?
Ja!!!quote:Op maandag 28 maart 2005 00:48 schreef speedfreakssj het volgende:
...is dit het echt waard?
Wat LSD altijd doet, je gaat er rielekst van rijden en ziet nog meer kleurenquote:Op maandag 28 maart 2005 10:49 schreef GT4 het volgende:
Wat doet die LSD nou eigenlijk ?
quote:LSD Initial
Hiermee kun Je de stabiliteit van de auto aanpassen. Als je graag in bochten remt kun je dit hoog instellen. Als je liever voor een bocht remt, en in een bocht weer snelheid opbouwt, kun je het beter laag instellen.
LSD Acceleration
Dit helpt je bij het uitkomen van bochten en je hebt minder last van wielspin. De wagen is minder goed bestuurbaar als je graag laat en in bochten remt. Stel het hoog in als je niet veel remt in bochten en gewoon je voet van het gaspedaal houdt.
LSD Decrease
Dit is het tegenovergestelde van LSD Acceleration.
Hiermee kun je makkelijker bochten aansnijden. Als je dit hoger instelt, kun je makkelijker laat en in bochten remmen.
LM betekent Le Mans en niet Limited Editionquote:Op maandag 28 maart 2005 10:53 schreef GT4 het volgende:
DOen jullie ook mee met de challenge ?
Circuit is New York misschien is het leuk om hier je tijden neer te gooien, zodat je kan vergelijken
en er staat op de site 350Z is dan ook de 350Z limited edition toegestaan?
bij time trial kan ik niet eens me getunede 350Z tevoorschijn toveren
danz eg je tege hem dat zijn cdtje niet in jou playstation magquote:Op maandag 28 maart 2005 14:33 schreef dekkered het volgende:
ik zou et wel willen spellen nu maar men broer loopt te zijken en mag ik et niet spelen ook al is de playstation van mij![]()
![]()
![]()
ik vind dat juist een klein detail wat naar de klote is de rest is echt superquote:Op maandag 28 maart 2005 15:38 schreef Xtr3mE het volgende:
Wat me enorm teleurstelt is dat als je een 2p race hebt gedaan dat je de replay niet eens op 1 volledig scherm kan bekijken en ten 2e je kan hem niet eens opslaan. Als je exit doet of klaar bent met kijken gaat ie helemaal terug naar Aracde scherm...WTF
Op veel andere GT4 fora zijn ze daar ook niet blij mee, beetje jammer dat PD er zoiets uithaaldquote:Op maandag 28 maart 2005 15:38 schreef Xtr3mE het volgende:
Wat me enorm teleurstelt is dat als je een 2p race hebt gedaan dat je de replay niet eens op 1 volledig scherm kan bekijken en ten 2e je kan hem niet eens opslaan. Als je exit doet of klaar bent met kijken gaat ie helemaal terug naar Aracde scherm...WTF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |