als ik auto rijd zie ik meestal mijn dak niet hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:01 schreef Xtr3mE het volgende:
De roofcam, meest realistisch
je moet relaxt rijden, niet te hard willen, daar gaat het juist om, je moet ruim van tevoren remmen en het cirquit leren kennen, das de opzet van de test.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:24 schreef Deviant1nl het volgende:
@#$%&*
pace car
ik word echt helemaal gek van dit ding, je kan niet eens je eigen snelheid rijden door de bochten soms. Dit houdt dus in dat ik WEER de licence test op de nurbirgring kan doen![]()
als het over de test gaat met de mercedes 190 evo II die kan je echt heel langzaam rijdenquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:51 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
je moet relaxt rijden, niet te hard willen, daar gaat het juist om, je moet ruim van tevoren remmen en het cirquit leren kennen, das de opzet van de test.
hij is zo makkelijk, maar als je gaat zitten stressn en overal vol gas wil dan gaat het mis.
Ik heb het over de 3 verschillende camera's in GT4 welke meest realistiche gevoel geeft.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:12 schreef GT4 het volgende:
[..]
als ik auto rijd zie ik meestal mijn dak niet hoor![]()
op zich is het uiterlijk van mijn auto niet direct iets waar ik mee bezig ben als ik een race wil winnen.. Daarbij wil ik ook graag zo snel mgelijk rijden als ik de race al lang gewonnen heb en dan geldt hetzelfdequote:Op donderdag 24 maart 2005 21:20 schreef P-Style het volgende:
Het nadeel van bumperview vind ik dat je dan helemaal niks ziet van de prachtige auto waar je in rijdt.
dat is inderdaad heel irritantquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:10 schreef GT4 het volgende:
bumpercam, achter de auto is 'langzaam' en die camview vanaf het dak is soms ook irritant, probeer dat maar met een ford focus, zie je zoeen gare antenne
Communicatie misschien ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef tommiedog het volgende:
[..]
dat is inderdaad heel irritant
als ik met zo'n auto moet rijden schakel ik altijd over op bumperview
anders zie je zoon heel irri zwart streepje over je beeld
en wat heb je nou aan een radio antenne op race auto's
Sinds wanneer is een Ford Focus (RS) een race auto?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef tommiedog het volgende:
[..]
dat is inderdaad heel irritant
als ik met zo'n auto moet rijden schakel ik altijd over op bumperview
anders zie je zoon heel irri zwart streepje over je beeld
en wat heb je nou aan een radio antenne op race auto's
maar wel mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:11 schreef HansvanOchten het volgende:
Die GT40 is pas een kutbak
Je hebt idd van die mooie bakken, maar die rijden zo kutquote:
Ik opper alvast een testdrive mode aan voor GT5. In het echt koop je toch ook niet een auto aan alleen op het uiterlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:13 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
Je hebt idd van die mooie bakken, maar die rijden zo kut
Het leuke aan spellen is onder andere zèlf proberen uit te vogelen hoe alles werkt! Zo moeilijk is het niet hoor... en als het ècht niet lukt mag je het nog wel een keer vragen. Om plaatjes op je PC te krijgen heb je in ieder geval een USB-storage device nodig, zoals een USB-key, maar sommige digitale camera's en USB-mp3-spelers werken ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:07 schreef bojaaper het volgende:
Ik heb m sinds vandaag, en tis best vetAlleen hoe werkt die photo mode precies? Waar kan je foto's maken, en hoe krijg je ze op je pc?
Maar de Cadillac Cien rijdt wel lekker! Iets wat ik totaal niet verwachtte trouwensquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:11 schreef HansvanOchten het volgende:
Die GT40 is pas een kutbak
Inderdaad!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef Drifter__ het volgende:
Maar de Cadillac Cien rijdt wel lekker! Iets wat ik totaal niet verwachtte trouwens![]()
[afbeelding]
Minpuntje is wel wanneer je schakelt, dan lijkt het wel of ie ff doodvaltquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad!Jammer trouwens dat er geen andere Cadillacs in het spel zitten.
Nopquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:06 schreef Stoelpoot het volgende:
zitten er nou ook Ferrari's in het spel?
flauw van die makers. De beste auto-simulatiegame met veel topmerken en dan zit de ferrari niet bijquote:[b]Op vrijdag 25 maart 2005 22:06
Nop
Klopt ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:00 schreef Drifter__ het volgende:
Minpuntje is wel wanneer je schakelt, dan lijkt het wel of ie ff doodvalt![]()
Alsof Ferrari me nog wat interesseert als er zo verschrikkelijk veel alternatieven in het spel zitten!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:09 schreef Stoelpoot het volgende:
flauw van die makers. De beste auto-simulatiegame met veel topmerken en dan zit de ferrari niet bij
hebben die jappanners soms hekel aan italiaanse modellen?![]()
![]()
ja das waarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Alsof Ferrari me nog wat interesseert als er zo verschrikkelijk veel alternatieven in het spel zitten!
Mn mp3 speler pakt m niet, en bij mn camera verzend ie t plaatje tot de helft, en daarna zegt ie "USB Storage device not connected". Dus je hebt perse zo'n schrale USB-key nodig??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het leuke aan spellen is onder andere zèlf proberen uit te vogelen hoe alles werkt! Zo moeilijk is het niet hoor... en als het ècht niet lukt mag je het nog wel een keer vragen. Om plaatjes op je PC te krijgen heb je in ieder geval een USB-storage device nodig, zoals een USB-key, maar sommige digitale camera's en USB-mp3-spelers werken ook.
Als er een echt bestaand bedrijf is dat Ferrari's tuned èn een licentie verleent aan Polyphony dan zou dat kunnen, ja...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:13 schreef Stoelpoot het volgende:
ja das waar
Ze hebben ook geen Porsches, ja RUF.
misschien komen we ook zoiets tegen met ferrarimodellen maar dan onder ´n andere naam
Waarschijnlijk heb je dan zo'n schrale USB-key nodig. Er is op het internet vast wel ergens een lijst te vinden met compatible USB-apparaten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:14 schreef bojaaper het volgende:
M'n mp3 speler pakt m niet, en bij mn camera verzend ie t plaatje tot de helft, en daarna zegt ie "USB Storage device not connected". Dus je hebt perse zo'n schrale USB-key nodig??
Nee, Electronic Arts heeft een hekel aan andere racegamesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:09 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
flauw van die makers. De beste auto-simulatiegame met veel topmerken en dan zit de ferrari niet bij
hebben die jappanners soms hekel aan italiaanse modellen?![]()
![]()
Koenig is een redelijk bekende Ferrari tuner: http://www.koenig-specials.com/quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als er een echt bestaand bedrijf is dat Ferrari's tuned èn een licentie verleent aan Polyphony dan zou dat kunnen, ja...
welke ea games zit een ferrari in dan? (behalve sommige nfs)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:44 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Nee, Electronic Arts heeft een hekel aan andere racegames
[..]
Koenig is een redelijk bekende Ferrari tuner: http://www.koenig-specials.com/
ff een mailtje naar PD sturen![]()
Zo'n beetje alle NFS spellen voor de brakke Underground versiesquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:39 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
welke ea games zit een ferrari in dan? (behalve sommige nfs)
GTR heeft ferraris, PGR heeft ferraris, en ze klinken allemaal niet als echte ferraris, allemaal prut.
ook snap ik eigenlijk niet waarom het geluid van gt4 zo de hemel in word geprezen, ik vind het motorgeluid ronduit slecht, je neemt een geluidsbestandje en voert de toonhoogte op, dan krijg je dus niet wat we zoeken :S
je moet het motorgeluid versnellen zonder de toonhoogte te veranderen, en dan een 2e laag geluid waar de toonhoogte in veranderd, en eventueel een 3e voor een turbo of sg.
Rare geluids set-up heb je dan, want ik kan je verzekeren dat ze niet zo klinken. Ik rijd zelf wel eens in een Ferrari, en een 360 CS klinkt echt wel anders als in PGR2quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:25 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle NFS spellen voor de brakke Underground versies
En de Ferrari's klinken in PGR2 trouwens echt wel realistisch, heb ze vaak zat gehoord rond en op het circuit van Zandvoort![]()
testdrive mode had je wel in GT2 of heb ik dat verkeerd onthoudenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:30 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ik opper alvast een testdrive mode aan voor GT5. In het echt koop je toch ook niet een auto aan alleen op het uiterlijk![]()
ik geloof pas vanaf hot persuit (en porsche challenge uiteraard nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:25 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle NFS spellen voor de brakke Underground versies
En de Ferrari's klinken in PGR2 trouwens echt wel realistisch, heb ze vaak zat gehoord rond en op het circuit van Zandvoort![]()
Vanaf Need For Speed 2 uit 1997 al: http://www.gamespot.com/pc/driving/needforspeed2/index.htmlquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:08 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
ik geloof pas vanaf hot persuit (en porsche challenge uiteraard niet)
ik ben met je eens over het motorgeluid.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:39 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
welke ea games zit een ferrari in dan? (behalve sommige nfs)
GTR heeft ferraris, PGR heeft ferraris, en ze klinken allemaal niet als echte ferraris, allemaal prut.
ook snap ik eigenlijk niet waarom het geluid van gt4 zo de hemel in word geprezen, ik vind het motorgeluid ronduit slecht, je neemt een geluidsbestandje en voert de toonhoogte op, dan krijg je dus niet wat we zoeken :S
je moet het motorgeluid versnellen zonder de toonhoogte te veranderen, en dan een 2e laag geluid waar de toonhoogte in veranderd, en eventueel een 3e voor een turbo of sg.
nog eerder zelfs, Need For Speed 1 uit 1996quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:17 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
Vanaf Need For Speed 2 uit 1997 al: http://www.gamespot.com/pc/driving/needforspeed2/index.html
[afbeelding]
Je kan hem ook overzetten naar je PSP, USB kabel in je PS2 en een in je PSP en jahoor hij zet hem over en vanaf je PSP kan je hem weer op je PC zetenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het leuke aan spellen is onder andere zèlf proberen uit te vogelen hoe alles werkt! Zo moeilijk is het niet hoor... en als het ècht niet lukt mag je het nog wel een keer vragen. Om plaatjes op je PC te krijgen heb je in ieder geval een USB-storage device nodig, zoals een USB-key, maar sommige digitale camera's en USB-mp3-spelers werken ook.
joh, ik ga toch niet speciaal een PSP kopen om alleen de plaatjes van GT4 op PC over te zetten?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:04 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Je kan hem ook overzetten naar je PSP, USB kabel in je PS2 en een in je PSP en jahoor hij zet hem over en vanaf je PSP kan je hem weer op je PC zeten
Ik vind de F355 anders behoorlijk realistisch klinkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:36 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Rare geluids set-up heb je dan, want ik kan je verzekeren dat ze niet zo klinken. Ik rijd zelf wel eens in een Ferrari, en een 360 CS klinkt echt wel anders als in PGR2![]()
Kon ff geen screen van NFS1 vinden met een Ferrariquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:38 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
nog eerder zelfs, Need For Speed 1 uit 1996
[afbeelding]
maar die is veel makkelijker, dus dat zal je niet veel tijd kosten, die rijd je zonder problemenquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar die is veel makkelijker, dus dat zal je niet veel tijd kosten, die rijd je zonder problemen
ik deed voor mijn gevoel heel rustig aan en haalde nog zilver![]()
In GT3 kon ik die nooit halen!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:46 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... ik moet ook maar eens verder gaan met m'n S-license. Bij GT3 had ik die pas 2 jaar, nadat ik GT3 gekocht had!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |