Toch wel. De Driving Force Pro hoop ik?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:13 schreef Frasier het volgende:
Vanmiddag een Logitecht GT nog wat stuur erbij gekocht. Dat Force Feedback is in het begin echt wennen maar toch wel erg.
De Driving Force ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Toch wel. De Driving Force Pro hoop ik?
Vraag ik me ook afquote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef Stoelpoot het volgende:
Wat is het verschil tussen de Driving Force en de Pro versie?
Das de NTSC/J prijs, in de PAL versie kost tie 250,000quote:Op zondag 27 maart 2005 01:08 schreef MrSkyline het volgende:
kan je die carbon niet winnen?
25 meloen vind ik wat veel poen
geen idee, test het zelf in Arcade Modequote:
bij welke race win je die carquote:Op zondag 27 maart 2005 04:12 schreef A.l.e.x het volgende:
Heb net de Toyota 7 Race Car ('70) gewonnen:
[afbeelding]
wat een bak is dat
640 kilo, stock 800 PK na olie verversing 840 en met een Stage 4 turbo 1185 PK
[..]
geen idee, test het zelf in Arcade Mode
gewoon die andere beginner races paar keer overnieuw doen om geneog geld te innen voor een nieuwe autoquote:Op zondag 27 maart 2005 13:14 schreef bojaaper het volgende:
Probleem : Ik heb bij beginner events nu 2 race series gewonnen. Maar voor de overige moet ik een ander soort auto hebben, die ik dus niet heb, en waar ik ook het geld niet voor heb. Wat kan ik nu het beste gaan doen??
opnieuw beginnenquote:Op zondag 27 maart 2005 13:14 schreef bojaaper het volgende:
Probleem : Ik heb bij beginner events nu 2 race series gewonnen. Maar voor de overige moet ik een ander soort auto hebben, die ik dus niet heb, en waar ik ook het geld niet voor heb. Wat kan ik nu het beste gaan doen??
damn nu snap ik wrom me auto's minder vermogen afgeven na een tijdje, ik moet olie verversen !quote:[b]Op zondag 27 maart 2005 04:12
640 kilo, stock 800 PK na olie verversing 840 en met een Stage 4 turbo 1185 PK
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef Stoelpoot het volgende:
En je contactpuntjes op tijd poetsenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:20 schreef GT4 het volgende:
[..]
damn nu snap ik wrom me auto's minder vermogen afgeven na een tijdje, ik moet olie verversen !![]()
Driving Missions 25 t/m 29 halenquote:
gewoon die races blijven rijden om geld te sparen misschien?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:14 schreef bojaaper het volgende:
na hoevel kilometers moet je je olie eigenlijk verversenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:20 schreef GT4 het volgende:
[..]
damn nu snap ik wrom me auto's minder vermogen afgeven na een tijdje, ik moet olie verversen !![]()
verschilt per auto, maar na een kilometertje of 500 is een getunde bak wel aan nieuwe olie toe en het is toch maar 50 creditsquote:Op zondag 27 maart 2005 16:35 schreef tommiedog het volgende:
[..]
na hoevel kilometers moet je je olie eigenlijk verversen
krijg ik nog antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef Stoelpoot het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |