abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25694671
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 21:50 schreef Deviant1nl het volgende:
Is het mogelijk dat wanneer je simple beeld aan hebt staan, ook ziet in welke versnelling je een bocht ingaat? Niet dat het zo moeilijk is, maar af en toe wel even handig
Waarom probeer je het niet effe uit?
pi_25694798
ik heb simple beeld nu aanstaan ik zie het dus ookniet staan, daarom dat ik ff vroeg. Kijkt trouwens wel beter, veel meer overzicht
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_25694839
Zwaar irritant zeg, als je alles goud wil hebben ( license ). Op een gegeven moment heeft het niets meer met behendigheid te maken, maar gewoon met puur geluk, en dat vind ik best jammer...

kan ook slecht tegen mijn verlies
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_25694900
ik probeer in ieder geval alles op zilver te halen en dat gaat best. Soms denk ik dat ik zo belabberd rijd en dan haal ik nog goud
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_25695006
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 21:58 schreef mcintosh het volgende:
Zwaar irritant zeg, als je alles goud wil hebben ( license ). Op een gegeven moment heeft het niets meer met behendigheid te maken, maar gewoon met puur geluk, en dat vind ik best jammer...

kan ook slecht tegen mijn verlies
Natuurlijk heeft het wèl met behendigheid te maken! Je moet gewoon ontzetten goed zijn om overal goud te kunnen halen. Je moet de baan door en door kennen, je moet de auto goed kennen, je moet risico's durven nemen, je moet weten waar, wanneer en hoe hard je moet remmen... Geluk kàn ook invloed hebben, maar het is natuurlijk niet puur geluk.
pi_25695539
Nee niet alleen puur geluk, maar op een gegeven moment haal ik 4 keer dezelfde tijd op een baan... das bijna onmogelijk....
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:31:35 #132
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_25695600
Als ik met mn Aston Martin DB9 (volledig opgefokt) de TCS uitzet, draait ie bij elke bocht 180 of 360 graden. Niet te houden dat ding!

Trouwens, gisteren een SL55 AMG (Jeremy Clarkson's auto) gekocht. Als je m koopt is t een cabrio, maar als je gaat racen zit het dak erop (beetje als de Arena...)

[ Bericht 4% gewijzigd door Robhimself op 23-03-2005 22:50:28 ]
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:33:06 #133
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_25695634
Bijna geen tijd meer op foto's te maken

Hier mijn baby:

It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:49:28 #134
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_25696089
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:33 schreef Xtr3mE het volgende:
Bijna geen tijd meer op foto's te maken

Hier mijn baby:

[afbeelding]

Tis en blijft BMW....niet mijn soort auto, maar die foto is wel ERRUG geslaagd!
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_25696379
och als ik er eens een keer in mocht rijden zou ik geen nee zeggen
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_25699536
Ik heb nog wat van die Rally events gedaan. Die zijn best uh... "uitdagend" met de DFP. Geweldig! Met GT3 speelde ik het nog met de DS2 en met 3rd person view, toen was rally-rijden best makkelijk. Maar nu (DFP op bumperview) geeft het veel meer voldoening! Je kunt ook erg snel leuke auto's winnen met deze events! Alleen die ijsbanen willen me nog niet zo lukken.
  donderdag 24 maart 2005 @ 02:32:18 #137
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_25700322
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 01:22 schreef P-Style het volgende:
Ik heb nog wat van die Rally events gedaan. Die zijn best uh... "uitdagend" met de DFP. Geweldig! Met GT3 speelde ik het nog met de DS2 en met 3rd person view, toen was rally-rijden best makkelijk. Maar nu (DFP op bumperview) geeft het veel meer voldoening! Je kunt ook erg snel leuke auto's winnen met deze events! Alleen die ijsbanen willen me nog niet zo lukken.
ik heb dan geen DFP (klein behuisd dus heb geen plek om hem goed te gebruiken), maar ik vind het eigenlijk wel meevallen met die uitdagendheid, eigenlijk alleen chamonix en ice arena zijn niet heel makkelijk en dan nog alleen op hard...

en grand canyon lukt me maar niet op hard
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_25700454
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:57 schreef P-Style het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb die 100.000 credits dus ook geïmporteerd en dat is werkelijk niks! Vind het wel een leuke optie hoor.
Je kan wel meteen die leuke Canadese Golf R32 kopen
  donderdag 24 maart 2005 @ 10:16:17 #139
117486 GT4
Gran Turismo 4
pi_25702120
quote:
[b]Op woensdag 23 maart 2005 22:31

Trouwens, gisteren een SL55 AMG (Jeremy Clarkson's auto) gekocht. Als je m koopt is t een cabrio, maar als je gaat racen zit het dak erop (beetje als de Arena...)
ja ik heb die ook en dan zit er opeens een dak op

terwijl je wel met andere cabrio's zonder dak kan rijden
>> HTS Autotechniek boeken nodig ?
>> TI-89 Nodig ?
>> Twijfel dan niet !
>> Zie het mailadres in mn profiel
pi_25702658
de ijsbanen zijn goed te doen als je gebruik maakt van de zijkanten. Iets afremmen en langs de zijnkant kan je dan volgas door de bocht. Zo heb ik zowel de ice arena en chamonix op goud gehaald bij de special license.
pi_25703076
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 10:16 schreef GT4 het volgende:

[..]

ja ik heb die ook en dan zit er opeens een dak op

terwijl je wel met andere cabrio's zonder dak kan rijden
zoals al vaker gemeld heeft de PS2 te weinig kracht om 6 auto's tegelijk met chauffeur te laten zien, alleen auto's die permanent open zijn kan je zonder dak rijden
pi_25711712
waarmee rijden jullie eigenlijk het liefste met bumper view of vanachter of dat je ook nog de moterkap ziet
????
ik rij het liefst met moterkap

[ Bericht 1% gewijzigd door tommiedog op 24-03-2005 17:47:34 (slechte taal) ]
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_25711863
Liefst met motorkap, geeft voor mij meeste overzicht en het snelheidsgevoel ligt veel hoger
Xbox Live: Anormius
pi_25713693
Ja motorkap, wat Mister_T ook zegt.
Who knew?
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:10:00 #145
117486 GT4
Gran Turismo 4
pi_25713704
bumpercam, achter de auto is 'langzaam' en die camview vanaf het dak is soms ook irritant, probeer dat maar met een ford focus, zie je zoeen gare antenne

bumpercam roelt
>> HTS Autotechniek boeken nodig ?
>> TI-89 Nodig ?
>> Twijfel dan niet !
>> Zie het mailadres in mn profiel
pi_25714097
ik gebruik in bijna elk spel bumpercam
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_25714534
Ik eigenlijk meestal van achter de auto. Heb ik het beste overzicht, behalve bij mij 147 welke dan wel erg groot in beeld komt.

Met de bumpercam is het lastig om iets te zien als er een auto voor je neus rijdt .

En godver die een na laatste special wil me maar niet lukken. Kut bentley op een kut franse baan.
Built for Speed
pi_25716619
Gran Turismo 1 t/m 3 & Concept (en alle andere racers) heb ik altijd in 3rd person view (3rd car view?) gespeeld. Maar sinds ik de DFP heb, speel ik vanuit bumperview (het is nogal vreemd om een stuur in je handen te hebben, terwijl je de achterkant van je auto ziet. ) En die bumperview begint me steeds meer te bevallen. Eerst kon ik de positie van de zijkanten van je auto niet zo goed inschatten, maar nu wel. Het snelheids gevoel is een stuk hoger en het is gewoon veel realistischer. Ik vind het jammer dat er geen motorkapview in zit. Want bij die motorkap waar de meeste het hier over hebben, zie je ook een stukje dak. Het is een dakview dus. En dat vind ik dan weer een beetje vreemd rijden met stuur.

Het nadeel van bumperview vind ik dat je dan helemaal niks ziet van de prachtige auto waar je in rijdt.
pi_25716691
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:20 schreef P-Style het volgende:
Het nadeel van bumperview vind ik dat je dan helemaal niks ziet van de prachtige auto waar je in rijdt.
dat zie je dan wel in de replay die er mooi uitziet
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_25716941
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:23 schreef Deviant1nl het volgende:
dat zie je dan wel in de replay die er mooi uitziet
Tja... maar replays sla ik al over sinds ik GT1 een weekje had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')