Waarom probeer je het niet effe uit?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:50 schreef Deviant1nl het volgende:
Is het mogelijk dat wanneer je simple beeld aan hebt staan, ook ziet in welke versnelling je een bocht ingaat? Niet dat het zo moeilijk is, maar af en toe wel even handig
Natuurlijk heeft het wèl met behendigheid te maken! Je moet gewoon ontzetten goed zijn om overal goud te kunnen halen. Je moet de baan door en door kennen, je moet de auto goed kennen, je moet risico's durven nemen, je moet weten waar, wanneer en hoe hard je moet remmen... Geluk kàn ook invloed hebben, maar het is natuurlijk niet puur geluk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:58 schreef mcintosh het volgende:
Zwaar irritant zeg, als je alles goud wil hebben ( license ). Op een gegeven moment heeft het niets meer met behendigheid te maken, maar gewoon met puur geluk, en dat vind ik best jammer...
kan ook slecht tegen mijn verlies![]()
Tis en blijft BMW....niet mijn soort auto, maar die foto is wel ERRUG geslaagd!quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:33 schreef Xtr3mE het volgende:
Bijna geen tijd meer op foto's te maken
Hier mijn baby:
[afbeelding]
![]()
ik heb dan geen DFP (klein behuisd dus heb geen plek om hem goed te gebruiken), maar ik vind het eigenlijk wel meevallen met die uitdagendheid, eigenlijk alleen chamonix en ice arena zijn niet heel makkelijk en dan nog alleen op hard...quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:22 schreef P-Style het volgende:
Ik heb nog wat van die Rally events gedaan. Die zijn best uh... "uitdagend" met de DFP. Geweldig!Met GT3 speelde ik het nog met de DS2 en met 3rd person view, toen was rally-rijden best makkelijk. Maar nu (DFP op bumperview) geeft het veel meer voldoening!
Je kunt ook erg snel leuke auto's winnen met deze events! Alleen die ijsbanen willen me nog niet zo lukken.
Je kan wel meteen die leuke Canadese Golf R32 kopenquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb die 100.000 credits dus ook geïmporteerd en dat is werkelijk niks! Vind het wel een leuke optie hoor.
ja ik heb die ook en dan zit er opeens een dak opquote:[b]Op woensdag 23 maart 2005 22:31
Trouwens, gisteren een SL55 AMG (Jeremy Clarkson's auto) gekocht. Als je m koopt is t een cabrio, maar als je gaat racen zit het dak erop(beetje als de Arena...)
zoals al vaker gemeld heeft de PS2 te weinig kracht om 6 auto's tegelijk met chauffeur te laten zien, alleen auto's die permanent open zijn kan je zonder dak rijdenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:16 schreef GT4 het volgende:
[..]
ja ik heb die ook en dan zit er opeens een dak op
terwijl je wel met andere cabrio's zonder dak kan rijden![]()
dat zie je dan wel in de replay die er mooi uitzietquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:20 schreef P-Style het volgende:
Het nadeel van bumperview vind ik dat je dan helemaal niks ziet van de prachtige auto waar je in rijdt.
Tja... maar replays sla ik al over sinds ik GT1 een weekje had.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:23 schreef Deviant1nl het volgende:
dat zie je dan wel in de replay die er mooi uitziet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |