En lampen...Of overdrijf ik nu?quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:33 schreef Rewimo het volgende:
O, nog een vraagje Pea: kunnen we daar beschikken over elektriciteit? Zodat we eventueel accu's/batterijen kunnen opladen? In dat geval is het tevens zinnig om wat snoeren met meerdere stopcontacten te regelen
haha ik kan mijn vriend eventjes een flinke por geven natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:47 schreef Shark.Bait het volgende:
1 of 2 mannelijke modellen zou toch ook wel geinig zijn-om het plaatje compleet te maken (en dan is pea ook weer tevree denk ik)....vooral als ze een harnas aan zouden hebben
ervaringen uit het verleden blahblahblahquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:10 schreef pea4fun het volgende:
@Bowiefan, ik zal je toch maar bij de fotografen zetten...model wordt je vanzelf wel
Cool Subquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:55 schreef Subhuman het volgende:
Zet mij maar gewoon op de zeker-lijst. Voor 15 mei is de agenda nog leeg, en ik ga er gewoon voor zorgen dat dat zo blijft!![]()
Helemaal niet flauw. Heel goed meegedadchtquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:41 schreef Ouwesok het volgende:
Hele flauwe vraag: Hoe is de parkeerruimte bij het kasteel
Ik trek even de flevo van vorig jaar in herinnering waarbij we toch een behoorlijk stuk dijk in beslag namen met alle Fok!-voertuigen
Dan kunnen we leuk een bourgondische scene opzettenquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:19 schreef pea4fun het volgende:
@ vava...lekkerWe maken er een vreetmeet van, limburgse vlaai, zeeuwse bolussen en brownies van PdeHoog!
Je mag ook zonder kostuum mee hoor. Ennuh...Ik heb geen museum tot mijn beschikking, dus harnassen zullen er niet inzittenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:04 schreef Sandertje21 het volgende:
Als er een kostuum in mijn maat is wil ik best mee.
Ik weet niet of je me in een harnas wil hijsen, maar dat moet fysiek geen probleem zijn.
Geen idee wat die dingen wegen, maar ik neem aan niet meer dan een kilo of 60?
Nee hoor, ik kom wel.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je mag ook zonder kostuum mee hoor. Ennuh...Ik heb geen museum tot mijn beschikking, dus harnassen zullen er niet inzitten
Je gaf wel je lengte en gewicht door in dat andere topic, maar ik heb geen idee welke maat dat ongeveer is.
Zal ik je alvast op de lijst erbij zetten? of twijfel je nog?
Lijst aangepastquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:10 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom wel.
Met of zonder kostuum.
ik denk dat ik daar wel wat mee kan. Zal morgen even kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:21 schreef Sandertje21 het volgende:
Hoe bereken je ongeveer die maten trouwens?
Als ik iets koop is het meestal XL of XXL, maar daar kun jij weinig mee denk ik.
Nope.. helaas voor jou niet. Maar mijn zus heeft wel een hele leuke broer. Lekker ding zeggen ze. Maar ik ben em nog nooit tegengekomen!quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:10 schreef pea4fun het volgende:
@ Sharkbait...Heb je niet een leuke broer ofzo?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:13 schreef Vava het volgende:
Ik wil wel Zeeuwse bolussen meenemen voor bij de koffie hoor! Jullie betalen de entree al!
Heeft die collega alleen kleding, of ook pruiken, baarden, snorren?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:50 schreef pea4fun het volgende:
Morgen ga ik kijken wat mijn kledingbron heeftIk zal wel foto's maken zodat ik het kan laten zien. Waarschijnlijk zullen dat geen 10 jurken zijn, maar mensen met dezelfde maten kunnen natuurlijk eens wisselen. En ook foto's met je eigen kleren kunnen leuk zijn. Vanalles wat lijkt me het leukst.
Ja echte Zeeuwse drollen, van de best bakker van Goesquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
zeeuwse drollen!!!!
Da's lang geleden... te lang eigenlijk....
In Rome zit er ook nog eenquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:12 schreef Sandertje21 het volgende:
Ben ik nou echt de enige man die in een jurk durft?
Mietjequote:Op woensdag 9 maart 2005 23:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
In Rome zit er ook nog een
We hebben hem even aan de msn gehad maar hij zag een beetje tegen de afstand op
Breng je dan ook gehoornde helmen, zwaarden en berenvellen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:30 schreef ArmaniMania het volgende:
Iets in de trant van de kelten lijkt me ook erg stoer, maar dan kom ik weer met te veel ideeën he?
quote:
Zet mij maar op t lijstje.. en ik neem naar verwachting iig een manspersoon mee dus die heisen we wel in kostuumquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:10 schreef pea4fun het volgende:
@ rewimo, wacht nog maar even met complimentjes tot het over is hoor...Ik heb vantevoren met zoiets altijd nachtmerries....Maar er is stroom! en een extra verdeeldoos voor meer stopcontacten is helemaal zo'n slecht idee nog niet...
@ robertje,nou...daar zeg je wat...het zaaltje wat er bij is is erg donker geloof ik.
@ Aelalcallorgan dus ik kan je op de lijst zetten? Ennuh...als je voor een mannelijk model kunt zorgen zou dat erg leuk zijn
@Bowiefan, ik zal je toch maar bij de fotografen zetten...model wordt je vanzelf wel
@ Sharkbait...Heb je niet een leuke broer ofzo?
@ purplerose, heb nog een model met die matenkomt goed uit. Ow en jij nam ook jouw eigen jurk mee he?
Ga ik nu even het lijstje updaten.
* zichzelf in de voet schiet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:35 schreef Offy het volgende:
[..]![]()
ik sta op de lijst van fotografen hoor, dat je dat even weet
Ik denk dat er genoeg modellen zijn....quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik denk dat er genoeg modellen zijn....
operatie gehadquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:34 schreef pea4fun het volgende:
Lijstje opnieuw aangepast. Ik denk dat we hierbij een stop moeten gaan zetten op de modellen, iig de vrouwelijke modellen.
Eerlijk gezegd heb je geen keuzequote:Op donderdag 10 maart 2005 00:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Genoeg vrouwelijke modellen ja, maarreh... echte mannen zijn welkom hoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
Dat zullen we nog wel eens zien somebody stop me!!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:35 schreef Offy het volgende:![]()
Heeft ons dat in het verleden belet foto's te maken van jequote:Op woensdag 9 maart 2005 23:35 schreef Offy het volgende:
[..]![]()
Ik zag zoiets voorbij komen gisteravondquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:22 schreef IJzercookie het volgende:
PdeHoog: ik heb jou toegevoegd aan MSN!
Oke!quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag zoiets voorbij komen gisteravond
Hmm...das wel liefquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:55 schreef Bowiefan het volgende:
Hey gutterdeguttegut
[..]
[..]
operatie gehad![]()
![]()
en daarbij..... je mag ook best mee als fotograaf hoor![]()
Oh oh...quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:32 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb je geen keuze
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 10 maart 2005 07:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat zullen we nog wel eens zien somebody stop me!!!
Als model vond ik je zeer geslaagd 14.gif
Is dat een retorische vraag?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
Heeft ons dat in het verleden belet foto's te maken van je![]()
Kijk, dat is nou een lieve reactiequote:Op donderdag 10 maart 2005 05:24 schreef Xilantof het volgende:
Gezellig, Offy! dat je ook weer mee komt
quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
De cabrio laat ik wel thuis deze keer (past niet echt in de omgeving denk ik zo)..
Volgens mij ging de meet daar nou juist niet om...quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:43 schreef ArmaniMania het volgende:
hmm ben eens benieuwd of er nog meldingen binnenkomenPotentie is er zeker
inkoppertjequote:Op donderdag 10 maart 2005 13:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Volgens mij ging de meet daar nou juist niet om...
Kon m niet laten liggenquote:
Was mijn reactie niet lief genoegquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:39 schreef Offy het volgende:
Is dat een retorische vraag?
[..]
Kijk, dat is nou een lieve reactie
Leuk dat jij het leuk vindt dat ik meega hoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was mijn reactie niet lief genoeg
leuk dat je meegaat hoor
(voorpret == slowchat) tochquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:56 schreef Offy het volgende:
hoort dit nog bij voorpret of dwalen we teveel af?
Je bent er maar druk mee Peaquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:53 schreef pea4fun het volgende:
Hoi allemaal,
Ik kom net van de kleding, zal zo ff de foto's kijken verkleinen en hier posten.
Ik heb nog even getwijfeld, maarjah...die brownies hequote:@ Offy, ik vroeg me al af waar je bleef
Nee evenstar heef speciaal een account aangemaakt zodat ze geen onbekend model meer isquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:55 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij ben je het onbekende model nu vergeten te vermelden![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Offy het volgende:
Ik heb nog even getwijfeld, maarjah...die brownies he
Je staat erbijquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik wil graag weer model zijn, vond het vorige keer echt heel leuk!![]()
Een koets kan ik heel misschien regelen...alleen het vervoer naar het zuiden is niet te doen.
Geeen fotoboekquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
Lijkt me leuk, eens kijken of ik vrij heb.
nu heeft iedereen zoiets van "wie ben jij nu weer"
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:16 schreef pea4fun het volgende:
Nee evenstar heef speciaal een account aangemaakt zodat ze geen onbekend model meer is
Gaaf!!!!!!!!!!!! Mag ik dan een klein duoshootje met je reserveren??quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik wil graag weer model zijn, vond het vorige keer echt heel leuk!![]()
Een koets kan ik heel misschien regelen...alleen het vervoer naar het zuiden is niet te doen.
Dit print ik even uitquote:
Haha...Nog voorkeuren?quote:vergeet je die choco-reep niet dan
Neehoorquote:
Geen paniek:quote:
quote:Eventueel kan een jurk voor wie buiten deze maten valt ook nog gemaakt worden.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:47 schreef pea4fun het volgende:
@ Ijzercookie, had ik gezien. Aangezien jij zo'n beetje de eerste was met aanmelden ga ik vragen of ze de jurk die ze nog gaat maken in jouw maat maaktEven een leuk voorbeeld zoeken op internet
Huren is bij haar niet duur, maar daar kunnen we misschien beter even over mailen.
* Bowiefan extra rolletje portra apart legtquote:
leren heb ik ook gedaan vorige meet. iedereen is wel bereid antwoord te geven.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:23 schreef Klonk het volgende:
wil alleen even gerust gesteld worden dat ik als relatieve noob ook welkom ben met "domme" vragen over het voor mij compleet onbekende gebied dat portret fotografie heet, kortom ik wil er wat van leren.
Nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Is dat een must in Fotografie ?
Ja dat is wel een leuk idee!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:47 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Gaaf!!!!!!!!!!!! Mag ik dan een klein duoshootje met je reserveren??
quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja dat is wel een leuk idee!!
Na al die tijd![]()
Is met sluitspelden wel te modeleren, beter te groot als te klein toch?quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:54 schreef Rewimo het volgende:
Christan is redelijk groot voor zijn leeftijd, maar ik heb geen idee of ik hem zo ver krijg dat ie zich wil verkleden
ff afhankelijk van de datum, mag mijn naam ook op de voorlopige lijst van aanwezigen, ik zal mijn vriendin eens vragen of ze zin heeft om te poseren.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
leren heb ik ook gedaan vorige meet. iedereen is wel bereid antwoord te geven.
zo heb ik samen met D_W_B vorige meet een uitvoerige uitleg gekregen over een lichtmeter waar Ouwesok mee rond liep.
Dus leren kan er zeker
quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Is met sluitspelden wel te modeleren, beter te groot als te klein toch?
En dan Jij qltel en christan in bijbehorende outfits![]()
.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
Helaas...ik val af....
Ik zit dat weekend in Antwerpen...![]()
Als je wil kan je meerijden, dan kom ik langs Antwerpenquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
Helaas...ik val af....
Ik zit dat weekend in Antwerpen...![]()
Ik kom 2cm tekort.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:18 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe moet dat nu met de duoshoot
![]()
![]()
![]()
Andere mannen die model staan die groter zijn dan 1,84 m?
Er zit iets in mijn maat tussen!quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:14 schreef pea4fun het volgende:
Hier komen de foto's van de kleding, met de daarbij horende maten. Bedenk dat ze om een paspop hangen die zelfs maatje 34 aankan, soms toont het niet zo super. Verder komen er bij sommige pakken nog een aantal accesoires, zoals een hoedje, of kettingen. Bij een aantal jurken hoort een hoepel die er nu niet inzit.
Om te beginnen de dienstmeid. Dit is geen jurk tot op de grond mt44
[afbeelding]
mt40
[afbeelding]
Deze toont dus niet op zo'n klein popje, de kleur is wat groener als je hier ziet, de jurk is mt 54 ongeveer
[afbeelding]
zo'n hoepel hoort dus onder de meeste jurken, deze is mt44
[afbeelding]
mt38/40
[afbeelding]
Koppeltje mt 44 man mt M/L
[afbeelding]
kids bij het koppeltje mt 6 tot 8 jaar ongeveer
[afbeelding]
man kleine maat M denk ik. Bij de mannen horen overal kniebroeken.
[afbeelding]
man maat M/L
[afbeelding]
man mt XL
[afbeelding]
man mt XXL, wat dus ook duidelijk weer niet toont op zo'n klein popje.
[afbeelding]
robin hood mt XL hoort natuurlijk een hoedje en een boog bij.
[afbeelding]
Ze heeft ook iig 2 pruiken dat ik gezien heb voor als we dat leuk vinden. Mocht Sandertje graag als monnik gaan dan wil ze die nog wel maken. Eventueel kan een jurk voor wie buiten deze maten valt ook nog gemaakt worden. Bedenk wel dat een te grote jurk voor de foto redelijk op maat kan worden gemaakt met veiligheidsspelden, een te kleine kan je niks mee. Voor de verdere accesoires tja, dat zie je wel op de meet
*schunnig inkoppertje voor zich houdt*quote:
We komen er niet langs, we komen ervandaanquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:10 schreef Sandertje21 het volgende:
Komt er toevallig nog iemand langs Roosendaal die dag?
En met mij dan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alleen Christan aan de voorkant van de camera
Misschien moet qltel het goede voorbeeld gevenquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Pea, Christan heeft maat 116. Maar nogmaals, ik weet niet of hij over te halen is![]()
Dat is iedereen allang weer vergeten johquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:56 schreef pea4fun het volgende:
@ Dawg, goed idee, had ik zelf ook al aan lopen denken Offy houdt je mond he!![]()
Hij is echt groot!!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:31 schreef RonaldV het volgende:
IJzercookie: ben je bang voor dit soort taferelen?
[afbeelding]
Je kan het niet laten he....[insert zuchtsmiley]quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Staat al maanden in onze fotoboekenquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je kan het niet laten he....[insert zuchtsmiley]
Jaaaaa Re moet meequote:Op donderdag 10 maart 2005 17:20 schreef dawg het volgende:
Ik heb Re ook even gemaild of hij zin heeft om mee te gaan. Aangezien hij ook wel een redelijk vaste meetganger is.
Jammer , heel jammer. Ik zou graag zien dat je er bij bent als Foto-Profiquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:05 schreef Ouwesok het volgende:
Pea, kun je mij van de lijst aanwezigen verwijderen ?
Jij hoopt zeker op weer zo'n gave fotoquote:
quote:En heel misschien kan ik nog een manspersoon als model meekrijgen, maar dat weet hij zelf nog niet
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
Jij hoopt zeker op weer zo'n gave foto
Ik ben bang dat de toneelvereniging waar deze kleding vandaan komt allemaal grotere mensen heeft. Het is natuurlijk altijd leuk als je zelf aan een jurk kan komen, anders moeten we met veiligheidsspeldjes aan de gang. Hoewel het nog ver weg lijkt is voor het maken van zo'n jurk nog wel wat tijd nodig, en ik heb al beloofd dat dat de maar van ijzercookie gaat worden...quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Jaaaaa Re moet mee
Zijn de jurken er trouwens ook in kleinere maten? Zeg een 36/38? Zo niet dan kan ik wellicht zelf ook nog wel wat regelen via een toneelvereniging, maar ik denk niet dat die aan onbekenden willen uitlenen, dus dan zou ik alleen voor mezelf een jurk kunnen meenemen en helaas niets voor anderen.
En heel misschien kan ik nog een manspersoon als model meekrijgen, maar dat weet hij zelf nog niet
Aangezien het aantal male models vrij beperkt is heb je niet veel keus.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:02 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
2cm lijkt me niet zo'n probleem
Tuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We komen er niet langs, we komen ervandaan
Mail me maar evenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:14 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar is er ook een plaats vrij in de eventuele auto?
Welke wijk/straat trouwens?
Diamantdijk hier.
Hij is niet groot, Pea is zo kleinquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:22 schreef qltel het volgende:
Welnee, hij heeft schoenen aan, zij niet..
Oeps, aangepastquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:24 schreef ArmaniMania het volgende:
Hmmm, ik ben zonder weten al uit het lijstje
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:34 schreef pea4fun het volgende:
[...] Ik ben niet klein [....]
Ik ben idd bang voor dit soort taferelen, maar dan andersom, en dat is een stuk minder charmant.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Huh?quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:31 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik ga, na een zeer verlichtende chat, heel erg mn best doen om toch aan wezig te kunnen zijn die dag.
Al is het waarschijnlijk niet de hele dag, maar dat laat ik dan nog weten.
Hee, dat is in Roosendaal, toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:31 schreef IJzercookie het volgende:
Ik ben idd bang voor dit soort taferelen, maar dan andersom, en dat is een stuk minder charmant.
Ik ben helaas geen klein poppetje:
[afbeelding]
Dat heb je goed gezien!!! Dat was afgelopen zondag!quote:
Ik ben geen model, maar verzin wel iets passends, al dan niet met hulp van Erwtje. Echter wel met 1 restricite: de foto's wil ik graag eerst zien (en vrijgeven) voor ze publiek gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:31 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ik ben idd bang voor dit soort taferelen, maar dan andersom, en dat is een stuk minder charmant.
Ik ben helaas geen klein poppetje:
[afbeelding]
Vandaarquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:40 schreef Rewimo het volgende:
qltel woont in Roosendaal en zo langzamerhand begin ik het een beetje te herkennenLeuke foto's trouwens
Onder deze voorwaarden "werk" ik ook altijd! Als er een vraag komt om de foto's voor commerciele doeleinden te gebruiken gaat dat altijd in overleg met de fotograaf! Wel zo eerlijk natuurlijk. Maar eerlijk gezegd is dat bij mij nog maar 1 keer voor gekomen, vrij recent trouwens want het blad moet nog uit komen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben geen model, maar verzin wel iets passends, al dan niet met hulp van Erwtje. Echter wel met 1 restricite: de foto's wil ik graag eerst zien (en vrijgeven) voor ze publiek gaan.
Speaking of which: vorig jaar gingen de meeste foto's achter slot en grendel, hoe doen we dat dit jaar? En wat is er eigenlijk geregeld over de rechten van de foto's? Ik zag dat er wat mensen zijn met een (amateur-)model-achtergrond, mogen die de foto's gebruiken? Ik houd voor mezelf altijd aan: model en fotograaf kunnen ze gebruiken voor een (on line) portfolio, maar niet voor andere commerciele doeleinden, tenzij beiden daarvoor in overleg toestemming geven. Om te voorkomen dat iedereen rekening moet houden met de regeltjes van 20 anderen is het misschien handiger als we één gezamelijke policy gebruiken? Als we die policy als sticky in FOT zetten kan iedereen ze nakijken en er wel of niet mee accoord gaan.
Ik heb je al gereserveerd voor die dag hoor!quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:11 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Aangezien het aantal male models vrij beperkt is heb je niet veel keus.
Volgens mij moet ik op die bewuste dag enigzins aan polygamie doen.
Dat was inderdaad wat ik bedoelde met "achter slot en grendel".quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Ronald, vorige keer heeft Borelius een site gemaakt waar de fotografen hun foto's op konden plaatsen, en die was beveiligd. Op die manier konden alleen deelnemers aan de meeting de foto's zien. Uiteraard konden de modellen aangeven of er foto's waren die ze niet online wilden hebben. Dat is allemaal prima verlopen. Ik ga ervan uit dat het ook deze keer weer zo geregeld kan worden. En als je als model je foto's eerst wilt zien voor ze op de website komen, kan dat uiteraard geregeld worden.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Oja, en de modellen hebben aangegeven of ze bezwaar hadden tegen het plaatsen van foto's in FOT zelfSommigen hadden daar geen problemen mee en dat is natuurlijk ook leuk voor de niet-meeters
Als mijn onlatteuze poses niet gepost mogen worden blijft er waarschijnlijk niet veel over, ik heb de gave om vaak vreselijk op foto's te staanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Ja klopt helemaal. We hebben (als een model dat wilde) eerst de foto's door het model laten bekijken. (Overigens mag je wat dat betreft ook op het gezonde verstand van de fotograaf zelf vertrouwen, dat hij/zij een onflatteuze pose niet plaatst...)
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:31 schreef Offy het volgende:
[..]
Dat is iedereen allang weer vergeten joh
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:44 schreef Rewimo het volgende:
(Overigens mag je wat dat betreft ook op het gezonde verstand van de fotograaf zelf vertrouwen, dat hij/zij een onflatteuze pose niet plaatst...)
Jouw poses zijn NOOIT onflatteusquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:55 schreef Offy het volgende:
[..]
ik kan er maar beter mijn mond over houden
Game onquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef Offy het volgende:
Nu is het oorlog, dat begrijp je zeker wel?![]()
mooi... ik neem wel wat zwaarden en schilden mee.. kunnen jullie op z'n middeleeuws uitleven.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef Offy het volgende:
Ja maar je bent nog niet met FOT-fotografen meegeweestquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:09 schreef Shreever het volgende:
[..]
Als mijn onlatteuze poses niet gepost mogen worden blijft er waarschijnlijk niet veel over, ik heb de gave om vaak vreselijk op foto's te staan
Helaasquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:25 schreef dawg het volgende:
Wat lees ik nu? PdeHoog model? Die dag kan dan al niet meer stuk!
Kom maar....ik kan je hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef Offy het volgende:
quote:
Jij bent gemeenquote:
Goed nieuws, er blijkt nog een jurk te zijn. Met zo'n uitstekend kontje als je begrijpt wat ik bedoel...waarschijnlijk een maatje 38...ennuh...als je laarzen aantrekt lijkt een iets te korte jurk zo te horenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:46 schreef Aelalcallorgan het volgende:
lalala..
ik vraag me af of ik die kleinste jurk ga passen
Volgens mij komtie tot mijn kuiten
Ik heb niet zon enorme boezem dus ik denk dat die maat 40 te groot gaat zijn, maar goed, we zien wel.
Je mag er ook best voor hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas
Ik mag van Pea die dag ACHTER de camera staan.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Goed nieuws, er blijkt nog een jurk te zijn. Met zo'n uitstekend kontje als je begrijpt wat ik bedoel...waarschijnlijk een maatje 38...ennuh...als je laarzen aantrekt lijkt een iets te korte jurk zo te horen![]()
Ik zorg voor een voorraad veiligheidsspelden om teveel aan stof op bepaalde plaatsen weg te werken...of anders extra sokken mee nemen voor vulling
Ongetwijfeldquote:
Niks mis met jou. Dat je een beetje maat meer hebt komt ook nog eens goed uit. In die tijd van die kleren waar jullie 15 mei in gehesen worden, waren de dames tenminste van normale porporties. En niet zo als tegenwoordig dat ze zich achter een lantaarnpaal kunnen verstoppen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:35 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien!!! Dat was afgelopen zondag!
Bewijs:
[afbeelding]
Zo.. nou heb ik wel weer genoeg foto's gespamd!
Bring it onquote:
Niet snel terugkrabbelen nu hequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
alleen als Offy meedoet
Als je met de trein naar het jou bekende station komt kan je meerijden (Het is in limburg tussen venlo en roermond) Ik zet je erbij op de lijstquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:40 schreef luap het volgende:
Pea ik heb geen idee waar Kessel is maar ik kom er wel. Lijkt me erg leuk!
bedankt voor de mail
ik moet hier (FOK) meer komen... alleen tijd tekortGa proberen mijn leven te beteren, misschien is dit een goede aanleiding.
quote:
Ik zal het dat "gekke kind" (quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan wil dat gekke kind ook nog eens niet met me op de foto
Ik maak m welquote:ga ik gewoon met pea op de foto
Denk het niet, maar probeer het voor mequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zal het dat "gekke kind" (@ Offy) eens netjes vragen voor je, misschien helpt dat.
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa coolquote:Ik maak m wel![]()
Nee, dat helpt niet. Chocola wil ik zienquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:39 schreef RonaldV het volgende:
Ik zal het dat "gekke kind" (@ Offy) eens netjes vragen voor je, misschien helpt dat.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:20 schreef Offy het volgende:
[..]
Nee, dat helpt niet. Chocola wil ik zien![]()
Ik heb genoeg liefde om te delen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:58 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik heb je al gereserveerd voor die dag hoor!![]()
In kilo's?quote:
Is goedquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je met de trein naar het jou bekende station komt kan je meerijden
Mijn gewicht in kilo's aan chocolaquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:31 schreef Offy het volgende:
[..]
Mijn gewicht in kilo's aan chocolaen hoeveel dat is zeg ik er natuurlijk niet bij...dat vraag je een dame niet!
Lieve mooie rooie dame, juist ik was degene die sprak van het je beleefd vragen!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:31 schreef Offy het volgende:
[..]
Mijn gewicht in kilo's aan chocolaen hoeveel dat is zeg ik er natuurlijk niet bij...dat vraag je een dame niet!
En om RonaldV voor te zijn:
ik ben wél een dame
Wou je zeggen dat Offy zo zwaar is dat jouw middenklasse gezinsauto door haar overbelast zou worden?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoveel
Dat is teveel voor mijn Astra hoor
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat Offy zo zwaar is dat jouw middenklasse gezinsauto door haar overbelast zou worden?
(-3, tactloos)
Overigens is Offy gewoon een leuke, gezonde, hollandse voor zover je die contreien daar nog Hollands kunt noemenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat Offy zo zwaar is dat jouw middenklasse gezinsauto door haar overbelast zou worden?
(-3, tactloos)
Ideaal dusquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Niks mis met jou. Dat je een beetje maat meer hebt komt ook nog eens goed uit. In die tijd van die kleren waar jullie 15 mei in gehesen worden, waren de dames tenminste van normale porporties. En niet zo als tegenwoordig dat ze zich achter een lantaarnpaal kunnen verstoppen.
Kniekousen en van die leuke schoentjes met een strikje en hakjequote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:54 schreef Sandertje21 het volgende:
Die pakken zijn allemaal kniebroeken, maar wat trek je er eigenlijk onder aan?
Que sokken en schoenen bedoel ik dan.
Witte sportsokken in nike air max doen volgens mij een beetje afbruik aan het geheel.
Ach...er staat voorpret. Dit is wel al voorpret te definierenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:43 schreef Offy het volgende:
Heren, ik geloof dat we behoorlijk offtopic gaan![]()
Subtiliteit en tact zijn niet aan mij besteedquote:en dan reageer ik maar even niet inhoudelijk op sommige (inderdaad erg tactloze) posts
![]()
quote:Overigens ben ik met 1 of 2 kilo ook wel tevreden hoor PdeHoog
quote:overigens....die kilo chocolade gun ik je van harte hoor Offy, maar ik denk dat ik je maar niet om ga kopen.....als je niet met me op de foto wilt uit jezelf dan maar niet
Die heb ik niet op voorraad.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:24 schreef Shreever het volgende:
[..]
Kniekousen en van die leuke schoentjes met een strikje en hakje
Ik wel maar ik denk niet dat die echt bij het thema passenquote:
Echt iets voor Sandertjequote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:40 schreef huiz het volgende:
[afbeelding]
Hier liepen ze in de 15e eeuw al mee, zoveel is er dus niet veranderd
Das lief, maar zo'n wereldreis is het nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:17 schreef dawg het volgende:
Dan zal ik wel een thermoskan vullen met koffie, pea.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Das lief, maar zo'n wereldreis is het nou ook weer niet hoorVan mij uit is het maar 35 km. En ik mag daar een koffiezetapparaat neerzetten...verse koffie voor iedereen (en thee natuurlijk
)
quote:Ow er vaart trouwens ook een pondje daar...is ook erg leuk!
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
Varende pondjes... de chocola van Offy?
Dat zou handig zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:29 schreef huiz het volgende:
Ik neem aan dat niet alle foto's op een vergrendelde site blijven en dat de niet-meeters ook mee kunnen genieten
- Ik woon in Veenendaal (zo, dat mysterie ook opgelost), handig voor Shreever om mee te rijden
Achter is geheel relatief.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
Helaas
Ik mag van Pea die dag ACHTER de camera staan.
Hoezo van het lijstje af? Hier Kesselmeet, voorpret & info sta je er gewoon nog op hoor...of bedoel je dat ik je eraf moet halen? Zou jammer zijn, het is bij je in de buurt toch?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:28 schreef ArmaniMania het volgende:
En we zijn weer van het lijstje af. Laat maar anders, ik ga wel wat anders doen
Kniekousen heb ik zelf helaas niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:26 schreef pea4fun het volgende:
@ Sandertje, er horen van die witte kniekousen onder, ze zou kijken of ze die nog had, of dat degene die het pak gedragen had ze nog had. En dan gewoon een nette schoen, zwart of bruin als je die hebt. Wat is je schoenmaat?
Rede van die post is dat de gekquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:58 schreef doemaardrie het volgende:
-knip-
Je hoeft je niet te excuseren voor je ijdelheid, hoorquote:Op woensdag 16 maart 2005 02:13 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Rede van die post is dat de gek
als lurker sommige plaatjes van users
wel heeeeeeeeel mooi vond.
en zichzelf zo ook graag wel eens wil zien!
Ik zal het eens gaan besprekenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
@ vava, dat lijkt me er wel bij passen ja. Hoewel als de jurken lang uitvallen je de schoenen toch niet ziet
@ shreever, voor jou stond volgens mij ook nog een aanbod van citygirl (eerste pagina van dit topic)
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:29 schreef Robertje het volgende:
ff lezen of ik wat gemist heb....3 dagen zonder internet is hééééél erg![]()
Er valt ook weinig te slowchatten zoquote:Op woensdag 16 maart 2005 13:06 schreef dawg het volgende:
Tja, het forum heeft anders ook niet echt meegeholpen. Getuige ook het feit dat dit pas deel 1 is.
Het hele forum, maar nu ga ik slapen, en morgen maar weer kijken hoe het gaat...quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:41 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Wat loopt vlotter? slowchat?
Tja, soms komt het echte leven er een beetje tussen, maar hier een update van het lijstjequote:Op donderdag 17 maart 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tenminste iemand die de stiltedoorbreekt.
*notitie maaktquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef RonaldV het volgende:
Shreever, als je een week van te voren nog geen vervoer hebt, laat dat dan even weten in mijn fotoboek. Ik heb een tweeling op mijn lijst van modellen staan die nog steeds niet weten of ze meegaan. De knoop hak ik de laatste week door, als ze niet meewillen dan kunnen we wel iets afspreken. Of ik nou over Veenendaal of Apeldoorn/Arnhem rijd maakt niet zo veel uit.
DE yvonne schijf je wel met een kleine "y"quote:
mag allebeiquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:37 schreef Anitra het volgende:
Moet ik me officieel voorstellen of kan ik gewoon binnen glippen?
Naar binnen geglipt ben je alquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:37 schreef Anitra het volgende:
Moet ik me officieel voorstellen of kan ik gewoon binnen glippen?
Wat dacht je van de hoeveelheden brownies die gebakken moeten wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef Vava het volgende:
Wel leuk hoor, zoveel mensen! Aardig wat Zeeuwse bolussen die ik mee moet nemen
Volledig handmatige spiegelreflex? Of half/vol automaat?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:51 schreef Anitra het volgende:
Dan zal ik me maar hier ff voorstellen
Ben dus Anitra in het echte leven ook
Mama van 2 kids, 1 van 10 en 1 van 7 maanden.
Voornamelijk concertfotograaf, maar doe ook graag portretten
Ben ouderwets en doe het nog analoog, maar hoop snel over te gaan naar digi Nikon D70
Dat was het wel zon beetje
Ik nietquote:Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:
Hebben we iets aan een styliste/visagiste?
Lijkt me wel toch?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:
Iemand die voor de juiste make-up zorgt! Dat lijkt me wel handig! Ik kan zelf ook wel wat op mijn gezicht smeren maar voor mooie foto's is een prof wel fijn denk ikquote:Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |