abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2005 @ 13:59:55 #1
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_25441592
Omdat er nog veel info zal volgen, en om modellen en fotografen alvast een beetje met elkaar kennis te laten maken dit nieuwe topic

Nog even de info voor de fotografen tot nog toe:

Ik heb even geīnformeerd naar de mogelijkheden om te fotograferen op het kasteel van kessel

Het Kasteel kan voor een dagdeel worden afgehuurd. Er zijn toiletten en er is een ruimte binnen, waar men zelf kan zorgen
voor verse koffie (en vlaai ) om de gasten te verwelkomen. In en om het kasteel zijn hele mooie lokaties om modellen op
de foto te zetten, maar ook de omgeving is goed voor mooie plaatjes.

Wat betreft de modellen...
Zoals ik al eerder liet weten heb ik een collega die het kledingbeheer van de plaatselijke toneelvereniging doet.
Zij heeft verschillende kostuums met een middeleeuws tintje in verschillende maten. Ik mag er van haar een aantal gebruiken
voor een dagje fotograferen. Zij heeft kostuums voor dames en heren in de maten 36/38 t/m 56. Dus er zal altijd wel wat
leuks tussen zitten. Eventueel is ze zelfs bereid om een nieuw kostuum te maken als het niet in de juiste maat voorradig is,
omdat ze die ook weer kan verhuren.

Wat kost dit alles?
Het afhuren van het kasteel voor een dagdeel kost ¤ 150,- Dus....hoe meer deelnemers hoe lager de prijs. Ik ben bereid om
dit bedrag voor te schieten. Ik heb inmiddels een goed vertrouwen in de opkomst van de FOT-ers. De dag van de meet wordt dan
gewoon een soort entree gevraagd. Als ik ook nog ga zorgen voor koffie en vlaai tel ik dat bedrag er gewoon bij op. Aangezien
we vorige modellenmeet met ongeveer 20 mensen waren, denk ik dat het te doen moet zijn.

Waar halen we modellen vandaan?
Inmiddels heb ik op GC een topic geopend Gezocht: Mensen die het leuk vinden om.... Waar best veel leuke reacties op komen en ook
al een heel aantal modellen.

Dan rest nog de datum.
Na een eerste inventarisatie bleken veel mensen met interessen als fotograaf en als model te kunnen op 15 mei Die datum
is het dan ook geworden. Omdat veel mensen er nogal een stuk voor moeten reizen, begint de meet om 1300 uur en eindigt op 1700 uur.

Als jullie net zo enthousiast zijn als ik, moet het goed komen
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:04:51 #2
52657 pea4fun
pi_25441653
Info tot nog toe voor de modellen:

Waar?
Bij de ruīne van het kasteeltje van kessel

Wie fotograferen?
Een aantal enthousiaste hobbyfotografen van het subforum fotografie van fok!

Wanneer?
15 mei (eerste pinksterdag)

Wat voor modellen hebben we nodig?
Iedereen die enthousiast is, en het zou leuk zijn als je je eventueel in middeleeuwse kostuums zou willen hijsen (maar dat
is geen vereiste) Mits op tijd, kan ik voor kostuums zorgen in alle mogelijke maten.

Ik hoef toch niet bloot he?
Absoluut niet! Er worden foto's gemaakt die je met een gerust hart aan je familie kan tonen.

Komt mijn hoofd dan op fok!
Omdat wij het leuk vinden na een meet de foto's met elkaar te bespreken zou het leuk zijn als jouw foto's getoond mogen
worden op fok! Heb je daar echter bezwaar tegen, dan komt je foto niet op fok!, afspraken daarover worden vooraf gemaakt.

Krijg ik de foto's dan ook?
Bij de vorige portretmeet hebben alle modellen de foto's van alle fotografen op de 1 of andere manier gekregen. Je hebt dan
meteen een aantal hele mooie (en een aantal minder mooie) foto's van jezelf om kado te doen aan moeders, oma's of geliefden
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:08:52 #3
52657 pea4fun
pi_25441703
Wie gaan er mee?

fotografen
Pea4fun (aanstichtster)
Rewimo + Christan
qltel
PdeHoog inclusief zijn befaamde brownies
Robertje
Ouwesok
Shark.Bait
Xilantof
Jagganath
Lord Dreamer

Wie weten het nog niet zeker?
Subhuman
Borelius
RonaldV (plus collectie modellen)
Dawg
Het_gele_teken (90%zeker)

Modellen
Yvonne (jazeker DE Yvonne )
Marietje
Citygirl
Purplerose
Vava
Phoenixx
Ijzercookie
Merel

misschien
longinus
Shreever (indien vervoer vanuit veenendaal)
Troel

Wie o wie komt op de weg naar Kessel langs Veenendaal en heeft nog een plekje over?

[ Bericht 2% gewijzigd door pea4fun op 09-03-2005 14:46:35 ]
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:26:11 #4
52657 pea4fun
pi_25441892
Citygirl heeft nog ruimte in de auto vanaf Plasmolen (tussen nijmegen en boxmeer)
pi_25441934
Misschien een leuk idee om een kleine selectie te tonen van de foto's van de vorige meet (mits modellen het ermee eens zijn)

Dan weet men waar we mee op de proppen komen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25441979
@ Rio ik denk dat je wel met mij kan meerijden. Ik kom overigens ook langs Veenendaal. Zou vanaf Plasmolen komen maar dat gaat niet door.

Mijn vriend vroeg zich af of hij zich nog kon aanmelden als fotograaf maar hij heeft geen Fok id is dat een probleem?
pi_25441989
Nog nooit was een #fot meet zo dichtbij, maar 201km (volgens map24). Kan je mij bij de 'weten het nog niet zeker' zetten, hoewel ik 90% zeker ben dat ik deze keer langs kom.
in het vervolg eens vaker in de meet topics kijken
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:46:44 #8
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25442117
Als ik iemand moet oppikken dan hoor ik het graag. PdeHoog en brownies
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:50:47 #9
52657 pea4fun
pi_25442170
@ PdeHoog, als jij het de modellen even vraagt delegeren heet dat geloof ik

@citygirl, fijn dat je nog een plekje hebt, denk dat shreever dat iig heel erg fijn gaat vinden. Je vriend mag mee als fotograaf hoor, houdt er rekening mee dat fotografen meebetalen aan de huur van het pand.

@ hetgeleteken, Je staat erbij hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 maart 2005 @ 16:14:25 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25442509
*topic gevonden heeft*

Pea, complimentje voor jou! Je bent echt hartstikke goed bezig

Geweldig dat er zoveel mensen enthousiast zijn om te poseren, het wordt vast hartstikke leuk

*overweegt aanschaf extra geheugen*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 maart 2005 @ 16:33:45 #11
13151 crew  Rewimo
pi_25442545
O, nog een vraagje Pea: kunnen we daar beschikken over elektriciteit? Zodat we eventueel accu's/batterijen kunnen opladen? In dat geval is het tevens zinnig om wat snoeren met meerdere stopcontacten te regelen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 9 maart 2005 @ 16:55:55 #12
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25442691
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 16:33 schreef Rewimo het volgende:
O, nog een vraagje Pea: kunnen we daar beschikken over elektriciteit? Zodat we eventueel accu's/batterijen kunnen opladen? In dat geval is het tevens zinnig om wat snoeren met meerdere stopcontacten te regelen
En lampen...Of overdrijf ik nu?
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:09:59 #13
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25442843
hmm.. een kennismakingstopic.

Hoi, ik ben ijzercookie en ik heb me ook opgegeven. Wil je zien of ik wel pas op een foto? Kijk dan ff op mijn site.
That's the way the cookie crumbles
pi_25443056
* Aelalcallorgan kletst gezellig
kep er zin in Echt geweldig idee.

Wat betreft jurk endezo.
Ik heb eig niet echt een goed idee met betrekking tot de taille/lengte maten van zo'n jurk, maar mormale zooi is 38, ben alleen wel 1.81m dus das eff kijken. Moet wel goedkomen schat ik. Ook met eventueel onderling delen/wisselen van jurken toch?
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_25443245
* Bowiefan meld

je kan me op de voorlopiglijst zetten waar mag je zelf weten
Kan het niet een weekje eerder? dan zit ik toch al in zuidlimburg

Mooie foto's op je site ijzerkoekje hoop maar dat we niet te amateuristisch overkomen voor je
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:47:09 #16
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25443247
1 of 2 mannelijke modellen zou toch ook wel geinig zijn-om het plaatje compleet te maken (en dan is pea ook weer tevree denk ik )....vooral als ze een harnas aan zouden hebben
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:50:00 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_25443286
tvptje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_25443357
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:47 schreef Shark.Bait het volgende:
1 of 2 mannelijke modellen zou toch ook wel geinig zijn-om het plaatje compleet te maken (en dan is pea ook weer tevree denk ik )....vooral als ze een harnas aan zouden hebben
haha ik kan mijn vriend eventjes een flinke por geven natuurlijk
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:28:34 #19
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_25443780
ow das wel romantisch natuurlijk, kasteeldame met ridder op de fotow

ik heb er zin in

*owja, we moesten onze maten doorgeven nog he ben dus niet 1 van de dunste enzow.
ik ben nu nog een 44 , maar ik hoop tegen die tijd dan een 42 te zijn.

[ Bericht 41% gewijzigd door purplerose op 09-03-2005 18:34:48 ]
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_25444193
Ik heb er echt zin in
zal gelijk even mijn maten doorgeven, ik ben 1.67 en kledingmaat ongeveer 38 denk ik, ik heb liever iets te ruime kleren dus misschien is 40 ook goed Is schoenmaat ook belangrijk? Dat is 36.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:10:46 #21
52657 pea4fun
pi_25444425
@ rewimo, wacht nog maar even met complimentjes tot het over is hoor...Ik heb vantevoren met zoiets altijd nachtmerries....Maar er is stroom! en een extra verdeeldoos voor meer stopcontacten is helemaal zo'n slecht idee nog niet...

@ robertje,nou...daar zeg je wat...het zaaltje wat er bij is is erg donker geloof ik.

@ Aelalcallorgan dus ik kan je op de lijst zetten? Ennuh...als je voor een mannelijk model kunt zorgen zou dat erg leuk zijn

@Bowiefan, ik zal je toch maar bij de fotografen zetten...model wordt je vanzelf wel

@ Sharkbait...Heb je niet een leuke broer ofzo?

@ purplerose, heb nog een model met die maten komt goed uit. Ow en jij nam ook jouw eigen jurk mee he?

Ga ik nu even het lijstje updaten.
  FOK!fotograaf woensdag 9 maart 2005 @ 19:13:13 #22
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25444459
tvp
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:38:42 #23
52349 purplerose
pi_25444776
klopt pea!

en owja, ik ben 1.58 :S
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:40:34 #24
52657 pea4fun
pi_25444797
Wie gaan er mee?

fotografen
Pea4fun (aanstichtster)
Rewimo + Christan
qltel
Robertje
Ouwesok
Shark.Bait
Xilantof
Jagganath
Lord Dreamer
Armanimania
Subhuman

Borelius
Dawg
Het_Gele_Teken (90% zeker)
Bowiefan

Modellen
Marietje
Citygirl
Purplerose
Vava
Phoenixx
Ijzercookie
Merel
_evenstar_
Aelalcalorgan
1 tot 3 modellen van ronaldv
Sandertje (m)

misschien
longinus
Troel

Sta je onterecht op het lijstje, of sta je er niet op en wil je er wel op...geef dan even een gil

Voor de vaste mensen van FOT die uit het hoge noorden komen, zoals subhuman, beertje en hayk, als de afstand de drempel is ben ik bereid mijn zolder ter beschikking te stellen voor een overnachting Je moet dan geen last hebben van je rug (matrasje op de grond) of van allergie voor huisstofmijt (ik ben geen beste huisvrouw) Maar het aanbod staat

[ Bericht 1% gewijzigd door pea4fun op 09-03-2005 22:14:24 ]
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:50:04 #25
52657 pea4fun
pi_25444930
Morgen ga ik kijken wat mijn kledingbron heeft Ik zal wel foto's maken zodat ik het kan laten zien. Waarschijnlijk zullen dat geen 10 jurken zijn, maar mensen met dezelfde maten kunnen natuurlijk eens wisselen. En ook foto's met je eigen kleren kunnen leuk zijn. Vanalles wat lijkt me het leukst.
pi_25445015
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:10 schreef pea4fun het volgende:
@Bowiefan, ik zal je toch maar bij de fotografen zetten...model wordt je vanzelf wel
ervaringen uit het verleden blahblahblah
maar goed, wil best wel ff modeleren hoor
als ik maar wel ff de tijd krijg om een rolletje Portra te belichten (heb dat spul niet voor niks voor weinig op de kop getikt )
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 maart 2005 @ 20:28:39 #27
13151 crew  Rewimo
pi_25445029
onbekend model
  woensdag 9 maart 2005 @ 20:46:33 #28
52657 pea4fun
pi_25445335
Nav van deze post Gezocht: Mensen die het leuk vinden om.... kunnen we armanimania verwelkomen bij het fotografenlijstje

@ bowiefan...geef even door als je rolletje vol is dan
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2005 @ 20:52:12 #29
47213 ArmaniMania
pi_25445425
Jah en aangezien er al wat fotografen zijn, zal de entree ook wel meevallen
  woensdag 9 maart 2005 @ 20:55:27 #30
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25445476
Zet mij maar gewoon op de zeker-lijst. Voor 15 mei is de agenda nog leeg, en ik ga er gewoon voor zorgen dat dat zo blijft!

Bedankt voor je logeeraanbod pea! Ik ga daar eens goed over nadenken. Het is vanuit Enschede 2 uur rijden, dat is op zich wel te doen voor een meet van 13 tot 17 uur maar het is toch fijner als je even wat extra tijd hebt voor het reizen, maakt het wat minder gehaast allemaal.

Als ik bij m'n ouders vandaan moet komen is het trouwens bijna 3 uur, dus die tijd zal voor Beertje en Hayk ook ongeveer de reistijd zijn gok ik. Ik regel gewoon dat ik in Enschede ben als ik naar een meet ga.

Moeten we nog even kijken hoe dat gaat met logeren, maar ik heb dan eventueel nog 3 zitplaatsen over in m'n auto op de route Enschede - Deventer - Apeldoorn - Arnhem - Nijmegen - Venlo - Kessel.
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:10:12 #31
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_25445750

Gezellig mee kletsen komt.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_25445807
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 20:55 schreef Subhuman het volgende:
Zet mij maar gewoon op de zeker-lijst. Voor 15 mei is de agenda nog leeg, en ik ga er gewoon voor zorgen dat dat zo blijft!
Cool Sub
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25445823
Ik wil wel Zeeuwse bolussen meenemen voor bij de koffie hoor! Jullie betalen de entree al!
Let's plant a tree
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:19:59 #34
52657 pea4fun
pi_25445988
@ subhuman. Ik heb het ff veranderd

@ evenstar...zal ik onbekend model dan maar ff veranderen?

@ vava...lekker We maken er een vreetmeet van, limburgse vlaai, zeeuwse bolussen en brownies van PdeHoog!
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:21:17 #35
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_25446026
Prima Pea4fun
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:22:17 #36
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25446047
Pea: Ik heb van alles gelezen over mensen die nog een lift nodig hebben maar ben een beetje het overzicht kwijt. Jij weet vast wel of er nog mensen zijn op mijn route die graag een lift willen?
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:23:49 #37
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25446080
Meldt , met model, en mogelijk ook nog een tweeling (nog niet zeker), allen (v)

Edit: mocht de tweeling niet meegaan, dan heb ik nog ruimte voor vervoer op de route Harderwijk - Apeldoorn - Arnhem - Nijmegen - Venlo.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:28:12 #38
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_25446188
Veel animo voor de meet. Ik ben benieuwd naar de kledij Pea4fun .
Ik wacht de foto's van de kledij met plezier af.
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:34:55 #39
52657 pea4fun
pi_25446326
Lijstje opnieuw aangepast. Ik denk dat we hierbij een stop moeten gaan zetten op de modellen, iig de vrouwelijke modellen. Als de misschienners van nu ook nog meegaan zijn het er al 17, nog meer wordt erg druk en onoverzichtelijk denk ik.
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:41:25 #40
52657 pea4fun
pi_25446449
@ subhuman, volgens mij kan shreever met citygirl mee, en dan heeft denk ik iedereen vervoer. Zo niet, dan kunnen ze dat even hier melden natuurlijk
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 9 maart 2005 @ 21:41:54 #41
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25446457
Hele flauwe vraag: Hoe is de parkeerruimte bij het kasteel

Ik trek even de flevo van vorig jaar in herinnering waarbij we toch een behoorlijk stuk dijk in beslag namen met alle Fok!-voertuigen
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:47:12 #42
52657 pea4fun
pi_25446540
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:41 schreef Ouwesok het volgende:
Hele flauwe vraag: Hoe is de parkeerruimte bij het kasteel

Ik trek even de flevo van vorig jaar in herinnering waarbij we toch een behoorlijk stuk dijk in beslag namen met alle Fok!-voertuigen
Helemaal niet flauw. Heel goed meegedadcht ...wat ik me herinner was er een pleintje, maar als ik nog ff ga kijken let ik daar meteen op.
pi_25446824
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:19 schreef pea4fun het volgende:
@ vava...lekker We maken er een vreetmeet van, limburgse vlaai, zeeuwse bolussen en brownies van PdeHoog!
Dan kunnen we leuk een bourgondische scene opzetten
bolussen zijn trouwens wel erg
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:04:22 #44
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25446885
Als er een kostuum in mijn maat is wil ik best mee.

Ik weet niet of je me in een harnas wil hijsen, maar dat moet fysiek geen probleem zijn.

Geen idee wat die dingen wegen, maar ik neem aan niet meer dan een kilo of 60?
.
..
...
....
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:08:21 #45
52657 pea4fun
pi_25446983
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 22:04 schreef Sandertje21 het volgende:
Als er een kostuum in mijn maat is wil ik best mee.

Ik weet niet of je me in een harnas wil hijsen, maar dat moet fysiek geen probleem zijn.

Geen idee wat die dingen wegen, maar ik neem aan niet meer dan een kilo of 60?
Je mag ook zonder kostuum mee hoor. Ennuh...Ik heb geen museum tot mijn beschikking, dus harnassen zullen er niet inzitten

Je gaf wel je lengte en gewicht door in dat andere topic, maar ik heb geen idee welke maat dat ongeveer is.

Zal ik je alvast op de lijst erbij zetten? of twijfel je nog?
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:10:10 #46
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25447015
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 22:08 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Je mag ook zonder kostuum mee hoor. Ennuh...Ik heb geen museum tot mijn beschikking, dus harnassen zullen er niet inzitten

Je gaf wel je lengte en gewicht door in dat andere topic, maar ik heb geen idee welke maat dat ongeveer is.

Zal ik je alvast op de lijst erbij zetten? of twijfel je nog?
Nee hoor, ik kom wel.

Met of zonder kostuum.
.
..
...
....
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:16:07 #47
52657 pea4fun
pi_25447147
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 22:10 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik kom wel.

Met of zonder kostuum.
Lijst aangepast We hebben een mannelijk model
pi_25447227
Ik ben 1,75 lang en heb ongeveer maat 42/44
schoenmaat 41 mocht dat van belang zijn
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:21:53 #49
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25447282
Hoe bereken je ongeveer die maten trouwens?

Als ik iets koop is het meestal XL of XXL, maar daar kun jij weinig mee denk ik.
.
..
...
....
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:28:04 #50
52657 pea4fun
pi_25447406
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 22:21 schreef Sandertje21 het volgende:
Hoe bereken je ongeveer die maten trouwens?

Als ik iets koop is het meestal XL of XXL, maar daar kun jij weinig mee denk ik.
ik denk dat ik daar wel wat mee kan. Zal morgen even kijken.

@ citygirl, heb het genoteerd
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:35:43 #51
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25447572
quote:
Nope.. helaas voor jou niet. Maar mijn zus heeft wel een hele leuke broer. Lekker ding zeggen ze. Maar ik ben em nog nooit tegengekomen!

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:38:21 #52
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25447631
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:13 schreef Vava het volgende:
Ik wil wel Zeeuwse bolussen meenemen voor bij de koffie hoor! Jullie betalen de entree al!

zeeuwse drollen!!!!

Da's lang geleden... te lang eigenlijk....
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:48:04 #53
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25447821
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:50 schreef pea4fun het volgende:
Morgen ga ik kijken wat mijn kledingbron heeft Ik zal wel foto's maken zodat ik het kan laten zien. Waarschijnlijk zullen dat geen 10 jurken zijn, maar mensen met dezelfde maten kunnen natuurlijk eens wisselen. En ook foto's met je eigen kleren kunnen leuk zijn. Vanalles wat lijkt me het leukst.
Heeft die collega alleen kleding, of ook pruiken, baarden, snorren?

Misschien wel een leuk idee?
pi_25447934
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 22:38 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

zeeuwse drollen!!!!

Da's lang geleden... te lang eigenlijk....
Ja echte Zeeuwse drollen, van de best bakker van Goes
Let's plant a tree
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:09:57 #55
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25448338
Zet mij maar op de lijst, Pea
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:12:12 #56
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25448399
Ben ik nou echt de enige man die in een jurk durft?

.
..
...
....
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 9 maart 2005 @ 23:13:32 #57
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25448423
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:12 schreef Sandertje21 het volgende:
Ben ik nou echt de enige man die in een jurk durft?

In Rome zit er ook nog een

We hebben hem even aan de msn gehad maar hij zag een beetje tegen de afstand op
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:19:34 #58
52349 purplerose
pi_25448556
foto's van een stel bezopen trapisten monniken
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2005 @ 23:30:46 #59
47213 ArmaniMania
pi_25448792
Iets in de trant van de kelten lijkt me ook erg stoer, maar dan kom ik weer met te veel ideeën he?
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:31:29 #60
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25448810
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:09 schreef Offy het volgende:
Zet mij maar op de lijst, Pea
Offy!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:32:11 #61
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25448820
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:13 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

In Rome zit er ook nog een

We hebben hem even aan de msn gehad maar hij zag een beetje tegen de afstand op
Mietje

- Privacy Matters
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:33:07 #62
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25448842
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:30 schreef ArmaniMania het volgende:
Iets in de trant van de kelten lijkt me ook erg stoer, maar dan kom ik weer met te veel ideeën he?
Breng je dan ook gehoornde helmen, zwaarden en berenvellen?

En een groot vat bier natuurlijk
- Privacy Matters
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:35:21 #63
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25448895
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:31 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Offy!

ik sta op de lijst van fotografen hoor, dat je dat even weet
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_25448909
quote:
@ rewimo, wacht nog maar even met complimentjes tot het over is hoor...Ik heb vantevoren met zoiets altijd nachtmerries....Maar er is stroom! en een extra verdeeldoos voor meer stopcontacten is helemaal zo'n slecht idee nog niet...

@ robertje,nou...daar zeg je wat...het zaaltje wat er bij is is erg donker geloof ik.

@ Aelalcallorgan dus ik kan je op de lijst zetten? Ennuh...als je voor een mannelijk model kunt zorgen zou dat erg leuk zijn

@ purplerose, heb nog een model met die maten komt goed uit. Ow en jij nam ook jouw eigen jurk mee he?

Ga ik nu even het lijstje updaten.
Zet mij maar op t lijstje.. en ik neem naar verwachting iig een manspersoon mee dus die heisen we wel in kostuum Komt helemaal goed
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:41:45 #65
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25449014
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 23:35 schreef Offy het volgende:

[..]

* zichzelf in de voet schiet.

- Privacy Matters
pi_25450079
lijkt een daverend succes te worden deze portret meet
Nou nog hopen dat sok zijn versatel zich ook meld, dan wordt het zeker succesvol
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:29:56 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_25450125
Bowiefan zo ziet het er wel naar uit he?
Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal verlopen gaat.
pi_25450264
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 07:45 schreef Rewimo het volgende:
Gutteguttegut Kom je ook weer?
Ik denk dat er genoeg modellen zijn....
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_25450619
Hey gutterdeguttegut
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 00:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:34 schreef pea4fun het volgende:
Lijstje opnieuw aangepast. Ik denk dat we hierbij een stop moeten gaan zetten op de modellen, iig de vrouwelijke modellen.
operatie gehad
en daarbij..... je mag ook best mee als fotograaf hoor
  FOK!fotograaf donderdag 10 maart 2005 @ 05:24:27 #70
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25452118
Gezellig, Offy! dat je ook weer mee komt

En er zit lekker schot in de zaak das ook leuk
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 10 maart 2005 @ 07:32:45 #71
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25452296
quote:

[..]

Eerlijk gezegd heb je geen keuze
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 07:51:09 #72
13151 crew  Rewimo
pi_25452375
quote:
Genoeg vrouwelijke modellen ja, maarreh... echte mannen zijn welkom hoor
  donderdag 10 maart 2005 @ 07:58:45 #73
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25452412
quote:

Dat zullen we nog wel eens zien somebody stop me!!!

Als model vond ik je zeer geslaagd 14.gif
pi_25452535
quote:

[..]

Heeft ons dat in het verleden belet foto's te maken van je
  donderdag 10 maart 2005 @ 08:22:21 #75
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25452550
PdeHoog: ik heb jou toegevoegd aan MSN!
pi_25452565
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:22 schreef IJzercookie het volgende:

PdeHoog: ik heb jou toegevoegd aan MSN!
Ik zag zoiets voorbij komen gisteravond
  donderdag 10 maart 2005 @ 08:27:25 #77
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25452578
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zag zoiets voorbij komen gisteravond
Oke!
pi_25453946
peatje: noteer mij voor 15mei ook maar als aanwezige fotograaf.
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:31:18 #79
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25454154
Ik kan kijken of ik wat licht en statiefdingen uit de studio kan meekrijgen.... Als dat handig is.
pi_25454203
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 00:55 schreef Bowiefan het volgende:
Hey gutterdeguttegut
[..]

[..]
operatie gehad
en daarbij..... je mag ook best mee als fotograaf hoor
Hmm...das wel lief
Als fotograaf is ook een idee...
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 07:32 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb je geen keuze
Oh oh...

Nou ik zal er over nadenken, en ook even overleggen.
De cabrio laat ik wel thuis deze keer (past niet echt in de omgeving denk ik zo).. maar de bus kan ik misschien wel lenen en dus kan ik nog vier mensen onderweg oppikken..als het nog nodig zou mogen zijn.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  donderdag 10 maart 2005 @ 13:39:24 #81
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25456728
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 07:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat zullen we nog wel eens zien somebody stop me!!!
Als model vond ik je zeer geslaagd 14.gif
Ik twijfel nog
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
Heeft ons dat in het verleden belet foto's te maken van je
Is dat een retorische vraag?
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 05:24 schreef Xilantof het volgende:
Gezellig, Offy! dat je ook weer mee komt
Kijk, dat is nou een lieve reactie

@Robertje, dat is best een goed idee...Kan alleen maar handig zijn
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 10:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
De cabrio laat ik wel thuis deze keer (past niet echt in de omgeving denk ik zo)..

Niemand die toevallig nog een koets in de schuur heeft staan?
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 13:43:09 #82
47213 ArmaniMania
pi_25456781
hmm ben eens benieuwd of er nog meldingen binnenkomen Potentie is er zeker
  donderdag 10 maart 2005 @ 13:52:27 #83
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25456913
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 13:43 schreef ArmaniMania het volgende:
hmm ben eens benieuwd of er nog meldingen binnenkomen Potentie is er zeker
Volgens mij ging de meet daar nou juist niet om...

- Privacy Matters
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 14:02:18 #84
47213 ArmaniMania
pi_25457025
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 13:52 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Volgens mij ging de meet daar nou juist niet om...

inkoppertje
  donderdag 10 maart 2005 @ 14:12:27 #85
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25457166
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:02 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

inkoppertje
Kon m niet laten liggen
- Privacy Matters
pi_25457391
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 13:39 schreef Offy het volgende:
Is dat een retorische vraag?
[..]

Kijk, dat is nou een lieve reactie
Was mijn reactie niet lief genoeg
leuk dat je meegaat hoor
  donderdag 10 maart 2005 @ 14:53:13 #87
52657 pea4fun
pi_25457743
Hoi allemaal,

Ik kom net van de kleding, zal zo ff de foto's kijken verkleinen en hier posten. Maar eerst ff een update van het lijstje

Wie gaan er mee?

fotografen
Pea4fun (aanstichtster)
Rewimo + Christan
qltel
Robertje
Ouwesok
Shark.Bait
Xilantof
Jagganath
Lord Dreamer
Offy
Dawg
Subhuman

Borelius
Bowiefan

Modellen
Marietje
Citygirl
Purplerose
Vava
Phoenixx
Ijzercookie
Merel
_evenstar_
Aelalcalorgan
1 tot 3 modellen van RonaldV
Sandertje
Gutteguttegut

misschien
longinus
Troel

Sta je er onterecht bij, of juist niet, geef dan even een gil.

Gutteguttegut, waar moet ik jou neerzetten?

@ Robertje...neem mee neem mee, beter mee als om verlegen zeggen ze wel eens.

@ Offy, ik vroeg me al af waar je bleef

[ Bericht 1% gewijzigd door pea4fun op 10-03-2005 15:20:40 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 14:55:51 #88
13151 crew  Rewimo
pi_25457788
Volgens mij ben je het onbekende model nu vergeten te vermelden
  donderdag 10 maart 2005 @ 14:56:12 #89
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25457793
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Was mijn reactie niet lief genoeg
leuk dat je meegaat hoor
Leuk dat jij het leuk vindt dat ik meega hoor

hoort dit nog bij voorpret of dwalen we teveel af?
pi_25457877
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:56 schreef Offy het volgende:
hoort dit nog bij voorpret of dwalen we teveel af?
(voorpret == slowchat) toch
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:06:49 #91
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25457929
Ben wel heel erg benieuwd naar de jurken en de daarbij behorende maten!!
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:07:06 #92
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25457932
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:53 schreef pea4fun het volgende:
Hoi allemaal,

Ik kom net van de kleding, zal zo ff de foto's kijken verkleinen en hier posten.
Je bent er maar druk mee Pea
quote:
@ Offy, ik vroeg me al af waar je bleef
Ik heb nog even getwijfeld, maarjah...die brownies he
pi_25457934
Ik wil graag weer model zijn, vond het vorige keer echt heel leuk!

Een koets kan ik heel misschien regelen...alleen het vervoer naar het zuiden is niet te doen.
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:10:44 #94
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25457985
Ik ga mensen verblinden met mijn lichten
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:16:27 #95
52657 pea4fun
pi_25458058
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:55 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij ben je het onbekende model nu vergeten te vermelden
Nee evenstar heef speciaal een account aangemaakt zodat ze geen onbekend model meer is
pi_25458076
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Offy het volgende:
Ik heb nog even getwijfeld, maarjah...die brownies he

Jij krijgt een dubbele portie
vergeet je die choco-reep niet dan
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:22:14 #97
52657 pea4fun
pi_25458122
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Gutteguttegut het volgende:

Een koets kan ik heel misschien regelen...alleen het vervoer naar het zuiden is niet te doen.
Je staat erbij

Al 2 mannelijke modellen, Leuk!
pi_25458137
Lijkt me leuk, eens kijken of ik vrij heb.

nu heeft iedereen zoiets van "wie ben jij nu weer"
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:33:48 #99
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25458296
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
Lijkt me leuk, eens kijken of ik vrij heb.

nu heeft iedereen zoiets van "wie ben jij nu weer"
Geeen fotoboek
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 15:41:13 #100
13151 crew  Rewimo
pi_25458376
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 15:16 schreef pea4fun het volgende:
Nee evenstar heef speciaal een account aangemaakt zodat ze geen onbekend model meer is
Dan is dat ook weer opgelost, ik was al bang dat ze kwijt was
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:47:09 #101
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25458438
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Gutteguttegut het volgende:

Gaaf!!!!!!!!!!!! Mag ik dan een klein duoshootje met je reserveren??
pi_25458464
Mits goed weer kom ik ook even langs niet om op foto's te staan, want daar ben ik bang voor
pi_25458645
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 15:33 schreef Robertje het volgende:

[..]

Geeen fotoboek
Is dat een must in Fotografie ?
  donderdag 10 maart 2005 @ 16:14:28 #104
52657 pea4fun
pi_25458728
Hier komen de foto's van de kleding, met de daarbij horende maten. Bedenk dat ze om een paspop hangen die zelfs maatje 34 aankan, soms toont het niet zo super. Verder komen er bij sommige pakken nog een aantal accesoires, zoals een hoedje, of kettingen. Bij een aantal jurken hoort een hoepel die er nu niet inzit.

Om te beginnen de dienstmeid. Dit is geen jurk tot op de grond mt44

mt40

Deze toont dus niet op zo'n klein popje, de kleur is wat groener als je hier ziet, de jurk is mt 54 ongeveer

zo'n hoepel hoort dus onder de meeste jurken, deze is mt44

mt38/40

Koppeltje mt 44 man mt M/L

kids bij het koppeltje mt 6 tot 8 jaar ongeveer

man kleine maat M denk ik. Bij de mannen horen overal kniebroeken.

man maat M/L

man mt XL

man mt XXL, wat dus ook duidelijk weer niet toont op zo'n klein popje.

robin hood mt XL hoort natuurlijk een hoedje en een boog bij.

Ze heeft ook iig 2 pruiken dat ik gezien heb voor als we dat leuk vinden. Mocht Sandertje graag als monnik gaan dan wil ze die nog wel maken. Eventueel kan een jurk voor wie buiten deze maten valt ook nog gemaakt worden. Bedenk wel dat een te grote jurk voor de foto redelijk op maat kan worden gemaakt met veiligheidsspelden, een te kleine kan je niks mee. Voor de verdere accesoires tja, dat zie je wel op de meet
  donderdag 10 maart 2005 @ 16:32:39 #105
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25458749
geen jurk in mijn maat

Trouwens.... in 2006 ga ik naar een trouwerij in Engeland met het Thema Middeleeuwen, als er een jurk in mijn maat gemaakt kan worden wil ik die graag in 2006 huren. Mits die natuurlijk goed past (vooral lengte is belangrijk) en dat de kosten niet te hoog zijn!
Pea, misschien kun je me in contact brengen met deze dame?

[ Bericht 50% gewijzigd door IJzercookie op 10-03-2005 16:44:15 ]
  donderdag 10 maart 2005 @ 16:47:39 #106
52657 pea4fun
pi_25458925
@ Bengeltje en T1andonly Ik wil niet flauw doen, maar vrouwelijke modellen hebben we genoeg, en kijkers zitten we ivm drukte op lokatie niet echt op te wachten Sorry. Ik kan eventueel wel een reservelijst maken, dat als er dames afvallen, je alsnog meekan?

@ Ijzercookie, had ik gezien. Aangezien jij zo'n beetje de eerste was met aanmelden ga ik vragen of ze de jurk die ze nog gaat maken in jouw maat maakt Even een leuk voorbeeld zoeken op internet
Huren is bij haar niet duur, maar daar kunnen we misschien beter even over mailen.
  donderdag 10 maart 2005 @ 16:48:58 #107
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25458940
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 15:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jij krijgt een dubbele portie
Dit print ik even uit
quote:
vergeet je die choco-reep niet dan
Haha...Nog voorkeuren?
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
Neehoor

Pea, ziet er erg gaaf uit
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 16:32 schreef IJzercookie het volgende:
geen jurk in mijn maat
Geen paniek:
quote:
Eventueel kan een jurk voor wie buiten deze maten valt ook nog gemaakt worden.
  donderdag 10 maart 2005 @ 16:53:29 #108
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25458975
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 16:47 schreef pea4fun het volgende:
@ Ijzercookie, had ik gezien. Aangezien jij zo'n beetje de eerste was met aanmelden ga ik vragen of ze de jurk die ze nog gaat maken in jouw maat maakt Even een leuk voorbeeld zoeken op internet
Huren is bij haar niet duur, maar daar kunnen we misschien beter even over mailen.
pi_25459159
Gaat leuk hier
beloofd een geweldig succes te worden, leuk ook om te zien dat iedereen zo enthousiast is
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 16:48 schreef Offy het volgende:
[..]

Dit print ik even uit
* Bowiefan extra rolletje portra apart legt
pi_25459246
Ik heb Re ook even gemaild of hij zin heeft om mee te gaan. Aangezien hij ook wel een redelijk vaste meetganger is.
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:23:47 #111
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25459282
Ik loop er over na te denken om (voor het eerst) mijn gezicht eens te laten zien op een fok! meet (mede doordat het zo ongeveer om de hoek is voor mij.

wil alleen even gerust gesteld worden dat ik als relatieve noob ook welkom ben met "domme" vragen over het voor mij compleet onbekende gebied dat portret fotografie heet, kortom ik wil er wat van leren.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  FOK!fotograaf donderdag 10 maart 2005 @ 17:24:27 #112
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25459287
gaat erg leuk hier
krijg er nu al zin in, jammer dat het nog zo lang duurt joh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf donderdag 10 maart 2005 @ 17:27:15 #113
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25459320
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:23 schreef Klonk het volgende:
wil alleen even gerust gesteld worden dat ik als relatieve noob ook welkom ben met "domme" vragen over het voor mij compleet onbekende gebied dat portret fotografie heet, kortom ik wil er wat van leren.
leren heb ik ook gedaan vorige meet. iedereen is wel bereid antwoord te geven.
zo heb ik samen met D_W_B vorige meet een uitvoerige uitleg gekregen over een lichtmeter waar Ouwesok mee rond liep.

Dus leren kan er zeker
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:28:41 #114
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25459345
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 16:01 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Nieuwsgierigheid
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:31:03 #115
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25459374
O ja...ik kan spotjes meenemen van mijn werk. 1kw en 2kw

En wat filters voor de spotjes... Ik probeer nog meer spotjes te regelen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Robertje op 10-03-2005 17:42:35 ]
pi_25459409
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 15:47 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Gaaf!!!!!!!!!!!! Mag ik dan een klein duoshootje met je reserveren??
Ja dat is wel een leuk idee!!
Na al die tijd
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:45:02 #117
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25459508
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:34 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Ja dat is wel een leuk idee!!
Na al die tijd
Deal
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:52:00 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_25459572
Pea4fun mooi hoor!! die rood met zwarte is Puik werk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 17:54:46 #119
13151 crew  Rewimo
pi_25459612
Christan is redelijk groot voor zijn leeftijd, maar ik heb geen idee of ik hem zo ver krijg dat ie zich wil verkleden
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:57:42 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_25459648
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:54 schreef Rewimo het volgende:
Christan is redelijk groot voor zijn leeftijd, maar ik heb geen idee of ik hem zo ver krijg dat ie zich wil verkleden
Is met sluitspelden wel te modeleren, beter te groot als te klein toch?
En dan Jij qltel en christan in bijbehorende outfits .
pi_25459705
@ pea, geen probleem
misschien een volgende keer .
pi_25459795
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:45 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Deal
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:21:17 #123
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25459944
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:27 schreef Xilantof het volgende:

[..]

leren heb ik ook gedaan vorige meet. iedereen is wel bereid antwoord te geven.
zo heb ik samen met D_W_B vorige meet een uitvoerige uitleg gekregen over een lichtmeter waar Ouwesok mee rond liep.

Dus leren kan er zeker
ff afhankelijk van de datum, mag mijn naam ook op de voorlopige lijst van aanwezigen, ik zal mijn vriendin eens vragen of ze zin heeft om te poseren.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:53:04 #124
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_25460410
Ziet er geweldig uit, pea!!!

Werkelijk klasse!!
Wel jammer dat het nog zo lang duurt...
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 18:53:35 #125
13151 crew  Rewimo
pi_25460418
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Is met sluitspelden wel te modeleren, beter te groot als te klein toch?
En dan Jij qltel en christan in bijbehorende outfits .

Alleen Christan aan de voorkant van de camera
pi_25460648
Helaas...ik val af....
Ik zit dat weekend in Antwerpen...
  donderdag 10 maart 2005 @ 19:18:58 #127
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25460836
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 19:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
Helaas...ik val af....
hoe moet dat nu met de duoshoot

Andere mannen die model staan die groter zijn dan 1,84 m?
pi_25461398
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 19:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
Helaas...ik val af....
Als je wil kan je meerijden, dan kom ik langs Antwerpen
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 10 maart 2005 @ 20:05:47 #129
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_25461507
Pea, kun je mij van de lijst aanwezigen verwijderen ?
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:10:20 #130
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25461560
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 19:18 schreef IJzercookie het volgende:

[..]

hoe moet dat nu met de duoshoot

Andere mannen die model staan die groter zijn dan 1,84 m?
Ik kom 2cm tekort.
.
..
...
....
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:10:59 #131
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25461574
Komt er toevallig nog iemand langs Roosendaal die dag?
.
..
...
....
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:12:12 #132
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25461588
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 16:14 schreef pea4fun het volgende:
Hier komen de foto's van de kleding, met de daarbij horende maten. Bedenk dat ze om een paspop hangen die zelfs maatje 34 aankan, soms toont het niet zo super. Verder komen er bij sommige pakken nog een aantal accesoires, zoals een hoedje, of kettingen. Bij een aantal jurken hoort een hoepel die er nu niet inzit.

Om te beginnen de dienstmeid. Dit is geen jurk tot op de grond mt44
[afbeelding]

mt40
[afbeelding]

Deze toont dus niet op zo'n klein popje, de kleur is wat groener als je hier ziet, de jurk is mt 54 ongeveer
[afbeelding]

zo'n hoepel hoort dus onder de meeste jurken, deze is mt44
[afbeelding]

mt38/40
[afbeelding]

Koppeltje mt 44 man mt M/L
[afbeelding]

kids bij het koppeltje mt 6 tot 8 jaar ongeveer
[afbeelding]

man kleine maat M denk ik. Bij de mannen horen overal kniebroeken.
[afbeelding]

man maat M/L
[afbeelding]

man mt XL
[afbeelding]

man mt XXL, wat dus ook duidelijk weer niet toont op zo'n klein popje.
[afbeelding]

robin hood mt XL hoort natuurlijk een hoedje en een boog bij.
[afbeelding]

Ze heeft ook iig 2 pruiken dat ik gezien heb voor als we dat leuk vinden. Mocht Sandertje graag als monnik gaan dan wil ze die nog wel maken. Eventueel kan een jurk voor wie buiten deze maten valt ook nog gemaakt worden. Bedenk wel dat een te grote jurk voor de foto redelijk op maat kan worden gemaakt met veiligheidsspelden, een te kleine kan je niks mee. Voor de verdere accesoires tja, dat zie je wel op de meet
Er zit iets in mijn maat tussen!
.
..
...
....
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:13:53 #133
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25461618
Is het trouwens de bedoeling dat je nog wat onder dat pak draagt?

En zo ja, wat kun je dan het beste gebruiken?
.
..
...
....
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:34:32 #134
52349 purplerose
pi_25461907
woeiiiiiiiiiiiii wat een gave jurken! vooral die rood/zwarte waar die hoepel onder hoort, die wil ik zeker te weten aanproberen!!
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:02:56 #135
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25462282
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:10 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Ik kom 2cm tekort.
2cm lijkt me niet zo'n probleem
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 21:18:34 #136
47213 ArmaniMania
pi_25462530
Leuk om te lezen dat de modellen de kleren leuk vinden. Al met al zal het met deze setting een leuke dag worden
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:24:23 #137
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25462617
Heeft er al iemand een deal gemaakt met MeteoConsult om deze dag in goede banen te leiden?
- Privacy Matters
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 21:28:33 #138
47213 ArmaniMania
pi_25462672
Nu ja het meteoconsult kan daar weinig aan doen, we zullen vertrouwen moeten nemen in de weergoden Ronald
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:37:39 #139
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25462806
quote:
Ik kom 2cm tekort.
*schunnig inkoppertje voor zich houdt*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 21:40:12 #140
13151 crew  Rewimo
pi_25462845
quote:
Komt er toevallig nog iemand langs Roosendaal die dag?
We komen er niet langs, we komen ervandaan
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:55:39 #141
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_25463130
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

[afbeelding]

Alleen Christan aan de voorkant van de camera
En met mij dan? .
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:56:36 #142
52657 pea4fun
pi_25463142
@ Dawg, goed idee, had ik zelf ook al aan lopen denken Offy houdt je mond he!

@ Klonk, ik ga je op de misschienlijst zetten, Ik vertrouw erop dat dat een zeker wordt 15 mei is eerste pinksterdag, je hebt dan de dag erna nog om volop na te genieten.

@ xilantof en phoenixx, het is al bijna half maart joh...zo lang duurt het niet meer hoor.

@ Robertje, als je nou meegaat als ik vantevoren de lokatie nog een keer ga checken, dan kan je kijken of het zin heeft die spotjes en filters enzo.

@ rewimo, welke maat heeft christan?

@ Gutteguttegut, nu kun je als ervaren model Sandertje niet bijstaan in zijn leed Jammer dat je er niet kan zijn...

@ Ijzercookie, we zetten Sandertje wel op een opstapje, en anders kleden we RonaldV gewoon aan

@ Ouwesok...modellenmeet zonder goeroe???

@ Sandertje, een t-shirt is goed voor eronder, je krijgt zo'n bef erbij, dus dan zie je dat shirt niet.

@ armanimania en RonaldV...willen jullie me geen nachtmerries bezorgen aub Het weer...oei...wie moet ik daarvoor bellen?

Verder voorzie ik een run op de rode jurk
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 22:01:21 #143
47213 ArmaniMania
pi_25463232
Een grote vraag naar de rode jurk
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:06:58 #144
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_25463351
De rode jurk is ook erg prachtig !!
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:16:08 #145
52657 pea4fun
pi_25463537
Die rode jurk is met meer zorg op die pop gehangen, en er zit een hoepel onder, dat toont beter, maar mijn zin om steeds die pop aan te kleden zakte wel weg na een uur
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 22:19:53 #146
13151 crew  Rewimo
pi_25463623
Pea, Christan heeft maat 116. Maar nogmaals, ik weet niet of hij over te halen is
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:22:28 #147
52657 pea4fun
pi_25463685
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Pea, Christan heeft maat 116. Maar nogmaals, ik weet niet of hij over te halen is
Misschien moet qltel het goede voorbeeld geven
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:31:06 #148
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25463876
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:56 schreef pea4fun het volgende:
@ Dawg, goed idee, had ik zelf ook al aan lopen denken Offy houdt je mond he!
Dat is iedereen allang weer vergeten joh
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:31:36 #149
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25463885
IJzercookie: ben je bang voor dit soort taferelen?

- Privacy Matters
pi_25463897
Ik ga, na een zeer verlichtende chat, heel erg mn best doen om toch aan wezig te kunnen zijn die dag.
Al is het waarschijnlijk niet de hele dag, maar dat laat ik dan nog weten.
pi_25463917
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:31 schreef RonaldV het volgende:

[afbeelding]

Hij is echt groot!!!
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:34:40 #152
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_25463962
Wauw wat een verschil !
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 22:37:19 #153
13151 crew  Rewimo
pi_25464032
Ah, dus dat is die bewuste foto
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:38:00 #154
52657 pea4fun
pi_25464054
quote:

[afbeelding]

Je kan het niet laten he....[insert zuchtsmiley]
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:38:11 #155
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25464057
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:37 schreef Rewimo het volgende:
Ah, dus dat is die bewuste foto
Staat al maanden in onze fotoboeken
- Privacy Matters
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:39:13 #156
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25464087
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:38 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Je kan het niet laten he....[insert zuchtsmiley]
- Privacy Matters
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:41:37 #157
52657 pea4fun
pi_25464137
Update van het lijstje....

fotografen
Pea4fun (aanstichtster)
Rewimo + Christan
qltel
Robertje
Shark.Bait
Xilantof
Jagganath
Lord Dreamer
Offy
Dawg
Subhuman
Armanimania
Kwiebuske
Luap

Borelius
Bowiefan
Klonk

Modellen
Marietje
Citygirl
Purplerose
Vava
Phoenixx
Ijzercookie
Merel
_evenstar_
Aelalcalorgan
Sandertje

misschien
longinus
Troel
Gutteguttegut

[ Bericht 0% gewijzigd door pea4fun op 11-03-2005 20:59:24 ]
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:47:53 #158
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_25464273
Ouwesok: echt héél jammer dat je niet komt...
Zou je er misschien nog over willen denken of je toch niet ergens nog een beetje tijd kan vrijmaken voor deze meet?
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:48:31 #159
331 Merel
Be here now.
pi_25464290
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:20 schreef dawg het volgende:
Ik heb Re ook even gemaild of hij zin heeft om mee te gaan. Aangezien hij ook wel een redelijk vaste meetganger is.
Jaaaaa Re moet mee

Zijn de jurken er trouwens ook in kleinere maten? Zeg een 36/38? Zo niet dan kan ik wellicht zelf ook nog wel wat regelen via een toneelvereniging, maar ik denk niet dat die aan onbekenden willen uitlenen, dus dan zou ik alleen voor mezelf een jurk kunnen meenemen en helaas niets voor anderen.

En heel misschien kan ik nog een manspersoon als model meekrijgen, maar dat weet hij zelf nog niet
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:49:06 #160
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_25464309
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:05 schreef Ouwesok het volgende:
Pea, kun je mij van de lijst aanwezigen verwijderen ?
Jammer , heel jammer. Ik zou graag zien dat je er bij bent als Foto-Profi
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_25464397
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:48 schreef Merel het volgende:

[..]

Jaaaaa Re moet mee
Jij hoopt zeker op weer zo'n gave foto
quote:
En heel misschien kan ik nog een manspersoon als model meekrijgen, maar dat weet hij zelf nog niet
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:55:22 #162
331 Merel
Be here now.
pi_25464458
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:52 schreef PdeHoog het volgende:

Jij hoopt zeker op weer zo'n gave foto
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 10 maart 2005 @ 22:57:57 #163
52657 pea4fun
pi_25464528
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:48 schreef Merel het volgende:

[..]

Jaaaaa Re moet mee

Zijn de jurken er trouwens ook in kleinere maten? Zeg een 36/38? Zo niet dan kan ik wellicht zelf ook nog wel wat regelen via een toneelvereniging, maar ik denk niet dat die aan onbekenden willen uitlenen, dus dan zou ik alleen voor mezelf een jurk kunnen meenemen en helaas niets voor anderen.

Ik ben bang dat de toneelvereniging waar deze kleding vandaan komt allemaal grotere mensen heeft. Het is natuurlijk altijd leuk als je zelf aan een jurk kan komen, anders moeten we met veiligheidsspeldjes aan de gang. Hoewel het nog ver weg lijkt is voor het maken van zo'n jurk nog wel wat tijd nodig, en ik heb al beloofd dat dat de maar van ijzercookie gaat worden...

En idd...Re moet mee

En...extra manspersoon is ook zeer welkom
pi_25464661
zou ook nog graag aanwezig willen/kunnen zijn ( als fotograaf )
moest ff agenda checken en ben vrij
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
  donderdag 10 maart 2005 @ 23:11:00 #165
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25464835
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:02 schreef IJzercookie het volgende:

[..]

2cm lijkt me niet zo'n probleem
Aangezien het aantal male models vrij beperkt is heb je niet veel keus.

Volgens mij moet ik op die bewuste dag enigzins aan polygamie doen.
.
..
...
....
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 23:13:23 #166
13151 crew  Rewimo
pi_25464900
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:55 schreef _evenstar_ het volgende:
En met mij dan? .
Tuurlijk!
  donderdag 10 maart 2005 @ 23:14:24 #167
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25464929
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

We komen er niet langs, we komen ervandaan

Maar is er ook een plaats vrij in de eventuele auto?

Welke wijk/straat trouwens?

Diamantdijk hier.
.
..
...
....
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 23:17:17 #168
13151 crew  Rewimo
pi_25465022
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 23:14 schreef Sandertje21 het volgende:

Maar is er ook een plaats vrij in de eventuele auto?

Welke wijk/straat trouwens?

Diamantdijk hier.
Mail me maar even Zie profiel.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 maart 2005 @ 23:22:05 #169
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_25465135
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:32 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Hij is echt groot!!!
Welnee, hij heeft schoenen aan, zij niet..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 maart 2005 @ 23:23:33 #170
13151 crew  Rewimo
pi_25465176
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 23:22 schreef qltel het volgende:
Welnee, hij heeft schoenen aan, zij niet..
Hij is niet groot, Pea is zo klein
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 23:24:54 #171
47213 ArmaniMania
pi_25465217
Hmmm, ik ben zonder weten al uit het lijstje
  donderdag 10 maart 2005 @ 23:31:15 #172
52657 pea4fun
pi_25465372
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 23:24 schreef ArmaniMania het volgende:
Hmmm, ik ben zonder weten al uit het lijstje
Oeps, aangepast

Ow kwiebuske moet ik er ook nog bijzetten
  donderdag 10 maart 2005 @ 23:34:57 #173
52657 pea4fun
pi_25465451
Kwiebuske welkom in de club van meeters

ennuh...Ik ben niet klein en hij heeft idd zijn schoenen aan...qltel snapt het tenminste....
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 23:39:51 #174
47213 ArmaniMania
pi_25465556
tnx P
pi_25465585
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 23:34 schreef pea4fun het volgende:
[...] Ik ben niet klein [....]

Nou moet ik de 19e uit gaan kijken
pi_25465796
Gaaf zeg die jurken! Als ze niet al te klein uitvallen pas ik de 38 wel en misschien zelfs maat 36, ik zit er altijd een beetje tussenin :S
Let's plant a tree
pi_25468720
pea4fun thanx
maar hoe GROOT ben je dan
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_25468768
pea is helemaal niet klein
dat zijn gewoon hele dikke zolen onder die schoenen
pi_25468883
Die rode jurk is echt heel mooi, die wil ik zeker aanproberen.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 08:31:34 #180
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25469091
quote:

[afbeelding]

Ik ben idd bang voor dit soort taferelen, maar dan andersom, en dat is een stuk minder charmant.
Ik ben helaas geen klein poppetje:
  vrijdag 11 maart 2005 @ 08:32:49 #181
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25469103
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:31 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik ga, na een zeer verlichtende chat, heel erg mn best doen om toch aan wezig te kunnen zijn die dag.
Al is het waarschijnlijk niet de hele dag, maar dat laat ik dan nog weten.
Huh?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2005 @ 08:46:27 #182
13151 crew  Rewimo
pi_25469222
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 08:31 schreef IJzercookie het volgende:
Ik ben idd bang voor dit soort taferelen, maar dan andersom, en dat is een stuk minder charmant.
[afbeelding]
Hee, dat is in Roosendaal, toch?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:35:59 #183
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25469700
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 08:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hee, dat is in Roosendaal, toch?
Dat heb je goed gezien!!! Dat was afgelopen zondag!

Bewijs:

Zo.. nou heb ik wel weer genoeg foto's gespamd!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:39:20 #184
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25469734
Zo'n lichtinstallatie neem ik niet meer hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2005 @ 09:40:10 #185
13151 crew  Rewimo
pi_25469744
qltel woont in Roosendaal en zo langzamerhand begin ik het een beetje te herkennen Leuke foto's trouwens
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:43:28 #186
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25469774
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 08:31 schreef IJzercookie het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik ben geen model, maar verzin wel iets passends, al dan niet met hulp van Erwtje. Echter wel met 1 restricite: de foto's wil ik graag eerst zien (en vrijgeven) voor ze publiek gaan.

Speaking of which: vorig jaar gingen de meeste foto's achter slot en grendel, hoe doen we dat dit jaar? En wat is er eigenlijk geregeld over de rechten van de foto's? Ik zag dat er wat mensen zijn met een (amateur-)model-achtergrond, mogen die de foto's gebruiken? Ik houd voor mezelf altijd aan: model en fotograaf kunnen ze gebruiken voor een (on line) portfolio, maar niet voor andere commerciele doeleinden, tenzij beiden daarvoor in overleg toestemming geven. Om te voorkomen dat iedereen rekening moet houden met de regeltjes van 20 anderen is het misschien handiger als we één gezamelijke policy gebruiken? Als we die policy als sticky in FOT zetten kan iedereen ze nakijken en er wel of niet mee accoord gaan.
- Privacy Matters
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:46:25 #187
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25469802
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:40 schreef Rewimo het volgende:
qltel woont in Roosendaal en zo langzamerhand begin ik het een beetje te herkennen Leuke foto's trouwens
Vandaar Thnx!!!!
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:50:47 #188
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_25469856
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:43 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik ben geen model, maar verzin wel iets passends, al dan niet met hulp van Erwtje. Echter wel met 1 restricite: de foto's wil ik graag eerst zien (en vrijgeven) voor ze publiek gaan.

Speaking of which: vorig jaar gingen de meeste foto's achter slot en grendel, hoe doen we dat dit jaar? En wat is er eigenlijk geregeld over de rechten van de foto's? Ik zag dat er wat mensen zijn met een (amateur-)model-achtergrond, mogen die de foto's gebruiken? Ik houd voor mezelf altijd aan: model en fotograaf kunnen ze gebruiken voor een (on line) portfolio, maar niet voor andere commerciele doeleinden, tenzij beiden daarvoor in overleg toestemming geven. Om te voorkomen dat iedereen rekening moet houden met de regeltjes van 20 anderen is het misschien handiger als we één gezamelijke policy gebruiken? Als we die policy als sticky in FOT zetten kan iedereen ze nakijken en er wel of niet mee accoord gaan.
Onder deze voorwaarden "werk" ik ook altijd! Als er een vraag komt om de foto's voor commerciele doeleinden te gebruiken gaat dat altijd in overleg met de fotograaf! Wel zo eerlijk natuurlijk. Maar eerlijk gezegd is dat bij mij nog maar 1 keer voor gekomen, vrij recent trouwens want het blad moet nog uit komen.
Ik gebruik de foto's altijd alleen om mezelf te promoten zeg maar. (dat is natuurlijk ook min of meer commercieel). Op mijn website zet ik er over het algemeen ook de naam van de fotograaf op de foto (als daarop geen prijs word gesteld niet natuurlijk) en eventueel een link. Op zich mogen de foto's die van mij gemaakt worden wel openbaar worden, mits het natuurlijk niet al te schadelijk is voor mijn loopbaan... om het zo maar te zeggen....
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2005 @ 09:53:57 #189
13151 crew  Rewimo
pi_25469889
Ronald, vorige keer heeft Borelius een site gemaakt waar de fotografen hun foto's op konden plaatsen, en die was beveiligd. Op die manier konden alleen deelnemers aan de meeting de foto's zien. Uiteraard konden de modellen aangeven of er foto's waren die ze niet online wilden hebben. Dat is allemaal prima verlopen. Ik ga ervan uit dat het ook deze keer weer zo geregeld kan worden. En als je als model je foto's eerst wilt zien voor ze op de website komen, kan dat uiteraard geregeld worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2005 @ 09:56:12 #190
13151 crew  Rewimo
pi_25469923
Oja, en de modellen hebben aangegeven of ze bezwaar hadden tegen het plaatsen van foto's in FOT zelf Sommigen hadden daar geen problemen mee en dat is natuurlijk ook leuk voor de niet-meeters
  vrijdag 11 maart 2005 @ 09:58:26 #191
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25469968
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 23:11 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Aangezien het aantal male models vrij beperkt is heb je niet veel keus.

Volgens mij moet ik op die bewuste dag enigzins aan polygamie doen.
Ik heb je al gereserveerd voor die dag hoor!
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_25470320
Heej, Kessel... dat is dichtbij... Kasteel in z'n geheel is trouwens niet heel erg spannend, ben er aantal maanden geleden nog geweest. Maar er zijn wel wat interessante plekjes te vinden als ik het mij goed herinner...
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:35:28 #193
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25470452
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Ronald, vorige keer heeft Borelius een site gemaakt waar de fotografen hun foto's op konden plaatsen, en die was beveiligd. Op die manier konden alleen deelnemers aan de meeting de foto's zien. Uiteraard konden de modellen aangeven of er foto's waren die ze niet online wilden hebben. Dat is allemaal prima verlopen. Ik ga ervan uit dat het ook deze keer weer zo geregeld kan worden. En als je als model je foto's eerst wilt zien voor ze op de website komen, kan dat uiteraard geregeld worden.
Dat was inderdaad wat ik bedoelde met "achter slot en grendel". De post was bedoeld om de regels nog even vast te stellen, zodat iedereen -inclusief de "nieuwen"- over hetzelfde praat, en om iemand (hoor ik daar Borelius? ) zo gek te krijgen dat hij weer een besloten foto-forum maakt.
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Oja, en de modellen hebben aangegeven of ze bezwaar hadden tegen het plaatsen van foto's in FOT zelf Sommigen hadden daar geen problemen mee en dat is natuurlijk ook leuk voor de niet-meeters

Voor de duidelijkheid: Ik heb geen problemen met het vertonen van mijn tronie op Fok. Ik wil alleen wel een eventuele ongelukkige geposeerde foto kunnen tegenhouden. Voor de modellen geldt hetzelfde neem ik aan, ik heb het mijn modellen wel beloofd in ieder geval.
- Privacy Matters
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2005 @ 10:44:15 #194
13151 crew  Rewimo
pi_25470558
Ja klopt helemaal. We hebben (als een model dat wilde) eerst de foto's door het model laten bekijken. (Overigens mag je wat dat betreft ook op het gezonde verstand van de fotograaf zelf vertrouwen, dat hij/zij een onflatteuze pose niet plaatst...)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2005 @ 10:46:12 #195
13151 crew  Rewimo
pi_25470591
Ik verheug me er trouwens erg op. Vorige keer had ik alleen mijn Ixus, nu heb ik een digitale spiegelreflexcamera (en weer wat meer ervaring).
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:09:23 #196
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25471748
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Ja klopt helemaal. We hebben (als een model dat wilde) eerst de foto's door het model laten bekijken. (Overigens mag je wat dat betreft ook op het gezonde verstand van de fotograaf zelf vertrouwen, dat hij/zij een onflatteuze pose niet plaatst...)
Als mijn onlatteuze poses niet gepost mogen worden blijft er waarschijnlijk niet veel over, ik heb de gave om vaak vreselijk op foto's te staan
pi_25472301
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 22:31 schreef Offy het volgende:

[..]

Dat is iedereen allang weer vergeten joh
Inderdaad.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 12:55:27 #198
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25472358
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:44 schreef Rewimo het volgende:
(Overigens mag je wat dat betreft ook op het gezonde verstand van de fotograaf zelf vertrouwen, dat hij/zij een onflatteuze pose niet plaatst...)

ik kan er maar beter mijn mond over houden
pi_25472395
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 12:55 schreef Offy het volgende:

[..]

ik kan er maar beter mijn mond over houden
Jouw poses zijn NOOIT onflatteus
hooguit wat lachwekkend
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:00:29 #200
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25472435

Nu is het oorlog, dat begrijp je zeker wel?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:11:33 #201
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25472615
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef Offy het volgende:

Game on
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2005 @ 13:14:27 #202
13151 crew  Rewimo
pi_25472661
Onflatteus en lachwekkend zijn wel heel verschillende dingen, ben ik wel met P eens
  vrijdag 11 maart 2005 @ 13:31:00 #203
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25472901
quote:

mooi... ik neem wel wat zwaarden en schilden mee.. kunnen jullie op z'n middeleeuws uitleven.

Ik zet al mijn geld in op Offy.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 15:58:04 #204
331 Merel
Be here now.
pi_25474823
Ik vond het systeem de vorige keer echt prettig: de foto's op een website met een wachtwoord dat alleen de mensen die aanwezig waren hebben. En dan een paar foto's op Fok eventueel, waarbij je het zelf kan aangeven als je toch weer liever wil dat de foto wordt weggehaald ofzo.

Dat vond ik trouwens wel grappig, dan vond ik iets zelf een afschuwelijke foto en dacht ik "moet iedereen die nou in het topic kunnen zien" terwijl anderen de foto dan juist mooi vonden. Smaken verschillen hč
  vrijdag 11 maart 2005 @ 16:05:24 #205
52657 pea4fun
pi_25474916
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 12:09 schreef Shreever het volgende:

[..]

Als mijn onlatteuze poses niet gepost mogen worden blijft er waarschijnlijk niet veel over, ik heb de gave om vaak vreselijk op foto's te staan
Ja maar je bent nog niet met FOT-fotografen meegeweest
  vrijdag 11 maart 2005 @ 16:21:30 #206
52657 pea4fun
pi_25475102
Over dat plaatsen van foto's.

Zoals het de vorige keer ging was heel erg leuk. Misschien als we Borelius lief aankijken dat ie weer zo'n enorme berg werk zou willen verzetten.

Ik herinner me van de vorige keer wel dat er een aantal fotografen niet precies wist wie nu wel meteen op fok gezet mocht worden en wie niet. Daarom dacht ik, omdat we nu nog meer modellen hebben, om de mensen op de meet zelf vooraf even apart te zetten die geen bezwaar hebben om hun foto op fok te zien van de mensen die dat wel hebben. (dan heb ik het niet over de onflatteuse/lachwekkende foto's natuurlijk) Zodat dat iig duidelijk is. Geldt trouwens ook voor de fotografen.
pi_25476592
Wat lees ik nu? PdeHoog model? Die dag kan dan al niet meer stuk!
pi_25476726
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:25 schreef dawg het volgende:
Wat lees ik nu? PdeHoog model? Die dag kan dan al niet meer stuk!
Helaas

Ik mag van Pea die dag ACHTER de camera staan .
pi_25476761
quote:

Kom maar....ik kan je hebben

vrijdag 11 maart 2005 @ 18:43:35 #210
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25476860
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kom maar....ik kan wil je hebben

- Privacy Matters
  vrijdag 11 maart 2005 @ 18:46:44 #211
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_25476901
lalala..
ik vraag me af of ik die kleinste jurk ga passen
Volgens mij komtie tot mijn kuiten
Ik heb niet zon enorme boezem dus ik denk dat die maat 40 te groot gaat zijn, maar goed, we zien wel.
pi_25477061
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:43 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Jij bent gemeen
  vrijdag 11 maart 2005 @ 19:02:28 #213
52657 pea4fun
pi_25477117
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:46 schreef Aelalcallorgan het volgende:
lalala..
ik vraag me af of ik die kleinste jurk ga passen
Volgens mij komtie tot mijn kuiten
Ik heb niet zon enorme boezem dus ik denk dat die maat 40 te groot gaat zijn, maar goed, we zien wel.
Goed nieuws, er blijkt nog een jurk te zijn. Met zo'n uitstekend kontje als je begrijpt wat ik bedoel...waarschijnlijk een maatje 38...ennuh...als je laarzen aantrekt lijkt een iets te korte jurk zo te horen

Ik zorg voor een voorraad veiligheidsspelden om teveel aan stof op bepaalde plaatsen weg te werken...of anders extra sokken mee nemen voor vulling
  vrijdag 11 maart 2005 @ 19:03:14 #214
52657 pea4fun
pi_25477126
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Helaas

Je mag er ook best voor hoor
  vrijdag 11 maart 2005 @ 19:05:23 #215
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_25477151
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 19:02 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Goed nieuws, er blijkt nog een jurk te zijn. Met zo'n uitstekend kontje als je begrijpt wat ik bedoel...waarschijnlijk een maatje 38...ennuh...als je laarzen aantrekt lijkt een iets te korte jurk zo te horen

Ik zorg voor een voorraad veiligheidsspelden om teveel aan stof op bepaalde plaatsen weg te werken...of anders extra sokken mee nemen voor vulling
Ik ben voor
Ik heb geen laarsjes, doe wel pumps aan
Ik heb echt zo'n probleem lengte/breedte, als je iets op de pas koopt kwa breedte, zijn de mouwen of pijpen te kort Vet irritant.
pi_25477195
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 19:03 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Je mag er ook best voor hoor
Ongetwijfeld
alleen als Offy meedoet
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2005 @ 19:21:17 #217
47213 ArmaniMania
pi_25477358
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:35 schreef IJzercookie het volgende:

[..]

Dat heb je goed gezien!!! Dat was afgelopen zondag!

Bewijs:
[afbeelding]

Zo.. nou heb ik wel weer genoeg foto's gespamd!
Niks mis met jou. Dat je een beetje maat meer hebt komt ook nog eens goed uit. In die tijd van die kleren waar jullie 15 mei in gehesen worden, waren de dames tenminste van normale porporties. En niet zo als tegenwoordig dat ze zich achter een lantaarnpaal kunnen verstoppen.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:28:05 #218
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25478270
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:35 schreef PdeHoog het volgende:
Kom maar....ik kan je hebben
Bring it on
quote:
Niet snel terugkrabbelen nu he nou vooruit, deze ene keer dan:
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 19:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ongetwijfeld
alleen als Offy meedoet
pi_25478479
Pea ik heb geen idee waar Kessel is maar ik kom er wel. Lijkt me erg leuk!
bedankt voor de mail

ik moet hier (FOK) meer komen... alleen tijd tekort Ga proberen mijn leven te beteren, misschien is dit een goede aanleiding.
voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:58:27 #220
52657 pea4fun
pi_25478752
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 20:40 schreef luap het volgende:
Pea ik heb geen idee waar Kessel is maar ik kom er wel. Lijkt me erg leuk!
bedankt voor de mail

ik moet hier (FOK) meer komen... alleen tijd tekort Ga proberen mijn leven te beteren, misschien is dit een goede aanleiding.
Als je met de trein naar het jou bekende station komt kan je meerijden (Het is in limburg tussen venlo en roermond) Ik zet je erbij op de lijst
pi_25478954
Fijn dat ik mee kan rijden, deze keer zal ik de benzine betalen . We spreken nog wel een tijd af tegen die tijd!
voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:13:04 #222
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25480353
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jij bent gemeen
- Privacy Matters
pi_25480764
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:13 schreef RonaldV het volgende:

[..]

En dan wil dat gekke kind ook nog eens niet met me op de foto
ga ik gewoon met pea op de foto
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:39:44 #224
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25480963
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En dan wil dat gekke kind ook nog eens niet met me op de foto
Ik zal het dat "gekke kind" ( @ Offy) eens netjes vragen voor je, misschien helpt dat.
quote:
ga ik gewoon met pea op de foto
Ik maak m wel
- Privacy Matters
pi_25481242
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:39 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik zal het dat "gekke kind" ( @ Offy) eens netjes vragen voor je, misschien helpt dat.
[..]
Denk het niet, maar probeer het voor me
quote:
Ik maak m wel
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cool
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:20:04 #226
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25481897
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:39 schreef RonaldV het volgende:

Nee, dat helpt niet. Chocola wil ik zien
pi_25481909
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:20 schreef Offy het volgende:

[..]

Nee, dat helpt niet. Chocola wil ik zien

Hoeveel Noem je eis
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:23:34 #228
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25481960
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 09:58 schreef Shreever het volgende:

[..]

Ik heb je al gereserveerd voor die dag hoor!
Ik heb genoeg liefde om te delen.
.
..
...
....
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:23:45 #229
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25481968
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hoeveel Noem je eis
In kilo's?
pi_25481985
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:23 schreef Offy het volgende:

[..]

In kilo's?
Is goed
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:29:27 #231
15985 huiz
Man in Black
pi_25482080
Ik neem aan dat niet alle foto's op een vergrendelde site blijven en dat de niet-meeters ook mee kunnen genieten

't Lijkt me trouwens erg leuk om mee te gaan maar ik heb echt geen idee of ik dan tijd heb of in Nederland ben. Hoewel mijn aanwezigheid al gelijk wat problemen oplost:
- Ik woon in Veenendaal (zo, dat mysterie ook opgelost ), handig voor Shreever om mee te rijden
- Ik wil best model staan (weer een mannelijk model)
- Ik ben 1.87, dat moet wsch lang genoeg zijn voor alle vrouwelijke modellen die samen willen poseren

Zet me maar niet op de lijst, ik hou dit topic wel in de gaten
Scope Pure Colombia BV
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:30:01 #232
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25482092
Dubbel.
.
..
...
....
pi_25482115
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 20:58 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Als je met de trein naar het jou bekende station komt kan je meerijden
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:31:27 #234
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25482122
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Is goed
Mijn gewicht in kilo's aan chocola en hoeveel dat is zeg ik er natuurlijk niet bij...dat vraag je een dame niet!

En om RonaldV voor te zijn:
ik ben wél een dame

pi_25482144
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:31 schreef Offy het volgende:

[..]

Mijn gewicht in kilo's aan chocola en hoeveel dat is zeg ik er natuurlijk niet bij...dat vraag je een dame niet!

Zoveel
Dat is teveel voor mijn Astra hoor
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:14:51 #236
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25482913
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:31 schreef Offy het volgende:

[..]

En om RonaldV voor te zijn:
ik ben wél een dame

Lieve mooie rooie dame, juist ik was degene die sprak van het je beleefd vragen!

Als een dame "nee" zegt, dan bedoelt ze "misschien"
Als een dame "misschien" zegt, dan bedoelt ze "ja"
En als ze (om de chocola) "ja" zegt, dan is ze geen dame"
- Privacy Matters
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:16:49 #237
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25482946
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zoveel
Dat is teveel voor mijn Astra hoor
Wou je zeggen dat Offy zo zwaar is dat jouw middenklasse gezinsauto door haar overbelast zou worden?

(-3, tactloos)
- Privacy Matters
pi_25482993
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 00:16 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Wou je zeggen dat Offy zo zwaar is dat jouw middenklasse gezinsauto door haar overbelast zou worden?

(-3, tactloos)
Dat zeg ik helemaal niet

Ik moet alleen die dag nog meer mensen meenemen, dus die chocolade (tenzij het een kilo, of twee, is) kan er helemaal niet bij.

Niet gelijk voorbarige conclusies trekken RonaldV
overigens....die kilo chocolade gun ik je van harte hoor Offy , maar ik denk dat ik je maar niet om ga kopen.....als je niet met me op de foto wilt uit jezelf dan maar niet

Er rijden tenslotte twee modellen met me mee . Ik zie hier wel mogelijkheden
pi_25483048
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 00:16 schreef RonaldV het volgende:

[..]

(-3, tactloos)
Overigens is Offy gewoon een leuke, gezonde, hollandse voor zover je die contreien daar nog Hollands kunt noemen meid . Niets mis mee . Heeft zelfs al twee keer in deze Astra mogen plaatsnemen en de Astra heeft het beide keren overleefd
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:43:57 #240
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25483467
Heren, ik geloof dat we behoorlijk offtopic gaan

en dan reageer ik maar even niet inhoudelijk op sommige (inderdaad erg tactloze ) posts

Overigens ben ik met 1 of 2 kilo ook wel tevreden hoor PdeHoog
  zaterdag 12 maart 2005 @ 10:54:08 #241
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25486615
Die pakken zijn allemaal kniebroeken, maar wat trek je er eigenlijk onder aan?

Que sokken en schoenen bedoel ik dan.

Witte sportsokken in nike air max doen volgens mij een beetje afbruik aan het geheel.
.
..
...
....
  zaterdag 12 maart 2005 @ 11:22:50 #242
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25486962
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 19:21 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Niks mis met jou. Dat je een beetje maat meer hebt komt ook nog eens goed uit. In die tijd van die kleren waar jullie 15 mei in gehesen worden, waren de dames tenminste van normale porporties. En niet zo als tegenwoordig dat ze zich achter een lantaarnpaal kunnen verstoppen.
Ideaal dus
  zaterdag 12 maart 2005 @ 11:24:32 #243
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25486985
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 10:54 schreef Sandertje21 het volgende:
Die pakken zijn allemaal kniebroeken, maar wat trek je er eigenlijk onder aan?

Que sokken en schoenen bedoel ik dan.

Witte sportsokken in nike air max doen volgens mij een beetje afbruik aan het geheel.
Kniekousen en van die leuke schoentjes met een strikje en hakje

[ Bericht 1% gewijzigd door Shreever op 12-03-2005 11:29:55 ]
pi_25487116
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 00:43 schreef Offy het volgende:
Heren, ik geloof dat we behoorlijk offtopic gaan
Ach...er staat voorpret. Dit is wel al voorpret te definieren .
quote:
en dan reageer ik maar even niet inhoudelijk op sommige (inderdaad erg tactloze ) posts
Subtiliteit en tact zijn niet aan mij besteed . Ben niet voor niets uitgemaakt voor kort door de bocht en bot op mijn evaluatie
quote:
Overigens ben ik met 1 of 2 kilo ook wel tevreden hoor PdeHoog
quote:
overigens....die kilo chocolade gun ik je van harte hoor Offy , maar ik denk dat ik je maar niet om ga kopen.....als je niet met me op de foto wilt uit jezelf dan maar niet
  zaterdag 12 maart 2005 @ 11:36:55 #245
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25487128
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:24 schreef Shreever het volgende:

[..]

Kniekousen en van die leuke schoentjes met een strikje en hakje
Die heb ik niet op voorraad.
.
..
...
....
  zaterdag 12 maart 2005 @ 11:40:46 #246
15985 huiz
Man in Black
pi_25487179

Hier liepen ze in de 15e eeuw al mee, zoveel is er dus niet veranderd
Scope Pure Colombia BV
  zaterdag 12 maart 2005 @ 11:41:15 #247
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25487187
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:36 schreef Sandertje21 het volgende:

[..]

Die heb ik niet op voorraad.
Ik wel maar ik denk niet dat die echt bij het thema passen
  zaterdag 12 maart 2005 @ 11:43:12 #248
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25487211
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 11:40 schreef huiz het volgende:
[afbeelding]

Hier liepen ze in de 15e eeuw al mee, zoveel is er dus niet veranderd
Echt iets voor Sandertje
  zaterdag 12 maart 2005 @ 12:42:25 #249
52349 purplerose
pi_25488018
very lovely
  zaterdag 12 maart 2005 @ 14:26:27 #250
52657 pea4fun
pi_25489188
@ Dawg, jij mag ook mee, en als het goed is hoef je niet eens kaart te lezen, maar weet ik de weg

@ Offy, ook nog vervoer nodig?

@Shreever, had jij nu al met citygirl geregeld dat je mee kan rijden? Kan je van de misschienlijst af?

@ Sandertje, er horen van die witte kniekousen onder, ze zou kijken of ze die nog had, of dat degene die het pak gedragen had ze nog had. En dan gewoon een nette schoen, zwart of bruin als je die hebt. Wat is je schoenmaat?

@ Huiz, ik kan je wel alvast op de misschienlijst zetten?
pi_25491371
Dan zal ik wel een thermoskan vullen met koffie, pea.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:05:12 #252
52657 pea4fun
pi_25492732
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 17:17 schreef dawg het volgende:
Dan zal ik wel een thermoskan vullen met koffie, pea.
Das lief, maar zo'n wereldreis is het nou ook weer niet hoor Van mij uit is het maar 35 km. En ik mag daar een koffiezetapparaat neerzetten...verse koffie voor iedereen (en thee natuurlijk )

Ow er vaart trouwens ook een pontje daar...is ook erg leuk!

[ Bericht 2% gewijzigd door pea4fun op 12-03-2005 19:55:09 ]
  zaterdag 12 maart 2005 @ 19:39:18 #253
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25493323
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:05 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Das lief, maar zo'n wereldreis is het nou ook weer niet hoor Van mij uit is het maar 35 km. En ik mag daar een koffiezetapparaat neerzetten...verse koffie voor iedereen (en thee natuurlijk )
quote:
Ow er vaart trouwens ook een pondje daar...is ook erg leuk!

Varende pondjes... de chocola van Offy?
- Privacy Matters
  zaterdag 12 maart 2005 @ 20:06:05 #254
52657 pea4fun
pi_25493769
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 19:39 schreef RonaldV het volgende:

[..]

[..]

Varende pondjes... de chocola van Offy?
Zeg....
pi_25495106
Ik heb van die Spaanse Flamencoschoentjes, zwarte, zijn die goed?
Let's plant a tree
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 maart 2005 @ 23:32:37 #256
13151 crew  Rewimo
pi_25497563
Sandertje21, kan het kloppen dat je me nog niet hebt gemaild over het meerijden vanuit Roosendaal?
  zondag 13 maart 2005 @ 01:41:41 #257
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25500019
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:29 schreef huiz het volgende:
Ik neem aan dat niet alle foto's op een vergrendelde site blijven en dat de niet-meeters ook mee kunnen genieten
- Ik woon in Veenendaal (zo, dat mysterie ook opgelost ), handig voor Shreever om mee te rijden
Dat zou handig zijn
  zondag 13 maart 2005 @ 18:50:57 #258
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25508586
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
Helaas

Achter is geheel relatief.

Mensen zitten achter hun PC.. maar eigenlijk ervoor.. en achter het stuur.. of toch voor het stuur?.. alles is relatief ....
  maandag 14 maart 2005 @ 22:28:27 #259
52657 pea4fun
pi_25513896
@ vava, dat lijkt me er wel bij passen ja. Hoewel als de jurken lang uitvallen je de schoenen toch niet ziet

@ shreever, voor jou stond volgens mij ook nog een aanbod van citygirl (eerste pagina van dit topic)
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2005 @ 22:28:31 #260
47213 ArmaniMania
pi_25513899
En we zijn weer van het lijstje af. Laat maar anders, ik ga wel wat anders doen
  maandag 14 maart 2005 @ 22:31:14 #261
52657 pea4fun
pi_25513969
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:28 schreef ArmaniMania het volgende:
En we zijn weer van het lijstje af. Laat maar anders, ik ga wel wat anders doen
Hoezo van het lijstje af? Hier Kesselmeet, voorpret & info sta je er gewoon nog op hoor...of bedoel je dat ik je eraf moet halen? Zou jammer zijn, het is bij je in de buurt toch?
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:29:28 #262
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25517567
ff lezen of ik wat gemist heb....3 dagen zonder internet is hééééél erg
  dinsdag 15 maart 2005 @ 22:43:23 #263
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_25525441
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 14:26 schreef pea4fun het volgende:

@ Sandertje, er horen van die witte kniekousen onder, ze zou kijken of ze die nog had, of dat degene die het pak gedragen had ze nog had. En dan gewoon een nette schoen, zwart of bruin als je die hebt. Wat is je schoenmaat?
Kniekousen heb ik zelf helaas niet.

Ik heb schoenmaat 43, maar ik heb zelf alleen van die "moderne" schoenen.
Maar ik leef in een mannenhuishouden van 4 man, en iedereen heeft maat 43.
Eens kijken wat er in de schoenenkast ligt.
.
..
...
....
  woensdag 16 maart 2005 @ 01:58:12 #264
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_25527326
Hieperdepiep!

Als er nog ruimte is om plaatjes van een kerel te schieten
dan kan ik bij deze meedelen dat ik graag even aankom.

Ik woon namelijk 5 minuten van Kessel vandaan en heb zo goed als
niets aan foto's van mezelf digitaal.

Lelijk is de gek niet en dat kasteeltje is echt een super locatie,
dus als de hobby fotograven me vast willen leggen op de gevoelige plaat.

Dan kom ik graag even aan mits de dames en heren me het resultaat in *.jpg
willen toezenden.

Uiteraard interesseerd het me niet wat jullie er verder meedoen. Dus plaatsen op fok
of anderszins als portefolio gebruiken is zwaar ok.

ow en zou voor het eerst zijn dat de gek internet ppl ontmoet
  woensdag 16 maart 2005 @ 02:13:25 #265
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_25527421
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:58 schreef doemaardrie het volgende:
-knip-
Rede van die post is dat de gek
als lurker sommige plaatjes van users
wel heeeeeeeeel mooi vond.

en zichzelf zo ook graag wel eens wil zien!
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:38:44 #266
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25528874
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 02:13 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

Rede van die post is dat de gek
als lurker sommige plaatjes van users
wel heeeeeeeeel mooi vond.

en zichzelf zo ook graag wel eens wil zien!
Je hoeft je niet te excuseren voor je ijdelheid, hoor

- Privacy Matters
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:40:54 #267
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25528896
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
@ vava, dat lijkt me er wel bij passen ja. Hoewel als de jurken lang uitvallen je de schoenen toch niet ziet

@ shreever, voor jou stond volgens mij ook nog een aanbod van citygirl (eerste pagina van dit topic)
Ik zal het eens gaan bespreken Maar het lijkt erop dat het dus wel goed komt met het vervoer
  woensdag 16 maart 2005 @ 10:25:10 #268
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25529213
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:29 schreef Robertje het volgende:
ff lezen of ik wat gemist heb....3 dagen zonder internet is hééééél erg

Je leven, wat doe je
pi_25530399
Tja, het forum heeft anders ook niet echt meegeholpen. Getuige ook het feit dat dit pas deel 1 is.
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:54:48 #270
52657 pea4fun
pi_25534375
Ah, een mannelijk model erbij! Morgen zal ik een nieuw lijstje maken, ben nu te moe.

@ sandertje, als het echt geen gezicht is die schoenen, dan knippen we de foto's wel bij je enkels af
pi_25534613
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 13:06 schreef dawg het volgende:
Tja, het forum heeft anders ook niet echt meegeholpen. Getuige ook het feit dat dit pas deel 1 is.
Er valt ook weinig te slowchatten zo

Maargoed, er is verbetering beloofd dus daar heb ik het volste vertrouwen in
Let's plant a tree
  donderdag 17 maart 2005 @ 00:26:37 #272
52349 purplerose
pi_25534977
ik heb dr zin an!!

me jurk begint er ook al echt als een jurk uit te zien
  donderdag 17 maart 2005 @ 00:36:49 #273
52657 pea4fun
pi_25535155
@ vava, het lijkt nu vlotter te lopen

@ purplerose, laat je hem ff hier zien? ik ben wel nieuwsgierig
pi_25535250
Wat loopt vlotter? slowchat?
pi_25535258
Waar? Hier???
  donderdag 17 maart 2005 @ 00:43:44 #276
52657 pea4fun
pi_25535280
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:41 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Wat loopt vlotter? slowchat?
Het hele forum, maar nu ga ik slapen, en morgen maar weer kijken hoe het gaat... trusten
pi_25535289
Trusten
pi_25548199

Tenminste iemand die de stilte doorbreekt.
  donderdag 17 maart 2005 @ 18:24:34 #279
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25548258
Eehhhh....
  donderdag 17 maart 2005 @ 21:08:08 #280
52657 pea4fun
pi_25552319
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 18:21 schreef dawg het volgende:

Tenminste iemand die de stilte doorbreekt.
Tja, soms komt het echte leven er een beetje tussen, maar hier een update van het lijstje

Wie gaan er mee?

fotografen
Pea4fun (aanstichtster)
Rewimo + Christan
qltel
Robertje
Shark.Bait
Xilantof
Jagganath
Lord Dreamer
Offy
Dawg
Subhuman
Armanimania
Kwiebuske
Luap
Anitra

Borelius
Bowiefan
Klonk

Modellen
Marietje
Citygirl
Purplerose
Vava
Phoenixx
Ijzercookie
Merel
_evenstar_
Aelalcalorgan
Sandertje
Doemaardrie

misschien
longinus
Troel
Gutteguttegut

[ Bericht 2% gewijzigd door pea4fun op 19-03-2005 19:48:27 ]
pi_25554891
Rewimo heeft mij overgehaald
Ik wil me opgeven op het misschien lijstjemoet nog ff kijken, als ik een opdracht krijg voor een festival dan ben ik er nl niet als fotograaf
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:52:07 #282
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25555019
Shreever, als je een week van te voren nog geen vervoer hebt, laat dat dan even weten in mijn fotoboek. Ik heb een tweeling op mijn lijst van modellen staan die nog steeds niet weten of ze meegaan. De knoop hak ik de laatste week door, als ze niet meewillen dan kunnen we wel iets afspreken. Of ik nou over Veenendaal of Apeldoorn/Arnhem rijd maakt niet zo veel uit.
- Privacy Matters
  vrijdag 18 maart 2005 @ 09:48:17 #283
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25560004
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef RonaldV het volgende:
Shreever, als je een week van te voren nog geen vervoer hebt, laat dat dan even weten in mijn fotoboek. Ik heb een tweeling op mijn lijst van modellen staan die nog steeds niet weten of ze meegaan. De knoop hak ik de laatste week door, als ze niet meewillen dan kunnen we wel iets afspreken. Of ik nou over Veenendaal of Apeldoorn/Arnhem rijd maakt niet zo veel uit.
*notitie maakt
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:31:59 #284
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25593417
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 21:08 schreef pea4fun het volgende:
Modellen
DE yvonne schijf je wel met een kleine "y"

De lijst op alfabetische volgorde zetten is misschien handiger voor mensen om te zien of ze erbij staan en net meteen gaan afzeggen omdat ze niet kunnen zoeken...

tis maar een idee
  zaterdag 19 maart 2005 @ 19:49:53 #285
52657 pea4fun
pi_25593910
Anitra, welkom bij de club

@ sharkbait...ach als er DE voor staat weet iedereen welke yvonne het is
pi_25596847
Moet ik me officieel voorstellen of kan ik gewoon binnen glippen?
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:46:50 #287
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25598664
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:37 schreef Anitra het volgende:
mag allebei
- Privacy Matters
pi_25599840
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:37 schreef Anitra het volgende:
Naar binnen geglipt ben je al

Wel leuk hoor, zoveel mensen! Aardig wat Zeeuwse bolussen die ik mee moet nemen
Let's plant a tree
pi_25600224
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef Vava het volgende:

Wel leuk hoor, zoveel mensen! Aardig wat Zeeuwse bolussen die ik mee moet nemen
Wat dacht je van de hoeveelheden brownies die gebakken moeten worden
maar bolussen

Pea, volgens mij moeten we een bourgondisch-achtige foto kunnen maken . Brownies, bolussen en vlaai en dan dus een tafel vol
pi_25600449
Brownies
Echte Limburgse vlaaien
Let's plant a tree
  zaterdag 19 maart 2005 @ 23:58:27 #291
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25600660
Fok-FOT-Vreet meet
- Privacy Matters
pi_25601328
*lekker*
al zin in meet met al dat eten op tafel
*jammie*
pi_25601397
ik geloof dat ik toch maar niet mee ga, ben blij dat ik net 20 kilo kwijt ben
pi_25601724
Dan zal ik me maar hier ff voorstellen
Ben dus Anitra in het echte leven ook
Mama van 2 kids, 1 van 10 en 1 van 7 maanden.
Voornamelijk concertfotograaf, maar doe ook graag portretten
Ben ouderwets en doe het nog analoog, maar hoop snel over te gaan naar digi Nikon D70

Dat was het wel zon beetje
  zondag 20 maart 2005 @ 00:55:42 #295
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25601799
Aangenaam
- Privacy Matters
  zondag 20 maart 2005 @ 01:37:43 #296
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_25602685
quote:
Op zondag 20 maart 2005 00:51 schreef Anitra het volgende:
Dan zal ik me maar hier ff voorstellen
Ben dus Anitra in het echte leven ook
Mama van 2 kids, 1 van 10 en 1 van 7 maanden.
Voornamelijk concertfotograaf, maar doe ook graag portretten
Ben ouderwets en doe het nog analoog, maar hoop snel over te gaan naar digi Nikon D70

Dat was het wel zon beetje
Volledig handmatige spiegelreflex? Of half/vol automaat?
En haai

Volgens mij heb ik mezelf nog niet eens voorgesteld

Ik ben dus Rieneke
22 jaar oud, studente en woon in Enschede.
Ben geen mama, heb lief vriendje ennuhh jah dat was t wel.
pi_25604415
Heb een Nikon F75 met een 28-80 lens die ik niet gebruik en een 28-300 lens die veel gebruitk word. Portret doe ik lekker op de porgramma stand en concert met de hand.
en nu ga ik de spullen bij elkaar leggen want vanmiddag bespreking voor Geuzenpop en een dikken buiken sessie
  zondag 20 maart 2005 @ 20:33:43 #298
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_25618803
Hebben we iets aan een styliste/visagiste?
- Privacy Matters
  zondag 20 maart 2005 @ 21:33:25 #299
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25620366
quote:
Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:
Ik niet
  zondag 20 maart 2005 @ 21:48:50 #300
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_25620825
quote:
Lijkt me wel toch?
pi_25623364
quote:
Iemand die voor de juiste make-up zorgt! Dat lijkt me wel handig! Ik kan zelf ook wel wat op mijn gezicht smeren maar voor mooie foto's is een prof wel fijn denk ik
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')