Ik zag zoiets voorbij komen gisteravondquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:22 schreef IJzercookie het volgende:
PdeHoog: ik heb jou toegevoegd aan MSN!
Oke!quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag zoiets voorbij komen gisteravond
Hmm...das wel liefquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:55 schreef Bowiefan het volgende:
Hey gutterdeguttegut
[..]
[..]
operatie gehad![]()
![]()
en daarbij..... je mag ook best mee als fotograaf hoor![]()
Oh oh...quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:32 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb je geen keuze
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 10 maart 2005 07:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat zullen we nog wel eens zien somebody stop me!!!
Als model vond ik je zeer geslaagd 14.gif
Is dat een retorische vraag?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
Heeft ons dat in het verleden belet foto's te maken van je![]()
Kijk, dat is nou een lieve reactiequote:Op donderdag 10 maart 2005 05:24 schreef Xilantof het volgende:
Gezellig, Offy! dat je ook weer mee komt
quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
De cabrio laat ik wel thuis deze keer (past niet echt in de omgeving denk ik zo)..
Volgens mij ging de meet daar nou juist niet om...quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:43 schreef ArmaniMania het volgende:
hmm ben eens benieuwd of er nog meldingen binnenkomenPotentie is er zeker
inkoppertjequote:Op donderdag 10 maart 2005 13:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Volgens mij ging de meet daar nou juist niet om...
Kon m niet laten liggenquote:
Was mijn reactie niet lief genoegquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:39 schreef Offy het volgende:
Is dat een retorische vraag?
[..]
Kijk, dat is nou een lieve reactie
Leuk dat jij het leuk vindt dat ik meega hoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was mijn reactie niet lief genoeg
leuk dat je meegaat hoor
(voorpret == slowchat) tochquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:56 schreef Offy het volgende:
hoort dit nog bij voorpret of dwalen we teveel af?
Je bent er maar druk mee Peaquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:53 schreef pea4fun het volgende:
Hoi allemaal,
Ik kom net van de kleding, zal zo ff de foto's kijken verkleinen en hier posten.
Ik heb nog even getwijfeld, maarjah...die brownies hequote:@ Offy, ik vroeg me al af waar je bleef
Nee evenstar heef speciaal een account aangemaakt zodat ze geen onbekend model meer isquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:55 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij ben je het onbekende model nu vergeten te vermelden![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Offy het volgende:
Ik heb nog even getwijfeld, maarjah...die brownies he
Je staat erbijquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik wil graag weer model zijn, vond het vorige keer echt heel leuk!![]()
Een koets kan ik heel misschien regelen...alleen het vervoer naar het zuiden is niet te doen.
Geeen fotoboekquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
Lijkt me leuk, eens kijken of ik vrij heb.
nu heeft iedereen zoiets van "wie ben jij nu weer"
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:16 schreef pea4fun het volgende:
Nee evenstar heef speciaal een account aangemaakt zodat ze geen onbekend model meer is
Gaaf!!!!!!!!!!!! Mag ik dan een klein duoshootje met je reserveren??quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik wil graag weer model zijn, vond het vorige keer echt heel leuk!![]()
Een koets kan ik heel misschien regelen...alleen het vervoer naar het zuiden is niet te doen.
Dit print ik even uitquote:
Haha...Nog voorkeuren?quote:vergeet je die choco-reep niet dan
Neehoorquote:
Geen paniek:quote:
quote:Eventueel kan een jurk voor wie buiten deze maten valt ook nog gemaakt worden.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:47 schreef pea4fun het volgende:
@ Ijzercookie, had ik gezien. Aangezien jij zo'n beetje de eerste was met aanmelden ga ik vragen of ze de jurk die ze nog gaat maken in jouw maat maaktEven een leuk voorbeeld zoeken op internet
Huren is bij haar niet duur, maar daar kunnen we misschien beter even over mailen.
* Bowiefan extra rolletje portra apart legtquote:
leren heb ik ook gedaan vorige meet. iedereen is wel bereid antwoord te geven.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:23 schreef Klonk het volgende:
wil alleen even gerust gesteld worden dat ik als relatieve noob ook welkom ben met "domme" vragen over het voor mij compleet onbekende gebied dat portret fotografie heet, kortom ik wil er wat van leren.
Nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Is dat een must in Fotografie ?
Ja dat is wel een leuk idee!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:47 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Gaaf!!!!!!!!!!!! Mag ik dan een klein duoshootje met je reserveren??
quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja dat is wel een leuk idee!!
Na al die tijd![]()
Is met sluitspelden wel te modeleren, beter te groot als te klein toch?quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:54 schreef Rewimo het volgende:
Christan is redelijk groot voor zijn leeftijd, maar ik heb geen idee of ik hem zo ver krijg dat ie zich wil verkleden
ff afhankelijk van de datum, mag mijn naam ook op de voorlopige lijst van aanwezigen, ik zal mijn vriendin eens vragen of ze zin heeft om te poseren.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
leren heb ik ook gedaan vorige meet. iedereen is wel bereid antwoord te geven.
zo heb ik samen met D_W_B vorige meet een uitvoerige uitleg gekregen over een lichtmeter waar Ouwesok mee rond liep.
Dus leren kan er zeker
quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Is met sluitspelden wel te modeleren, beter te groot als te klein toch?
En dan Jij qltel en christan in bijbehorende outfits![]()
.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
Helaas...ik val af....
Ik zit dat weekend in Antwerpen...![]()
Als je wil kan je meerijden, dan kom ik langs Antwerpenquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
Helaas...ik val af....
Ik zit dat weekend in Antwerpen...![]()
Ik kom 2cm tekort.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:18 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe moet dat nu met de duoshoot
![]()
![]()
![]()
Andere mannen die model staan die groter zijn dan 1,84 m?
Er zit iets in mijn maat tussen!quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:14 schreef pea4fun het volgende:
Hier komen de foto's van de kleding, met de daarbij horende maten. Bedenk dat ze om een paspop hangen die zelfs maatje 34 aankan, soms toont het niet zo super. Verder komen er bij sommige pakken nog een aantal accesoires, zoals een hoedje, of kettingen. Bij een aantal jurken hoort een hoepel die er nu niet inzit.
Om te beginnen de dienstmeid. Dit is geen jurk tot op de grond mt44
[afbeelding]
mt40
[afbeelding]
Deze toont dus niet op zo'n klein popje, de kleur is wat groener als je hier ziet, de jurk is mt 54 ongeveer
[afbeelding]
zo'n hoepel hoort dus onder de meeste jurken, deze is mt44
[afbeelding]
mt38/40
[afbeelding]
Koppeltje mt 44 man mt M/L
[afbeelding]
kids bij het koppeltje mt 6 tot 8 jaar ongeveer
[afbeelding]
man kleine maat M denk ik. Bij de mannen horen overal kniebroeken.
[afbeelding]
man maat M/L
[afbeelding]
man mt XL
[afbeelding]
man mt XXL, wat dus ook duidelijk weer niet toont op zo'n klein popje.
[afbeelding]
robin hood mt XL hoort natuurlijk een hoedje en een boog bij.
[afbeelding]
Ze heeft ook iig 2 pruiken dat ik gezien heb voor als we dat leuk vinden. Mocht Sandertje graag als monnik gaan dan wil ze die nog wel maken. Eventueel kan een jurk voor wie buiten deze maten valt ook nog gemaakt worden. Bedenk wel dat een te grote jurk voor de foto redelijk op maat kan worden gemaakt met veiligheidsspelden, een te kleine kan je niks mee. Voor de verdere accesoires tja, dat zie je wel op de meet
*schunnig inkoppertje voor zich houdt*quote:
We komen er niet langs, we komen ervandaanquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:10 schreef Sandertje21 het volgende:
Komt er toevallig nog iemand langs Roosendaal die dag?
En met mij dan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alleen Christan aan de voorkant van de camera
Misschien moet qltel het goede voorbeeld gevenquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Pea, Christan heeft maat 116. Maar nogmaals, ik weet niet of hij over te halen is![]()
Dat is iedereen allang weer vergeten johquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:56 schreef pea4fun het volgende:
@ Dawg, goed idee, had ik zelf ook al aan lopen denken Offy houdt je mond he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |