Ik zag zoiets voorbij komen gisteravondquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:22 schreef IJzercookie het volgende:
PdeHoog: ik heb jou toegevoegd aan MSN!
Oke!quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag zoiets voorbij komen gisteravond
Hmm...das wel liefquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:55 schreef Bowiefan het volgende:
Hey gutterdeguttegut
[..]
[..]
operatie gehad![]()
![]()
en daarbij..... je mag ook best mee als fotograaf hoor![]()
Oh oh...quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:32 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb je geen keuze
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 10 maart 2005 07:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat zullen we nog wel eens zien somebody stop me!!!
Als model vond ik je zeer geslaagd 14.gif
Is dat een retorische vraag?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
Heeft ons dat in het verleden belet foto's te maken van je![]()
Kijk, dat is nou een lieve reactiequote:Op donderdag 10 maart 2005 05:24 schreef Xilantof het volgende:
Gezellig, Offy! dat je ook weer mee komt
quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
De cabrio laat ik wel thuis deze keer (past niet echt in de omgeving denk ik zo)..
Volgens mij ging de meet daar nou juist niet om...quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:43 schreef ArmaniMania het volgende:
hmm ben eens benieuwd of er nog meldingen binnenkomenPotentie is er zeker
inkoppertjequote:Op donderdag 10 maart 2005 13:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Volgens mij ging de meet daar nou juist niet om...
Kon m niet laten liggenquote:
Was mijn reactie niet lief genoegquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:39 schreef Offy het volgende:
Is dat een retorische vraag?
[..]
Kijk, dat is nou een lieve reactie
Leuk dat jij het leuk vindt dat ik meega hoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was mijn reactie niet lief genoeg
leuk dat je meegaat hoor
(voorpret == slowchat) tochquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:56 schreef Offy het volgende:
hoort dit nog bij voorpret of dwalen we teveel af?
Je bent er maar druk mee Peaquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:53 schreef pea4fun het volgende:
Hoi allemaal,
Ik kom net van de kleding, zal zo ff de foto's kijken verkleinen en hier posten.
Ik heb nog even getwijfeld, maarjah...die brownies hequote:@ Offy, ik vroeg me al af waar je bleef
Nee evenstar heef speciaal een account aangemaakt zodat ze geen onbekend model meer isquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:55 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij ben je het onbekende model nu vergeten te vermelden![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Offy het volgende:
Ik heb nog even getwijfeld, maarjah...die brownies he
Je staat erbijquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik wil graag weer model zijn, vond het vorige keer echt heel leuk!![]()
Een koets kan ik heel misschien regelen...alleen het vervoer naar het zuiden is niet te doen.
Geeen fotoboekquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
Lijkt me leuk, eens kijken of ik vrij heb.
nu heeft iedereen zoiets van "wie ben jij nu weer"
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:16 schreef pea4fun het volgende:
Nee evenstar heef speciaal een account aangemaakt zodat ze geen onbekend model meer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |