En lampen...Of overdrijf ik nu?quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:33 schreef Rewimo het volgende:
O, nog een vraagje Pea: kunnen we daar beschikken over elektriciteit? Zodat we eventueel accu's/batterijen kunnen opladen? In dat geval is het tevens zinnig om wat snoeren met meerdere stopcontacten te regelen
haha ik kan mijn vriend eventjes een flinke por geven natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:47 schreef Shark.Bait het volgende:
1 of 2 mannelijke modellen zou toch ook wel geinig zijn-om het plaatje compleet te maken (en dan is pea ook weer tevree denk ik)....vooral als ze een harnas aan zouden hebben
ervaringen uit het verleden blahblahblahquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:10 schreef pea4fun het volgende:
@Bowiefan, ik zal je toch maar bij de fotografen zetten...model wordt je vanzelf wel
Cool Subquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:55 schreef Subhuman het volgende:
Zet mij maar gewoon op de zeker-lijst. Voor 15 mei is de agenda nog leeg, en ik ga er gewoon voor zorgen dat dat zo blijft!![]()
Helemaal niet flauw. Heel goed meegedadchtquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:41 schreef Ouwesok het volgende:
Hele flauwe vraag: Hoe is de parkeerruimte bij het kasteel
Ik trek even de flevo van vorig jaar in herinnering waarbij we toch een behoorlijk stuk dijk in beslag namen met alle Fok!-voertuigen
Dan kunnen we leuk een bourgondische scene opzettenquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:19 schreef pea4fun het volgende:
@ vava...lekkerWe maken er een vreetmeet van, limburgse vlaai, zeeuwse bolussen en brownies van PdeHoog!
Je mag ook zonder kostuum mee hoor. Ennuh...Ik heb geen museum tot mijn beschikking, dus harnassen zullen er niet inzittenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:04 schreef Sandertje21 het volgende:
Als er een kostuum in mijn maat is wil ik best mee.
Ik weet niet of je me in een harnas wil hijsen, maar dat moet fysiek geen probleem zijn.
Geen idee wat die dingen wegen, maar ik neem aan niet meer dan een kilo of 60?
Nee hoor, ik kom wel.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je mag ook zonder kostuum mee hoor. Ennuh...Ik heb geen museum tot mijn beschikking, dus harnassen zullen er niet inzitten
Je gaf wel je lengte en gewicht door in dat andere topic, maar ik heb geen idee welke maat dat ongeveer is.
Zal ik je alvast op de lijst erbij zetten? of twijfel je nog?
Lijst aangepastquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:10 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom wel.
Met of zonder kostuum.
ik denk dat ik daar wel wat mee kan. Zal morgen even kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:21 schreef Sandertje21 het volgende:
Hoe bereken je ongeveer die maten trouwens?
Als ik iets koop is het meestal XL of XXL, maar daar kun jij weinig mee denk ik.
Nope.. helaas voor jou niet. Maar mijn zus heeft wel een hele leuke broer. Lekker ding zeggen ze. Maar ik ben em nog nooit tegengekomen!quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:10 schreef pea4fun het volgende:
@ Sharkbait...Heb je niet een leuke broer ofzo?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:13 schreef Vava het volgende:
Ik wil wel Zeeuwse bolussen meenemen voor bij de koffie hoor! Jullie betalen de entree al!
Heeft die collega alleen kleding, of ook pruiken, baarden, snorren?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:50 schreef pea4fun het volgende:
Morgen ga ik kijken wat mijn kledingbron heeftIk zal wel foto's maken zodat ik het kan laten zien. Waarschijnlijk zullen dat geen 10 jurken zijn, maar mensen met dezelfde maten kunnen natuurlijk eens wisselen. En ook foto's met je eigen kleren kunnen leuk zijn. Vanalles wat lijkt me het leukst.
Ja echte Zeeuwse drollen, van de best bakker van Goesquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
zeeuwse drollen!!!!
Da's lang geleden... te lang eigenlijk....
In Rome zit er ook nog eenquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:12 schreef Sandertje21 het volgende:
Ben ik nou echt de enige man die in een jurk durft?
Mietjequote:Op woensdag 9 maart 2005 23:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
In Rome zit er ook nog een
We hebben hem even aan de msn gehad maar hij zag een beetje tegen de afstand op
Breng je dan ook gehoornde helmen, zwaarden en berenvellen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:30 schreef ArmaniMania het volgende:
Iets in de trant van de kelten lijkt me ook erg stoer, maar dan kom ik weer met te veel ideeën he?
quote:
Zet mij maar op t lijstje.. en ik neem naar verwachting iig een manspersoon mee dus die heisen we wel in kostuumquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:10 schreef pea4fun het volgende:
@ rewimo, wacht nog maar even met complimentjes tot het over is hoor...Ik heb vantevoren met zoiets altijd nachtmerries....Maar er is stroom! en een extra verdeeldoos voor meer stopcontacten is helemaal zo'n slecht idee nog niet...
@ robertje,nou...daar zeg je wat...het zaaltje wat er bij is is erg donker geloof ik.
@ Aelalcallorgan dus ik kan je op de lijst zetten? Ennuh...als je voor een mannelijk model kunt zorgen zou dat erg leuk zijn
@Bowiefan, ik zal je toch maar bij de fotografen zetten...model wordt je vanzelf wel
@ Sharkbait...Heb je niet een leuke broer ofzo?
@ purplerose, heb nog een model met die matenkomt goed uit. Ow en jij nam ook jouw eigen jurk mee he?
Ga ik nu even het lijstje updaten.
* zichzelf in de voet schiet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:35 schreef Offy het volgende:
[..]![]()
ik sta op de lijst van fotografen hoor, dat je dat even weet
Ik denk dat er genoeg modellen zijn....quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik denk dat er genoeg modellen zijn....
operatie gehadquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:34 schreef pea4fun het volgende:
Lijstje opnieuw aangepast. Ik denk dat we hierbij een stop moeten gaan zetten op de modellen, iig de vrouwelijke modellen.
Eerlijk gezegd heb je geen keuzequote:Op donderdag 10 maart 2005 00:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Genoeg vrouwelijke modellen ja, maarreh... echte mannen zijn welkom hoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
Dat zullen we nog wel eens zien somebody stop me!!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:35 schreef Offy het volgende:![]()
Heeft ons dat in het verleden belet foto's te maken van jequote:Op woensdag 9 maart 2005 23:35 schreef Offy het volgende:
[..]![]()
Ik zag zoiets voorbij komen gisteravondquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:22 schreef IJzercookie het volgende:
PdeHoog: ik heb jou toegevoegd aan MSN!
Oke!quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag zoiets voorbij komen gisteravond
Hmm...das wel liefquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:55 schreef Bowiefan het volgende:
Hey gutterdeguttegut
[..]
[..]
operatie gehad![]()
![]()
en daarbij..... je mag ook best mee als fotograaf hoor![]()
Oh oh...quote:Op donderdag 10 maart 2005 07:32 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb je geen keuze
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 10 maart 2005 07:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat zullen we nog wel eens zien somebody stop me!!!
Als model vond ik je zeer geslaagd 14.gif
Is dat een retorische vraag?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
Heeft ons dat in het verleden belet foto's te maken van je![]()
Kijk, dat is nou een lieve reactiequote:Op donderdag 10 maart 2005 05:24 schreef Xilantof het volgende:
Gezellig, Offy! dat je ook weer mee komt
quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
De cabrio laat ik wel thuis deze keer (past niet echt in de omgeving denk ik zo)..
Volgens mij ging de meet daar nou juist niet om...quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:43 schreef ArmaniMania het volgende:
hmm ben eens benieuwd of er nog meldingen binnenkomenPotentie is er zeker
inkoppertjequote:Op donderdag 10 maart 2005 13:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Volgens mij ging de meet daar nou juist niet om...
Kon m niet laten liggenquote:
Was mijn reactie niet lief genoegquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:39 schreef Offy het volgende:
Is dat een retorische vraag?
[..]
Kijk, dat is nou een lieve reactie
Leuk dat jij het leuk vindt dat ik meega hoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was mijn reactie niet lief genoeg
leuk dat je meegaat hoor
(voorpret == slowchat) tochquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:56 schreef Offy het volgende:
hoort dit nog bij voorpret of dwalen we teveel af?
Je bent er maar druk mee Peaquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:53 schreef pea4fun het volgende:
Hoi allemaal,
Ik kom net van de kleding, zal zo ff de foto's kijken verkleinen en hier posten.
Ik heb nog even getwijfeld, maarjah...die brownies hequote:@ Offy, ik vroeg me al af waar je bleef
Nee evenstar heef speciaal een account aangemaakt zodat ze geen onbekend model meer isquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:55 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij ben je het onbekende model nu vergeten te vermelden![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Offy het volgende:
Ik heb nog even getwijfeld, maarjah...die brownies he
Je staat erbijquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik wil graag weer model zijn, vond het vorige keer echt heel leuk!![]()
Een koets kan ik heel misschien regelen...alleen het vervoer naar het zuiden is niet te doen.
Geeen fotoboekquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
Lijkt me leuk, eens kijken of ik vrij heb.
nu heeft iedereen zoiets van "wie ben jij nu weer"
quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:16 schreef pea4fun het volgende:
Nee evenstar heef speciaal een account aangemaakt zodat ze geen onbekend model meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |