ervaringen uit het verleden blahblahblahquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:10 schreef pea4fun het volgende:
@Bowiefan, ik zal je toch maar bij de fotografen zetten...model wordt je vanzelf wel
Cool Subquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:55 schreef Subhuman het volgende:
Zet mij maar gewoon op de zeker-lijst. Voor 15 mei is de agenda nog leeg, en ik ga er gewoon voor zorgen dat dat zo blijft!![]()
Helemaal niet flauw. Heel goed meegedadchtquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:41 schreef Ouwesok het volgende:
Hele flauwe vraag: Hoe is de parkeerruimte bij het kasteel
Ik trek even de flevo van vorig jaar in herinnering waarbij we toch een behoorlijk stuk dijk in beslag namen met alle Fok!-voertuigen
Dan kunnen we leuk een bourgondische scene opzettenquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:19 schreef pea4fun het volgende:
@ vava...lekkerWe maken er een vreetmeet van, limburgse vlaai, zeeuwse bolussen en brownies van PdeHoog!
Je mag ook zonder kostuum mee hoor. Ennuh...Ik heb geen museum tot mijn beschikking, dus harnassen zullen er niet inzittenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:04 schreef Sandertje21 het volgende:
Als er een kostuum in mijn maat is wil ik best mee.
Ik weet niet of je me in een harnas wil hijsen, maar dat moet fysiek geen probleem zijn.
Geen idee wat die dingen wegen, maar ik neem aan niet meer dan een kilo of 60?
Nee hoor, ik kom wel.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je mag ook zonder kostuum mee hoor. Ennuh...Ik heb geen museum tot mijn beschikking, dus harnassen zullen er niet inzitten
Je gaf wel je lengte en gewicht door in dat andere topic, maar ik heb geen idee welke maat dat ongeveer is.
Zal ik je alvast op de lijst erbij zetten? of twijfel je nog?
Lijst aangepastquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:10 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom wel.
Met of zonder kostuum.
ik denk dat ik daar wel wat mee kan. Zal morgen even kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:21 schreef Sandertje21 het volgende:
Hoe bereken je ongeveer die maten trouwens?
Als ik iets koop is het meestal XL of XXL, maar daar kun jij weinig mee denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |