Gaaf!!!!!!!!!!!! Mag ik dan een klein duoshootje met je reserveren??quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik wil graag weer model zijn, vond het vorige keer echt heel leuk!![]()
Een koets kan ik heel misschien regelen...alleen het vervoer naar het zuiden is niet te doen.
Dit print ik even uitquote:
Haha...Nog voorkeuren?quote:vergeet je die choco-reep niet dan
Neehoorquote:
Geen paniek:quote:
quote:Eventueel kan een jurk voor wie buiten deze maten valt ook nog gemaakt worden.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:47 schreef pea4fun het volgende:
@ Ijzercookie, had ik gezien. Aangezien jij zo'n beetje de eerste was met aanmelden ga ik vragen of ze de jurk die ze nog gaat maken in jouw maat maaktEven een leuk voorbeeld zoeken op internet
Huren is bij haar niet duur, maar daar kunnen we misschien beter even over mailen.
* Bowiefan extra rolletje portra apart legtquote:
leren heb ik ook gedaan vorige meet. iedereen is wel bereid antwoord te geven.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:23 schreef Klonk het volgende:
wil alleen even gerust gesteld worden dat ik als relatieve noob ook welkom ben met "domme" vragen over het voor mij compleet onbekende gebied dat portret fotografie heet, kortom ik wil er wat van leren.
Nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Is dat een must in Fotografie ?
Ja dat is wel een leuk idee!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:47 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Gaaf!!!!!!!!!!!! Mag ik dan een klein duoshootje met je reserveren??
quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ja dat is wel een leuk idee!!
Na al die tijd![]()
Is met sluitspelden wel te modeleren, beter te groot als te klein toch?quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:54 schreef Rewimo het volgende:
Christan is redelijk groot voor zijn leeftijd, maar ik heb geen idee of ik hem zo ver krijg dat ie zich wil verkleden
ff afhankelijk van de datum, mag mijn naam ook op de voorlopige lijst van aanwezigen, ik zal mijn vriendin eens vragen of ze zin heeft om te poseren.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
leren heb ik ook gedaan vorige meet. iedereen is wel bereid antwoord te geven.
zo heb ik samen met D_W_B vorige meet een uitvoerige uitleg gekregen over een lichtmeter waar Ouwesok mee rond liep.
Dus leren kan er zeker
quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Is met sluitspelden wel te modeleren, beter te groot als te klein toch?
En dan Jij qltel en christan in bijbehorende outfits![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |