quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
Helaas...ik val af....
Ik zit dat weekend in Antwerpen...![]()
Als je wil kan je meerijden, dan kom ik langs Antwerpenquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
Helaas...ik val af....
Ik zit dat weekend in Antwerpen...![]()
Ik kom 2cm tekort.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:18 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe moet dat nu met de duoshoot
![]()
![]()
![]()
Andere mannen die model staan die groter zijn dan 1,84 m?
Er zit iets in mijn maat tussen!quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:14 schreef pea4fun het volgende:
Hier komen de foto's van de kleding, met de daarbij horende maten. Bedenk dat ze om een paspop hangen die zelfs maatje 34 aankan, soms toont het niet zo super. Verder komen er bij sommige pakken nog een aantal accesoires, zoals een hoedje, of kettingen. Bij een aantal jurken hoort een hoepel die er nu niet inzit.
Om te beginnen de dienstmeid. Dit is geen jurk tot op de grond mt44
[afbeelding]
mt40
[afbeelding]
Deze toont dus niet op zo'n klein popje, de kleur is wat groener als je hier ziet, de jurk is mt 54 ongeveer
[afbeelding]
zo'n hoepel hoort dus onder de meeste jurken, deze is mt44
[afbeelding]
mt38/40
[afbeelding]
Koppeltje mt 44 man mt M/L
[afbeelding]
kids bij het koppeltje mt 6 tot 8 jaar ongeveer
[afbeelding]
man kleine maat M denk ik. Bij de mannen horen overal kniebroeken.
[afbeelding]
man maat M/L
[afbeelding]
man mt XL
[afbeelding]
man mt XXL, wat dus ook duidelijk weer niet toont op zo'n klein popje.
[afbeelding]
robin hood mt XL hoort natuurlijk een hoedje en een boog bij.
[afbeelding]
Ze heeft ook iig 2 pruiken dat ik gezien heb voor als we dat leuk vinden. Mocht Sandertje graag als monnik gaan dan wil ze die nog wel maken. Eventueel kan een jurk voor wie buiten deze maten valt ook nog gemaakt worden. Bedenk wel dat een te grote jurk voor de foto redelijk op maat kan worden gemaakt met veiligheidsspelden, een te kleine kan je niks mee. Voor de verdere accesoires tja, dat zie je wel op de meet
*schunnig inkoppertje voor zich houdt*quote:
We komen er niet langs, we komen ervandaanquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:10 schreef Sandertje21 het volgende:
Komt er toevallig nog iemand langs Roosendaal die dag?
En met mij dan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alleen Christan aan de voorkant van de camera
Misschien moet qltel het goede voorbeeld gevenquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Pea, Christan heeft maat 116. Maar nogmaals, ik weet niet of hij over te halen is![]()
Dat is iedereen allang weer vergeten johquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:56 schreef pea4fun het volgende:
@ Dawg, goed idee, had ik zelf ook al aan lopen denken Offy houdt je mond he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |