Das lief, maar zo'n wereldreis is het nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:17 schreef dawg het volgende:
Dan zal ik wel een thermoskan vullen met koffie, pea.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Das lief, maar zo'n wereldreis is het nou ook weer niet hoorVan mij uit is het maar 35 km. En ik mag daar een koffiezetapparaat neerzetten...verse koffie voor iedereen (en thee natuurlijk
)
quote:Ow er vaart trouwens ook een pondje daar...is ook erg leuk!
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[..]
Varende pondjes... de chocola van Offy?
Dat zou handig zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:29 schreef huiz het volgende:
Ik neem aan dat niet alle foto's op een vergrendelde site blijven en dat de niet-meeters ook mee kunnen genieten
- Ik woon in Veenendaal (zo, dat mysterie ook opgelost), handig voor Shreever om mee te rijden
Achter is geheel relatief.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
Helaas
Ik mag van Pea die dag ACHTER de camera staan.
Hoezo van het lijstje af? Hier Kesselmeet, voorpret & info sta je er gewoon nog op hoor...of bedoel je dat ik je eraf moet halen? Zou jammer zijn, het is bij je in de buurt toch?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:28 schreef ArmaniMania het volgende:
En we zijn weer van het lijstje af. Laat maar anders, ik ga wel wat anders doen
Kniekousen heb ik zelf helaas niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:26 schreef pea4fun het volgende:
@ Sandertje, er horen van die witte kniekousen onder, ze zou kijken of ze die nog had, of dat degene die het pak gedragen had ze nog had. En dan gewoon een nette schoen, zwart of bruin als je die hebt. Wat is je schoenmaat?
Rede van die post is dat de gekquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:58 schreef doemaardrie het volgende:
-knip-
Je hoeft je niet te excuseren voor je ijdelheid, hoorquote:Op woensdag 16 maart 2005 02:13 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Rede van die post is dat de gek
als lurker sommige plaatjes van users
wel heeeeeeeeel mooi vond.
en zichzelf zo ook graag wel eens wil zien!
Ik zal het eens gaan besprekenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
@ vava, dat lijkt me er wel bij passen ja. Hoewel als de jurken lang uitvallen je de schoenen toch niet ziet
@ shreever, voor jou stond volgens mij ook nog een aanbod van citygirl (eerste pagina van dit topic)
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:29 schreef Robertje het volgende:
ff lezen of ik wat gemist heb....3 dagen zonder internet is hééééél erg![]()
Er valt ook weinig te slowchatten zoquote:Op woensdag 16 maart 2005 13:06 schreef dawg het volgende:
Tja, het forum heeft anders ook niet echt meegeholpen. Getuige ook het feit dat dit pas deel 1 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |