Hoezo van het lijstje af? Hier Kesselmeet, voorpret & info sta je er gewoon nog op hoor...of bedoel je dat ik je eraf moet halen? Zou jammer zijn, het is bij je in de buurt toch?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:28 schreef ArmaniMania het volgende:
En we zijn weer van het lijstje af. Laat maar anders, ik ga wel wat anders doen
Kniekousen heb ik zelf helaas niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:26 schreef pea4fun het volgende:
@ Sandertje, er horen van die witte kniekousen onder, ze zou kijken of ze die nog had, of dat degene die het pak gedragen had ze nog had. En dan gewoon een nette schoen, zwart of bruin als je die hebt. Wat is je schoenmaat?
Rede van die post is dat de gekquote:Op woensdag 16 maart 2005 01:58 schreef doemaardrie het volgende:
-knip-
Je hoeft je niet te excuseren voor je ijdelheid, hoorquote:Op woensdag 16 maart 2005 02:13 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Rede van die post is dat de gek
als lurker sommige plaatjes van users
wel heeeeeeeeel mooi vond.
en zichzelf zo ook graag wel eens wil zien!
Ik zal het eens gaan besprekenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
@ vava, dat lijkt me er wel bij passen ja. Hoewel als de jurken lang uitvallen je de schoenen toch niet ziet
@ shreever, voor jou stond volgens mij ook nog een aanbod van citygirl (eerste pagina van dit topic)
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:29 schreef Robertje het volgende:
ff lezen of ik wat gemist heb....3 dagen zonder internet is hééééél erg![]()
Er valt ook weinig te slowchatten zoquote:Op woensdag 16 maart 2005 13:06 schreef dawg het volgende:
Tja, het forum heeft anders ook niet echt meegeholpen. Getuige ook het feit dat dit pas deel 1 is.
Het hele forum, maar nu ga ik slapen, en morgen maar weer kijken hoe het gaat...quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:41 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Wat loopt vlotter? slowchat?
Tja, soms komt het echte leven er een beetje tussen, maar hier een update van het lijstjequote:Op donderdag 17 maart 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tenminste iemand die de stiltedoorbreekt.
*notitie maaktquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef RonaldV het volgende:
Shreever, als je een week van te voren nog geen vervoer hebt, laat dat dan even weten in mijn fotoboek. Ik heb een tweeling op mijn lijst van modellen staan die nog steeds niet weten of ze meegaan. De knoop hak ik de laatste week door, als ze niet meewillen dan kunnen we wel iets afspreken. Of ik nou over Veenendaal of Apeldoorn/Arnhem rijd maakt niet zo veel uit.
DE yvonne schijf je wel met een kleine "y"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |