Als mijn onlatteuze poses niet gepost mogen worden blijft er waarschijnlijk niet veel over, ik heb de gave om vaak vreselijk op foto's te staanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Ja klopt helemaal. We hebben (als een model dat wilde) eerst de foto's door het model laten bekijken. (Overigens mag je wat dat betreft ook op het gezonde verstand van de fotograaf zelf vertrouwen, dat hij/zij een onflatteuze pose niet plaatst...)
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:31 schreef Offy het volgende:
[..]
Dat is iedereen allang weer vergeten joh
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:44 schreef Rewimo het volgende:
(Overigens mag je wat dat betreft ook op het gezonde verstand van de fotograaf zelf vertrouwen, dat hij/zij een onflatteuze pose niet plaatst...)
Jouw poses zijn NOOIT onflatteusquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:55 schreef Offy het volgende:
[..]
ik kan er maar beter mijn mond over houden
Game onquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef Offy het volgende:
Nu is het oorlog, dat begrijp je zeker wel?![]()
mooi... ik neem wel wat zwaarden en schilden mee.. kunnen jullie op z'n middeleeuws uitleven.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef Offy het volgende:
Ja maar je bent nog niet met FOT-fotografen meegeweestquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:09 schreef Shreever het volgende:
[..]
Als mijn onlatteuze poses niet gepost mogen worden blijft er waarschijnlijk niet veel over, ik heb de gave om vaak vreselijk op foto's te staan
Helaasquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:25 schreef dawg het volgende:
Wat lees ik nu? PdeHoog model? Die dag kan dan al niet meer stuk!
Kom maar....ik kan je hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef Offy het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |