Game onquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef Offy het volgende:
Nu is het oorlog, dat begrijp je zeker wel?![]()

mooi... ik neem wel wat zwaarden en schilden mee.. kunnen jullie op z'n middeleeuws uitleven.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef Offy het volgende:

Ja maar je bent nog niet met FOT-fotografen meegeweestquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:09 schreef Shreever het volgende:
[..]
Als mijn onlatteuze poses niet gepost mogen worden blijft er waarschijnlijk niet veel over, ik heb de gave om vaak vreselijk op foto's te staan

Helaasquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:25 schreef dawg het volgende:
Wat lees ik nu? PdeHoog model? Die dag kan dan al niet meer stuk!

Kom maar....ik kan je hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef Offy het volgende:

quote:

Jij bent gemeenquote:

Goed nieuws, er blijkt nog een jurk te zijn. Met zo'n uitstekend kontje als je begrijpt wat ik bedoel...waarschijnlijk een maatje 38...ennuh...als je laarzen aantrekt lijkt een iets te korte jurk zo te horenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:46 schreef Aelalcallorgan het volgende:
lalala..
ik vraag me af of ik die kleinste jurk ga passen
Volgens mij komtie tot mijn kuiten
Ik heb niet zon enorme boezem dus ik denk dat die maat 40 te groot gaat zijn, maar goed, we zien wel.

Je mag er ook best voor hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas
Ik mag van Pea die dag ACHTER de camera staan.

Ik ben voorquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Goed nieuws, er blijkt nog een jurk te zijn. Met zo'n uitstekend kontje als je begrijpt wat ik bedoel...waarschijnlijk een maatje 38...ennuh...als je laarzen aantrekt lijkt een iets te korte jurk zo te horen![]()
Ik zorg voor een voorraad veiligheidsspelden om teveel aan stof op bepaalde plaatsen weg te werken...of anders extra sokken mee nemen voor vulling

Ongetwijfeldquote:

Niks mis met jou. Dat je een beetje maat meer hebt komt ook nog eens goed uit. In die tijd van die kleren waar jullie 15 mei in gehesen worden, waren de dames tenminste van normale porporties. En niet zo als tegenwoordig dat ze zich achter een lantaarnpaal kunnen verstoppen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:35 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien!!! Dat was afgelopen zondag!
Bewijs:
[afbeelding]
Zo.. nou heb ik wel weer genoeg foto's gespamd!

Bring it onquote:
Niet snel terugkrabbelen nu hequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
alleen als Offy meedoet

Als je met de trein naar het jou bekende station komt kan je meerijden (Het is in limburg tussen venlo en roermond) Ik zet je erbij op de lijstquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:40 schreef luap het volgende:
Pea ik heb geen idee waar Kessel is maar ik kom er wel. Lijkt me erg leuk!
bedankt voor de mail
ik moet hier (FOK) meer komen... alleen tijd tekortGa proberen mijn leven te beteren, misschien is dit een goede aanleiding.

quote:

Ik zal het dat "gekke kind" (quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan wil dat gekke kind ook nog eens niet met me op de foto
Ik maak m welquote:ga ik gewoon met pea op de foto

Denk het niet, maar probeer het voor mequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zal het dat "gekke kind" (@ Offy) eens netjes vragen voor je, misschien helpt dat.
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa coolquote:Ik maak m wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |