Het hele forum, maar nu ga ik slapen, en morgen maar weer kijken hoe het gaat...quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:41 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Wat loopt vlotter? slowchat?
Tja, soms komt het echte leven er een beetje tussen, maar hier een update van het lijstjequote:Op donderdag 17 maart 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tenminste iemand die de stiltedoorbreekt.
*notitie maaktquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef RonaldV het volgende:
Shreever, als je een week van te voren nog geen vervoer hebt, laat dat dan even weten in mijn fotoboek. Ik heb een tweeling op mijn lijst van modellen staan die nog steeds niet weten of ze meegaan. De knoop hak ik de laatste week door, als ze niet meewillen dan kunnen we wel iets afspreken. Of ik nou over Veenendaal of Apeldoorn/Arnhem rijd maakt niet zo veel uit.
DE yvonne schijf je wel met een kleine "y"quote:
mag allebeiquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:37 schreef Anitra het volgende:
Moet ik me officieel voorstellen of kan ik gewoon binnen glippen?
Naar binnen geglipt ben je alquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:37 schreef Anitra het volgende:
Moet ik me officieel voorstellen of kan ik gewoon binnen glippen?
Wat dacht je van de hoeveelheden brownies die gebakken moeten wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:27 schreef Vava het volgende:
Wel leuk hoor, zoveel mensen! Aardig wat Zeeuwse bolussen die ik mee moet nemen
Volledig handmatige spiegelreflex? Of half/vol automaat?quote:Op zondag 20 maart 2005 00:51 schreef Anitra het volgende:
Dan zal ik me maar hier ff voorstellen
Ben dus Anitra in het echte leven ook
Mama van 2 kids, 1 van 10 en 1 van 7 maanden.
Voornamelijk concertfotograaf, maar doe ook graag portretten
Ben ouderwets en doe het nog analoog, maar hoop snel over te gaan naar digi Nikon D70
Dat was het wel zon beetje
Ik nietquote:Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:
Hebben we iets aan een styliste/visagiste?
Lijkt me wel toch?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef RonaldV het volgende:
Hebben we iets aan een styliste/visagiste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |