Duurt niet lang meer voordat we ook bussen krijgen waarbij migranten alleen achterin mogen zitten.quote:Kabinet wil bijstand voor migranten beperken
Gepubliceerd op woensdag 09 maart 2005
DEN HAAG (ANP) - Het kabinet wil de toegang tot de sociale zekerheid voor migranten van verschillende kanten beperken. Het gaat onder meer om het beroep dat wordt gedaan op de bijstand en de AOW.
Ook denkt het kabinet eraan de periode waarin het verblijfsrecht van een migrant afhankelijk is van de Nederlandse partner, te verlengen van drie naar vijf jaar. Daarbij wordt overwogen bijvoorbeeld 'actieve inburgeraars' te ontzien.
Dat blijkt uit een brief die staatssecretaris Van Hoof van Sociale Zaken woensdag aan de Tweede Kamer heeft geschreven. De bewindsman heeft op verzoek van de Kamer de mogelijkheden op een rij gezet om voor migranten de toegang tot de sociale zakerheid te beperken.
Wie zegt dat ze met de bus mogenquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:58 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer voordat we ook bussen krijgen waarbij migranten alleen achterin mogen zitten.
Dat doen ze toch al uit eigen beweging?quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:58 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer voordat we ook bussen krijgen waarbij migranten alleen achterin mogen zitten.
Managers kunnen best goed werk verrichten. Ze moeten alleen minimaal 60% ontslaan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:58 schreef Harry_Sack het volgende:
@Sjun ( [POL-café #538] Ode aan Gneis! )
Wat zeg je toch een prachtige dingen over het nutteloze beroep van managerHelemaal mee eens, managers verpesten alleen maar en blijken zelden nodig te zijn
En dan zeker een vochtig oor riskeren...quote:Op woensdag 9 maart 2005 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Het wordt tijd dat ik mensen titels in ga fluisteren.
Niet waar de site was down!quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En dan zeker een vochtig oor riskeren...
Vertel eens, wat had je zelf willen bedenken? Ik heb je naamsgereedschap wel gebruikt
Ook al uit het ziekenfonds?quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En dan zeker een vochtig oor riskeren...
Ik aarzelde tussen ''Creationisten op zwavelzuur'', ''De donkere kamer van Hoogervorst'' en VON DER MAAS BIS AN DIE MEMEL.quote:Vertel eens, wat had je zelf willen bedenken? Ik heb je naamsgereedschap wel gebruikt
hahahahaha, zeikerdquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ook al uit het ziekenfonds?
[..]
die 2e was wel okee inderdaad. Maar om een beetje in het voetbal/alcohol/politiek sfeertje te blijven, moet je nou eenmaal soms concessies doen he?quote:Ik aarzelde tussen ''Creationisten op zwavelzuur'', ''De donkere kamer van Hoogervorst'' en VON DER MAAS BIS AN DIE MEMEL.
Precies, managers moeten minimaal 60% van hun werknemers ontslaan, want het wemelt van mongolen op de werkvloer.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Managers kunnen best goed werk verrichten. Ze moeten alleen minimaal 60% ontslaan.
wat valt er dan nog te managen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Precies, managers moeten minimaal 60% van hun werknemers ontslaan, want het wemelt van mongolen op de werkvloer.
Produkten, projekten, zaken, restmongolen.quote:
Misschien heb je daar wel een puntquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Produkten, projekten, zaken, restmongolen.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Misschien heb je daar wel een punt [afbeelding]
Waarschijnlijk zouden we beiden managers aan het werk kunnen houdenquote:
Ik schijt op managers, ik ben eigen baas.quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zouden we beiden managers aan het werk kunnen houden![]()
Laten we beginnen met onze moslims net zo te behandelen als den Indiers hun allochtonen behandelen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:58 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Indo's?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:57 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Laten we beginnen met onze moslims net zo te behandelen als den Indiers hun allochtonen behandelen.
Ik dacht dat je linkte naar je legendarische nachtsessie waar je dronken was en opbiechtte homosueel te zijn.quote:
55 weken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een bagger met die servers. Hoe lang speelt dat al?![]()
Ze hebben nieuwe, snellere machientjes gekocht, maar hetzelfde personeel werkt er nog steeds aanquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een bagger met die servers. Hoe lang speelt dat al?![]()
De verveling de verveling....quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat zijn we toch eigenlijk allemaal trouw. Schouderklopje voor jezelf!
Ja.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
verveel jij je ofzo, sizzler!!!
quote:Kabinet: Minder sociale zekerheid migranten
Verzorgingsstaat en immigratie, het is geen houdbare combinatie. Het kabinet wil daarom de toegang tot de sociale zekerheid voor migranten beperken. Het gaat onder meer om het beroep op bijstand en AOW.
Nederland volgt daarmee het voorbeeld van Denemarken.
Ook overweegt het kabinet om de periode waarin een migrant afhankelijk is van de Nederlandse partner, te verlengen van drie naar vijf jaar. Dat zou betekenen dat bijvoorbeeld huwelijksmigranten pas na vijf jaar het recht hebben om in Nederland te blijven.
De praktijk is nu dat uit het buitenland gehaalde partners vaak na precies drie jaar worden op straat worden gezet, waarna een volgende partner uit het land van herkomst kan worden ingevlogen.
Garant
Het kabinet wil ervoor zorgen dat werkgevers en partners die financieel garant staan voor migranten, hun verplichtingen beter nakomen. Er wordt bekeken of het mogelijk is een bankgarantie te vragen en een garantstelling af te wijzen als de werkgever of partner in het verleden onbetrouwbaar bleek.
Een en ander blijkt uit eenbrief van staatssecretaris Hans van Hoof (VVD) van Sociale Zaken aan de Tweede Kamer. Van Hoof schreef deze brief op verzoek van de Kamer.
Er wordt onderzocht of migranten verplicht kunnen worden zich bij te verzekeren voor hun AOW-tekort. Zij moeten dan een bedrag betalen, voordat ze Nederland in komen.
Regels
Verder bekijkt het kabinet de mogelijkheid om migranten pas na enige tijd voor bijstand in aanmerking te laten komen. Ook zouden vreemdelingen die geen recht meer hebben om in Nederland te blijven en daartegen in beroep gaan, niet langer een recht moeten hebben op een uitkering.
Ook vindt het kabinet dat bestaande regels beter kunnen worden toegepast. Zo moeten gemeenten geen bijstand verlenen aan mensen die alleen voor tijdelijk werk in Nederland mogen zijn. De aanvraag van een bijstandsuitkering betekent voor deze migranten dan dat hun verblijfsvergunning wordt beëindigd.
DeImmigratie- en Naturalisatiedienst (IND) en de gemeenten moeten nauwer samenwerken, opdat beter de hand wordt gehouden aan deze regel.
Sommige van de voorstellen zijn volgens Van Hoof 'ingegeven door een inventarisatie van de situatie in het buitenland, waaruit blijkt dat in Denemarken soortgelijke regels gelden'.
Lieve kleine moslimkinderen.quote:Homo's mogen buitenlands kind adopteren[/b]
Mogen homostellen een kindje uit het buitenland adopteren? Een grote meerderheid in de Tweede Kamer, inclusief het CDA, vindt van wel. Maar CDA-minister Piet Hein Donner van Justie houdt de boot af.
Dat bleek vandaag tijdens een overleg in de Tweede Kamer. D66, VVD en PvdA willen een wetswijziging indienen die het mogelijk maakt dat homostellen buitenlandse kinderen kunnen adopteren. Volgens Donner heeft dit helemaal geen zin, omdat andere landen adoptie door homostellen niet toestaan.
Maar volgens D66-kamerlid Lousewies van der Laan gaat dat in sommige landen veranderen. Sinds de invoering van het homohuwelijk in 2001 mogen homoparen al Nederlandse kinderen adopteren. Maar de vraag is groter dan het aanbod. Daarom richten veel homoparen met een kinderwens, net als heteroparen, hun hoop op het buitenland.
Omdat adoptie van een buitenlands kind door een individueel persoon wel mogelijk is, kunnen homostellen overigens wel al een kind uit het buitenland krijgen.
Omslachtig
De kamer vindt dit omslachtig en wil de rechtsongelijkheid opheffen. Zelfs het CDA, die destijds tegen het homohuwelijk stemde, is voor. CDA-kamerlid Marleen De Pater vindt wel dat de wens van het land en de wens van de biologische moeder altijd moet worden gerespecteerd.
Ook moet de rechtspositie van de lesbische mee-moeder beter geregeld worden, vindt de kamer. Vrouwen, van wie de vrouw een kind heeft gebaard tijdens het huwelijk of het geregistreerd partnerschap, moeten volgens hen gelijk worden gesteld aan een heteropartner. Zij worden dan automatisch ouder van het kind. Nu moet een mee-moeder het kind van haar partner nog adopteren en een testament opstellen.
In Nederland groeien ongeveer 20.000 kinderen op bij een homoseksueel ouderpaar, veelal vrouwen.
quote:Hiervoor zijn geen directe oorzaken aan te wijzen. Het probleem ligt feitelijk ergens in de zone tussen de configuratie van de hardware en de programmastructuur van de forumsoftware. Op stabiele hardware zal het echter een stuk beter lukken de problemen te localiseren en eraan te werken. Om deze problematiek beter aan te kunnen pakken is enige tijd geleden besloten de webserver waar het forum nu op draait op termijn te gaan vervangen. Dat zal deze week gebeuren.
http://www.wokr13.tv/news(...)91-9E60-21C8818788D4quote:A former U.S. Marine who participated in capturing ousted Iraqi President Saddam Hussein said the public version of his capture was fabricated.
Ex-Sgt. Nadim Abou Rabeh, of Lebanese descent, was quoted in the Saudi daily al-Medina Wednesday as saying Saddam was actually captured Friday, Dec. 12, 2003, and not the day after, as announced by the U.S. Army.
"I was among the 20-man unit, including eight of Arab descent, who searched for Saddam for three days in the area of Dour near Tikrit, and we found him in a modest home in a small village and not in a hole as announced," Abou Rabeh said.
"We captured him after fierce resistance during which a Marine of Sudanese origin was killed," he said.
He said Saddam himself fired at them with a gun from the window of a room on the second floor. Then they shouted at him in Arabic: "You have to surrender. ... There is no point in resisting."
"Later on, a military production team fabricated the film of Saddam's capture in a hole, which was in fact a deserted well," Abou Rabeh said.
Abou Rabeh was interviewed in Lebanon.
http://www.freedomfiles.org/war/ds2/troops-warned.htmlquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.wokr13.tv/news(...)91-9E60-21C8818788D4
http://abc.net.au/science/news/stories/s1316359.htmquote:The results showed there were far fewer sceptics in the US than in Germany and Australia. And that such sceptics were less likely to believe statements that they knew had been retracted than those people classified as non-sceptical.
Another life down the drainquote:Kamer staat adoptie homostellen toe
Homoseksuele stellen moeten wettelijk het recht krijgen om een kind uit het buitenland te adopteren. Dat wil de Tweede Kamer. Ook moeten lesbische vrouwen dezelfde juridische rechten krijgen als mannen. Verder moet de maximumleeftijd om een baby te adopteren, nu 46 jaar, omhoog.
De Kamer wil deze drie discriminerende bepalingen uit de adoptiewet halen. De fracties van PvdA, VVD, en D66 zullen daarom een initiatiefwetsvoorstel indienen. CDA en GroenLinks steunen het voorstel.
CDA-minister Donner (Justitie) vindt het geen bezwaar om de voor homo's discriminerende bepalingen uit de wet te halen. Probleem is echter dat er nu geen landen zijn die meewerken aan de adoptie van kinderen door homoparen. ,,Dit dreigt dus een dooie mus te worden'', aldus Donner. Wat hem betreft kan de wet wel in 2006 aangepast worden, als de adoptiewet ook al op enkele andere punten zal worden veranderd.
De fracties willen daar niet op wachten. Zij wijzen erop dat enkele staten in de Verenigde Staten, Brazilië en Zuid-Afrika geen principieel bezwaar hebben tegen adoptie door homo's.
Sinds 2001 kunnen homoparen trouwen en Nederlandse kinderen adopteren. Maar de enkele tientallen Nederlandse adoptiekinderen komen niet of nauwelijks bij homostellen terecht. Naar schatting tientallen homoparen willen een kind adopteren. Overigens kan adoptie uit sommige landen wel door een individueel persoon, zodat homoseksuelen via een omweg een kind kunnen krijgen.
http://www.nu.nl/news/494(...)shof_buitenspel.htmlquote:De Amerikaanse regering acht zich niet langer gebonden aan een internationale bepaling die voorschrijft dat buitenlandse terdoodveroordeelden in de VS toegang moeten krijgen tot diplomaten uit hun vaderland. Washington wil daarmee voorkomen dat het Internationaal Gerechtshof in Den Haag zich nog langer kan bemoeien met buitenlanders in de VS die de doodstraf hebben gekregen.
Nee, alleen na uitdrukkelijke toestemming en in een paar noodgevallen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hmm, mijn huisbaas (aardige man hoor, daar niet van) opende daarnet gewoon de deur van de overbuurmeid. Mag dat?
en terecht! Huppa samen staan ze sterk!quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:22 schreef pberends het volgende:
Frankrijk ligt plat omdat ze loonsverhoging willen en een 35urige werkweek willen behouden.
Nee hoor, psychiatrische kosten worden niet vergoed uit belastinggeld. Bovendien kun je als geadopteerd kind van homo's prima zonder psych. Je snapt zelf ook wel dat de plek in een NLs homogezin een betere is dan de plek waar de geadopteerde (meestal een weeshuis in een ontwikkelingsland) vandaan komt.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:23 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Another life down the drain
En daarna mag ik, belastingbetaler, zeker weer opdraaien voor de kosten van de psychiater van de geadopteerde.
Ik was net zo blij dat die mongool naar Turkije was verbannen. Blijkbaar heeft NAC niet zoveel moeite met een 35 jaar oude spitsquote:
Daar heb ik me nog nooit wat van aangetrokken, du_kequote:Op donderdag 10 maart 2005 12:02 schreef du_ke het volgende:
Ach heer Bola, meneer wil het toch niet horen.
Quote by Aron Grunberg?quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:17 schreef Monidique het volgende:
Zeg dat ik walgelijk ben, scheld me uit, kleineer me.
Och het is en heel aardige voetballer die er voor NAC zeker nog wel een paar in kan trappen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik was net zo blij dat die mongool naar Turkije was verbannen. Blijkbaar heeft NAC niet zoveel moeite met een 35 jaar oude spits![]()
Ik weet zeker dat NAC volgend jaar minstens 3 plaatsen hoger eindigen dan dit seizoen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och het is en heel aardige voetballer die er voor NAC zeker nog wel een paar in kan trappen.
Nou ja, er schijnen allerlei ijspegels naar beneden gesodemieterd te zijnquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:47 schreef du_ke het volgende:
Komt omdat er in noord Holland alleen maar afgelebberde mietjes wonen die niet in een beetje sneeuw willen voetballen!
Tsk, ik was pas om tien minuten over twaalf wakker.quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:48 schreef Monidique het volgende:
Snel nog even op het forum neuzen, want om twaalf uur worden alle nerds wakker en is de shit weer slow.
Het blijven Scandinaviers natuurlijk, maar voor hun is een dergelijke beschuldiging aan het adres van nietsvermoedende moslims, blijkbaar ook geen probleem.quote:IKEA discrimineert vrouwen in handleiding
OSLO - De Zweedse meubelgigant IKEA discrimineert vrouwen in de handleidingen, vindt de Noorse premier Kjell Magne Bondevik. In de montageinstructies is alleen te zien hoe mannen de meubelen in elkaar sleutelen. Vrouwen nemen in de folders geen imbussleutel ter hand.
IKEA zegt met de handleidingen te willen voorkomen dat moslims zich beledigd voelen. De premier vindt dat geen excuus, zei hij in de Noorse krant Verdens Gang. "Het is belangrijk om de houding ten opzichte van gelijkwaardigheid te bevorderen, niet in het minst in moslimlanden."
Het concern heeft 200 winkels in 32 landen. Daar komen jaarlijks 365 miljoen mensen meubels kopen. Die worden geleverd in platte verpakkingen en moeten door de klant zelf in elkaar worden gezet.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:57 schreef du_ke het volgende:
Het blijven mietjes berends!
Onzin, het waren de neuzen die verstek lieten gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:47 schreef du_ke het volgende:
Komt omdat er in noord Holland alleen maar afgelebberde mietjes wonen die niet in een beetje sneeuw willen voetballen!
Neuzen zuigen! aldus mijn coke-dealerquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Onzin, het waren de neuzen die verstek lieten gaan.
je bedoelt, polder en toch exotisch uit een flesje?quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:17 schreef pberends het volgende:
Twee homo's die samen een negertje opvoeden.
Dat vind ik nou echt typisch Nederlandsch.
Voor onbesneden mannen is het geen het maar een hij.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:01 schreef Monidique het volgende:
Het 'rolt' natuurlijk prettig in háár mond, natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Voor onbesneden mannen is het geen het maar een hij.
Ach het kwam AZ ook zeker niet slecht uitquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Onzin, het waren de neuzen die verstek lieten gaan.
Merk toch hoe sterkquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Klinkt het hier nou Semitisch?
Ahhh, zielig hoor.quote:OM vervolgt Spartaspeler na doodschop
Het Openbaar Ministerie in Rotterdam gaat Sparta-speler Rachid Bouaouzan vervolgen wegens zware mishandeling. De voetballer verkocht Go Ahead Eaglesspeler Niels Kokmeijer tijdens een competitieduel zo’n doodschop dat Kokmeijer nooit meer zal kunnen voetballen. Het is zelfs niet zeker of hij ooit nog normaal zal kunnen lopen.
Kokmeijer deed na het incident aangifte van zware mishandeling. Hoewel het politie-onderzoek nog niet is afgerond, vindt het OM dat er al voldoende redenen zijn om Bouaouzan strafrechtelijk te vervolgen.
De grove actie van de Sparta-speler (21) gaat ver boven een 'gewone' overtreding stelt het OM in een persbericht.
Huidstransplantatie
Kokmeijer (27) liep een open dubbele beenbreuk op en moest vijf keer worden geopereerd. Hij onderging onder meer een huidtransplantatie en verbleef wekenlang in het ziekenhuis. Nu bezoekt hij dagelijks een revalidatiecentrum. Zijn voet functioneert nog steeds niet naar behoren en het is onzeker of dat ooit gaat gebeuren. Hij is blij met de beslissing van het OM. 'Voor mij is het een logische stap.'
De KNVB heeft Bouaouzan wegens zijn actie eerder al voor 12 wedstrijden geschorst.
In weekblad Nieuwe Revu gaf Bouaouzan eind februari aan dat het incident ook hem niet onberoerd heeft gelaten: 'Voor Niels is het heel erg, hij kan nooit meer voetballen. Ik kan nog wel voetballen, maar ik mag niet meer. Dat is ook vreselijk."
Strafrechterlijk vervolgen is een goede optie. Die drol zegt dat die wel kan voetballen, maar dat betwijfel ik dus ook. Opzouten met die lul.quote:
Om al die "omgebouwde" bomen te bekijken? Hoe kun je?quote:
Heb je Jan M ook gehoord bij B&W ?quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Irri zeg. De Casema heeft een fout gemaakt en ik ben nu tijdelijk aangewezen op alleen publieke omroepen. Gelukkig is er kwaliteits-tv als Lingo. Ik ga heftig meespelen!
Je vergeet de hoeren!!! Hoerrrrrr, hoerrrrrrrrr, hoehoehoehoe.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:05 schreef sizzler het volgende:
Vrouwen... je hebt ze eigenlijk maar in 3 categorieën:
Leuke vrouwen, man-vrouwen en libelle mutsen.
En moslima'squote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je vergeet de hoeren!!! Hoerrrrrr, hoerrrrrrrrr, hoehoehoehoe.
Dit is een Christina, zie je aan de knietjes.quote:
Over het huis van geschiedenis, de presentatie was weinig overtuigend, maar op zich wel interessant als idee. Morgen is Richard Geerequote:Op donderdag 10 maart 2005 20:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Neen, ik was AZ aan het kijken. Waar ging het over?
nou, in principe...quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:06 schreef George-Butters het volgende:
Ik weet het niet hoor.... Geil is anders...
Het ze nou een snor of hoe zit dat?quote:
Dit is denk ik voor Nederland wel het beste wat ze hadden kunnen doen, anders was er een minderheidskabinet gevormd. Dat had me nou niet bepaald optimaal geleken; zeker niet met de hervormingen in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:24 schreef du_ke het volgende:
Hoezo leuke poll? Ze zijn toch al jaren niet meer geloofwaardig? Eigenlijk vanaf paars2 en zeker vanafhet moment dat ze met balk 2 in zee gingen.
Zo'n beetje elke partij heeft er een hekel aan om met het cda in zee te gaan. De vvd nog het minst..quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:38 schreef du_ke het volgende:
Nee hoor dan was er een kabinet PvdA CDA gekomen, dat grotendeels dezelfde maatregelen had uitgevoerd maar met veel minder weerstand.
Op het moment dat je een dergelijke vraag ook maar een beetje serieus neemt, dan maak je jezelf wel heel ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
riiiight:
D'66 is niet meer geloofwaardig.
Eens : 71%
Oneens : 29%
Aantal stemmen: 1124
Tja, wat willen ze eigenlijk? Meer democratie..., ik ook, hoe kun je daar nou tegen zijn?? Laten we dan maar gewoon neutraal zijn
Als er dagelijks verkiezingen waren, dan zou je gelijk hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:51 schreef du_ke het volgende:
Och zo stabiel is CDA VVD ook niet.
Zeker bij een dergelijk krappe meerderheid.
Dezelfde man die als minister ook iedereen op de thee uitnodigde als een ware voorganger van Cohen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:01 schreef sizzler het volgende:
Toch jammer dat Van Boxtel er niet meer bij zit. Samen met Dittrich toch wel de intellectuelen van D66.
spanning er even vanaf halen en bij thuiskomst spanning op de deurklink van desbetreffende.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:40 schreef du_ke het volgende:
huisgenoten,
Die hun wekker aan hebben staan op tuuttuuttuuttuuttuut etc etc maar zelf niet thuis zijn en de deur wel op slot hebben.
En dat al vanaf 7.15.
Volgensm ij is die wekker op batterijenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
spanning er even vanaf halen en bij thuiskomst spanning op de deurklink van desbetreffende.
Net als jij in al je frustratie moslims turken en marokkanen noemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:44 schreef du_ke het volgende:
Wolfje heeft frustraties
FOK! heeft ook grenzen #2
Ram die deur in!!!!, draai de stoppen om!!!!!!!!!!!!, zorg dat er een nuke ontploft die een energiepulse genereeert die ale electrische apparaten uitschakeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:40 schreef du_ke het volgende:
huisgenoten,
Die hun wekker aan hebben staan op tuuttuuttuuttuuttuut etc etc maar zelf niet thuis zijn en de deur wel op slot hebben.
En dat al vanaf 7.15.
Rot toch op!quote:
LIEVE MAERYCKE!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
DoGGie!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
LIEVE MAERYCKE!!!!!!!!!!!!!!!!
[sub] en natuurlijk hoi Aaah en Du-ke{/sub] :p
Geile muts!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:52 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb vakantie... ik zal aan je denken, Aaah.. wanneer ik wat leuks ga doen
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Pb!! Dank je wel! Alles goed met Mama- en Babybola?
Helaas wel ja, kindjes zijn nu eenmaal wat vatbaarder voor dat soort dingen. Fijn dat alles goed gaat!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:57 schreef Parabola het volgende:
[..]Babybola
is een beetje ziekjes
maar dat hoort er bij. Verder alles piekfijn.
Jij begint er over.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat een vunzig mannetje ben je toch ook hè?
Aaah's therapeut heeft liever niet dat Aaaah nog rechtstreeks wordt aangesproken door vrouwvolk van onder de 60. Hij is daar nog niet aan toe.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik leuke dingen ging doen in mijn vakantie. Niets mis mee toch... ?
quote:Heineken probeert 'light' bier in VS
ROTTERDAM, 11 MAART. Bierbrouwerij Heineken gaat 'light' bier in de Verenigde Staten verkopen onder eigen naam. Het gaat om een biervariant met minder calorieën.
Hoeveel calorieën het bier heeft, wil een woordvoerster niet zeggen. Zij maakt ook niet bekend welk alcoholpercentage Heineken Premium Light Lager krijgt en wanneer het verkrijgbaar is. ,,Dat is te concurrentiegevoelig'', zegt ze.
Wel is duidelijk dat eerst in enkele regio's in de VS in de loop van dit jaar het bier verkrijgbaar zal zijn. Als het aanslaat, wordt het later overal in de VS verkrijgbaar.
De light-sector in de VS groeit al jarenlang harder dan de verkoop van gewoon bier; bijna de helft van het bier dat er wordt verkocht heeft minder alcohol en minder calorieën. Volgens de woordvoerster is het niet de bedoeling het light-bier in Nederland te verkopen.
Oud-topman Freddy Heineken, die drie jaar geleden overleed, zei altijd tegen een light-versie te zijn, omdat dat te veel afbreuk zou doen aan het merk. De onderneming heeft al wel jaren een light-versie van Amstel, dat goed verkoopt in de VS.
De biermarkt in de VS groeide vorig jaar niet, maar de afzet van geïmporteerd light-bier nam volgens onderzoek van Adams Beverage Group toe met 6 procent.
http://weblog.nrc.nl/index.php?user_id=5quote:'Bush wegbereider Democraten'
De Republikeinen gaan af op een eeuwige meerderheid, althans een generatie lang. Dat is waar opgetogen Republikeinen na de herverkiezing van George W. Bush over pochten, en Democraten over lamenteerden.
Intussen geeft Bush zo veel geld uit aan de democratisering van het Midden-Oosten en vergoeding van geneesmiddelen voor bejaarden, dat de Democraten over drie jaar de bal kunnen inkoppen. Bush heeft veranderingen gerealiseerd die de Democraten zelf niet voor elkaar hadden gekregen en waar veel republikeinen niet van houden. Het enige wat de Democraten nog moeten is de belastingen te verhogen om alles te betalen. Zie deze redenering Noam Scheiber in The New Republic.
Yo Mon, goedemorgen man!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:01 schreef Monidique het volgende:
Ja, goedemorgen, ja.
http://www.tomdispatch.com/index.mhtml?pid=2251quote:As you'll note, with few exceptions, these men were taken by "local authorities." While the Bush administration has used our military to turn Iraq into a terrorist hot spot in the Middle East, police forces around the world have taken terrorists down. This is one reality that lies behind the "global war on terrorism." Had the post-9/11 focus been on international police work (backed up by military force), we might be in a far different situation today.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.tomdispatch.com/index.mhtml?pid=2251
Wijsneus!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:50 schreef Sidekick het volgende:
Volgens mij was diegene destijds 15 jaar, en zag hij het al aankomen ondanks enige onervarenheid vanwege zijn jonge leeftijd.
Anti-semitisme is not done.quote:
Daarom heet het ook 'poll', denk ik. Niks mis met een beetje zelfkritiek toch?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:50 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Op het moment dat je een dergelijke vraag ook maar een beetje serieus neemt, dan maak je jezelf wel heel ongeloofwaardig.
Er bestaat niet zoiets als louter zinloos geweld. Doe je Cocheeseimprovisatie en kick de deur in. Misschien heeft ie ook wel drugs verstopt, zo'n type lijkt het me welquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:40 schreef du_ke het volgende:
huisgenoten,
En dat al vanaf 7.15.
Het is niet eerlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:32 schreef pberends het volgende:
Ad Melkert wordt onder-secretarisgeneraal van de VN.
Die linkse kutvent moet zich niet zo opdringen en zijn burgerlijke mening voor zich houden.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:08 schreef Parabola het volgende:
[..]
Aaah's therapeut heeft liever niet dat Aaaah nog rechtstreeks wordt aangesproken door vrouwvolk van onder de 60. Hij is daar nog niet aan toe.
Als SM-liefhebber moet hij die onderdanige rol wel fijn vinden. Verder is de VN qua geloofwaardigheid steeds meer aan het inzakken.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:32 schreef pberends het volgende:
Ad Melkert wordt onder-secretarisgeneraal van de VN.
Ze kunnen dus alleen nog 's nachts veilig over straat.quote:
De enige bij Kafka bekende negerjacht stamt uit 1995.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:09 schreef du_ke het volgende:Dat mag tegenwoordig, nieuwe politiek enzo
.
De eerste figuren zouden raar genoeg waarschijnlijk hevig verontwaardigd zijn als iemand anders met een hakenkruis op zijn shirt zou lopen. Staat anders ook erg Blitz.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is altijd weer een merkwaardige gewaarwording om college te lopen tussen de geschiedenisstudenten met CCCP-shirts aan, om daarna het keukenpersoneel hele aria's uit Verdi te horen fluiten. De laatsten maken zich verdienstelijk en zijn nog zindelijk ook, dit in tegenstelling tot de eersten. Ze hebben ook geen sieraden in hun oorlel.
Lolz.....quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:25 schreef Kaalhei het volgende:
De poltieke correctheid is ook bij Google van tafel en ze schudden alle schroom van zich af.
Wat doen zulke mensen in vredesnaam bij Geschiedenis? Als ze bij Wiskunde zaten, zou ik ze al dom vinden, want daar behoor je logisch te kunnen denken. Maar bij Geschiedenis krijg je daadwerkelijk COLLEGE over de verschrikkingen van de CCCP.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De eerste figuren zouden raar genoeg waarschijnlijk hevig verontwaardigd zijn als iemand anders met een hakenkruis op zijn shirt zou lopen. Staat anders ook erg Blitz.
Nou ja, misschien hangen ze doelbewust het communisme/stalinisme aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat doen zulke mensen in vredesnaam bij Geschiedenis? Als ze bij Wiskunde zaten, zou ik ze al dom vinden, want daar behoor je logisch te kunnen denken. Maar bij Geschiedenis krijg je daadwerkelijk COLLEGE over de verschrikkingen van de CCCP.
Het zijn waarschijnlijk provocateurs.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou ja, misschien hangen ze doelbewust het communisme/stalinisme aan?
Ik had vroeger wel een sovjet vlag aan me muur, ben alleen te oud om shirtjes met CCCP te dragen. Tis allemaal model Adidas jaren 70, dus strakquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is altijd weer een merkwaardige gewaarwording om college te lopen tussen de geschiedenisstudenten met CCCP-shirts aan, om daarna het keukenpersoneel hele aria's uit Verdi te horen fluiten. De laatsten maken zich verdienstelijk en zijn nog zindelijk ook, dit in tegenstelling tot de eersten. Ze hebben ook geen sieraden in hun oorlel.
Maak het niet te bruin! Zondag lekker rustig, dan wordt de bagger hier versneld. Zou Kickie daarop zinnespelen met zijn poeppraatjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga fracas spelen met Sidekick shoarma eten. Prettig weekend!
Misschien werkt dat beter dan het Maagdenhuis te bezettenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat doen zulke mensen in vredesnaam bij Geschiedenis? Als ze bij Wiskunde zaten, zou ik ze al dom vinden, want daar behoor je logisch te kunnen denken. Maar bij Geschiedenis krijg je daadwerkelijk COLLEGE over de verschrikkingen van de CCCP.
Sidekack.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maak het niet te bruin! Zondag lekker rustig, dan wordt de bagger hier versneld. Zou Kickie daarop zinnespelen met zijn poeppraatjes?
You may endulge usquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb net de woorden ''paaldanseres Jamilla'' gehoord en ben helemaal van slag..
En daar wil dan iemand van scheiden!
quote:Over het algemeen is het een blanke wijk en dat vind ik toch wel, tsja..., een voordeel. Ik denk dat grote vermenging niet gaat. Want je gaat je toch een minderheid voelen. [...] Het gaat niet zozeer om dat ze ‘donker’ zijn, maar om het niet-Nederlands zijn. [...] Op het moment dat daar een Turks gezin woont, en dat daar ook een Turks gezin woont, dan zul je zien, dan gaan die twee bij elkaar op visite, en vieren samen Nieuwjaar [...] Zij gaan niet morgen ineens zes blokjes kaas op een plankje zetten”.
Je zou iets anders verwachten maar het staat in ...... <<TROMGEROFFEL>> .... een publicatie van VROM! (Het heet "Leefbaarheid van wijken")quote:
nicequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:51 schreef Tuana het volgende:
[..]
Je zou iets anders verwachten maar het staat in ...... <<TROMGEROFFEL>> .... een publicatie van VROM! (Het heet "Leefbaarheid van wijken")
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:25 schreef Kaalhei het volgende:
De poltieke correctheid is ook bij Google van tafel en ze schudden alle schroom van zich af.
thanks, ik koester mijn cccp t-shirt van de Piet Kerkhof dan ook best welquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:02 schreef Monidique het volgende:
Ik kan het wel begrijpen, mensen die met Sovjet-symbolen rondlopen.
Ik ook, het is altijd makkelijker buiten de geschiedenis te staan dan er binnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:02 schreef Monidique het volgende:
Ik kan het wel begrijpen, mensen die met Sovjet-symbolen rondlopen.
Jouw vrijdagavond is wat jij van jouw vrijdagavond maakt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:14 schreef Harry_Sack het volgende:
dit is dan mijn vrijdagavond
Noem ze dan gewoon dom i.p.v. zo'n lang lulverhaal neer te zetten.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:13 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, het is nu eenmaal een modeverschijnsel en dat maakt het voor velen gemakkelijk, daarnaast factoren als "ons niet gebeurd" en "niet (ogenschijnlijk?) inherent kwaadaardig". Ik denk dat de mééste mensen met zo'n shirt met moeite een beetje de geschiedenis van de Sovjet-Unie kunnen vertellen, en daarom is er voor mij een duidelijk verschil tussen het dragen en tonen van nazi-symbolen en symbolen en tekens van de Sovjet-Unie.
Ik vind het verachtelijk als je maar gebruik maakt van vrijheden, zonder te weten hoe die tot stand zijn gekomen of hoe die bedreigd zullen worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:13 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, het is nu eenmaal een modeverschijnsel en dat maakt het voor velen gemakkelijk, daarnaast factoren als "ons niet gebeurd" en "niet (ogenschijnlijk?) inherent kwaadaardig". Ik denk dat de mééste mensen met zo'n shirt met moeite een beetje de geschiedenis van de Sovjet-Unie kunnen vertellen, en daarom is er voor mij een duidelijk verschil tussen het dragen en tonen van nazi-symbolen en symbolen en tekens van de Sovjet-Unie.
Zeur niet! Wees blij dat je van ene M. verlost bentquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:14 schreef Harry_Sack het volgende:
dit is dan mijn vrijdagavond
Was dat alles?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:18 schreef Tuana het volgende:
[..]
Zeur niet! Wees blij dat je van ene M. verlost bent
p.s Johan: je hebt mail
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een belachelijk argument, lijkt een beetje op "wir haben es nicht gewusst."
Is waar. Wanneer gaan we weer eens wat leuks doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:18 schreef Tuana het volgende:
[..]
Zeur niet! Wees blij dat je van ene M. verlost bent
p.s Johan: je hebt mail
Ja he, en dan die mooie zwarte hakenkruizen op wit en rood eromheen. Prachtig!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:20 schreef Tuana het volgende:
Ach joh, die shirts zijn gewoon leuk! En nog goedkoop ook! (5-jarenplan???) Op elk festival kan je het voor een prikkie kopen![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja he, en dan die mooie zwarte hakenkruizen op wit en rood eromheen. Prachtig!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:36 schreef Monidique het volgende:
. Sowieso is dat heel conentratiekampgebeuren natuurlijk niet te vergelijken met een dynamisch poliek systeem dat een land en daarna de wereld ook nog decennia in z'n greep heeft gehouden.
Nee, wist ik ook niet. Kijk, dat je iets mooi vindt uitzien is wat anders, maar als je eenmaal weet waar het voor stond en dan nog doorkakelt als een kip, is kwalijk. Tenminste als jij jezelfeen beetje ontwikkeld voelt. Dat is.quote:
Ik zou dan liever de Gulaggen met de concentratiekampen vergelijken en de communistische met de nazistische ideologie.quote:
Ja, begin met die sovjetvlag te verfikken!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik ga maar wat anders doen
Dat kan, waarbij het resultaat dan nog lichtelijk positief voor de USSR zou uitvallen (ik bedoel dat daar minder sprake is van vernietigingskampen). Een vergelijking van de geheime diensten zou niet minder onthullend zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zou dan liever de Gulaggen met de concentratiekampen vergelijken
Daar is wel verschil tussen, inderdaad. Niet zozeer tussen de bolsjewistische ideologie en die van de Nazi's echter.quote:en de communistische met de nazi-ideologie.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zeg, M. en S., zo kom je er dus nooit.
Ik ben niet komen opdagen. Appeasement. Jij bent dus rechts.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:01 schreef Sidekick het volgende:
Zo, ik heb gewonnen met Fracas van ene Johan. Ik ben zo goed. Links dus.
Ik ben zijn naam vergetenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu moet je ook Sidekick zijn voornaam noemen. Of zit er geen Fries op je toetsenbord?
Ophoeren met allah. Mijn 2 centen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:24 schreef Tuana het volgende:
Voor allen de volgende boodschap: Allah rahatlik versin! Iyi geceler!!
Gurbe is ook met een normaal toetsenbord te typen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu moet je ook Sidekick zijn voornaam noemen. Of zit er geen Fries op je toetsenbord?
Zoveel zou ik nog niet eens geven aan die zigeuners die elke dag bij A'dam CS staan met dat kattengejank dat rechtstreeks uit Barak 13 zou kunnen komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ophoeren met allah. Mijn 2 centen.
Zigeuners zijn toch nomaden, wat doen die bij een station?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zoveel zou ik nog niet eens geven aan die zigeuners die elke dag bij A'dam CS staan.
Jij ook en goede nacht. Güle güle.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:24 schreef Tuana het volgende:
Voor allen de volgende boodschap: Allah rahatlik versin! Iyi geceler!!
Die zigeuners hebben heel Nederland onderling verdeelt. Je hebt 1 opperzigeuner die ze 2 dagen lesgeeft en vervolgens los laat in desbetreffende stadquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zoveel zou ik nog niet eens geven aan die zigeuners die elke dag bij A'dam CS staan met dat kattengejank dat rechtstreeks uit Barak 13 zou kunnen komen.
Jij kan ook nog een les gebruiken, zo te lezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die zigeuners hebben heel Nederland onderling verdeelt. Je hebt 1 opperzigeuner die ze 2 dagen lesgeeft en vervolgens los laat in desbetreffende stad
wat een managementskillsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij kan ook nog een les gebruiken, zo te lezen.
Want?quote:
jajajaja, zeker ook op dit tijdstipquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij kan ook nog een les gebruiken, zo te lezen.
Sluit het topic liever met onzinquote:
Okay.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Sluit het topic liever met onzin
Nee, ik meen het. Wat een nacht! Hij was eerder boekerig dan erotisch - al is het brein de grootste erogene zone - en behelst het inzicht dat ik de afgelopen vijf jaar mijn tijd heb lopen verdoen, maar toch; WAT EEN NACHT!quote:
Wankerquote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Wat een nacht! Hij was eerder boekerig dan erotisch - al is het brein de grootste erogene zone - en behelst het inzicht dat ik de afgelopen vijf jaar mijn tijd heb lopen verdoen, maar toch; WAT EEN NACHT!
Ik zei toch dat het niet erotisch was? Ik ga echt niet op Thucydides klaarkomen, het is Das Kapital niet.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het niet erotisch was? Ik ga echt niet op Thucydides klaarkomen, het is Das Kapital niet.
En ik heb niet AL mijn tijd verdaan.
Nou, mijn waarde Groningse vriend, naarstig zocht ik naar een geschiedkundig onderwerp waar ik nog een heel leven mee vooruit zou kunnen. Nu moet je weten dat 11 maart altijd een beetje een geluksdatum voor mij is - waarom, dat zal ik misschien nog eens verklappen - en ik daarom wel een beetje op Verlichting had gerekend, maar niettemin kwam het inzicht geheel onverwacht;quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:45 schreef George-Butters het volgende:
[..]ik ben wel trots op je!
Maar licht eens toe. Wat heeft jou tot dit inzicht gebracht?
Daar had je niet de hele nacht over na hoeven denken. Dat advies had ik u ook wel pronto kunnen geven. Het ligt zelfs zo voor de hand dat je er overheen stapt voordat je gezien hebt als je niet verder kijkt dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, mijn waarde Groningse vriend, naarstig zocht ik naar een geschiedkundig onderwerp waar ik nog een heel leven mee vooruit zou kunnen. Nu moet je weten dat 11 maart altijd een beetje een geluksdatum voor mij is - waarom, dat zal ik misschien nog eens verklappen - en ik daarom wel een beetje op Verlichting had gerekend, maar niettemin kwam het inzicht geheel onverwacht;
het oude Griekenland!
quote:
Zij wou graag naar die ^%$^%beurs en ach het is ook wel leuk al die flapdrollen in pak irriterenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Ik ga een hele lekkere dame opzoeken, en met haar schaken... Dat is eigenlijk het achterliggende plan..![]()
Zie je wel dat de meeste zinnen een stuk korter kunnen?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Ik ga een hele lekkere dame opzoeken, en met haar schaken... Dat is eigenlijk het achterliggende plan..![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zie je wel dat de meeste zinnen een stuk korter kunnen?
[afbeelding].
ik moet gaan, trein tijd.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 08:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben ook eens op zo'n beurs geweest en de grootste bralapen droegen een blauw overhemd onder hun pak.
Amateurs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |