LIEVE MAERYCKE!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
DoGGie!!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
LIEVE MAERYCKE!!!!!!!!!!!!!!!!
[sub] en natuurlijk hoi Aaah en Du-ke{/sub] :p
Geile muts!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:52 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb vakantie... ik zal aan je denken, Aaah.. wanneer ik wat leuks ga doen
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Pb!! Dank je wel! Alles goed met Mama- en Babybola?
Helaas wel ja, kindjes zijn nu eenmaal wat vatbaarder voor dat soort dingen. Fijn dat alles goed gaat!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:57 schreef Parabola het volgende:
[..]Babybola
is een beetje ziekjes
maar dat hoort er bij. Verder alles piekfijn.
Jij begint er over.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat een vunzig mannetje ben je toch ook hè?
Aaah's therapeut heeft liever niet dat Aaaah nog rechtstreeks wordt aangesproken door vrouwvolk van onder de 60. Hij is daar nog niet aan toe.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik leuke dingen ging doen in mijn vakantie. Niets mis mee toch... ?
quote:Heineken probeert 'light' bier in VS
ROTTERDAM, 11 MAART. Bierbrouwerij Heineken gaat 'light' bier in de Verenigde Staten verkopen onder eigen naam. Het gaat om een biervariant met minder calorieën.
Hoeveel calorieën het bier heeft, wil een woordvoerster niet zeggen. Zij maakt ook niet bekend welk alcoholpercentage Heineken Premium Light Lager krijgt en wanneer het verkrijgbaar is. ,,Dat is te concurrentiegevoelig'', zegt ze.
Wel is duidelijk dat eerst in enkele regio's in de VS in de loop van dit jaar het bier verkrijgbaar zal zijn. Als het aanslaat, wordt het later overal in de VS verkrijgbaar.
De light-sector in de VS groeit al jarenlang harder dan de verkoop van gewoon bier; bijna de helft van het bier dat er wordt verkocht heeft minder alcohol en minder calorieën. Volgens de woordvoerster is het niet de bedoeling het light-bier in Nederland te verkopen.
Oud-topman Freddy Heineken, die drie jaar geleden overleed, zei altijd tegen een light-versie te zijn, omdat dat te veel afbreuk zou doen aan het merk. De onderneming heeft al wel jaren een light-versie van Amstel, dat goed verkoopt in de VS.
De biermarkt in de VS groeide vorig jaar niet, maar de afzet van geïmporteerd light-bier nam volgens onderzoek van Adams Beverage Group toe met 6 procent.
http://weblog.nrc.nl/index.php?user_id=5quote:'Bush wegbereider Democraten'
De Republikeinen gaan af op een eeuwige meerderheid, althans een generatie lang. Dat is waar opgetogen Republikeinen na de herverkiezing van George W. Bush over pochten, en Democraten over lamenteerden.
Intussen geeft Bush zo veel geld uit aan de democratisering van het Midden-Oosten en vergoeding van geneesmiddelen voor bejaarden, dat de Democraten over drie jaar de bal kunnen inkoppen. Bush heeft veranderingen gerealiseerd die de Democraten zelf niet voor elkaar hadden gekregen en waar veel republikeinen niet van houden. Het enige wat de Democraten nog moeten is de belastingen te verhogen om alles te betalen. Zie deze redenering Noam Scheiber in The New Republic.
Yo Mon, goedemorgen man!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:01 schreef Monidique het volgende:
Ja, goedemorgen, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |