Och het is en heel aardige voetballer die er voor NAC zeker nog wel een paar in kan trappen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik was net zo blij dat die mongool naar Turkije was verbannen. Blijkbaar heeft NAC niet zoveel moeite met een 35 jaar oude spits![]()
Ik weet zeker dat NAC volgend jaar minstens 3 plaatsen hoger eindigen dan dit seizoen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och het is en heel aardige voetballer die er voor NAC zeker nog wel een paar in kan trappen.
Nou ja, er schijnen allerlei ijspegels naar beneden gesodemieterd te zijnquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:47 schreef du_ke het volgende:
Komt omdat er in noord Holland alleen maar afgelebberde mietjes wonen die niet in een beetje sneeuw willen voetballen!
Tsk, ik was pas om tien minuten over twaalf wakker.quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:48 schreef Monidique het volgende:
Snel nog even op het forum neuzen, want om twaalf uur worden alle nerds wakker en is de shit weer slow.
Het blijven Scandinaviers natuurlijk, maar voor hun is een dergelijke beschuldiging aan het adres van nietsvermoedende moslims, blijkbaar ook geen probleem.quote:IKEA discrimineert vrouwen in handleiding
OSLO - De Zweedse meubelgigant IKEA discrimineert vrouwen in de handleidingen, vindt de Noorse premier Kjell Magne Bondevik. In de montageinstructies is alleen te zien hoe mannen de meubelen in elkaar sleutelen. Vrouwen nemen in de folders geen imbussleutel ter hand.
IKEA zegt met de handleidingen te willen voorkomen dat moslims zich beledigd voelen. De premier vindt dat geen excuus, zei hij in de Noorse krant Verdens Gang. "Het is belangrijk om de houding ten opzichte van gelijkwaardigheid te bevorderen, niet in het minst in moslimlanden."
Het concern heeft 200 winkels in 32 landen. Daar komen jaarlijks 365 miljoen mensen meubels kopen. Die worden geleverd in platte verpakkingen en moeten door de klant zelf in elkaar worden gezet.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:57 schreef du_ke het volgende:
Het blijven mietjes berends!
Onzin, het waren de neuzen die verstek lieten gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:47 schreef du_ke het volgende:
Komt omdat er in noord Holland alleen maar afgelebberde mietjes wonen die niet in een beetje sneeuw willen voetballen!
Neuzen zuigen! aldus mijn coke-dealerquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Onzin, het waren de neuzen die verstek lieten gaan.
je bedoelt, polder en toch exotisch uit een flesje?quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:17 schreef pberends het volgende:
Twee homo's die samen een negertje opvoeden.
Dat vind ik nou echt typisch Nederlandsch.
Voor onbesneden mannen is het geen het maar een hij.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:01 schreef Monidique het volgende:
Het 'rolt' natuurlijk prettig in háár mond, natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Voor onbesneden mannen is het geen het maar een hij.
Ach het kwam AZ ook zeker niet slecht uitquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Onzin, het waren de neuzen die verstek lieten gaan.
Merk toch hoe sterkquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Klinkt het hier nou Semitisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |