abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25453478
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_25453547
Snel nog even op het forum neuzen, want om twaalf uur worden alle nerds wakker en is de shit weer slow.
pi_25453628
quote:
A former U.S. Marine who participated in capturing ousted Iraqi President Saddam Hussein said the public version of his capture was fabricated.

Ex-Sgt. Nadim Abou Rabeh, of Lebanese descent, was quoted in the Saudi daily al-Medina Wednesday as saying Saddam was actually captured Friday, Dec. 12, 2003, and not the day after, as announced by the U.S. Army.

"I was among the 20-man unit, including eight of Arab descent, who searched for Saddam for three days in the area of Dour near Tikrit, and we found him in a modest home in a small village and not in a hole as announced," Abou Rabeh said.

"We captured him after fierce resistance during which a Marine of Sudanese origin was killed," he said.

He said Saddam himself fired at them with a gun from the window of a room on the second floor. Then they shouted at him in Arabic: "You have to surrender. ... There is no point in resisting."

"Later on, a military production team fabricated the film of Saddam's capture in a hole, which was in fact a deserted well," Abou Rabeh said.

Abou Rabeh was interviewed in Lebanon.
http://www.wokr13.tv/news(...)91-9E60-21C8818788D4
pi_25453718
quote:
http://www.freedomfiles.org/war/ds2/troops-warned.html

Nobody mentions anything...

Het volgende filmpje lijkt te suggereren dat het gezegd werd vóór de vangst van Hoessein. Ik geloof er niets van.

Als de Amerikanen zeggen dat de wereld een bol is, neem ik aan dat-ie plat is.
pi_25453879
quote:
The results showed there were far fewer sceptics in the US than in Germany and Australia. And that such sceptics were less likely to believe statements that they knew had been retracted than those people classified as non-sceptical.
http://abc.net.au/science/news/stories/s1316359.htm

Ja, well, fucking duh!

pi_25454014
Niet dat ik overigens meteen denk dat deze zogenaamde voormalig marinier gelijk heeft, er zijn wel meer gekken die zomaar wat roepen.
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:23:50 #57
115441 VijfdeColonne
anti-Islam == extreem-rechts
pi_25454056
quote:
Kamer staat adoptie homostellen toe

Homoseksuele stellen moeten wettelijk het recht krijgen om een kind uit het buitenland te adopteren. Dat wil de Tweede Kamer. Ook moeten lesbische vrouwen dezelfde juridische rechten krijgen als mannen. Verder moet de maximumleeftijd om een baby te adopteren, nu 46 jaar, omhoog.

De Kamer wil deze drie discriminerende bepalingen uit de adoptiewet halen. De fracties van PvdA, VVD, en D66 zullen daarom een initiatiefwetsvoorstel indienen. CDA en GroenLinks steunen het voorstel.
CDA-minister Donner (Justitie) vindt het geen bezwaar om de voor homo's discriminerende bepalingen uit de wet te halen. Probleem is echter dat er nu geen landen zijn die meewerken aan de adoptie van kinderen door homoparen. ,,Dit dreigt dus een dooie mus te worden'', aldus Donner. Wat hem betreft kan de wet wel in 2006 aangepast worden, als de adoptiewet ook al op enkele andere punten zal worden veranderd.
De fracties willen daar niet op wachten. Zij wijzen erop dat enkele staten in de Verenigde Staten, Brazilië en Zuid-Afrika geen principieel bezwaar hebben tegen adoptie door homo's.
Sinds 2001 kunnen homoparen trouwen en Nederlandse kinderen adopteren. Maar de enkele tientallen Nederlandse adoptiekinderen komen niet of nauwelijks bij homostellen terecht. Naar schatting tientallen homoparen willen een kind adopteren. Overigens kan adoptie uit sommige landen wel door een individueel persoon, zodat homoseksuelen via een omweg een kind kunnen krijgen.
Another life down the drain

En daarna mag ik, belastingbetaler, zeker weer opdraaien voor de kosten van de psychiater van de geadopteerde.
Wat hebben het nazisme en het communisme met elkaar gemeen? Ze hebben beide het darwinisme als basis van de ideologie. Meer dan 90% van alle miljoenen doden van de afgelopen 150 jaar, zijn het resultaat van deze extremistisch atheistische stromingen.
pi_25454293
Yo.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:44:28 #59
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_25454326
Hmm, mijn huisbaas (aardige man hoor, daar niet van) opende daarnet gewoon de deur van de overbuurmeid. Mag dat?
pi_25454685
quote:
De Amerikaanse regering acht zich niet langer gebonden aan een internationale bepaling die voorschrijft dat buitenlandse terdoodveroordeelden in de VS toegang moeten krijgen tot diplomaten uit hun vaderland. Washington wil daarmee voorkomen dat het Internationaal Gerechtshof in Den Haag zich nog langer kan bemoeien met buitenlanders in de VS die de doodstraf hebben gekregen.
http://www.nu.nl/news/494(...)shof_buitenspel.html
  donderdag 10 maart 2005 @ 11:18:19 #63
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25454817
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 10:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hmm, mijn huisbaas (aardige man hoor, daar niet van) opende daarnet gewoon de deur van de overbuurmeid. Mag dat?
Nee, alleen na uitdrukkelijke toestemming en in een paar noodgevallen.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_25454870
Frankrijk ligt plat omdat ze loonsverhoging willen en een 35urige werkweek willen behouden .
  donderdag 10 maart 2005 @ 11:23:56 #65
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25454885
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 11:16 schreef pberends het volgende:
Hooijdonk keert terug bij NAC
Hij kan alleen maar minder worden, dat is jammer van zijn leeftijd.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 10 maart 2005 @ 11:28:42 #66
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25454957
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 11:22 schreef pberends het volgende:
Frankrijk ligt plat omdat ze loonsverhoging willen en een 35urige werkweek willen behouden .
en terecht! Huppa samen staan ze sterk!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_25454992
quote:
Leuk .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25455118
Ach voor zijn geniale vrije trappen hoef je niet zo'n goede conditie te hebben .
pi_25455380
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 10:23 schreef VijfdeColonne het volgende:

[..]

Another life down the drain

En daarna mag ik, belastingbetaler, zeker weer opdraaien voor de kosten van de psychiater van de geadopteerde.
Nee hoor, psychiatrische kosten worden niet vergoed uit belastinggeld. Bovendien kun je als geadopteerd kind van homo's prima zonder psych. Je snapt zelf ook wel dat de plek in een NLs homogezin een betere is dan de plek waar de geadopteerde (meestal een weeshuis in een ontwikkelingsland) vandaan komt.
Slaapt winter
en zomer
pi_25455422
Ach heer Bola, meneer wil het toch niet horen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 10 maart 2005 @ 12:12:22 #71
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25455569
quote:
Ik was net zo blij dat die mongool naar Turkije was verbannen. Blijkbaar heeft NAC niet zoveel moeite met een 35 jaar oude spits
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_25455633
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 12:02 schreef du_ke het volgende:
Ach heer Bola, meneer wil het toch niet horen .
Daar heb ik me nog nooit wat van aangetrokken, du_ke
Slaapt winter
en zomer
pi_25455646
Zeg dat ik walgelijk ben, scheld me uit, kleineer me.
pi_25455651
Twee homo's die samen een negertje opvoeden .

Dat vind ik nou echt typisch Nederlandsch .
pi_25455662
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 12:17 schreef Monidique het volgende:
Zeg dat ik walgelijk ben, scheld me uit, kleineer me.
Quote by Aron Grunberg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')